دانلود انیمه
Saki: Zenkoku-hen سکی

پخش آنلاین
18337 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 16,204
10
/
7.4
MyAnimeList
13
/
13
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Saki: Zenkoku-hen با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
دانلود انیمه Saki: Zenkoku-hen با کیفیت بالا از لینک مستقیم به صورت سافت ساب + پخش آنلاین
عناوین دیگر
انگلیسی Saki: The Nationals
فارسی سکی
ژاپنی 咲-Saki-全国編

خلاصه داستان انیمه Saki: Zenkoku-hen

ساکي میاناگا به همراه بقیه تیم ماهجونگ دبیرستان کیوسومی، به مرحله ملی مسابقات قهرمانی ماهجونگ اینترهای وارد می‌شود. با این حال، رسیدن به قله دشوار خواهد بود زیرا او با حریفانی روبرو می‌شود که با مهارت‌های او برابری می‌کنند و احتمالاً از او پیشی می‌گیرند. اما او از عقب نشینی نمی کند و قسم می‌خورد که برای رسیدن به هدف خود که دوباره دیدن خواهرش است؛ از هیچ تلاشی دریغ نکند.


درباره انیمه سکی

داستان به مرحله بزرگتری از فصل قبل یعنی مسابقات ملی ماهجونگ دبیرستان می رسد که در آن 5 دختر از کیوسومی باید با چالش‌های جدید و حریفان قوی تری روبرو شوند. بازی‌های ماهجونگ بهتر و خلاقانه‌تر هستند و نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است. تنش در هر مسابقه ایجاد می‌شود و در لحظه مناسب آزاد می‌شود و لذت بردن از قسمت اول تا پایان کار آسانیست.
شخصیت اصلی این انیمه تمرکز روی صعود گروه اصلی به سمت قهرمانی مسابقات ملی ماهجونگ دبیرستان دارد. اگر فصل اصلی انیمه را تماشا کرده‌اید، پس با شخصیت‌های اصلی آشنا هستید. این فصل تمرکز را از گروه اصلی محبوب طرفداران این سری دور کرد و توجه را به طور مساوی بین همه دبیرستان‌های رقیب پخش کرد و به تیم دبیرستان کیوسومی فضای کمی برای رشد داد.
در بخش انیمیشن، این انیمه از رنگ‌های زنده و محیط ها و پس زمینه های واقع گرایانه خوبی بهره می‌برد. زمین های برگزاری مسابقات روشن و پر رنگ هستند. شخصیت‌ها بسیار زیبا به تصویر کشیده شده‌اند و همه چیز بی نقص به نظر می رسد. برخی از مدل‌های مو عجیب و غریب هستند و همیشه در این سریال سرگرم کننده بودند. بعضی طرفداران سبک هنری فصل اول را زمانی که به دختران اصلی مربوط می‌شد به خصوص چشم‌ها، بیشار ترجیح می‌دهند. تاکید بر قدرت‌های ماورایی که توسط برخی از دختران در بازی‌های ماهجونگ استفاده می‌شود هنوز هم عجیب است و در عین حال لذت‌بخش.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
کاراکتر
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-07-11 03:52:29
    به من که نمیخورد یکمی خوابم گرفت تا 10 دقیقه قسمت اول رو بدون زیر نویس دیدم فهمیدم که مربوط به ی بازی هست که برای من نا اشناست و هیجانش هم کمه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.