معرفی و دانلود فیلم Inside

معرفی و دانلود فیلم Inside – فیلم درون 2023

 

سینمایی Inside یا درون 2023 یک فیلم ترسناک روانشناختی به کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس است. ویلیام دفو در آن نقش آفرینی می کند و اولین فیلم کارگردانی کاتسوپیس است.

یک دزد آثار برجسته هنری (ویلم دافو) پس از اینکه دزدی او طبق برنامه پیش نمی رود، در یک پنت هاوس مجلل با فناوری پیشرفته در میدان تایمز نیویورک به دام می افتد. او که با چیزی جز آثار هنری گرانبها در داخل قفل شده، باید از تمام حیله گری و ابداعات خود برای زنده ماندن استفاده کند. فیلم درون یکی از فیلم‌هاییست که پیشنهاد می‌کنیم در صف دانلود فیلم هایتان بگنجانید.

اولین فیلم یک کارگردان مستندساز با حضور یک بازیگر برجسته

بعد از حضور اخیرش در فیلم Dead For a Dollar، حضور بعدی ویلیام دفو روی پرده‌ی سینما به لطف شرکت فیلمسازی Focus Features میسر شده و توزیع‌کننده فیلم، تریلر فیلم روان‌شناختی Inside را پخش کرده و دفو در آن نقش یک دزد آثارِ هنری بدبخت را بازی می‌کند و تاریخ اکران آن را 10 مارس 2023 تعیین کرده است. همچنین فیلم درون 2013 اولین فیلم سینمایی کارگردان واسیلیس کاتسوپیس (Vasilis Katsoupis) است که پیش از این مستند دوست من لری گاس (My Friend Larry Gus) را کارگردانی کرده بود.

داستان فیلم Inside

فیلم سینمایی درون، دزد آثار هنری نمو را دنبال می کند که آخرین دزدی او با بدترین سناریوی ممکن پیش می‌رود. او در یک پنت‌هاوس با فناوری پیشرفته در نیویورک گرفتار می‌شود. بدون هیچ راه آسانی برای نجات، او به چیزی جز ذهنش نمی‌تواند تکیه کند. ایده این فیلم از ایده کاتسوپیس به همراه بن هاپکینز، که نویسنده فیلم رو به اکران لیمونوف: تصنیف ادی نیز هست، گرفته شده و فیلمنامه آن به نگارش در آمده است.

 

سینمایی درون، درون یک فیلم روان‌شناختی

کیسکا هیگز، رئیس بخش تولید و خرید Focus Features درباره این خرید گفت: “با فیلم درون، Focus تعهد ما به فیلمسازان بین المللی و تازه‌کار ادامه می دهد.” وی ادامه می‌دهد: «فیلم تامل برانگیز واسیلیس اینساید تجربه‌ای که اکنون همه با آن آشنا هستیم، یعنی انزوا را بررسی می‌کند و او آن را به یک شکل بصری خیره‌کننده مورد تفحص قرار می‌دهد.»

Focus مسئولیت اکران فیلم 2013 Inside را در ایالات متحده و کانادا را بر عهده خواهد داشت، در حالی که یونیورسال اینترنشنال، این فیلم را در خارج از آمریکای شمالی توزیع خواهد کرد.

عوامل ساخت فیلم درون 2023

فیلم درون توسط جورج کارناواس، مارکوس کانتیس و دریس فیلیپو تهیه شده است و کاتسوپیس، جیم استارک، کنستانتینوس کونتوراکیس، چارلز ای. بریتکروز، مارتین لوالد، ژان کلود ون ریکگهم و استفان کلیهر، عنوان تهیه کنندگان اجرایی این فیلم را بر عهده دارند. کارناواس از طریق Heretic، شرکت سازنده یونانی که از برنده نخل طلای 2022، فیلم مثلث غم (Triangle of Sadness) نیز پشتیبانی کرده بود، این فیلم را تولید می کند. کاتسوپیس و کارناواس بیانیه مشترکی درباره این فیلم و همکاری با ویلیام دفو منتشر کردند و گفتند: « رویایی است که این فیلم را همانطور که دوست داشتیم، بسازیم و از امتیاز همکاری با ویلیام و همه این فیلمسازان باورنکردنی که از ما حمایت کردند، بهره ببریم. شرکت فوکوس مکان مناسبی برای فیلم Inside است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا آن را با جهان به اشتراک بگذاریم.”

فیلم Inside 2013 فقط به فهرست طولانی فیلم‌هایی که دافو بازی کرده، از جمله Poor Things و Gonzo Girl اضافه می‌شود. نامزد چهار باره اسکار همچنین برای پروژه دیگری از Focus در Asteroid City وس اندرسون حضور دارد که قرار است اواخر امسال اکران شود. این اولین حضور کاتسوپیس پس از یک سال بزرگ در حرفه‌اش است، زیرا او در فیلم «مرد شمالی» ساخته رابرت اگرز و «کوچه کابوس» گیلرمو دل تورو نیز همکاری کرده است.

ممکنه از این مطلب هم خوشت بیاد

زمان انتشار فیلم Creed III

مروری بر کارهای ویلیام دفو، تنها بازیگر فیلم درون 2013

ویلیام جیمز دفو  William James Dafoe زادهٔ ۲۲ ژوئیهٔ ۱۹۵۵ بازیگر قدیمی آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل جام ولپی بهترین بازیگر مرد را کسب کرده و همچنین نامزد دریافت چهار جایزهٔ اسکار، سه جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ فیلم بفتا بوده‌است.

دفو یکی از اعضای اولیهٔ کمپانی تئاتر تجربی د وستر گروپ بود و فعالیت سینمایی خود را سال 1980 در فیلم وسترن دروازهٔ بهشت (Heaven’s Gate) آغاز کرد اما نقش او در این فیلم حذف شد. دفو نقش اصلی فیلم موتورسواری بی‌عشق (The Loveless)(۱۹۸۲) را بر عهده داشت و سپس نقش اصلی آنتاگونیست فیلم‌های خیابان‌های آتشین (Streets of Fire)(۱۹۸۴) و زیستن و مردن در لس آنجلس (To Live and Die in L.A)(۱۹۸۵) را ایفا کرد. او برای بازی در فیلم جوخه (Platoon)(۱۹۸۶) نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد. در سال ۱۹۸۸، دفو در میسیسیپی می‌سوزد (Mississippi Burning) ایفای نقش کرد و همچنین نقش عیسی را در فیلم آخرین وسوسه مسیح مارتین اسکورسیزی (The Last Temptation of Christ) به تصویر کشید؛ این دو فیلم در آن زمان جنجالی بودند. او برای به تصویر کشیدن ماکس شرک در فیلم ترسناک سایه خون‌آشام (Shadow of the Vampire)(۲۰۰۰) بار دیگر نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.

نقش منفی فیلم مرد عنکبوتی این بار در نقش یک دزد

دفو نقش نورمن آزبورن / گرین گابلین را در فیلم ابرقهرمانی مرد عنکبوتی (۲۰۰۲) و دنباله‌هایش مرد عنکبوتی 2 (۲۰۰۴) و مرد عنکبوتی 3 (۲۰۰۷) ایفا کرد. او این نقش را در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (۲۰۲۱) بازآفرینی کرد و به‌دلیل طولانی‌ترین حضور یک ابرشرور لایواکشن مارول نامش در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. او در فیلم‌های روزی روزگاری در مکزیک (۲۰۰۳)، تریپل اکس: دولت متحد (۲۰۰۵) و تعطیلات مستر بین (۲۰۰۷) نقش افراد شرور را ایفا کرد. دفو برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های پروژه فلوریدا (۲۰۱۷) و بر دروازه ابدیت (۲۰۱۸) بار دیگر نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.

تاریخ اکران فیلم درون 2013

فیلم درون در 10 مارس 2023 (جمعه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۱) افتتاح می شود و علاقمندان می‌توانند جهت دانلود فیلم Inside به سایت انیمه‌لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Babes بِیبز

نقد و بررسی فیلم A Perfect Day for Caribou یک روز عالی برای کاریبو

نقد و بررسی فیلم A Family Affair یک رابطه خانوادگی با بازی نیکول کیدمن