انیمه های جذابی که بهار 2022 منتشر شدن

انیمه های بهار 2022

1- Spy X Family

Spy X Family

انیمه های بهار 2022

اسپای‌ایکس‌فمیلی درباره‌ی یک جاسوس درجه‌یک و حرفه‌ای و متخصص در تغییر چهره به اسم گرگ‌ومیش هست که برای منافع کشورش جاسوس شده و در یکی از روزها بعد از اتمام ماموریتش یک ماموریت بسیار مهم دریافت می‌کنه  که هدفش زیر نظر گرفتن فعالیت‌های مشکوک و خطرناکه رهبر حزب وحدت ملی هست به اسم دونووان دزموند که تهدید بسیار بزرگی برای صلح میان بلوک شرق و غرب به‌شمار می‌ره این رهبر حزب ملی در عموم خیلی‌کم دیده می‌شه و بسیار محتاط هست و تنها جایی که زیاد دیده شده مدرسه نخبگانیه که فرزندش اونجا مشغول تحصیل هست این جاسوس وظیفه ئاره به آکادمی نخبگان نفوذ کنه برای اینکار نیاز داره ازدواج کنه و بچه‌دار بشه و……

این انیمه یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انیمه‌های بهار سال 2022 هست که توسط دو استودیو با همکاری هم سخته شده.

از زمانی که انیمه‌ی این اثر منتشر شده مانگاش به فروش خیلی‌خوب و قابل توجهی دست پیدا کرده.

 

 

2- Kguya-Sama: Love Is War-ULTRA ROMANTIC

Kguya-Sama: Love Is War-ULTRA ROMANTIC

این انیمه راجب داستان دختری به اسم کاگویا که در اکادمی قدیمی و بسیار محبوب شوچین که مخصوص اشراف‌زاده‌هاست تحصیل می‌کنه و معاون شورای دانش‌آموزیه کاگویا شینومیا که از خانواده‌ای بسیار ثروت‌مند و با اصل و نسبی هست و خانواده‌ش صاحب خاندانی به اسم شینومیاست که یکی از 4 شرکت بزرگ ژاپن و با بیش از چند هزار شرکت زیرمجموعه  در اختیارشون قرار دارد کاگویا در آکادمی عاشق پسری به اسم میوکی شیروگانه که رییس شورای دانش‌آموزیه میشه که پسری بسیارعاقل و سنگین و کم‌حرفه و رتبه اول در امتحانات رو داره اما این دونفر نمی‌تونن به سادگی عشقشون رو بهم ابراز کنن  چون هر دو نابغه هستن و غرور بسیار زیادی دارن و در روابط عاشقانه قانون اینه که هر کی اول عاشق بشه یا عشقش رو ابراز کنه باخته

این انیمه که هم عاشقانه هست و هم کمدی یکی از انیمه‌های بسیار محبوب برای افرادیست که ژانرهای عاشقانه یا کمدی دئست دارن.

مانگای این‌اثر امسال تموم شد و فرصت بسیار خوبی برای شروع کردن انیمه‌ش هست.

 

3- Komi Cant Communicate Season 2

Komi Cant Communicate Season 2

انیمه های بهار 2022

این انیمه درباره‌ی دختری به اسم هست که خیلی، خوشگل و تو دل برو است و این دختر در مدرسه خصوصی ایتانۀ که خیلی معروف و برتردر شهرشونه تحصیل می‌کنه و معروف‌ترین و محبوب‌ترین فرد در مدرسه‌ست. افراد زیادی اونجا می‌خوان باهاش دوست بشن اما با به صورت اتفاقی با پسری به اسم تادانو هیتوهیتو آشنا می‌شه که پسر خیلی ترسویی هست و این پسر فکر می‌کنه که راه رسیدن به خوشبختی تو چشم نبودنه و هدفش گذروندن دبیرستان بدون هیچ استرسی است، اما تادانو متوجه می‌شه که کومی نمی‌تونه با هیچ‌کسی ارتباط برقرار کنه و این مشکلیه که کومی چند ساله داره و سعی می‌کنه کمکش کنه و باهاش ارتباط برقرار کنه.

این انیمه توسط استودیو:

Tv Man Union

با کارگردانی یوشیهیتو اکاشیتا وآیجی‌ایشی تولید شده است که از تی‌وی توکیو به صورت هفتگی پخش شد

کومی در این انیمه یک ویس‌اکتور بسیار معروف داره به اسم آعویی کوگا که ویس‌اکتور کاگویا از انیمه کاگویا ساما است.

 

4- Kingdom Season 4

Kingdom Season 4

داستان این انیمه درباره‌ی دو پسر یتیم به اسم شین و شو هست که وقتی بچه بودن خانواده‌شون رو در جنگ از دست دادن و جنگ واقعی رو از نزدیک دیدن این جمگ که هچنان ادامه‌دارد به جنگ خونین 500 ساله چین باستان معروف معروف هست، شین و شو آرزو داشتن که قهرمان بشن و خودشون رو از بردگی نجات بدن ، آوازه‌شون در تمام چین پخش بشه که بتونن بهترین ژنرال‌های دنیا بشن.

در زمانی که داشتن تمرین می‌کردن یکی از وزرای قصر، شمشیرزنی بامهارت این دو جوان را می‌بیند و سوالاتی از هردوشون می‌پرسه و تصمیم می‌گیره یکی از آن دو پسر رو برای ماموریتی خیلی مهم از صاحبشون که شین و شو رو به بردگی قبول کرده بود بخره و به پایتخت کشور در کاخ ببرد.

فصل چهارم این انیمه مانند فصل سوم دارای نمره‌ی بسیار خوبیست و داستانش خیلی‌خوب پیش ‌می‌ره.

فصل پنجم این اثر ساختش تاییده شده و در ژانویه 2024 منتشر می‌شود.

 

5- Date a Live Season 4

Date a Live Season 4

انیمه های بهار 2022

داستان مربوط به پدیده‌ی عجیب و بسیار ناشناخته هست که 30 پیش در نزدیکی مرز بین دو کشور مغولستان و چین اتفاق افتاد و باعث کشه شدن دست‌کم 150 میلیون نفر شد این اتفاق که به طوفان فضایی شناخته می‌شود وقتی اتفاق بیوفته هر چیزی که اطرافش باشه رو از بین می‌بره و محو می‌کنه اما علت این اتفاق نامعلوم هست و کسی نمی‌دونه دلیل اتفاق افتادن طوفان فضایی چی هست اما بعد از 25 ساله به شکل مرموزی در ژاپن اتفاق میوفته و هر روز بیشتر و بیشتر می‌شه در این حین پسری 16 ساله با اسم شیدو ایتسوکا بخاطر ظاهر شدن ظوفان به پناگاه رفته بود متوجه می‌شه که در نزدیکی جایی که با خواهرش قرار داشته این ظوفان‌فضایی پیدا شده و برای همین به محل قرار می‌ره تا خواهرش پیدا کنه اما در آن محل حادثه‌ای پیش میاد که بیهوش میشه و در مقری به اسم راتاتوسکه بیدار میشه بعد اون اتفاق با دختری آشنا می‌شه که هدفش نابودیه تمام موجودات هست و اون اتفاقت کار خودش بوده و برگشنه تا کار نیمه‌نمامش رو تمام کنه و……

 

6- SummerTime Rendering

SummerTime Rendering

داستان این انیمه درباره‌ی پسری به اسم آجیرو شینپه که خانواده‌ش رو وقتی بچه بوده از دست داده و خانواده کوفونه سرپرسی او را قبول کردن. این پسر زمان زیادی رو کنار اوشیو و میو دو دختر خانواده کوفونه زندگی کرده اما این دو دختر فقط براش فقط دوست دوران‌ کودکی نبودن براش یک خانواده کامل بودن، ولی آجیرو مدتی به توکیو رفته بود که تحصیلاتش رو ادامه بده. اما بهش خبر می‌رسه که اوشیو زمانی که می‌خواست جون دختربچه‌ای به اسم شیوری‌چان که در حال غرق شدن بوده رو نجات بده، خودش به شکل ناگواری غرق شده است. به همین دلیل بعد از دو سال به جزیره‌ی کوچیکی با 700 نفر جمعیت به اسم هیتوگاشیما که از نظر ماهیگیری و گردشگری بسیار محبوبه که زادگاهش هم هست برمی‌گرده، تا در مراسم خاک‌سپاریش شرکت کنه، موقعی که به مراسم خاکسپاری میره شایعه‌ی خیلی مشکوکی میپیچه که جسد این دختر جوان توسط استاد هیشیگاتا کالبدشکافی شده‌است. اما وقتی آجیرو دوست قدیمش رو می‌بینه و دوستش که همه ماجرا رو برای او تعریف می‌کنه متوجه مرگ مشکوک اوشیو می‌شه روی گردن او آثار عجیب کبودی پیدا شده که ممکنه مرگ او عمدی بوده باشه. روزی که تنها پلیس جزیره اتفاق خیلی وحشتناکی و بسیار عجیبی رو برای میو تعریف می‌کنه شینپه متوجه می‌شه که تو جزیره داره اتفاقات وحشتناکی اتفاق میوفته و سعی می‌کنه جلوی این اتفاقات رو بگیره و از میو محافظت کنه.

این انیمه شونن که نمره‌ی خوبی داره و دارای داستان خیلی جالبی است توسط استویویی ساخته شده که قبلا ساخت انیمه پوکمون را برعهده داشته است.

 

7- Ao Ashi

Ao Ashi

ماجرای این داستان درباره پسری با موهای عجیب به اسم آئویی آشیتو هست، این پسر هوش بسیار خوبی در فوتبال دارد و علاقه خیلی زیادی به بازی فوتبال دارد. اما دروغ تو کارش نیست و خیلی رک و روراست حرفش رو میزنه، به‌خاطر همین موضوع از تیم‌های زیادی طرد شده. او در شهری زندگی می‌کنه که امکانات تفریحی زیادی ندارد و در شهرشون فوتبال طرفدارای زیادی دارن و توجه خیلی زیادی به بازی فوتبال می‌شود. این پسر که مهارت بسیار زیادی در فوتبال دارد بیشتر به‌خاطر سبک بازی حرفه‌ای و غیرقابل پیشبینی‌اش در تیم مدرسه شناخته می‌شه.

اما وقتی که توی یک مسابقه برای تیم مدرسه‌شون که آشیتو سعی می‌کرد باعث برد تیمش بشه و به نیم‌نهایی سعود کنن، ولی بخاطر درگیری با دربازه‌بان تیم رقیب باعث حذف تیمشون شد. یکی از مربی‌های معروف دبیرستان که بازیو تماشا می‌کرد می‌خواست برای این پسر توصیه‌نامه بنویسه اما بخاطر رفتار خشونت‌آمیزی که آئویی انجام داده بود به‌کل منصرف شد. اما یک مربی دیگه‌ای به اسم فوکودا تاتسویا که مربی باشگاه جوانان توکیو اسپریون هست، زمانی که داشت بازی ائویی رو نگاه می‌کرد با این پسر صحبت می‌کنه و شیفته‌ی مهارت و هوش ذهنی این پسر میشه، فوکودا که فردی جاه‌طلبه می‌خواد بهترین تیم جهان رو داشته باشه و برای اینکار به بهترین تیم جوانان نیاز داره و به آئویی برگه‌ای برای شرکت در تست رو می‌ده و سعی می‌کنه استعداد این پسر را  شکوفا کنه.

انیمه های بهار 2022

 

8- Tomodachi Game

Tomodachi Game

بازی توموداچی که یک انیمه‌ی شونن به‌حساب میاد، درباره یک پسر که در سال دوم دبیرستان تحصیل می‌کنه، به اسم یوییچی کاتاگیری. این پسر که مشکلاتی در تامیین هزینه‌های زندگی داره، سعی می‌کنه برای اردو مدرسه که قرار هست با دوستانش برن باید دوبرابر کار کنه و 70000 هزار ین پول جمع کنه چون بهم‌دیگه قول دادن که همه باهم اردو رو میرن. یوییچی زمانی پول اردو رو فراهم کرد و دوست داشت دوستیش با دوستانش همیشگی باشه، خبر میرسه که یکی دو میلیون ینی برای اردو جمع شده بود توسط فردی ناشناس دزدیده شده وقتی این اتفاق افتاد باعث شک بزرگی بین دانش‌آموزان شد، اما کسی مسئولیت دزدیده شدن پول‌هارو بر عهده نگرفت. چند روز بعد یک نامه برای همه دوستانشون فرستاده میشه که این نامه رو فردی ناشناس برای فریب دادنشون فرستاده بود اما یوییچی متوجه میشه که نامه رو اون فرد ناشناس برای این فرستاده که اون‌ها رو بیاره جایی که می‌خواد. اما همه‌شون همونجا برای رفتن به یک بازی ربوده میشن وقتی که بیدار میشن یک بازی به اسم بازی دوستی قرار می‌گیرن، که باید همشون این بازی رو ادامه بدن در صورت هر برد مقداری از بدهیشون که یکی از رفیق‌هاشون گرفته پرداخت می‌شه اما یکی از دوستان کاتاگیری پول رو قرض کرده که همین باعث می‌شه همه داخل بازی به هم شک کنن و گیر بیوفتن که باعث مشکلات زیادی برای اون‌ها در اون بازی می‌شه، در نهایت خود یوییچی باید انتخاب کنه که به کدوم یکی از دوستاش میتونه اعتماد کنه تا دوست خیانتکار پیدا بشه.

و…..

 

 

9- Paripi Koumei

Paripi Koumei

انیمه های بهار 2022

در زمان جنگ که که در دشت‌های ووژانگ ارتش شو که کاملا ضغیف و از لحاظ روانی داغون شده بود که پادشاه شو لیو بی فوت شده بود. ارتش شو با رهبری سیما فشارهای زیادی وارد می‌کرد اما صدر اعظم که یکی از بهترین و باهوش‌ترین افرادی در استراژی جنگی با اسم ژوکه کونگمینگ در سه پادشاهی معروف بود، به بیماری بسیار شدیدی درچار شده بود. زمانی این صدر اعظم نفس‌های آخرشُ می‌کشید، می‌دونست که جنگ رو می‌بازه با این حال دوستانی که در جنگ از دست داده بود یادش نرفته بود. و در حالی که در غم و اندوه خاطرات دوستانش فرو رفته بود، آرزو کرد که در زندگی بعدی در جایی باشه که جنگ نباشه، صلح  و آرامش در آن سرزمین همیشه پایدار باشه. وقتی ژوکه در جایی ناشناخته بیدار میشه و می‌بینه در اون سزمین مردمی با لباس‌های وحشتناک و ترسناک وجود دارن و فکر می‌کنه در جهنم متولد شده است. در اصل آرزوی او برآورده شده و در دنیایی که صلح و آرامش وجود دارد  تناسخ یافته است، او در شهر توکیو با ظاهری جوان و زیبا به همون اسم ژوکه شناخته می‌شه وقتی دوستانش او را شب به یک باشگاه شبانه می‌برن ناگهان چشمش به دختر خیلی زیبایی به اسم ایکو میوفته که باعث میشه از اون دختر خوشش بیاد و تحت تاثیر صدای اون دختر جوان قرار گیرد. وقتی بیشتر با اون دختر آشنا میشه متوجه میشه که اطلاعات زیادی درباره اون‌دنیایی که توش تناسخ پیدا کرده نداره. اما همین آشنایی باعث میشه ژوکه به موسیقی علاقه زیادی پیدا کنه و به ایکو قول بده که دنیا رو خیلی بهتر بشناسه و مدیرش بشه. و……

Related posts

نقد و بررسی فیلم چینی Polar Rescue نجات قطبی

نقد و بررسی سریال کره ای Moving‏ متحرک

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان