5 انیمه ای که شاید خوشت بیاد

5 انیمه ای که شاید خوشت بیاد – 5 انیمه جذاب مهیج

خب تو این پست قصد داریم 5 انیمه جذاب مهیج معرفی کنیم، که طبق سلیقه‌ی خودمون حس کردیم ممکنه براتون جالب باشن.

1- Akame Ga Kill

انیمه Akame Ga Kill

انیمه Akame Ga Kill داستان پسری به نام تاتسومی رو روایت میکنه که به همراه دوتا از دوستان دوران کودکیش، برای تامین مخارجشون به شهر میرن. تاتسومی جنگجو هم هست و استفاده از شمشیر رو بلده. اما تو شهر هیولاهایی مخوفی هستن.

شاید با خوندن این جمله فکر کنید داستان این انیمه، مثل انیمه های ایسکای هست که میرن و تو یه دنیایی با هیولا های عجیب و غریب مبارزه میکنن. اما نه، اینجا منظور از هیولاها، خانواده های پولداری هستن که برای حفظ قدرت خودشون کارای کثیفی میکنن. احتمالا این مسئله براتون خیلی آشناست 🙂

گروهی وجود دارن که تو عکس هم مشخصه، این عزیزان که تحت تعقیب هم هستن و یه گروه خلافکار نامیده میشن توسط دولت، شب ها به مبارزه با این افراد فاسد میپردازن. پای تاتسومی هم طی یه ماجرایی به این گروه باز میشه … بیشتر بگم اسپول میشه این انیمه جذاب…

 

2- All Out!!

انیمه All Out!!

سعی میکنم هر پست معرفی‌ای که براتون میزنم، توش بتونم یه انیمه ورزشی هم معرفی کنم برای اون دسته از افرادی که علاقمند هستن

انیمه All Out!! در مورد دوتا پسر به نام های سومیاکه و کینجی هست. سومیاکه قد بلندی داره و کینجی قد کوتاهه. روز اول مدرسه سومیاکه بخاطر شخصیت خجالتیش مورد تمسخر و آزار قرار میگیره. یه گوشه ای هم کینجی که دخلی به این مسئله نداشت از راه میرسه و میره سراغ وسایلش، که یکی از گروه پسرا بهش میگه کوچولو تو دیگه چی میخوای. کینجی خیلی رو مسئله قدش حساسه و خیلی سریع هم عصبانی میشه و جوش میاره. قاطی میکنه و سر اون پسرا داد و قال میکنه اما بخاطر برتری نفراتِ اونها نمیتونه کاری از پیش ببره.

سومیاکه که شاهد قضیه بود خیلی عصبی میشه، که اون پسرا یهو متوجه نگاه مخوف سومیاکه میشن و ترجیح میدن محل رو ترک کنن.

بعد از این ماجرا سومیاکه و کینجی یه جورایی باهم رفیق میشن و دوتایی به گروه راگبی دبیرستان میپیوندن…

 

3- Bakuman

انیمه Bakuman

(5 انیمه ای که شاید خوشت بیاد)

انیمه Bakuman در مورد دوتا پسر به نام های آکیتو تاکاگی و موریتاکا ماشیرو هست. آکیتو یکی از شاگرد اول های مدرسه هست که خیلی به مانگاکا شدن علاقه داره، از اصلی ترین دلایلش هم پولدار شدنه. استعداد آکیتو تو خلق داستان‌ئه. یه روز اتفاقی آکیتو دفتر ماشیرو رو میبینه و متوجه میشه که ماشیرو نقاشیش خوبه و در واقع طراح خوبی میتونه باشه. دلیل اینکه آکیتو دنبال یه طراح بوده تا باهاش همکاری کنه، اینه که خودش اصلا طراح خوبی نیست.

وقتی آکیتو این پیشنهاد رو بده ماشیرو میده، اولش ماشیرو رد میکنه اما آکیتو با سماجت قانعش میکنه که باهم همکاری کنن. این انیمه از انیمه هایی بوده که بعد از چندین سال که از تماشا کردنش میگذره، هنوز داستانش تو ذهنم هست. بسیار انیمه جذابیه و تقریبا صفر تا صد شغل یک مانگاکا، ویراستار، مجله های هفتگی مانگا، روند تبدیل شدن یه مانگا به انیمه، ویس اکتور ها و … رو به تصویر میکشه. شماهایی که انیمه دنبال میکنید بعید میدونم از این انیمه خوشتون نیاد. حتما پیشنهاد میکنم ببینید.

 

4- Blue Period

5 انیمه ای که شاید خوشت بیاد

انیمه Blue Period در مورد یاگوچی سال دومیه که از روند زندگی معمولیش خسته شده. تو درسش خیلی خوبه و از دانش آموزان ممتازه. اکثر وقتا با دوست هاش میرن تفریحاتی مثل کارائوکه اما یاگوچی حال دلش اصلا خوب نیست. تا اینکه تو کلاس هنر، دبیر به همشون میگه که یه نقاشی بکشید. اونم چیزی که از نظرش خیلی زیبا بوده رو رو کاغذ پیاده میکنه. اونجا متوجه میشه از نقاشی خوشش میاد و حتی نقاشیش تو کلاس رتبه میاره.

یه روز به کلوپ هنر میره و نقاشی یکی از سال سومی ها یا سنپای هاشو میبینه و مجذوب رنگ های استفاده شده تو نقاشی میشه…تقریبا از همون لحظه تصمیم میگیره که به جای درس خوندن و رفتن به یه کالج سطح بالا، تو کلوپ هنر فعالیتش رو به صورت حرفه ای شروع کنه و وارد کالج هنر بشه که هزینه زیادی هم داره (با در نظر گرفتن وضعیت مالی خانوادش).

مطمئنم از تماشای این انیمه جذاب لذت میبرید.

 

5- Boku Dake ga Inai Machi

دانلود انیمه Boku Dake ga Inai Machi

(5 انیمه جذاب مهیج)

انیمه Boku Dake ga Inai Machi یکی از انیمه های مورد علاقه‌ی خودم هست و به شدت توصیحه میکنم ببینید و گول بچه های کم سن توی کاور رو نخورید. این انیمه رازآلود و یه جورایی جنایی هست. سفر در زمان هم از ژانر هاش هست اما اصلا تصور نکنید که تخیلیه. واقعا قراره از دیدن این انیمه لذت ببرید.

داستان در مورد شخصی به نام ساتورو هست، اون طی یه ماجرایی درگیر یه قتل میشه. در واقع متهم به قتل مادر خودش میشه. طی یه اتفاق ماورائی به عقب برمیگرده، زمانی که یه دانش آموز دبستانی بوده و بعد مدتی یادش میاد که قراره چند روز بعد یکی از همکلاسی هاش به قتل برسه. متوجه میشه که این قتل مرتبط به قتل مادر خودشه. بنابراین تصمیم میگیره وقایع تاریخ رو عوض کنه و از قتل همکلاسیش جلوگیری کنه و قاتل رو هم گیر بندازه.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Babes بِیبز

نقد و بررسی فیلم A Perfect Day for Caribou یک روز عالی برای کاریبو

نقد و بررسی فیلم A Family Affair یک رابطه خانوادگی با بازی نیکول کیدمن