نقد و بررسی انیمه Noragami نوراگامی

توسط Alireza

معرفی انیمه Noragami نوراگامی

در مواقع ضروری، اگر به جای مناسب نگاه کنید، ممکن است شماره تلفن عجیبی را ببینید که با خط قرمز خط خورده است. اگر با این شماره تماس بگیرید، می شنوید که مرد جوانی خود را خدای یاتو معرفی می کند! انیمه نوراگامی، در زمستان سال ۲۰۱۴ شروع به پخش کرد و طوفانی از واکنش های مثبت را به همراه داشت. برای آشنایی و دانلود انیمه در ادامه همراه ما باشید.

نورگامی: خدای ولگرد (ノラガミ) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط دو هنرمند مانگا آداچیتوکا   نوشته و تصویر شده است. این مانگا از دسامبر 2010 در مجله مانگا شونن Kodansha’s Monthly Shōnen به صورت سریالی منتشر شده است و فصل های آن از فوریه 2023 در 26 جلد تانکوبون جمع آوری شده است. نورگامی چهاردهمین مانگای سریالی در ژاپن در نیمه اول سال 2014 بود که بیش از 1.8 میلیون نسخه فروخت. تا اوت 2018، مانگا بیش از 6.3 میلیون نسخه در تیراژ داشت. این مانگا در سال 2014 نامزد سی و هشتمین جایزه کودانشا مانگا در رده مانگا شونن شد.

 

نقد و بررسی انیمه Noragami نوراگامی

خدای ولگرد به دنبال بنده و عابد

یاتو یک خدای کوچک و خودخوانده “خدای تحویل دهنده” است که رویای داشتن میلیون ها عبادت کننده را در سر می پروراند. با این حال، بدون زیارتگاهی که به نام او تقدیم شده باشد، اهداف او به دور از واقعیت است. او روزهایش را با انجام کارهای عجیب و غریب به قیمت پنج ین می گذراند تا اینکه شریک اسلحه اش از ارباب بی فایده اش خسته می شود و او را ترک می کند.

نوراگامی انیمه ای حول محور مذاهب

انیمه نوراگامی، یک انیمه با محوریت خدایان متعدد در دین و فرهنگ ژاپن است. Noragami از مانگایی با همین نام اقتباس شده اما روایتی چند برابر بهتر از مانگای خود دارد. (هرچند برخی کاملا برعکس این را قبول دارند.) انیمه نوراگامی در دو فصل منتشر شده که عملا در این دو فصل ما فقط اندکی از داستان را مشاهده می کنیم. احتمال ادامه این انیمه بسیار کم است. مانگا این اثر تا 30 چپتر بعد از داستان انیمه به خوبی عمل کرد و از نظر داستان پردازی و شخصیت پردازی به شدت خوب پیش رفت. اما رفته رفته طرفداران مجموعه را با سرعت داستان و کیفیت اون نا امید کرد. دنیای انیمه و مانگای نوراگامی بروز دهنده کامل اعتقادات بودایی ملت ژاپن است. پرستش خدایان زیاد.

 

شخصیت ها نقطه قوت Noragami

داستان نوراگامی، راجع به هیوری ایکی، داتش آموز راهنمایی است که بعد از تلاش برای نجات دادن یک غریبه، با اتوبوس تصادف می کند. بعد از این حادثه، روح او قابلیت جدا شدن از بدنش را پیدا می کند. آن غریبه که هیوری نجاتش داده بود، یاتوگامی، الهه ای گمنام بود که آرزو دارد معبد و پیروانی داشته باشد. در نوراگامی شاهد ماجرا هایی هستیم که از سر هیوری، یاتو و ابزار الهی اش، یوکینه می گذرد.

 

نقد و بررسی انیمه Noragami نوراگامی

دانلود انیمه نوراگامی

در وب سایت انیمه لیست می توانید به دانلود انیمه نوراگامی بپردازید. هر دو فصل این مجموعه به طور کامل و با زیرنویس فارسی قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود انیمه Noragami و تماشای آن لذت ببرید.

 

انیمه نوراگامی چند فصل و قسمت دارد؟

فصل اول انیمه اقتباس شده از این مانگا در قالب 12 قسمت ساخته شد و توسط Bones از ژانویه تا مارس 2014 پخش شد.

فصل دوم با عنوان نوراگامی آراگوتو بصورت 13 قسمتی، با عنوان Noragami Aragoto، از اکتبر تا دسامبر 2015 پخش شد.

در حالی که کمی گرفتگی درست در زیر سطح نوراگامی جریان دارد، شخصیت ها آنقدر تازه هستند و لحن داستان آنقدر خوب مدیریت می شود که می تواند شما را با جذابیت های متمایز نمایش جلب کند. شورش فانتوم های عجیب و غریب به این نمایش طعم می دهد، اما این تعاملات سرگرم کننده بین Yato، هیوری و ییکونه است که در نهایت بیشترین لذت را در اینجا ایجاد می کند. شایستگی های فنی به طور کلی درجه اول هستند و انیمه Noragami بسیار از طرف منتقدان توصیه می شود.

علاقمندان به دانلود انیمه Noragami با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید