نقد و بررسی سریال کره‌ ای My Happy End پایان خوش من

توسط Alireza

معرفی سریال کره‌ ای My Happy End

سریال کره‌ای پایان خوش من (나의 해피엔드) یک سریال تلویزیونی کره‌ای است که اولین بار در تاریخ 30 دسامبر 2023 در شبکه TV Chosun پخش شد. این سریال شنبه‌ها و یکشنبه‌ها در این شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

نقد و بررسی سریال کره‌ ای My Happy End پایان خوش من

خلاصه داستان سریال کره‌ای My Happy End

سئو جائه وون زنی خوش شانس است که زندگی شخصی و کاری تقریباً بی‌نقص و کاملی دارد. او مدیرعامل یک شرکت مبلمان است که سالانه میلیون‍‌ها دلار فروش دارد و همچنین یک شخص مشهور و محبوب در رسانه‌های اجتماعی است که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. او به دنبال یک طراح به نام یون ته او است تا مدیر کل طراحی شرکتش را عهده‌دار شود. سئو جائه وون همراه با همسر خود، هیو سون یونگ دارای یک فرزند نیز هستند. هیو سون یونگ (همسر سئو) به عنوان طراح آزاد و استاد طراحی صنعتی کار می کند. او فردی خونگرم است که به ندرت عصبانی می شود. پس از ازدواج آنها، هیو سون یانگ خانواده خود را بر هر چیز دیگری اولویت می دهد.

در همین زمان کوون یو جین در همان بخش هنر دانشگاه با سئو جائه وون فارغ التحصیل شد. او دوران سختی را به دلیل طلاق همسرش می‌گذراند و این کار حرفه هنری او راهم تحت الشعاع قراره داده و موجب کم‌رنگی آن در زندگی‌اش می‌شود. پس از اینکه او دوباره با سئو جائه وون ارتباط برقرار می کند، به زندگی تقریباً عالی اون حسادت می‌کند. زندگی سئو جائه وون به زودی دچار تغییرات بزرگی می‌شود. او توسط افرادی که به آنها اعتماد کامل دارد مورد خیانت قرار می‌گیرد و با رازهایی روبرو می شود که اطرافیانش از او پنهان کرده‌اند.

 

نقد و بررسی سریال کره‌ ای My Happy End پایان خوش من

ایده ساخت سریال کره ای پایان خوش من

برای اولین بار فیلم‌نامه این سریال توسط باک سون هی نوشته و در مسابقه “Find Shooting Stars in the Desert”، یک مسابقه فیلمنامه تلویزیونی، شرکت داده شد. این فیلم‌نامه موفق شد تا برنده جایزه 20 میلیون وونی (14.800 دلار) در این مسابقه شود. در نهایت در فوریه 2023 تصمیم به ساخت سریالی کره‌ای بر اساس این فیلم‌نامه توسط شرکت تولید کره جنوبی Higround گرفته شد و نام آن به عنوان My Happy End ثبت شد. تیم بازیگران این سریال کره‌‌ای را جانگ نا-را، سان هو جون، کیم میونگ سو، سو یی هیون، کیم هونگ پا، پارک هو سان، لی کی تاک و جونگ یونگ دو تشکیل داده‌اند.

 

امتیاز سریال کره ای My Happy End از نظر بینندگان و منتقدان

این سریال در سایت IMDB امتیاز 6.7/10 را دریافت کرده است. همچنین در سایت MyDramalist، منبع سریالهای کره‌ای و درام توانسته است امتیاز ۱۰/۸ را از 826 نفر تا کنون دریافت کند.

 

عملکرد سریال پایان خوش من

این سریال با داستان جالب و غیرقابل پیشبینی که دارد مورد قبول بینندگان قرار گرفته است. درست زمانی که شما فکر می‌کنید از تمامی جهات داستان مطلع هستید اتفاقاتی موجب این می‌شود که تمام پیشبینی‌ها غلط از آب در بیاید و مسیر داستانی سریال دچار تغییر شود. سبک معما و هیجان که با درام در این سریال کره‌ای به خوبی مخلوط شده است باعث جلب هرچه بیشتر بینندگان نسبت به خود شده است.

بازی فوق العاده نقش اول سریال باعث شده است تا حس همزادپنداری بینندگان را با خود به همراه داشته باشد. بی شک بازیگران این سریال یکی از نقات قوت این سریال کره‌ای هستند که همراه با داستانی جذاب توانسته است اثری خارق العاده را به وجود آورد.

جنبه‌های پنهان شخصیت سئو جائه وون یکی دیگر از عناصر اصلی این سریال و داستان است. ویژگی‌های باطنی و گاه مریضی‌ها و مشکلاتی که در وجود او نهفته است و در طول زندگی به تدریج خود را نشان می‌دهد و بر زندگی خانوادگی و کاری‌اش تاثیرات بسیاری می‌گذارد.

به گفته برخی بینندگان این سریال می‌تواند تاثیرات مثبت بسیاری بر زندگی شما بگذارد. با مشاهده زندگی افراد در این سریال و اتفاقاتی که در طول زندگی‌شان می‌افتد ‌می‌توان به مشکلاتی که در زندگی هر فردی ممکن است رخ دهد پی برد و با آن بهتر برخورد کرد. ولی در مقابل هم تعدادی از داستان ناراحت کننده این سریال ایراداتی گرفته‌اند و آن را برای مشاهده مناسب ندانسته‌اند.

 

كلام آخر

اگر به سریال‌های درام کره‌ای علاقه‌‌مند هستید پیشنهاد می‌شود که این مجموعه جذاب را از دست ندهید. در طول تمام لحظات این سریال شما منتظر این خواهید بود که ببینید چه چیزهایی درباره شخصیت‌های سریال برای شما آشکار می‌شود و چه اتفاقاتی برای شخصیت اصلی آن و زندگی‌اش رخ می‌دهد. شما می‌توانید این سریال را به صورت زیرنویس چسبیده فارسی از سایت انیمه لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال دانلود و تماشا کنید.

برای دانلود سریال My Happy End به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید