معرفی و دانلود بهترین فیلم های Henry Cavill هنری کویل

توسط Alireza

برترین فیلم های Henry Cavill هنری کویل

هنری کَویل یکی از محبوب ترین بازیگران امروزی است. پس از بحث های فراوان در مورد اجرای بسیار کوتاه او در نقش سوپرمن که اکنون منقرض شده است، کویل به ساختن حرفه اش به عنوان یک مرد برجسته و یک قهرمان اکشن ادامه داده است. فیلم های او ممکن است همیشه مورد عنایتِ عزیزان منتقد نباشند، اما تماشاگران مطمئناً آنها را دوست دارند. به همین خاطر بر آن شدیم تا فهرستی از بهترین فیلم های هنری کویل آماده کنیم تا کسانی که این بازیگر را دوست دارند، بتوانند او را بهتر بشناسند و کسانی که او را می شناسند، دوباره این فیلم ها را ببینند، چرا که مطمئناً ارزش دوباره دیدن را دارند.

 

  1. فیلم Mission: Impossible – Fallout

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Henry Cavill هنری کویل

برخی از بازیگران در ایفای نقش اشرار مهارت دارند. هنری کویل یکی از این افراد است. کسانی که به دنبال اثبات  این موضوع هستند، باید فیلم مأموریت غیرممکن: فال اوت، این اکشن هیجان انگیز محصول سال 2018 را ببینند. در این فیلم، ایتان هانت با آگوست واکر، مامور بی رحم سیا، متحد می شود تا یک شخصیت مرموز را که با دشمنی از گذشته هانت ارتباط دارد، از بین ببرد.

 

  1. فیلم The Man from U.N.C.L.E

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Henry Cavill هنری کویل

قبل از تجدید دیدار برای فیلم رو به اکران The Ministry of Ungentlemanly Warfare در سال 2024، کویل و کارگردان انگلیسی گای ریچی (The Gentlemen) برای اولین بار در سال 2015 در فیلم جاسوسی The Man from U.N.C.L.E با یکدیگر همکاری کردند. این فیلم که بازسازی سری همنام خود در سال 1964 است، شراکت نامحتمل ناپلئون سولو، یک دزد آمریکایی تبدیل شده به جاسوس سیا، و ایلیا کوریاکین، یک مامور ناپایدار KGB را دنبال می کند.

 

  1. فیلم Enola Holmes 2

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Henry Cavill هنری کویل

بازیگران زیادی نقش شرلوک هلمز را بازی کرده اند. در سال 2020، کویل یکی از آنها شد و برای انولا هولمز از نتفلیکس، پا در کفش های این کارآگاه معروف کرد. دو سال بعد، او این نقش را در دنباله ی فیلم، انولا هولمز 2 ایفا کرد. هر دو فیلم بر شخصیت عنوان، جوانترین خواهر هلمز، که یک کارآگاه آماتور با بازی میلی بابی براون  است، تمرکز می کنند. اگرچه انولا قهرمان فیلم است، شرلوکِ کویل به همان اندازه در طرح داستان نقش دارد. اگرچه او برای حمایت اخلاقی در نسخه اصلی حضور دارد، اما در ادامه، او نقش اصلی را ایفا می کند، دشمن بزرگش معرفی می شود و صحنه های زیادی برای درخشش به او می دهد.

 

  1. فیلم Man of Steel

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Henry Cavill هنری کویل

از نظر بسیاری، هنری کویل همیشه سوپرمن خواهد بود. این بازیگر اولین بازی خود را به عنوان آخرین پسر کریپتون در سال 2013 در فیلم Man of Steel انجام داد، فیلمی که عملاً دنیای ابرقهرمانی DCEU را راه اندازی کرد و عصر جدیدی را برای ژانر ابرقهرمانی آغاز کرد. کویل در نقش کلارک کنت جوان بازی می کند که در طول فیلم میزان واقعی توانایی های خود را کشف می کند و ردای سوپرمن را به خود می پوشد.

 

  1. فیلم Immortals

اولین فیلم استودیویی مهم هنری کویل به عنوان نقش اول، فیلم اکشن فانتزی حماسی Immortals بود که در سال 2011 ساخته شد. این فیلم به کارگردانی تارسم سینگ (آینه آینه)، تفسیری دوباره از اسطوره تسئوس است. کویل در نقش قهرمان افسانه ای یونانی ایفای نقش می کند که باید ارتشی را علیه پادشاه مستبد هیپریون با بازی میکی رورکِ (کشتی گیر) نامزد اسکار رهبری کند.

 

  1. فیلم Zack Snyder’s Justice League

سفر برای بردن لیگ عدالت زک اسنایدر از گنجینه برادران وارنر به صفحه تلویزیون، پروسه طولانی ای بود و ارزش یک مینی سریال HBO را داشت، اما با این حال ارزشش را داشت. نسخه چهار ساعته 2021 نسبت به فیلم نیمه کاره 2017 که در سینماهای سراسر جهان اکران شد بسیار بهبود یافته است و فضای بیشتری برای نفس کشیدن برای هر کدام از داستان ها فراهم می کند. سوپرمنِ کویل به دلیل ماهیت آرکِ شخصیتی خود، کمترین سود را از زمان پخش گسترده می برد. با این حال، بازگشت پیروزمندانه او به زندگی در این مینی سریال بسیار بهتر انجام می شود.

 

  1. فیلم I Capture the Castle

برای همه کسانی که به دنبال هنری کویل با چهره ای نوجوان و قبل از موفقیت او در فیلم The Tudors هستند، نباید فیلم I Capture the Castle، که یک فیلم کمدی رمانتیک ‏محصول سال 2003 است را از دست بدهند. در این فیلم رومولا گارای (تاوان) و رز بیرن (ساقدوش ها) در نقش کاساندرا و رز، دو خواهر که در حالی که در فقر ملایم زندگی می کنند، تلاش می کنند عشق و امنیت مالی پیدا کنند را بازی می کنند. کویل نقش استفن کولی را بازی می کند، شخص آماده به خدمت خانواده که عمیقاً عاشق کاساندرا است.

 

  1. فیلم Sand Castle

یکی از دست کم گرفته شده ترین درام های اصلی نتفلیکس، فیلم قلعه شنی ۲۰۱۷ است که در آن کویل در کنار نیکلاس هولت (منو) بازی می کند. داستان این فیلم درباره سرباز جوان آمریکایی مت اوکر و تلاش های او برای بازگرداندن آب به یک روستای عراقی است. کویل نقش CPT Syverson، رهبر یگان نیروهای ویژه را بازی می کند که در ماموریت کمک می کند. قلعه شنی یکی از بهترین اجراهای کویل را به خود می بیند. این فیلم خود محکومیت شدید درگیری است و ورود شایسته ای به زیرژانر رو به رشد «جنگ جهنم است» ارائه می دهد. کویل کاملاً جدایی فزاینده شخصیتش از زندگی انسانی و نفرت از خود را که در نتیجه شرکت در درگیری برای مدت طولانی به وجود می آید، به تصویر می کشد.

 

  1. فیلم Stardust

مدتها قبل از اینکه این دو برای کمدی اکشن جاسوسی آرگایل با هم همکاری کنند، کویل و کارگردان متیو وان (کینگزمن: سرویس مخفی) برای اولین بار در فیلم ماجراجویی فانتزی Stardust با حضور رابرت دنیرو با یکدیگر همکاری کردند. داستان بر روی چندین شخصیت متمرکز شده است که برای رسیدن به یک ستاره سقوط کرده که به محض ورود به زمین به شکل یک زن جوان زیبا در آمده، در حال مسابقه هستند. کویل نقش کوچکی را در نقش همفری ایفا می کند، رقیب عشقی و باشکوه قهرمان فیلم.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین فیلم های هنری کویل به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید