معرفی بهترین فیلم های Jack Black جک بلک

توسط Alireza

Jack Black

جک بلک به عنوان پو در چهارمین فیلم از فرنچایز فوق العاده موفق پاندای کونگ فو کار باز گشته است. بدون شک، تصویری که بلک از این پاندای دوست داشتنی به نمایش می گذارد، مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده و بینندگان خواستار ماجراجویی و سرگرمی بیشتر در این فرانچایز هستند. چیزی که بلک را به بازیگری محبوب تبدیل می کند، تعهد او به هر شخصیتی که به تصویر می کشد، ستودنی است و او همیشه اطمینان می دهد که آنها را با عمق و پیچیدگی قابل توجهی بازی می کند. چه او با طنز مسری خود مخاطبان را بخنداند و چه با عمق عاطفی خود ریسمان های قلب آنها را بکشد، تطبیق پذیری بلک با نقش هایش را نباید به چالش کشید. ما در انیمه لیست فهرستی از بهترین فیلم های جک بلک تهیه کرده ایم و شما را به تماشایشان دعوت می کنیم.

 

  1. فیلم School of Rock

در سال 2003، جهان توسط یک جواهر سینمایی تکان خورد که بلافاصله به یک فیلم کلاسیک محبوب تبدیل شد. در فیلم مدرسه راک، بلک نقش دیوی فین را بر عهده می گیرد، نوازنده ای بی تفاوت که به عنوان معلم جایگزین موسیقی در یک مدرسه کار می کند. او که ناامید از پول است، تمام تلاش خود را می کند تا با تشکیل یک گروه راک با دانش آموزان، استعدادهای شاگردانش را بیابد و پرورش دهد.

 

  1. فیلم Bernie

در حالی که ریچارد لینکلیتر بیشتر به خاطر سه گانه Before و Boyhood شناخته می شود، جواهری باورنکردنی از فیلمی به نام برنی منتشر کرده است. فیلم برنی بر اساس رویدادهای واقعی، شخصیت اصلی را دنبال می کند که مدیر مراسم تشییع جنازه در یک شهر دنج در ایالت تگزاس است. فیلم یک چرخش شوم پیدا می کند زیرا برنی یک بیوه ناخوشایند اما ثروتمند را به دلیل رفتار کنترل کننده اش به قتل می رساند.

 

  1. فیلم Kung Fu Panda

شاید محبوب ترین و بهترین انیمیشن هنرهای رزمی تمام دوران، پاندای کونگ فو کار باشد. در این فیلم، بلک صداپیشگی شخصیت پو را بر عهده می گیرد که یک پاندای دست و پا چلفتی و دوست داشتنی است که آرزوی تبدیل شدن به یک استاد کونگ فو را دارد. خوشبختانه برای پو، او به طور غیرمنتظره ای به جنگجوی اژدها تبدیل می شود، فرد برگزیده ای که پیش بینی شده است با یک پلنگ برفی شرور روبرو شود و آن را شکست دهد.

 

  1. فیلم Don’t Worry, He Won’t Get Far On Foot

بر اساس خاطرات جان کالاهان، فیلم نگران نباشید، او با پای پیاده زیاد دور نخواهد شد، فیلمی تکان دهنده است که قدرت روح انسان را به نمایش می گذارد. در این فیلم، یک کاریکاتوریست فلج با بازی خواکین فینیکس به دلیل تجربه دردناک از دست دادن کنترل روی پاهایش، با مشکلات سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم می کند. او سپس با تردید به یک جلسه ان اِی گمنام می پیوندد که در آن با شخصیت های جالبی از جمله دکستر با بازی بلک آشنا می شود.

 

  1. فیلم King Kong

بسیاری از تماشاگران سینما از دیدن بازسازی داستان کلاسیک کینگ کنگ توسط پیتر جکسون به دلیل اقتباس باورنکردنی او از رمان حماسی ارباب حلقه ها هیجان زده بودند. داستان آشنای فیلم به این صورت است: یک گروه فیلمبرداری برای ساختن یک فیلم به جزیره جمجمه می روند. با این حال، آنها به زودی متوجه می شوند که جزیره توسط گوریل غول پیکری به نام کنگ اداره می شود که مجذوب هنرپیشه مبارز آن درو (نائومی واتس) می شود، کینگ کنگ او را ربوده و از او در برابر خطرات ناشی از جزیره محافظت می کند.

 

  1. فیلم The Holiday

برای کسانی که دنبال یک فیلم با احساس خوب هستند، فیلم تعطیلات کاندیدای خوبی است. در این فیلم، یک روزنامه نگار جذاب اما بی اعتماد به نام آیریس (کیت وینسلت) خانه خود را با یک تهیه کننده فیلم آمریکایی به نام آماندا (کامرون دیاز) عوض می کند و هر دو زن به دنبال تغییر مناظر برای تعطیلات هستند. بلک نقش مایلز را در فیلم بازی می کند، آهنگسازی فروتن و دوستانه که به سرعت با آیریس پیوند می خورد.

 

  1. فیلم Tropic Thunder

بلک یکی از نقش های اصلی فیلم اکشن طنز بن استیلر را بازی می کند. خلاصه داستان این فیلم حول محور گروهی از بازیگران خود شیفته می گذرد که در تلاش برای ساخت یک فیلم جنگی با بودجه کلان هستند. متأسفانه برای آنها، منطقه ای که در آن قرار دارند به زودی درگیر یک جنگ می شود که آنها را مجبور به برداشتن سلاح می کند.

 

  1. فیلم High Fidelity

اقتباسی از رمان نیک هورنبی با همین نام، یعنی فیلم وفادارانه، یک فیلم کمدی-درام است که مطمئناً بینندگان را به سفری عجیب خواهد برد. این فیلم با محوریت مردی به نام راب گوردون (جان کیوساک)، تصمیم راب برای بررسی مجدد روابط گذشته خود را دنبال می کند تا بفهمد چه مشکلی پیش آمده است. در نهایت، فیلم به ما نشان می دهد که راب با ترس خود از تعهد آشتی می کند و اشتباهاتی را که مرتکب شده، می پذیرد.

 

  1. فیلم The Super Mario Bros. Movie

بسیاری از مردم باور نداشتند که فیلم برادران سوپر ماریو انتظارات را تا این حد بالا ببرد، اما در نهایت ثابت شد که اشتباه می کنند. فیلم با ماریو (کریس پرت) و لوئیجی (چارلی دی) آغاز می شود که از زندگی روزمره خود به عنوان لوله کش در بروکلین راضی هستند. اما همه چیز به سرعت برای آنها تغییر می کند زیرا آنها خود را در جهان موازی پادشاهی قارچ می بینند.

 

  1. فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle

پس از 20 سال، سرانجام فیلم کلاسیک ماجراجویی محبوب Jumanji دنباله ای شایسته دریافت کرد. فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید به کارگردانی جیک کاسدان، با بخشیدن یک پیچ و تاب عالی به داستان، مفهوم نسل قبلی خود را ارتقا می دهد و آن را در بر می گیرد. در این فیلم، قهرمانان داستان به جای بازی رومیزی، از طریق یک بازی ویدئویی در جومانجی به دام می افتند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین فیلم های جک بلک به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای بدون سانسور آن ها با زیرنویس فارسی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید