فهرست فیلم های گانگستری ‏دست کم گرفته شده

توسط Alireza

فیلم های گانگستری

از زمانی که جیمز کاگنی در فیلم دشمن ملت به روی پرده نقره ای رفت، ژانر گانگستری به سنگ بنای مهم سینما تبدیل شده و جایگاه مقدسی در قلب متعصبان سینما دارد. عناوینی مانند فیلم کلاسیک پدرخوانده از فرانسیس فورد کاپولا و فیلم رفقای خوب ساخته مارتین اسکورسیزی تنها تعدادی از بهترین فیلم های گانگستری تاریخ هستند. با این حال، برای هر فیلم گانگستری تحسین شده، دو فیلمِ مهجور زیر رادارِ ناقصِ ما پرواز می کنند.

بسیاری از ورودی های این ژانر، مانند کشتن مرد ایرلندی و پادشاه نیویورک، به طرزی ناعادلانه، نادیده گرفته شده اند و سزاوار شناسایی بیشتر هستند. یک فیلم گانگستری حماسی به چیزی بیش از خشونت و فساد نیاز دارد. برخی نمی توانند آن ترکیب کامل را بیابند، اما بسیاری موفق می شوند،  فیلم هایی مانند Point Blank و The Drop، با این حال در نهایت از بین می روند. از فیلم بیوگرافی لانسکی محصول 2021 تا تقاطع میلر ساخته برادران کوئن، فیلم های گانگستری مهجور را در انیمه لیست، فهرست کرده ایم تا شما را به تماشای این فیلم های خوب دعوت کنیم.

 

  1. فیلم Miller’s Crossing

فهرست فیلم های گانگستری ‏دست کم گرفته شده

مافیای ایتالیایی در نخستین مراحل قدرت گیری خود در منطقه است و این موضوع اصلاً به مذاق «جانی کاسپر» (پالیتو) خوش نمی آید. «جانی» می خواهد «برنی برنبام» (تورتورو)، بزهکار خرده پا را تنبیه کند. اما «لیو» (فینی) یک سردسته خشن مافیایی ایرلندی، به خاطر محبتی که به «ورنا» (هاردن)، خواهر «برنی» دارد، قسم خورده از «برنی» محافظت کند.

 

  1. فیلم Point Blank

فهرست فیلم های گانگستری ‏دست کم گرفته شده

لی ماروین، برنده جایزه اسکار، در فیلم شلیک به هدف 1967 در نقش یک جنایتکار بی رحم، واکر، بازی می کند که دوستش مال ریس (جان ورنون) به او خیانت کرده و او را در جزیره آلکاتراز رها کرده است. سال ها بعد، او برای گرفتن انتقام خود برمی گردد و متوجه می شود که ریس اکنون بخشی از یک سازمان جنایتکار بزرگ است و با خواهر همسرش، کریس (آنجی دیکنسون) ازدواج کرده است.

 

  1. فیلم Kill the Irishman

فهرست فیلم های گانگستری ‏دست کم گرفته شده

در طول دهه 1960، دنی گرین (ری استیونسون) در اسکله کلیولند به عنوان یک باربر کار می کند و در نهایت رئیس اتحادیه خود می شود. فساد و معاملات پشت سر او به سرعت توجه مافیای محلی و همچنین مقامات محلی را جلب می کند. هنگامی که گرین با دادگاه مواجه می شود، به اتهام کمتری اعتراف می کند و به یک خبرچین اف بی آی تبدیل می شود و در دهه 1970 جنگی را به راه می اندازد که منجر به سقوط جنایات سازمان یافته می شود.

 

  1. فیلم The Drop

فهرست فیلم های گانگستری ‏دست کم گرفته شده

باب (تام هاردی) که در بروکلین زندگی می کند، ساقی بار در میخانه ای است که متعلق به پسر عمویش، ماروین (جیمز گاندولفینی) است و به اوباش های محلی اجازه می دهد تا از آن مکان به عنوان بانک موقت خود استفاده کنند. هنگامی که باب یک توله سگ کتک خورده را پیدا می کند، او و همسایه اش، نادیا (نومی راپاس)، به پرستاری از حیوان بیچاره می پردازند تا سلامتش را بازگردانند و جرقه هایی بین آنها زده می شود. متأسفانه، سعادت آنها به زودی با بازگشت اِکسِ نادیا از بین می رود و باب را مجبور می کند تا اطرافیانش و همچنین خودش را دوباره بسنجد.

 

  1. فیلم Eastern Promises

در لندن، یک ماما، آنا (نائومی واتس)، به یک دختر نوجوان کمک می کند تا زایمان کند. متاسفانه فقط نوزاد زنده می ماند. قبل از اینکه جسد مادر جوان را ببرند، آنا دفترچه ای را پیدا می کند که بی اطلاع از او، حاوی شواهدی مجرمانه علیه یکی از قدرتمندترین خانواده های جنایتکار روسیه است. وقتی خانواده از دفترچه یادداشت مطلع می شوند، نظافتچی خانواده، نیکولای لوژین (ویگو مورتنسن، آراگورن) را می فرستند تا از شر آنا را کم کند و هر مدرکی را از بین ببرد.

 

  1. فیلم The Big Combo

هنگامی که یک ستوان پلیس، لئونارد دایموند (کرنل وایلد)، شروع به تحقیق در مورد یک رئیس جنایتکار قدرتمند، آقای براون (ریچارد کونته) می کند، توسط باند جنایتکاران شرورش تحت فشار قرار می گیرد تا دست از فضولی بردارد. دایموند که نمی تواند چشم خود را ببندد، به زودی از همسر براون، سوزان (جین والاس) کمک می گیرد، کسی که برای جمع آوری شواهد علیه براون تلاش می کند تا او را به پشت میله های زندان بفرستد.

 

  1. فیلم King of New York

کریستوفر واکن در فیلم پادشاه نیویورک در نقش سلطان مواد مخدر فرانک وایت بازی می کند که قصد دارد کار جنایی خود را بازسازی کند و در عین حال تلاش می کند پس از آزادی از زندان مشروع به نظر بیاید. همانطور که او باندهای رقیب را از دور خارج می کند و سعی می کند پول های کثیف خود را از طریق مشاغل قانونی هدایت کند، اقدامات غیرقانونی او به زودی توجه پلیس نیویورک را به خود جلب می کند که عواقب خوبی در پی نخواهد داشت.

 

  1. فیلم The Pope of Greenwich Village

پس از اخراج پسرعموها، پائولی (اریک رابرتز) و چارلی (میکی رورک) از رستوران، آنها قصد دارند برای حمایت از دوست دختر باردار چارلی (داریل هانا) از محلی دزدی کنند و سر و سامانی بگیرند. در جریان سرقت، آنها به طور تصادفی یک افسر پلیس را می کشند که منجر به بازجویی آنها توسط مقامات محلی می شود. علاوه بر فشار فزاینده پلیس، آنها متوجه می شوند که یک گنگستر محلی را سرقت کرده اند که به دنبال ردیابی آنها است.

 

  1. فیلم Lansky

هاروی کایتل در فیلم جنایی لانسکی در نقش مایر لانسکی، گنگستر معروف دنیای زیرزمینی بازی می کند. در این فیلم او داستان زندگی خود را برای نویسنده دیوید استون (سام ورتینگتون) بازگو می کند، در حالی که توسط F.B.I نیز مورد بررسی قرار گرفته و آنها معتقدند او میلیون ها دلار را در چند دهه گذشته پنهان کرده است. در حالی که ماموران فدرال به دنبال غار مخفی لانسکی هستند، این گانگستر سالخورده داستان خیره کننده ای از زندگی خود به عنوان رئیس سندیکای جنایی تعریف می کند.

علاقمندان به فیلم های گانگستری و جنایی می توانند جهت دانلود فیلم های مذکور به وب سایت انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید