معرفی خنده دار ترین و بهترین فیلم های Will Ferrell ویل فرل

توسط Alireza

خنده دار ترین و بهترین فیلم های Will Ferrell ویل فرل

ویل فرل به عنوان یکی از بازیگران برنامه Saturday Night Live به شهرت رسید. اما این حرفه سینمایی او است که موقعیت این بازیگر را به عنوان یکی از بامزه ترین بازیگران این نسل بسیار محکم کرد. او به لطف قد بلند، موهای فرفری و توانایی ایفای شخصیت هایی با معصومیت کودکانه، یک ظاهر و کاراکتر منحصر به فرد دارد. به ندرت می توان یک فیلم کمدی پیدا کرد که فرل در آن بازی کرده باشد و فیلم خنده دار نباشد. در بسیاری از موارد، او همچنین داستان هایی را تولید کرده و حتی داستان هایی را نیز می نویسد که این بازیگر را به یک تهدیدی سه گانه و واقعی در این تجارت تبدیل کرده است. اما تعدادی از فیلم هایش هستند که به عنوان بهترین فیلم های ویل فرل شناخته می شوند. در حالی که بسیاری از بهترین فیلم های او شامل بازیگران بزرگ دیگری نیز هستند، اما فرل همیشه موفق می شود هر صحنه ای را که در آن حضور دارد، بدزدد. در انیمه لیست فهرستی از برترین فیلم های ویل فرل تهیه کرده ایم، با ما همراه باشید.

 

  1. فیلم Old School

بازیگران خنده دار فیلم مدرسه قدیمی، شامل لوک ویلسون و وینس وان می شوند و فیلم داستان میچ (ویلسون) را دنبال می کنند که اخیراً از دوست دخترش جدا شده و سعی می کند از پس آن بربیاید. او در زمانی عالی، به عروسی دوستش فرانک (فرل) می رود و وقتی پسرها با یک آشنای قدیمی برخورد می کنند، اوضاع کمی از کنترل خارج می شود. آنها از شکافی استفاده می کنند که به آنها امکان می دهد یک خوابگاه دانشگاهی را به یک انجمن برادری برای همه تبدیل کنند و بگویند که زمان شُل کردن فرا رسیده است.

 

  1. فیلم Elf

فیلم الف به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین فیلم های کریسمسی در تمام دوران شناخته می شود که خانواده ها هر سال در طول فصل تعطیلات بارها و بارها آن را پخش می کنند. بادیِ الف یکی از نقش های دیگری است که طرفداران نمی توانند تصور کنند که شخص دیگری آن را بازی کند. فرل یک الف با قد 1.95 است که در قطب شمال زندگی می کند و به طور طبیعی و تحت اللفظی در آنجا جا نمی شود. هنگامی که او متوجه می شود که در واقع انسان است و در کودکی توسط یک الف به فرزندی پذیرفته شده است، به شهر نیویورک می رود تا پدر بیولوژیکی خود را پیدا کند. والتر (جیمز کان) تاجر هیچ علاقه ای به بادی ندارد و تا زمانی که آزمایش DNA خلاف آن را ثابت کند فکر می کند او یک کلاهبردار است.

 

  1. فیلم Anchorman: The Legend of Ron Burgundy

فیلم گوینده: افسانه ران برگندی یکی دیگر از کار های کارنامه  فرل است که با همکاری او نوشته شده است. در این کمدی طنز دهه 70، ران برگندی گوینده خبر شبکه چهار شهر سن دیگو است که در زمینه کاری خود بسیار مشهور و موفق است. وی به همراه ۳ دوست خود گروه خبری شبکه چهار را تشکیل می دهند و با هم کار می کنند. اما ماجرای اصلی وقتی شروع می شود که شبکه خبری چهار مجبور به استخدام خبرنگار زنی می شود که در رؤیای گویندگی است.

 

  1. فیلم Barbie

بازیگرانی مانند مارگو رابی، رایان گاسلینگ و آمریکا فررا برای این فیلم رکوردشکن که در سال 2023 طوفان صنعت را به خود اختصاص داد، بیشترین توجه را به خود جلب کردند. اما فرل نیز نقش مکملی در باربی به عنوان مدیرعامل ناشناس متل دارد. او حریص است، گاهی اوقات بی خبر به نظر می رسد، و فقط به دنبال نتیجه است. در اصل، او تقلیدی از هر مدیر عامل شرکتی حریص است.

 

  1. فیلم Zoolander

بن استیلر و اوون ویلسون ستارگان این کمدی هستند، اما طبق معمول، با اینکه فرل تنها یک آنتاگونیست است، به خوبی جوهره ژاکوبیم موگاتو را به تصویر می کشد. او تقلید آراسته ای از هر طراح مد عجیب و غریب است و نقشه ای شوم برای ترور نخست وزیر مالزی قبل از تصویب قوانینی دارد که به تجارت آسیب می زند. او فکر می کند می تواند از مدل برتر زولاندر (استیلر) برای انجام کارهای کثیف خود با شستشوی مغزی او استفاده کند.

 

  1. فیلم The Lego Movie

مسلماً هیچ کس نیست که بهتر بتواند نقش دوگانه پدر واقعی را در سکانس آغازین و پایانی فیلم لگو و همچنین صدای لرد بیزینس شیطانی بازی کند. فرل بخشی از گروه صداپیشگان این فیلم است که توسط کریس پرت در نقش امت بریکوفسکی، تاجری شیطانی که در تلاش است دنیا را از شر استاد سازنده خلاص کند، رهبری می شود.

 

  1. فیلم Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby

پسری به نام ریکی بابی از کودکی عاشق رقابت و سرعت بوده و همیشه می گفته من می خواهم تند برونم. روزی در مدرسه به مناسبت روز حرفه پدران، پدر بابی که راننده ماشین های مسابقه ای است با رئیسش دعوا می کند و پس از درگیری پدر تامی به او می گوید: تو برنده ای، اگه اول نشی آخر میشی و سپس می رود. او در بزرگسالی در پیست مسابقه تالادگا تبدیل به یک راننده حرفه ای می شود سپس با دختری زیبا و جذاب به اسم کارلی ازدواج می کند و صاحب دو پسر میشود و باقی ماجرا.

 

  1. فیلم Stranger Than Fiction

هارولد کریک (فرل) ، مأمور مُمیز مالیاتی ، صدایی را می شنود که رخدادهای پیرامونی او را، دقیقاً زمانی که مشغول آن هاست روایت می کند، چنان که گویی یک راوی قصه گو در حال روایت کردن یک داستان بلند است. در همین حین، صدای این راوی، خبر از مرگ زودهنگام شخصیت اصلی داستان، یعنی هارولد می دهد و هارولد که از این ماجرا خشمگین شده است، به دنبال این است که از این رخداد جلوگیری کند.

 

  1. فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

از وقتیکه لارس اریکسونگ و سیگریت اریکسدوتیر، دو موسیقی دان ایسلندی اهل هوساویک برنده مسابقه گروه آواز آبا در یوروویژن را در سال ۱۹۷۴ با آهنگ واترلو دیدند، رویای پیروزی در یوروویژن را داشتند. مجموعه ای از حوادث باعث می شود که آنها بعلت نبود رقیب برای مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۲۰ که در ادینبورگ برگزار می شود، انتخاب شوند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید