آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته سوم مرداد

آخر هفته‌ها با انیمه‌لیست

توسط dante

تعطیلات آخر هفته حتی در تابستان هم می‌تواند بهانه خوبی برای دوری از مشغله های طول هفته باشد. استراحتی چند ساعته که با همراهی انیمه می‌تواند دو‌چندان لذت بخش باشد. در ادامه به پیشنهاد سه عنوانی که در همین آخر هفته می‌توانید ببینید میپردازیم. با انیمه لیست برای آخر هفته, هفته اول مرداد همراه باشید.

Darwin’s Game

کمی هیجان می‌تواند برنامه فوقعلاده‌ای برای آخر هفته باشد.بازی‌های آنلاین تلفن‌های همراه امروزه بیش از هر‌ زمانی بین عامه مردم و نه فقط گیمرها رواج دارند.در بسیاری از محبوب‌ترین عناوین این دسته بازی‌ها، از بین بردن حریف به هر‌ قیمتی هدف اصلی بازی است. اما تنها زمانی می‌توان اسم آن را بازی گذاشت که تنها ریسک شکست، به تجهیزات مجازی‌تان خلاصه شود. اما اگر جانتان در میان باشد چه؟ اگر جایزه با ارزشی در انتظارتان باشد ولی خطر مرگ بیخ‌ گوشتان باشد چه؟

اگر طرفدار سریالی مانند بازی مرکب هستید. انیمه داروینز گیم را عاشقانه دوست خواهید داشت. حال بازی مرکب را با بازی‌های کلش رویال مانند کال آف دیوتی ترکیب کنید. و به خود قدرت‌های فرابشری دهید. جایزه نیز ثروتی بی‌پایان است. تمام این‌ها عالی‌است. اما تا زمانی که متوجه می‌شوید تنها یک‌بار باختن به قیمت جان‌تان تمام می‌شود.

آخر هفته

 

Death parade

مقصد نهایی انسان یا بهشت و یا جهنم است. اما قبل از آن چه؟ قضاوت ما به چه صورت است و چگونه؟
برای برخی، مرگ آن هارا به باری کلاسیک می‌برد. باری که تنها کسانی که در کنار یک‌دیگر مرده‌اند می‌توانند به آن وارد شوند. در درون بار شخصی با دانایی کامل از هردوی آن‌ها پذیرایی می‌کند. و سپس قضاوت آغاز می‌شود.
او قضاوت را با چالش‌هایی ادامه می‌دهد تا آن‌ها ذات واقعی خود را نشان دهند. و در نهایت تصمیم بگیرد که کدامشان به تناسخ برسد. و کدام به هیچی ابدی وارد شود.

از بازی‌های دارت گرفته تا چالش‌های ظاهرا بی‌خطر. بلاخره انسان‌ها ذات واقعی خود را نشان داده. و داستان آن‌ها همانجا به پایان می‌رسد. اما شاید داستان میزبان مرموزمان به تازگی شروع شده. داستانی که قرار است در این آخر هفته به همراهش باشیم.

آخر هفته

silent voice

تا کنون به قلدر زمان مدرسه‌تان فکر کردید؟ یا شاید خود یکی از آنان بودید. وقتی به بزرگسالی به آن اشخاص منزجر کننده فکر می‌کنیم. با وجود تمام درد‌هایی که برایمان به وجود آوردند. به این می‌اندیشیم که داستان خود آنها چه بود؟
چه باعث شده بود کودکانی مظلوم در آن سن بدل به موجوداتی رذل شوند؟ حال کجایند؟

صدای خاموش داستان قلدری دبستانی را دنبال می‌کند. پسری که دختری کرو لال را به قدری آزار داد که او را از مدرسه فراری داد. اما همه چیز برای او در سالهای راهنمایی زمانی که خود او قربانی قلدری کسانی که سابقا دوستش بودند قرار گرفت عوض شد. حال به سالهای بزرگسالی پسرک می‌رسیم زمانی که او تصمیم به دیدن دخترک برای آخرین‌بار قبل از پایان دادن زندگی‌اش می‌گیرد. حال پسرک باری دیگر شانسی برای رستگاری دارد.
انیمه صدای خاموش می‌تواند در این آخر هفته مقداری حس مثبت را به زندگی‌مان تزریق کند. شاید خاطراتی را برایمان زنده کند و شاید مارا به فکر وا دارد. درهرصورت داستانی‌است که حداقل باید یکبار به دیدن آن نشسته باشیم.

آخر هفته

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید