Unsung Hero – معرفی، نقد و بررسی فیلم قهرمان گمنام

داستان یک خانواده

توسط dante

داستان خانواده اسمالبون، داستانی از تحمل رنج است که با ایمان خانواده متحد شده و عشقشان به موسیقی را هدایت می کند. آنها که اصالتاً استرالیایی هستند و هنگامی که در جستجوی فرصت های جدید به آمریکا می روند، با مشکلاتی مواجه می شوند. فیلم سینمایی قهرمان گمنام داستان الهام بخش خود را با هدایت جوئل اسمالبون که نقش پدرشان دیوید را بازی می کند، تعریف می کند. دیوید یک مروج موسیقی موفق در سیدنی بوده، اما پس از شکست کنسرت امی گرانت با ورشکستگی مواجه می شود.

با شش بچه و یک بچه دیگر در راه، او همسرش هلن را متقاعد می کند که باید سعی کنند در نشویل آمریکا از نو شروع کنند، به امید اینکه بتوانند در صحنه ایالات متحده نفوذ کنند. اما زندگی در یک کشور جدید آسان نیست. کار کمیاب است و دست تنگ. ایمان استوار هلن به خانواده آنها کمک می کند تا در برابر چالش ها قوی بمانند. برای معرفی، نقد و بررسی فیلم قهرمان گمنام – Unsung Hero با انیمه لیست همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم قهرمان گمنام

 

زندگی برای خانواده اسمالبون در سیدنی خوب پیش می رفته و دیوید در تبلیغ کنسرت های مسیحی حرفه ای موفق داشته است. او زندگی خوبی برای همسر هلن و شش فرزندشان فراهم کرده بوده اما زمانی که یک تور برنامه ریزی شده برای امی گرانت لغو می شود، تجارت دیوید از بین می رود. بدون هیچ چشم انداز دیگری و یک نوزاد در راه، او تصمیم می گیرد یک قمار بزرگ را انجام دهد چرا که آمریکا ممکن است فرصت های تازه ای را ارائه دهد. خانواده اسمالبون از سیدنی استرالیا، ‏به نشویلِ آمریکا نقل مکان می کنند تا به دنبال شروعی تازه در میان سختی های زندگی خود باشند.

وقتی خانواده در خانه جدیدشان مستقر می شوند، با چالش های زیادی از جمله مشکلات مالی و شروعی دوباره که بسیار ترسناک است در یک کشور خارجی مواجه می شوند. ایمان تزلزل ناپذیر هلن و عزم دیوید آنها را به جلو سوق می دهد و امید و انعطاف پذیری را در فرزندانشان بیدار می کند. سه تن از خواهر و برادرهای اسمالبون، جوئل، لوک و ربکا سنت جیمز، استعدادهای موسیقی خود را پرورش می دهند و در صنعت موسیقی رقابتی رو به جلو حرکت می کنند. جوئل و لوک در نهایت یک بند موسیقی تشکیل می دهند، در حالی که ربکا راه پدرش را در پیش می گیرد.

در حالی که فیلم سفر ربکا برای تبدیل شدن به یک موسیقی دان مسیحی را دنبال می کند، در رشد بچه های دیگر کوتاهی می کند. اما به نظر می رسد که بن و دانیل به عنوان عوامل اضافی مبهم باقی می مانند. دادن ابعاد به همه کودکان می تواند پیوندهای خانوادگی را در هسته داستان تقویت کند. علیرغم این نقص، قهرمان گمنام یک داستان واقعی الهام بخش از استقامت از طریق ایمان به خدا و یکدیگر را به اشتراک می گذارد.

Unsung Hero
فیلم Unsung Hero یک داستان واقعی دارد

جوئل اسمالبون پا در کفش بزرگی کرده و وظیفه کارگردانی Unsung Hero را بر عهده گرفته است. او نه تنها نقش پدرش دیوید را بازی کرده، بلکه این داستان خانوادگی صمیمی را روی پرده نمایش داده است. دور شدن از موسیقی به سمت بازیگری و کارگردانی کار آسانی نیست. اما جوئل با تصویری ظریف از دیوید که واقعی به نظر می رسد، ما را به چالش می کشد. شما واقعاً متقاعد می شوید که این مردی است که در تلاش است تا خانواده خود را تأمین کند و گاهی اوقات در این راه اشتباه می کند.

دیزی بتز او را در نقش هلن یاری می کند، آن هم با قدرتی که در مرکز همه چیز قرار دارد. اجرای او به شخصیتی روح می بخشد که خانواده اسمالبون را با مهربانی در کنار هم نگه می دارد. در پشت بازیگران، افراد دیگری گرد هم می آیند تا بینندگان را به طور کامل به متن فیلم منتقل کنند. طراحی تولید کاترین تاکر شما را در جهان هایی که اسمالبون ها در آن زندگی می کنند، در بر می گیرد. خانه بزرگ استرالیایی آنها جای خود را به یک خانه اجاره ای دنج در نشویل می دهد و به ما کمک می کند تا کوچ آنها را احساس کنیم.

Unsung Hero
بررسی مضامین فیلم Unsung Hero

قهرمان گمنام موضوعات ایمان، خانواده و مقاومت در برابر سختی ها را جشن می گیرد. در مرکز همه چیز، پیوند ناگسستنی خانواده اسمال بون قرار دارد که آن ها را حتی در تاریک ترین روزهایشان تنها نمی گذارد. هنگامی که فاجعه مالی رخ می دهد و آنها را مجبور به کوچ به خارج از کشور می کند، دیوید راه خود را برای مقابله با شکست گم می کند. اما ایمان هلن لنگر مورد نیاز آنها را برای عبور از طوفان فراهم می کند. از طریق بارداری پس از بارداری، او با روحیه ای دلسوز به خانواده خود عزم هدیه می دهد.

ممکن است دستشان تنگ باشد، اما به لطف نگرش شاد او، خانه آنها مملو از عشق است. جامعه کلیسایی آمریکا بازوهای خود را دور تازه واردان می پیچد و آنها را مرتباً بالا می برد. از پرداخت قبوض پزشکی گرفته تا کمک به تجهیز خانه جدیدشان، آن اعمال محبت آمیز، خانواده را نجات می دهد. این فیلم نقشی را که مؤمنان می توانند در حمایت از یکدیگر در فراز و نشیب های زندگی ایفا کنند، تجلیل می کند.

Unsung Hero
نقد و بررسی فیلم

در فیلم قهرمان گمنام، مبارزات دیوید ‏عمیقا مورد بررسی قرار نگرفته است و سایر بچه ها فاقد ابعاد خاص خود هستند. دیدن واقعیت آشفته مبارزات آنها می ‏توانست پیروزی آنها را قدرتمندتر کند.‏در حالی که ملایم از آنچه واقعیت اقتضا می کند، ما با یک نمایش جدی از فداکاری های والدین و قدرت تسکین دهنده مذهب روبرو هستیم.

با این حال، پیام جدی آن مبنی بر حمایت مردم در طول سختی ها، بدون شک در بین مخاطبان مسیحی طنین انداز خواهد شد و نگاه اجمالی به صنعت موسیقی بینش نادری را ارائه می دهد. به طور کلی، اگرچه این نمایش بی نقص نیست، اما فیلم Unsung Hero داستان زندگی واقعی نشاط آوری را ارائه می دهد که با تصویری از خانواده ای که از طریق عشق و ایمان از سختی های عظیم عبور می کنند، الهام بخش است.

این فیلم ادای احترام تکان دهنده ای به مادرسالار هلن، سنگ بنای خانواده در دورانی تاریک است. عملکرد دیزی بتز، انعطاف پذیری آرام هلن را کاملا به تصویر می کشد. علاقمندان می توانند جهت دانلود فیلم Unsung Hero به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آن لذت ببرند.

قهرمان گمنام

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید