آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم شهریور

با پاپکورن کافی

توسط dante

در  این آخر هفته انیمه لیست باری دیگر برای کمک به گدراندن زمان هرچه بهتر شما لیستی از انیمه‌های مناسب زمان آرادتان آماده کزده.  با انیمه لیست برای آخر هفته انیمه‌ای, هفته دوم شهریور همراه باشید.

 

 

تاموداچی گیم با تعداد کم قسمت‌هایش، تجربه‌ای انیمه‌ای را ارائه می‌دهد. که شما را همواره در حالت تنش نگه می‌دارد. این مجموعه با ساختار روان‌شناختی‌اش شما را در حالت حدس و گمان نگه می‌دارد. در حالی که شخصیت‌ها در بازی خطرناک و پرچالشی شرکت می‌کنند که در آن اعتماد و دوستی تا مرزهای خود آزمایش می‌شود.

در تاموداچی گیم، یک بازی اجتماعی به ظاهر بی‌خطر بین دوستان به سمت تاریکی می‌چرخد، رازهای عمیق را فاش می‌کند و روابط را به نقطه‌ی شکست می‌رساند. با تنش روان‌شناختی بی‌وقفه و داستانی پیچیده، این انیمه شما را وادار به سوال درباره دوستی‌های خود خواهد کرد. با تنها ۱۲ قسمت و هر قسمت که از قبلی شدیدتر است، این سریال گزینه‌ای عالی برای تماشا در آخر هفته است.

چرا باید تاموداچی گیم را تماشا کنید:

  •  بازی‌های ذهنی شگفت‌انگیزی که هرگز نمی‌توانید پیش‌بینی کنید.
  • انتخاب عالی برای طرفداران اسکویید گیمز
  •  بررسی جنبه‌های تاریک طبیعت انسانی.
    آحر هفته

Devilman: Crybaby

دویل من:کرای بیبی یک سریال تحسین‌شده است. که طرفدارانش به خاطر داستان‌گویی جذاب و شدیدش به آن عشق می‌ورزند. این انیمه برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای پر ازاتفاقات ماوراء طبیعی هستند که انتظارات آن‌ها را در بیشترین حد نگه دارد، ضروری است. با این حال، مهم است که بدانید به دلیل محتوای گرافیکی شامل خونریزی و خشونت، این نمایش برای مخاطبان جوان مناسب نیست.

در دویل من کرای بیبی، بینندگان با آکیرا فودو، یک دانش‌آموز معمولی دبیرستانی آشنا می‌شوند. که زندگی‌اش زمانی تاریک می‌شود که در دنیای شیاطین گرفتار می‌شود. از طریق یک ملاقات سرنوشت‌ساز، آکیرا با یک شیطان قدرتمند ادغام می‌شود و به دیویل من  تبدیل می‌شود، قدرت شیطان را در حالی که قلب انسانی خود را حفظ می‌کند، دارد. و می‌تواند داستان حماسی‌اش در این آخر هفته برایمان به نمایش بگذارد.

چرا باید دویل من : کرای بیبی را تماشا کنید:

  • داستان دارای سمبولیک قدرتمندی است. و به مضامین با ارزشی میپردازد.
  •  انتخابی عالی برای کسانی که عاشق کانسپت‌های گور و خشونت آمیز هستند.آخر هفته

Afro Samurai

سامورایی‌ها و نینجاها مدت‌هاست که جزئی از انیمه بوده‌اند. اما آفرو سامورایی با رویکرد منحصر به فردش متمایز است. برخلاف شخصیت‌های کلاسیک ژاپنی، شخصیت اصلی اینجا آفریقایی است. سری اصلی سال ۲۰۰۷ شامل پنج قسمت بود و بعداً یک فیلم اسپین‌آف در ۲۰۰۹ منتشر شد.که مناسب آخر هفته است. از جمله عناصر تحسین‌شده آن، منتقدان به ویژه سبک هنری منحصر به فرد نمایش را که تفاوت زیادی با زیبایی‌شناسی معمول انیمه دارد، برجسته کردند.

در جستجوی انتقام، آفرو سامورایی، که از گذشته‌ای غم‌انگیز رنج می‌برد، به دنبال عدالت و انتقام، مردی که پدرش را کشته است، می‌گردد. مسلح به یک هدبند جادویی که قدرت فوق‌العاده‌ای به او می‌دهد، آفرو در جهانی بی‌رحم از شمشیربازان و جنگجویان مبارزه می‌کند.

چرا باید آفرو سامورایی را تماشا کنید:

  • شخصیت اصلی از نژاد آفریقایی است، نه ژاپنی.
  • سبک هنری آفرو سامورایی هنوز هم مورد تحسین قرار می‌گیرد.

آخر هفته

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید