آخر هفته های انیمه‌ای, هفته اول مهر

توسط dante

تعطیلات آخر هفته حتی در ابتدا مهر هم می‌تواند بهانه خوبی برای دوری از مشغله های طول هفته باشد. استراحتی چند ساعته که با همراهی انیمه می‌تواند دو‌چندان لذت بخش باشد. در ادامه به پیشنهاد سه عنوانی که در همین آخر هفته می‌توانید ببینید میپردازیم. با انیمه لیست برای آخر هفته های انیمه‌ای, هفته آخر شهریور همراه باشید.

!Akame ga Kill

Night Raid (گروه شبانه) شاخه‌ای مخفی از ارتش انقلابی است. که برای سرنگونی نخست‌وزیر هونس، که به خاطر طمع و حرصش برای قدرت از ناتوانی امپراتور کودک سوءاستفاده می‌کند، تشکیل شده است. بدون یک رهبر قوی و نیکوکار، باقی کشور در فقر، درگیری و ویرانی غرق می‌شود. هرچند اعضای Night Raid همه قاتلانی با تجربه هستند، اما می‌دانند که گرفتن جان‌ها هیچ‌گاه کار شایسته‌ای نیست و احتمالاً با انتقام روبرو خواهند شد، زیرا بی‌رحمانه هر کسی را که در مسیر انقلاب قرار دارد از بین می‌برند.

جدیدترین عضو این گروه قاتل، تاتسومی، پسری نحیف از یک روستای دورافتاده است که سفری را برای کمک به زادگاه فقیرش آغاز کرده و تحت تأثیر نه تنها آرمان‌های Night Raid بلکه عزم آن‌ها قرار می‌گیرد. Akame ga Kill! داستان تاتسومی را دنبال می‌کند که با امپراتوری می‌جنگد و با سلاح‌های قدرتمند، قاتلین دشمن و چالش‌هایی به ارزش‌ها و اخلاق خود روبرو می‌شود و در نهایت، معنای واقعی یک قاتل هدفمند را درک می‌کند.

هفته اول مهر

Parasyte: The Maxim

ناگهان، موجودات بیگانه‌ای که به صورت انگل عمل می‌کنند در زمین پدیدار می‌شوند و به سرعت درون انسان‌ها نفوذ می‌کنند و  مغز هدف‌های آسیب‌پذیر را تحت کنترل خود می‌گیرند. این موجودات سیری‌ناپذیر کنترل کامل میزبان خود را به دست می‌آورند و قادرند به اشکال مختلف تغییر شکل دهند تا از شکارهای بی‌خبر تغذیه کنند.

شینچی ایزومی، دانش‌آموز 16 ساله دبیرستانی، قربانی یکی از این پارازیت‌ها می‌شود، اما این پارازیت موفق نمی‌شود مغز او را تسخیر کند و در عوض در دست راست او باقی می‌ماند. اکنون این پارازیت، که نامش میگی است، ناچار است به شینچی وابسته بماند تا زنده بماند. بنابراین، این دو مجبورند در کنار هم زندگی کنند و خود را از پارازیت‌های خصمانه‌ای که می‌خواهند این تهدید جدید برای گونه خود را از بین ببرند، دفاع کنند.

هفته اول مهر

Sword of the Stranger

در دوره سنگوکو ژاپن، یتیمی جوان به نام کُتارو و سگش توبی‌مارو از روستاییان بی‌خبر دزدی می‌کنند تا زندگی خود را بگذرانند. اما وقتی کُتارو متوجه می‌شود که به خاطر دلایل مرموزی که به جرائم کوچک او مربوط نمی‌شود، توسط قاتلانی از دودمان مینگ چین تحت تعقیب قرار گرفته، ناچار به فرار است.

خوشبختانه، این دو با ناناشی، یک رونین که در یک معبد کوچک پناه گرفته است، برخورد می‌کنند؛ وقتی کُتارو مورد حمله قرار می‌گیرد و توبی‌مارو مسموم می‌شود. هرچند سامورایی آن‌ها را از دست تعقیب‌کنندگانشان نجات می‌دهد. سامورایی احساس می‌کند نیازی به کمک بیشتر ندارند؛ اما وقتی در ازای خدماتش به عنوان محافظ  به او یک جواهر پیشنهاد می‌شود، پیشنهاد استخدام کُتارو را قبول می‌کند. اما فقط تا زمانی که توبی‌مارو بهبود یابد و آن دو به مقصدشان برسند. وقتی این سه نفر سفر خطرناکی را آغاز می‌کنند، به زودی مشخص می‌شود که مسیرشان پر از خطر است، زیرا دودمان مینگ حالا شمشیری ترسناک را برای دستگیری کُتارو و تحقق یک پیشگویی خاص فرستاده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید