خون‌آشام ها- برترین انیمه‌های ژانر خون‌آشامی

توسط dante

خون‌آشام ها موجودات شب هستند. در تجسم‌های کلاسیک، آن‌ها موجودات خون‌خوارند که تعدادشان همیشه در حال افزایش است و در شب از آفتاب پنهان می‌شوند. در نسخه‌های دیگر، خون‌آشام‌ها بسیار دوستانه‌تر از آنچه که به یاد دارید هستند، با برخی حتی با شادی می‌درخشند. البته، همه خون‌آشام ها هنوز هم تشنه خون هستند.

یکی از دلایل بی‌نظیر بودن انیمه این است اجازه می‌دهد تا تجسم‌های مختلفی ازموجودات یکسان در یک رسانه واحد وجود داشته باشند. اگر به دنبال خون‌آشام‌های ترسناک هستید، انیمه برخی از خونین‌ترین ارائه ها را دارد. اگر به دنبال یک خون‌آشام بامزه هستید که فقط بخواهد خون شما را بمکد، آن را هم پیدا خواهید کرد. بنابراین در اینجا برای انیمه خون‌آشامی برتر برای رفع تشنگی شما آورده شده است. با انیمه لیست همراه باشید

Phantom Blood

بسیاری از طرفداران جو جو (jojo bizarre adventure)تمایل دارند که “فانتوم بلاد” را نادیده بگیرند. با این حال، به عنوان یک داستان خون‌آشامی، واقعاً خوب است. با توجه به اینکه دیو و جاناتان دو کرکتر اصلی انیمه در طول کودکی خود همیشه در تضاد با یکدیگر هستند، تماشای ایستادگی مداوم جاناتان در برابر دیو دیدنی است.

وقتی دیو به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود، این رقابت به اوج خود می‌رسد و هر دو مرد در حالی که یکی انسان و دیگری یک خدای جدید است، به صورت تن به تن مبارزه می‌کنند. دومین رویارویی آن‌ها با موجودات زیادی از جمله هیولاها و زامبی‌ها همراه است که آن را به یک هدیه عالی برای طرفداران ترس تبدیل می‌کند.

blood lost

Shiki

“شیکی” یک انیمه ترسناک است که به بررسی جنبه‌های معمایی یک داستان خون‌آشامی می‌پردازد. وقتی مرگ‌ها و ناپدید شدن‌های عجیب در یک شهر کوچک ژاپنی به نام سوتوبا شروع می‌شود، توشیو اوزاکی، تنها پزشک شهر، دست به تحقیقات می‌زند. آنچه او کشف می‌کند او را به سمت یک خانواده عجیب که به تازگی در آنجا مستقر شده‌اند، هدایت می‌کند.

خانواده شیریکیشی که در یک قلعه نزدیک شهر زندگی می‌کنند، از هر نظر مشکوک به نظر می‌رسند. آنچه اتفاق می‌افتد، یک قتل‌عام است که شهر را در بر می‌گیرد، اما نه بدون طرح چند سوال فلسفی درباره وضعیت خون‌آشام ها.

خون‌آشام

Bakemonogatari

“باکمنوگاتاری” در ابتدا به عنوان یک سری رمان‌های سبک نوشته شد. از آن زمان، این سری به فرم انیمه اقتباس شده و داستان کایومی آراگی، یک دانش‌آموز سال سومی را دنبال می‌کند که در حال بهبودی از یک دوره کوتاه به عنوان خون‌آشام است.

او به زودی با دختران مختلفی ملاقات می‌کند که هر کدام ویژگی‌های ماورایی خاص خود را دارند. این منجر به مجموعه‌ای از ماجراها می‌شود که او سعی دارد دوباره به زندگی انسانی خود عادت کند. با این حال، او همچنان برخی عوارض جانبی از خون‌آشامی خود دارد، مانند ترمیم سریع و قدرت‌های تقویت‌شده.

خون‌آشام

Vampire Hunter D: Bloodlust

اگر به دنبال انیمه‌ای برای تماشا در یک شب تاریک و طوفانی هستید، چطور است درباره یک فیلم انیمه‌ای فکر کنید؟ وقتی شارلوت ال‌برن توسط یک اشراف‌زاده خون‌آشام ربوده می‌شود، پدرش دهمپیر را استخدام می‌کند تا او را پیدا کند. دهمپیر به زودی با تیمی از روانشناسان و استادان شمشیر پیوسته و  صلیبیون تشکیل می‌دهد.

“شکارچی خون‌آشام: بلودلاست” فیلمی نسبتاً تاریک اما جذاب است. این فیلم دارای سبک هنری انیمه دهه 90 و سبک گوتیگ است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد و با مناظر گوتیک فراوانی که آن را به عنوان یک فیلم خون‌آشامی متمایز می‌کند.

Castlevania

اگر این اولین تجربه شما با “کاستلوانیا” است، این انیمه همه چیزهایی را که از یک نمایش با محوریت خون‌آشام می‌خواهید، دارد. در آن دراکولای ترسناکی با گذشته‌ای غم‌انگیز، هیولاهای وحشتناکی که بی‌گناهان را می‌بلعند و گروهی از شکارچیان خون‌آشام وجود دارند که در تلاشند تا نژاد بشر را نجات دهند.

اگر شما قبلاً طرفدار سری بازی‌های “کاستلوانیا” هستید، این نمایش تأثیر بیشتری بر شما خواهد گذاشت با یک موسیقی متن که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین ده‌ها ارجاع به بازی وجود دارد که دشمنان و شخصیت‌ها را به شکلی زنده‌تر از همیشه به تصویر می‌کشند.

خون‌آشام

Hellsing Ultimate

“هلزینگ اولتیمیت” خونین‌ترین انیمه خون‌آشامی تمام دوران‌هاست، با مقدار زیادی خون و تصاویری وحشتناک. بعد از همه، بدون یک تعداد بالای قربانی نمی‌توانستیم انتظار داشته باشیم که یک اثر فوق‌العاده از داستان‌های خون‌آشامی داشته باشیم. با این حال، آنچه واقعاً آن را متمایز می‌کند. این است که چگونه همچنین به موجودات ماورایی دیگر نیز پرداخته است.

آلوکارد موظف است که به اینتگرا، رهبر سازمان هلزینگ خدمت کند. آن‌ها با هم علیه دیگر موجودات ماورایی، نازی‌ها و کشیش‌های فاسد مبارزه می‌کنند. این انیمه تاریک اما پر از اکشن است و یکی از بهترین انیمه‌های ترسناک محسوب می‌شود.

خون‌آشام

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید