برترین انیمه‌های معمایی

یک معمای خوب

توسط dante

از معماهای کلاسیک تا توطئه‌های دراماتیک جهانی، هیچ چیزی مانند کشف یک معمای خوب در انیمه وجود ندارد. این رسانه غریبه‌ای برای این نوع داستان‌ها نیست، اما اگر به دنبال یک سریال معمایی جدید برای تماشا هستید، ممکن است پیدا کردن آن دشوار باشد. برای کارآگاهان قدیمی و حل‌کنندگان معماهای جدید، در اینجا انتخاب‌های ما برای برخی از جذاب‌ترین ماجراهای معمایی انیمه آورده شده است، همچنین جایی که می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. برای برترین انیمه‌های معمایی با انیمه لیست همراه باشید

The Perfect Insider

بر اساس رمان هیرواشی موری با عنوان “همه چیز به ‘F’ مربوط می‌شود”، “The Perfect Insider” از زمان پخش خود در سال 2015 یکی از گنجینه‌های پنهان محبوب انیمه بوده است، همان‌طور که هر کسی که این سریال معمایی کلاسیک را دیده باشد، با خوشحالی این حقیقت را به شما خواهد گفت.

معمای مرکزی آن جذاب و پر از پیچ و خم‌هایی است که نمی‌خواهیم آن‌ها را لو بدهیم، اما اگر به دنبال یک معمای خوب برای حل کردن هستید، نمی‌توانید از “The Perfect Insider” چشم پوشی کنید.

انیمه‌های معمایی

Gosick

در کشور خیالی ساویل در دهه 1920، دانش‌آموزان آکادمی سنت مارجوریت نمی‌توانند از شایعات و داستان‌های ارواح سیر شوند. از قصه‌های گرگینه‌ها تا توطئه‌های عمیق‌تر، کل منطقه پر از افسانه‌هاست، اما برخی ممکن است بیشتر از آنچه که به نظر می‌رسد واقعیت داشته باشند.

“گوسیک” برای  عاشقان ژانر انیمه‌های معمایی حتما باید یک گزینه حتمی باشد؛ این سریال یک معمای پیچیده و مخرّب را با عناصر زندگی روزمره، درام، رومنس و حتی ترس ترکیب می‌کند. به ما اعتماد کنید، به “گوسیک” یک شانس بدهید و ناامید نخواهید شد.

انیمه‌های معمایی

Hyouka

“هیوتکا” یک انیمه زندگی روزمره از انیمیشن مشهور کیوتو است و متأسفانه، معماهای کم‌اهمیت و سرعت کند آن، همراه با عدم انتشار غربی در زمان پخش، باعث شد که بسیاری از طرفداران این سریال معمایی دوست‌داشتنی را در سال 2012 نادیده بگیرند.

خوشبختانه این روزها می‌توانید “هیوتکا” را به راحتی پیدا کنید و اگرچه ممکن است مانند برخی دیگر از سریال‌های معمایی دارای موارد قتل با ریسک بالا نباشد، شخصیت‌های دلپذیر و انیمیشن فوق‌العاده آن ارزش تماشا را دارد اگر به دنبال یک معمای کم‌اهمیت‌تر هستید. و از معماهای سنگین انیمه‌های معمایی فرار کمی استراحت کنید.

انیمه‌های معمایی

Kubikiri Cycle

بر اساس آثار نویسنده سری “Monogatari”، “Kubikiri Cycle” معمای قتل پیچیده و متراکمی ارائه می‌دهد. که آن را به هر کسی که سری “Monogatari” را تمام کرده و به دنبال چیز بیشتری است توصیه می‌کنیم.

این سریال دارای یک معمای واقعاً دشوار و یک گروه شخصیت‌های واقعاً منحصر به فرد است که ما تضمین می‌کنیم حتی وفادارترین طرفداران معما را در بار اول گیج خواهد کرد. متأسفانه “Kubikiri Cycle” هرگز برای انتشار غربی مجوز نگرفت. ولی قطعا جای خود را در لیست برترین انیمه‌های معمایی دارد.

انیمه‌های معمایی

The Lost Village

همچنین با نام “Mayoiga” شناخته می‌شود، این تریلر معمایی فراطبیعی شاهد گروهی متنوع از افراد است که به سمت روستای مرموز ناناکی سفر می‌کنند، جایی که به گفته‌ها، تقریباً هر کسی می‌تواند شروعی دوباره داشته باشد و رویاهای زندگی جدید و بهتری را تجربه کند.

تنها مشکل این است که افسانه روستای ناناکی و آنچه واقعاً ناناکی است دو چیز بسیار متفاوت هستند. اگر به داستان‌های روان‌شناختی و داستان‌هایی درباره مواجهه با شیاطین درونی خود علاقه دارید، “روستای گمشده” انیمه شماست.

best-mystery-anime

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید