برترین انیمه‌های معمایی – پارت دو

یک معمای خوب دیگر

توسط dante

از معماهای کلاسیک تا توطئه‌های دراماتیک جهانی، هیچ چیزی مانند کشف یک معمای خوب در انیمه وجود ندارد. این رسانه غریبه‌ای برای این نوع داستان‌ها نیست، اما اگر به دنبال یک سریال معمایی جدید برای تماشا هستید، ممکن است پیدا کردن آن دشوار باشد. برای کارآگاهان قدیمی و حل‌کنندگان معماهای جدید، در اینجا انتخاب‌های ما برای برخی از جذاب‌ترین ماجراهای معمایی انیمه آورده شده است، همچنین جایی که می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. برای برترین انیمه‌های معمایی با انیمه لیست همراه باشید.

پارت اول را می‌توانید از اینجا بخوانید.

Heaven’s Memo Pad

بهترین معماها نیاز به تفکر خارج از چارچوب دارند و متأسفانه، اگر به دنبال تجربه این جواهر پنهان مرموز درباره گروهی از کارآگاهان پنهان، یک  کودک نابغه و ماجراهای حل معما آن‌ها هستید، باید خارج از چهارچوب فکر کنید.

این یکی از جالب‌ترین انیمه‌های معمایی این رسانه است، به ویژه اگر از نمایش‌هایی مانند “هیوتکا” لذت می‌برید. “دفتر یادداشت بهشت” ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما اگر برای شما مناسب است، واقعاً از آن لذت می‌برید.

انیمه‌های معمایی

Paranoia Agent

از ساتوشی کن فقید، کارگردان “Perfect Blue“، “Tokyo Godfathers” و “Paprika“، یک تریلر روان‌شناختی معمایی به نام “عامل پارانویا” می‌آید که برای افراد ضعیف‌النفس مناسب نیست. برای کسانی که می‌توانند با مضامین بالغانه و محتوای گرافیکی این انیمه کنار بیایند، “عامل پارانویا” یکی از بهترین‌هاست.

زمانی که هیستری جمعی توکیو را در پی یک سری حملات غیرمعمول فرا می‌گیرد، شکار مجرم آغاز می‌شود و سوال این است: آن کودک با کفش‌های طلایی و چوب بیسبال طلایی که او را “اسلاگر کوچک” می‌نامند کیست؟ و چرا حملات او به نظر می‌رسد بیشتر مشکلات را حل می‌کند تا اینکه ایجاد کند؟

انیمه‌های معمایی

Erased

اگر هنوز “Boku Dake Ga Inai Machi” را که به انگلیسی به عنوان ” Erased” شناخته می‌شود، ندیده‌اید، حالا زمان آن است که بهترین انیمه معمایی موجود در نتفلیکس را تماشا کنید. زمانی که شرایط مرموز باعث می‌شود پسرک پیک پیتزا، ساتورو، به ۱۸ سال قبل سفر کند، او باید با زمان مسابقه دهد تا یک دختر کوچک را قبل از اینکه تاریخ دوباره تکرار شود نجات دهد.

این انیمه شامل نشانه‌ها و سرنخ‌های زیادی است که اگر علاقه‌مند به حل معما هستید، می‌توانید دنبال کنید. ” Erased” به دلیلی یکی از  محبوب‌ترین انیمه‌های معمایی طرفداران است و ما نمی‌توانیم آن را به اندازه کافی توصیه کنیم.

انیمه‌های معمایی

Ghost Hunt

“Ghost Hunt” کمی متفاوت‌تر نسبت به اکثر انیمه‌های معمایی دیگر است، زیرا واقعاً سوال این نیست که آیا چیزی ماوراء طبیعی در مکان‌های مختلفی که تحقیقات روانی شیبویا بازدید می‌کند وجود دارد یا نه، بلکه این است که چه نوع جن‌زده‌ای وجود دارد و آن‌ها چه کاری می‌توانند برای رفع آن انجام دهند.

با این حال، عنصر معما هنوز هم در اینجا بسیار قوی است و با وجود برخی جنبه‌های سریال (به ویژه دوبله انگلیسی آن) که چندان رضایت بخش نشده‌اند، ما هنوز هم با کمال میل “شکار روح” را به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های معمایی رسانه توصیه می‌کنیم.

انیمه‌های معمایی

Detective Conan

همچنین به عنوان “Case Closed” در ایالات متحده شناخته می‌شود، “کارآگاه کونان” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های مانگا و انیمه ژاپن است. شامل یک نوجوان نابغه عاشق معما ،که کمی بیش از حد به پرونده‌اش نزدیک می‌شود و در نتیجه به نقش عجیب کارآگاه کودک تبدیل می‌شود.

چه فیلم‌های جدید کونان را تماشا کنید یا سریال تلویزیونی کلاسیک را، عاشقان معما در هر سنی قطعاً از “کارآگاه کونان” لذت خواهند برد. ماجراهای کونان تقریباً در هر سرویس استریمینگ موجود قابل مشاهده است و برای تمام طرفداران در دسترس است، اما شما سریال انیمه اصلی را در اینجا پیدا خواهید کرد.

detective conan

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید