بهترین انیمه های اکشن از نظر نوآوری در صحنه های مبارزه

بهترین انیمه های اکشن

انیمه های اکشن به دلیل سکانس های مبارزات نمادینی که به نمایش می گذارند، چه استراتژی، چه تکنیک ها یا رزم های حماسی، محبوب هستند. مهم نیست که محبوب ترین ژانر در حال حاضر چیست، محبوبیت انیمه های اکشن هرگز کاسته نخواهد شد. مردم به سادگی تماشای یک صحنه مبارزه خوب را بیش از حد دوست دارند، خواه در مورد استراتژی، تکنیک های جالب، یا رقص رزمی چشمگیر باشد. با این حال، پیدا کردن صحنه مبارزه خوب آنقدرها هم که تصور می شود آسان نیست. اغلب اوقات، صحنه های مبارزه یا خیلی یک طرفه هستند یا حرکات ویژه زیادی دارند که بیشتر در مورد فریاد زدن نام های حمله است در حالی که بینندگان به پرتوهای انرژی رنگارنگ نگاه می کنند. صحنه های مبارزه ای خوب چیزی بیش از فریادزدن نام حمله ها هستند. از بین بردن این کاستی به اشتیاق زیادی نیاز دارد و بنابراین بهترین طراحی رزم آوری ها، اغلب یک لحظه برجسته برای یک انیمه تبدیل می شود، موردی که انیمه لیست آن را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن بهترین انیمه های اکشن را رتبه بندی کرده است.

 

  1. انیمه Dragon Ball

باور افرادی که به Dragon Ball Z و Dragon Ball Super عشق می ورزند ممکن است برای برخی سخت باشد، اما طرفداران واقعی می دانند که دراگون بال بهترین طراحی مبارزه را دارد. از آنجایی که این مورد در اوایل جدول زمانی این فرنچایز اتفاق می افتد، همه شخصیت ها قدرت های فوق العاده ای را که بعداً به وجود می آیند را ندارند. آشوب پرتوها و افزایش قدرت تقریباً در اوایل انیمه وجود ندارد. در عوض، بسیاری از محبوب ترین قسمت های Dragon Ball دارای برخی از جالب ترین صحنه های مبارزه هنرهای رزمی در انیمه ها هستند.

 

  1. انیمه Naruto

با توجه به اینکه داستان انیمه در اواخر آن خیلی وحشیانه و فانتزی شد، می توان به راحتی فراموش کرد که برخی از صحنه های مبارزات در ناروتو چقدر خوب بودند. در حالی که نینجوتسوی قدرتمند ممکن است مهمترین چیز برای پیروزی در برخی نبردها باشد، اما به دلایلی بر روی تایجوتسو تاکید می شود. به خصوص از همان اوایل که بهترین توانایی ناروتو فقط ساختن کلون از خود و مبارزه تن به تن بود.

 

  1. انیمه Hajime no Ippo

برخی از مردم ممکن است وقتی به طراحی مبارزه فکر می کنند به بوکس فکر نکنند، حداقل تا زمانی که با هاجیمه نو ایپو روبرو شوند. این انیمه با نقش اصلی خود، ایپو و سفر او برای یادگیری نحوه بوکس برای محافظت از خود شروع می شود که به عشق به این ورزش و ورود تدریجی به دنیای بوکس آماتور تبدیل می شود. با گذشت زمان، این مجموعه به شخصیت های دیگری بجز ایپو گسترش می یابد تا داستان هایشان را روایت کنند، اما هرگز اهمیت اکشن درون رینگ را فراموش نمی کند.

 

  1. انیمه Jujutsu Kaisen

جوجوتسو کایسن به سرعت به یکی از محبوب ترین انیمه های دوران مدرن تبدیل شد. با یک بازیگر اصلی دوست داشتنی و جهان سازی مناسب، به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. همانطور که گفته شد، مانند هر نبرد خوب، صحنه های مبارزه باورنکردنی وجود دارد که توسط استودیو ماپا زنده شده اند. فصل اول به طور خاص دارای تعدادی نبرد برجسته است که با جهت گیری عالی زنده می شوند و بینندگان دردِ هر مشت یا لگد را احساس می کند.

 

  1. انیمه Cowboy Bebop

کابوی بیباپ یکی از بهترین انیمه ها و سریال های تمام دوران است. از موسیقی و کارگردانی گرفته تا شخصیت هایش، این انیمه کلاً محشر و جذاب است، بنابراین جای تعجب نیست که صحنه های مبارزه اش به همان اندازه باحال باشند. اسپایک اسپیگل به عنوان یک آدمکش مافیایی درجه یک سابق که اکنون از مهارت های خود به عنوان یک جایزه بگیر استفاده می کند، داستان تراژیکی را در فضا به همراه رفقای عجیبش دنبال می کند.

 

  1. انیمه Samurai Champloo

اشاره به سامورایی چامپلو به عنوان یک اثر کلاسیک ممکن است باعث شود که شما احساس باستانی از آن بگیرید، اما این کلاسیک دارای رقص های رزمی شگفت انگیزی است که دهه ها پس از انتشار آن نیز عالی به نظر می رسند. اکشن از همان قسمت اول شروع می شود، زیرا رونین، جین سرگردان با موگن ولگرد ملاقات می کند. در حالی که این دو دقیقاً دو روی یک سکه هستند، تنها چیزی که هر دو به اشتراک می گذارند استعداد شمشیرزنی است. کنجوتسوی کلاسیک جین که با سبک رقص بریک موگن مطابقت دارد و منجر به اولین درگیری در همان قسمت اول می شود.

 

  1. انیمه Vivy: Fluorite Eye

این انیمه در نگاه اول، سریالی به نظر نمی رسد که مبارزاتی عالی داشته باشد. داستانی درباره اندرویدی که سعی می کند از نابودی بشریت توسط هوش مصنوعی جلوگیری کند و بیشتر شبیه ترمیناتور است تا اژدها، اما این بخشی از سرگرمی انیمه است. علاوه بر ساخت سریالی با خط داستانی عالی و شخصیت های جذاب، می تواند برخی از به یاد ماندنی ترین صحنه های مبارزه دهه ۲۰۲۰ را نیز به نمایش بگذارد.

 

  1. انیمه Fate/Stay Night

برای کسانی که از نبردهای مبتنی بر سلاح لذت می برند، این انیمه اولین و بهترین انتخاب است. در حالی که ممکن است سری اصلی 2006 کمی کمرنگ باشد، اما این سری و سری اسپین آف آن به اندازه کافی برای جبران آن کار می کنند. این سریال حول شیرو، مرد جوانی می چرخد که درگیر جنگی بین جادوگران برای جام مقدس است. در این انیمه ارواح قهرمان از گذشته، حال و آینده می آیند به این معنی که بینندگان می توانند شاهد درگیری بین جنگجویان تاریخی و افسانه ای باشند.

 

  1. انیمه God of High School

خدای دبیرستان یکی از بهترین اقتباس ها از یک مانهوا بود که کرانچی رول منتشر شد. اما اگر یک چیز وجود داشته باشد که واقعاً در آن عالی باشد، چیزی جز صحنه های مبارزه نیست. در واقع، تمرکز زیادی روی صحنه های مبارزه وجود دارد که باعث شده سریال گاهی اوقات حتی از توسعه شخصیت های کلیدی به نفع جزئیات بیشتر در مبارزه صرفنظر  کند. گفته می شود، این انیمه به اکثر طرفداران اکشن دقیقا همان چیزی را می دهد که از نظر مبارزات طراحی شده اند.

 

  1. انیمه Tokyo Revengers

ژانر گنگستری اخیراً محبوبیت نسبتاً زیادی به دست آورده است و در هیچ جا، محبوبیت آن به اندازه انتقامجویان توکیو آشکار نیست. این انیمه مظهری جالب از نمایش های گنگستری است، از لباس های شیک گرفته تا حس برادری بین گنگ ها. البته این کمک می کند که برخی از بهترین صحنه های مبارزه دهه گذشته را داشته باشد.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان