نقد و بررسی سریال AMERICAN HORROR STORIES داستان های ترسناک آمریکایی

معرفی سریال AMERICAN HORROR STORIES

سریال AMERICAN HORROR STORIES در Hulu مجموعه اسپین آف American Horror Story است. مجموعه ای ترسناک که در محیط های آشنا پخش می شود – سریالی که با «خانه قتل» از فصل ۱ AHS شروع می شود. نمی توانم شما را بیشتر از این منتظر بگذارم. نقد و بررسی داستان های ترسناک آمریکایی ما را همین جا در وبلاگ انیمه لیست بخوانید!

 

طرح داستان اپیزود های اولیه سریال داستان های ترسناک آمریکایی

AMERICAN HORROR STORIES از رسانه Hulu شروع می شود و این مجموعه اسپین آف American Horror Story شروع بسیار خوبی دارد. ما در “خانه قتل” از فصل 1 داستان ترسناک آمریکایی شروع می کنیم که به این معنی است که از ابتدا “قوانین” مکان را می دانیم. در این سریال اسپین آف، یک فصل کامل را روی یک داستان یا طرح تمرکز نخواهید کرد. در عوض، این یک گلچین «واقعی» است به این معنا که هر قسمت بر روی یک داستان ترسناک جدید تمرکز دارد. خوب، تقریباً، زیرا دو قسمت اول در واقع قسمت 1 و قسمت 2 از یک مکان آشنا هستند. این فقط برای این است که همه ما با این سری جدید آشناتر شویم.

حتی اگر قبل از تماشای بخش «بازی» در قسمت 1 داستان های ترسناک آمریکایی نمی شناختید، باید قبل از دیدن این خانه را بشناسید. منظورم این است که این یک اسپین آف از داستان ترسناک آمریکایی است، بنابراین بدیهی است که باید به جایی که همه چیز شروع شد برگردیم: خانه قتل فصل 1. و بله، این هنوز هم یک محصول از رایان مورفی است که به معنای تعدد شخصیت های LGBTQ+ است. خیلی ها این را به دلایل زیادی دوست دارند – از جمله تنوع داستانی بر روی صفحه. همچنین، خود من از کمپینی ای که به بی رحمی این داستان ها می پردازد لذت می برم.

 

بررسی قسمت Rubber (Wo)man از سریال AMERICAN HORROR STORIES

با اپیزودهای 1 و 2 که بر روی محیط خانه قتل تمرکز دارد، ما همچنین می توانیم مرد لاستیکی آن خانه را ببینیم. اوه، و البته اینبار، زن لاستیکی. اپیزود 1 در تنظیم صحنه عالی است در حالی که قسمت 2 داستان های ترسناک آمریکایی با آن تعداد قتل بسیار دیوانه کننده است. البته، این “خانه قتل” است، بنابراین مقدار کمتر قتل عملاً اشتباه است!

وقتی این گلچین ترسناک با Rubber (Wo)man: Part One شروع می شود، ما با بازیگر کهنه کار فوق العاده AHS مت بومر در نقش مایکل شروع می کنیم. او با شوهرش تروی (گاوین کریل) و دختر 16 ساله شان اسکارلت به خانه جدیدی نقل مکان می کند.

البته این خانه جدید در The Murder House که قصد دارند آن را بازسازی کنند و از آن برای هدف آشکارش استفاده کنند به چیزهایی نیاز دارد: یک تختخواب و صبحانه برای طرفداران جنایت واقعی!

 

بررسی نقش ها و بازیگران مجموعه جدید داستان های ترسناک آمریکایی

اسکارلت یک دختر 16 ساله متوسط نیست و مخاطب به زودی این را متوجه خواهد شد. او ستاره واقعی این داستان گلچین است. Sierra McCormick که ممکن است او را از The Vast of Night (2019) می شناسم، بسیار درخشان بازی کرده است. من واقعاً امیدوارم که در این سریال بیشتر از سیرا مک کورمیک ببینیم و با شناختی که رایان مورفی داریم، این مورد از شانس بالایی برخوردار است.

قبل از اینکه دو قسمت اول تمام شود، او با پاریس جکسون (دختر مایکل جکسون فقید) و کایا گربر (دختر و شبیه به سیندی کرافورد) برخورد نزدیکی خواهد داشت. از بین این دو، اولی قطعا قوی ترین بازیگر است. پاریس جکسون کاملاً طبیعی به نظر می رسد – ممکن است قبلاً او را در سریال جیغ دیده باشید.

با این حال، کایا گربر می تواند ظاهری را ارائه دهد که برای این مجموعه عالی است. و من واقعاً معتقدم که او می تواند بازیگر بسیار بهتری شود. در حال حاضر، او چند صحنه قوی دارد که در آن می درخشد. با این حال، او همچنین چند صحنه دارد که به طور کامل کنترلش را از دست می دهد.

در Rubber (Wo)man او نقش روبی را در قسمت 2 بازی می کند. اگر تریلر را تماشا کرده باشید، می دانید که او یک تیزی حمل می کند و تنها چیزی که من به آن فکر می کنم Ruby Lane از خیابان ترس است. در هر صورت، در آینده می توانم او را در تولیدات ترسناک بیشتری تصور کنم.

 

عوامل ساخت سریال AMERICAN HORROR STORIES، نام هایی آشنا

اپیزود های افتتاحیه Rubber (Wo)man به کارگردانی Loni Peristere و نویسندگی رایان مورفی و براد فالچوک خالقان سریال گلچین ساخته شده است. لونی پریستر قبلاً نه قسمت از American Horror Story را از سال 2014 تا 2021 کارگردانی کرده بود، بنابراین در فصل 4 وارد این هیئت شد. همچنین، او در Banshee و Castle Rock به همراه بسیاری از سریال های دیگر کار کرده است.

بدیهی است که این سریال یک دست و بسیار ثابت است و در جهان AHS کاملاً در خانه احساس می شود. من شخصاً هر دو خط داستانی را دوست دارم که تمام فصول را در بر می گیرند و این داستان های کوچک را که می توان در زمان بسیار کمتری پوشش داد.

با این مجموعه اسپین آف، داستان های مختلف زیادی خواهیم داشت که در یک محیط آشنا و با (حداقل برخی) چهره های آشنا اتفاق می افتند. این فقط چیزی است که میل کمی برای یک داستان ترسناک خوب را ارضا می کند. و مطمئناً، برخی از قسمت ها بدون شک بهتر از قسمت های دیگر خواهند بود – درست مانند فصل هایی از AHS که بیشتر دوست دارید. با این حال، من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم قسمت بعدی چه خواهد شد!

داستان های ترسناک آمریکایی یک مجموعه تلویزیونی آنتولوژی ترسناک آمریکایی است که توسط رایان مورفی و برد فالچوک برای FX در Hulu ساخته شده است. این سریال که در ابتدا در ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ نمایش داده شد، به‌عنوان یک سریال اسپین‌آف مستقیم برای مجموعه قدیمی تر American Horror Story و سومین قسمت از مجموعه رسانه‌ای American Story عمل می‌کند. برخلاف «داستان ترسناک آمریکایی» که داستان متفاوتی را در طول هر فصل روایت می‌کند، «داستان‌ها» در هر اپیزود جداگانه داستان متفاوتی را روایت می شوند (به جز 2 قسمت اول و آخر از فصل 1، که یک داستان 2 قسمتی بود و مدتی در حال وقوع بود).

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)