ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

غیر انسان‌های خونین

توسط dante
anime-best-scary-monsters

پس ترسناک‌ترین موجودات در انیمه کدامند؟ برخی به خاطر قابلیت‌هایی که دارند ترسناک هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کمی ملایم‌تر به نظر برسند اما وجودشان تمام منطق شناخته‌شده را نقض می‌کند. با توجه به داستان‌های مختلفی که برای تماشا وجود دارد، این‌ها چند عدد از ترسناک‌ترین موجودات از تاریک‌ترین گوشه‌های انیمه هستند. با انیمه لیست برای ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای همراه باشید.

Shinigami

یکی از ترسناک‌ترین اما تا حدی غیرقابل درک‌ترین موجودات در انیمه از Death Note به تصویر کشیده شده‌اند. شینیگامی‌ها که از دنیایی جدا و در حال نابودی می‌آیند، موظف به نظارت بر بشریت و نوشتن نام‌ها در دفترچه مرگ هستند. با این حال، بی‌توجهی و بی‌حوصلگی آن‌ها باعث شده که دنیای آن‌ها به ویرانی کشیده شود.

آن‌ها صرفا نام‌ها را می‌نویسند تا عمر خود را طولانی‌تر کنند، اما گاهی اوقات ممکن است دفتر مرگ خود را از روی کسل شدن به دنیای انسان‌ها بیندازند. پس از اینکه یک انسان آن را لمس کند، دفتر مرگ به او تعلق می‌گیرد و شینیگامی تا زمان مرگ او او را دنبال خواهد کرد. موجودیت خداگونه و مرموز آن‌ها، شینیگیمامی هارا به یکی از نه تنها جذاب‌ترین بلکه ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای بدل کرده.

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

Titans

تایتان‌ها از Attack on Titan یک چرخش ترسناک بر نوعی موجودات نادیده گرفته شده هستند. با اندام‌های نامتناسب و چهره‌های انسانی اما آزار دهنده، تایتان‌ها به دنبال بازماندگان بشریت می‌دوند.

تایتان‌ها بعداً مشخص می‌شوند که حتی ترسناک‌تر از آنچه تصور می‌شد هستند، و یکی از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای اند. زیرا وجود آن‌ها نتیجه سرومی است که می‌تواند هر کسی را به یک موجود خونخوار تبدیل کند. برخی از ترسناک‌ترین تایتان‌ها شامل تایتان خندان است که در ابتدا مادر ارن را خورد و بعداً داستانی تاریک و کنایه‌آمیز برای او روایت می‌شود.

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

The Bunny

موجوداتی که به عنوان “خرگوش‌ها” شناخته می‌شوند نباید ترسناک باشند. اما اگر شما به خرگوش‌های Blood C فکر می‌کنید، مواجهه با یکی از آن‌ها ممکن است آخرین چیزی باشد که قبل از اینکه تکه‌تکه شوید، تجربه کنید. و چیزی فراتر از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای را تجربه کنید.

خرگوش‌های Blood C در نحوه کشتن انسان‌های بی‌گناه چیزی فراتر از وحشت‌ناک اند. این فقط یک گاز ساده نیست و بعد همه چیز تمام می‌شود. بلکه تجربه‌ای عذاب‌آور است؛ آن‌ها قربانیان خود را با چنگال‌هایشان سوراخ می‌کنند، له می‌کنند و حتی به دو نیم تقسیم می‌کنند. این خرگوش‌های شیطانی هیچ نشانه‌ای از رحم ندارند.

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

Parasites

انگل‌ها در Parasyte موجودات بیگانه‌ای هستند که مشابه موجودی از فیلم The Thing عمل می‌کنند. پس از حمله به زمین، آن‌ها به سرعت میزبان‌های انسانی و حیوانی پیدا می‌کنند که بتوانند بر آن‌ها تسلط پیدا کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدن‌های میزبان را به روش‌های مختلفی به طرز چندش‌آوری دستکاری کنند.

Parasyte یک انیمه ترسناک عالی است که وحشت بدنی را به بهترین شکل نشان می‌دهد. این تصور که چیزی به این کوچکی می‌تواند به راحتی آگاهی شما را تسخیر کند، خود یک کابوس است. پس به خواب نروید. و برای یکی از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای آماده باشید.

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

The Gastrea

حشرات همواره کابوس بشریت هستند؛ زیر تخت شما خزیده و بر دیوارها بالا می‌روند و وقتی کمتر انتظار دارید بر سرتان سقوط می‌کنند. حالا، اگر این حشرات، آدم‌خواران غول‌پیکر باشند چه؟ گاسترئا در Black Bullet دقیقاً همینطور هستند؛ یک انگل مهاجم که اشکال مختلفی به ویژه حشرات دارد.

آن‌ها قدرت زیادی دارند و بسیار خشن هستند. کشتن یکی از آن‌ها همچنین فرومون‌هایی آزاد می‌کند که تعداد بی‌شماری دیگر را به بدن جذب می‌کند و این باعث می‌شود که تقریباً غیرممکن باشد که از شر آن‌ها خلاص شوید. این منجر به کشتار بخش بزرگی از جمعیت انسان‌ها توسط تعداد بی‌پایان آن‌ها می‌شود. و انقراض غریب‌الوقوع بشر آن‌ها را در لیست  ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای قرار می‌دهد.

anime-best-scary-monsters

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید