ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

پس ترسناک‌ترین موجودات در انیمه کدامند؟ برخی به خاطر قابلیت‌هایی که دارند ترسناک هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کمی ملایم‌تر به نظر برسند اما وجودشان تمام منطق شناخته‌شده را نقض می‌کند. با توجه به داستان‌های مختلفی که برای تماشا وجود دارد، این‌ها چند عدد از ترسناک‌ترین موجودات از تاریک‌ترین گوشه‌های انیمه هستند. با انیمه لیست برای پارت دوم از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای همراه باشید.
پارت اول را می‌توانید از اینجا بخوانید.

Angels

نئون جنسیس اوانگلیون به عنوان یک انیمه خالص ژانر مکا آغاز می‌شود. اما با پیشرفت داستان، به طرز قابل توجهی تاریک‌تر و مفهومی‌تر می‌شود. شخصیت‌ها با مشکلات و آسیب‌های روحی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و در عین حال، باید با خطری بی‌نظیر روبرو شوند، فرشتگان.

این فرشتگان، موجودات تخریب کننده‌ای هستند که جان‌های بی‌شماری را در تلاش برای رسیدن به لیلیث، یک موجود انسان‌نما که در عمق مقر سازمان NERV نگهداری می‌شود، نابود می‌کنند. اگر آن‌ها موفق شوند، رویدادی به نام «ضربه سوم» رخ خواهد داد که تمامی زندگی روی زمین را نابود می‌کند.

Tiyanak

کودکان شیطانی معمولاً از ترسناک‌ترین موجودات در تمام رسانه‌ها هستند. چه برسد از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای. چه بچه‌های زامبی در بازی‌هایی مانند Dead Space و Dying Light و چه از فیلم‌هایی مانند بازسازی Dawn of the Dead. انیمیشن Trese در نتفلیکس یک مورد جدید به لیست کودکان ترسناک اضافه می‌کند: Tiyanak.

Tiyanakها موجودات وحشتناکی هستند که از کودکان ناخواسته‌ای که در جنگل‌ها رها شده‌اند، به وجود آمده‌اند. آن‌ها پر از نفرت از کسانی هستند که آن‌ها را ترک کرده‌اند و به طرز خونینی به مادرانی که آن‌ها را رها کرده‌اند، حمله می‌کنند.

Lucy

Elfen Lied به طرز عجیبی به اعماق وجود شما نفوذ می‌کند. در ظاهر، لوسی دختری زیبا با موهای صورتی است، اما در زیر این ظاهر، بی‌اعتمادی او به انسان‌ها او را به یک ماشین کشتار سرد تبدیل کرده است. نگران‌کننده‌ترین جنبه توانایی‌های او این است که او توانایی این را دارد تا هر کسی را با استفاده از تلکینزیس تکه تکه کند.

ایده اینکه هر شخصیتی ممکن است در یک لحظه بمیرد، تنش را هر بار که او روی صفحه نمایش است افزایش می‌دهد. صحنه‌های خونین و خشونت‌آمیز او را به واقع به یکی از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای تبدیل می‌کند.

The Crawling Fish

ماهی‌های مرده و پاهای حشره‌ای به هیج عنوان ترکیب مناسبی نیستند. جونجی ایتو این دو عنصر را به چیزی واقعاً ترسناک‌تر از تصور ترکیب می‌کند. انگار که مانگای اصلی به اندازه کافی ترسناک نبود، حال این موجودات برای انتشار انیمه بدل به انیمیشن شده‌اند و واقعاً از ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای هستند.

حالا می‌توانید ببینید که چگونه پاهای وحشتناک آن‌ها بر روی زمین و در خیابان‌ها خزیده و ماهی‌ها از اقیانوس خارج شده و به قلب شهر وارد می‌شوند. بدتر از آن این است که ماهی‌ها تنها هیولاهایی نیستند که قادر به پیوستن به این حمله‌اند.

Goblins

گابلین‌ها معمولاً به عنوان موجودات آسان در ژانر فانتزی به عنوان دشمنان آسان شناخته می‌شوند؛ آن‌ها ابدا موجودات قدرتمندی نیستند و وقتی مقابلتان بی‌افتند، می‌توانند به راحتی شکست بخورند. اما گابلین‌های Goblin Slayer بسیار وحشی‌تر و بی‌رحم‌تر هستند.

آن‌ها به صورت گروهی به مسافران بی‌خبر حمله می‌کنند و می‌توانند جز ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای باشند  . قادرند روستاها و شهرهای کوچک را نابود کنند. این موضوع باعث می‌شود قهرمان داستان، Goblin Slayer، تلاش کند تا همه آن‌ها را نابود کند قبل از اینکه تعدادشان از کنترل خارج شود.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

مانگاهایی که به اقتباس انیمه آن نیاز داریم! – پارت دو