بهترین انیمه‌های بزرگسالان

هیچوقت برای انیمه دیر نیست

توسط dante

انیمه به عنوان یک مدیا در چند دهه گذشته به طور چشمگیری رشد کرده است. دیگر نیازی نیست تا دیروقت شنبه شب بیدار بمانید یا قدرت نرم‌افزار ضد ویروس کامپیوترتان را آزمایش کنید تا به روزترین سریال‌های انیمه را تماشا کنید، زیرا تقریباً هر انیمه را به راحتی قابل دسترس است. چه از کودکی طرفدار انیمه بوده‌اید و چه به تازگی به این دنیای جذاب پیوسته‌اید، گزینه‌های زیادی برای تماشا وجود دارد. به عنوان یک بزرگسال، شاید بخواهید چیزهای بیشتری از انیمه انتظار داشته باشید. خوب، خوش شانس هستید، زیرا ما بهترین انیمه‌های مناسب بزرگسالان را لیست کرده‌ایم. برای بهترین انیمه‌های بزرگسال یا انیمه لیست همراه باشید

Parasyte

یک تفاوت بزرگ بین انیمه‌های کودکان و بزرگسالان، خشونت است و در حالی که انیمه‌های زیادی وجود دارند. که این مرز را رد می‌کنند، تعداد کمی از آن‌ها به‌طور کامل مانند پاراسایت به این موضوع پرداخته‌اند.

بر اساس مانگای پاراسایت، داستان در جهانی مشابه دنیای ما اتفاق می‌افتد، با تفاوتی که یک حمله مخفیانه بیگانگان در حال وقوع است. این بیگانگان می‌توانند بدن انسان‌ها را کنترل کنند و تقریباً به‌طور کامل شبیه انسان‌ها شوند، مانند هیولایی که در فیلم‌های «Thing» دیده می‌شود. آن‌ها همچنین می‌توانند از این بدن‌ها برای تشکیل سلاح‌های ارگانیک مانند تیغه‌ها و چنگال‌ها استفاده کنند.

این ایده جذاب است و تعادلی بین اکشن و وحشت برقرار می‌کند که آن را بدل به یکی از بهترین انیمه‌های بزرگسال کرده، در حالی که قهرمان داستان یاد می‌گیرد این بیگانگان چه قابلیت‌هایی دارند و سپس شروع به شک نسبت به تمام اشخاص  اطرافش می‌کند.

انیمه‌های بزرگسالان

Cyberpunk: Edgerunners

یک انیمه مدرن که مفاهیم شرقی و غربی را در زمینه انیمیشن و داستان‌سرایی متعادل می‌کند، سایبرپانک در همان دنیای بازی‌ها و کتاب‌های سایبرپانک اتفاق می‌افتد.

تعدادی از تغییرات سایبری بدنی، صحنه‌های نبرد خشن، برخی مضامین جنسی و برهنگی سبک، این انیمه را بدل به یکی از بهترین انیمه‌های بزرگسالان می‌کند. اما هرگز احساس مبتذل بودن یا تلاش برای کسب درآمد سریع یا صرفا مارکتی بودن را منتقل نمی‌کند. داستان احساسی و مرتبط با مسائل انسانی است، هرچند که در دنیایی بسیار سرمایه‌داری قرار دارد که تقریباً غیرقابل شناسایی از دنیای ماست.

انیمه‌های بزرگسالان

Chainsaw Man

مرد عره برقی بیش از صرفا یک جنبه افراطی برای قرار کرفتن در لیست بهترین انیمه‌های بزرگسالان دارد. موضوع شیاظین و سازمانی نه چندان مخفی برای محافظت از ژاپن در برابر هیولاهایی که آن را تهدید می‌کنند، به داستان‌های انیمه‌های قدیمی‌تر اشباهت دارد. جایی که این داستان متفاوت می‌شود، شخصیت‌ها هستند. هدف اصلی قهرمان داستان فقط تجربه اولین بار رابطه جنسی است، که راه عجیبی برای ریسک کردن جانش در برابر شیطان‌هاست، اما به هر حال هر کس سلیقه خود را دارد.

غیر از او، سایر شخصیت‌ها از نظرهای مختلف متنوع هستند، بسیاری از آن‌ها معیوب، کنترلگر یا کاملاً آزاردهنده هستند. البته خونریزی و مضامین جنسی هم در اتیمه وجود دارد.

انیمه‌های بزرگسالان

Berserk

بر اساس مانگای هم‌نام، برزرک در یک دنیای فانتزی تاریک اتفاق می‌افتد که در آن هیچ درنگی در قرار دادن شخصیت‌ها در موقعیت‌های دشوار ندارد. در طول آرک‌ها و فیلم‌های مختلف، شما قهرمان داستان، گاتس را می‌بینید که در حال مبارزه با چالش‌های مختلف در میدلند است.

این انیمه قدیمی‌تر در لیست است، اما نسخه‌های جدیدتری هم دارد. خود گاتس تأثیر زیادی بر انیمه و بازی‌ها گذاشته است و بسیاری از افراد در RPGها ساختارهایی مشابه با قهرمان مرگبار ایجاد کرده‌اند.

 

Neon Genesis Evangelion

یک کلاسیک با دنبال‌کنندگان خاص خود، بسیاری از افراد هنوز هم فکر می‌کنند اوانگلیون اوج ژانر انیمه بزرگسال است. این انیمه شبیه به انیمه‌های معمولی مکا مانند گاندام است اما با تغییراتی خیره کننده.

هیولاهایی که شخصیت‌ها در این نمایش با آن‌ها مواجه می‌شوند، در واقع فرشتگانی هستند که به زمین فرستاده شده‌اند تا تلاش کنند یک رویداد خدایی را به راه بیندازند و البته، مردم توکیو-۳ از این موضوع چندان خوششان نمی‌آید. به جز مضامین خشن، بسیاری از مفاهیم حول موضوعات مذهبی و مفهوم کودکان در جنگ می‌چرخند که قطعاً این نمایش را برای تماشای کودکان مناسب نمی‌کند. و در لیست بهترین انیمه‌های بزرگسالان قرار می‌گیرذ.

neon genesis evangellion

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید