اعلام تاریخ انتشار فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

معرفی و تاریخ انتشار فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی – Ant-Man and the Wasp: Quantumania

مارول اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را منتشر کرده و به طرفداران تصاویری از  جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح نشان داده است. پیتون رید، کارگردان فیلم سوم مرد مورچه ای، توییت کرده که باورمندان واقعی مارول باید “کمربندهای خود را ببندند” و بعد از تماشای تریلر می‌شود دلیل آن را فهمید و منتظر دانلود فیلم ماند. مارول به تازگی تریلر فیلم انتمن 3 را منتشر کرده و به نظر می رسد سومین فیلمی که میکروسکوپِ سینما را روی اسکات لانگ (پل راد) قرار می دهد، بمب بزرگی خواهد بود.

این تریلر همچنین جاناتان میجرز را در نقش کانگ فاتح (ابرشرور مسافر زمان) که در سریال دیزنی پلاس «لوکی» به عنوان نسخه جایگزین (به نام «او که باقی می‌ماند») ظاهر شد، به تصویر می‌کشد.

در پایان تریلر، بینندگان بازیگر بیل موری را خواهند دید که انتخابی عجیب برای او برای حضور در تریلر در این وضعیت است، زیرا اتهامات متعددی در مورد سوء رفتار علیه او مطرح شده است. نقش موری در این فیلم مشخص نیست.

معرفی فیلم انتمن و واسپ: کوانتومانیا

سینمایی Ant-Man and the Wasp: Quantumania  یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کمیک‌ های مارول ساخته شده و شخصیت‌های اسکات لانگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ پیم (واسپ) را روی پرده می‌برد. این فیلم که توسط استودیو مارول تولید و به دست استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع خواهد شد، قرار است دنباله ای بر فیلم Ant-Man (2015) و  Ant-Man and the Wasp (2018)  و سی و یکمین فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 2 یا به صورت دقیق‌تر فیلم مرد مورچه ای 3 به کارگردانی پیتون رید و نویسندگی جف لاونس ساخته شده و پل راد (Paul Rudd) در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس (Michael Douglas)، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، کاترین نیوتن (Kathryn Newton)، جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و رندال پارک (Randall Park) بازی می‌کنند.

گزیده‌ای از رزومه‌ بازیگران فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 2

پل استیون راد در فیلم هایی مثل کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی و انتقام جویان:پایان بازی و همچنین دو سری اول فیلم مرد مورچه‌ای، ایفای نقش کرده و در سال ٢٠٢١ به عنوان “جذاب ترین مرد زنده دنیا” از طرف مجله پیپل انتخاب شده است. نیکل اوانجلین لی لی هم که یکی از نقش‌های اصلی سریال LOST (کیت آستین) بوده  و در فیلم هابیت هم فرماندهی لشگر الف‌های میرک‌وود را برعهده داشته است. مایکل داگلاس هم که معرف حضور همه هست، یکی از بازیگران بزرگ و قدیمی سینما (شوهر کاترین زتا جونز)؛ فایفر  هم که برای چهار دهه یکی از پول‌سازترین بازیگران زن هالیوود بوده. او که یکی از نمادهای جذابیت در نظر گرفته می‌شود، از سوی چندین نشریه به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان معرفی شده‌است.

ساخت و توسعه فیلم مرد مورچه ای 3

برنامه‌ ساخت سومین فیلم انتمن در نوامبر ۲۰۱۹ تأیید شد و پیتون رید و پل راد بازگشت خود را اعلام کردند. لاونس تا آوریل ۲۰۲۰ استخدام شد و توسعهٔ فیلم همزمان با همه‌گیری کووید-۱۹ آغاز شد. عنوان فیلم شیدایی کوانتومی و اعضای جدید بازیگران نیز در دسامبر ۲۰۲۰ اعلام شد. فیلمبرداری در اوایل فوریهٔ ۲۰۲۱ در ترکیه آغاز شد، و همچنین فیلمبرداری های اضافه در اواسط ژوئن در سان فرانسیسکو انجام شد. مراحل تصویربرداری اصلی در پایان ژوئیه در استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر آغاز شد و در نوامبر به پایان رسید. در ژوئن ۲۰۱۵، پیتون رید برای آینده فیلمی پیش‌درآمد با تمرکز بر نسخهٔ جوان‌تر هنک پیم را پیشنهاد کرده و مایکل داگلاس به این ایده علاقه نشان داده است.

موسیقی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

گزارش شده که کریستوف بک کانادایی (Christophe Beck) آهنگ‌سازی فیم مرد مورچه ای و زنبورک 2 را تا ژوئیهٔ ۲۰۲۲ به عهده می‌گیرد.  او آهنگساز فیلم متعددی همچون دروغگوی چاق گنده، لباس رسمی، تازه ازدواج‌کرده، عروسی آمریکایی و بدون پارو، گارفیلد ۲ و دیوانه‌وار، احمقانه، عاشقانه و سرسخت شدن بوده است.

تاریخ انتشار فیلم شیدایی کوانتومی

فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی برای اکران در ۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۳ (28/۱۱/1401) برنامه‌ریزی شده‌است. این فیلم قبلاً قرار بود در سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما به‌طور رسمی در مهٔ ۲۰۲۱ علام شد که در ۱۷ فوریهٔ ۲۰۲۳ اکران می‌شود. سپس در اکتبر ۲۰۲۱ به ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ به تعویق افتاد و در آوریل ۲۰۲۲ اکران به تاریخ فوریهٔ ۲۰۲۳ بازگشت. این فیلم بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

دیزنی به اعلام کرده که این فیلم اکشن و قهرمانی به احتمال زیاد در دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که فیلم‌ها قبل از ورود به سرویس پخش، یک پنجره نمایشی 45 روزه خواهند داشت. به عنوان یک استثنا، دیزنی برای اکران «ثور: عشق و تندر» دو ماه صبر کرد زیرا 8 سپتامبر روز دیزنی + است. ما تخمین می زنیم که فیلم مرد مورچه ای 3 حدود آوریل 2023 روی این سرویس عرضه شود. علاقمندان می‌توانند به محض انتشار، جهت دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania با زیرنویس فارسی به سایت انیمه‌لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای