تاریخ انتشار فیلم Aquaman And The Lost Kingdom آکوامن و پادشاهی گمشده

معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم آکوامن 2 Aquaman And The Lost Kingdom

در حالی که دنیای DC تحت رهبری جدید جیمز گان و پیتر سفرن و همه طوفان هایی که از زمان به قدرت رسیدن آنها ایجاد کرده، همچنان هوس ایجاد هیاهو دارد؛ در میان همه این ها، پروژه ای که به سرعت به سمت اکران خود پیش می رود، فیلم Aquaman And The Lost Kingdom یا به صورت خلاصه تر فیلم Aquaman 2 است. این فیلم با بازی دوباره جیسون موموآ و امبر هرد در نقش های اصلی، یکی از مورد انتظارترین فیلم ها در برنامه DCU است. به نظر می رسد اکنون در حال دریافت برخی جزئیات در مورد فیلم آکوامن 2 هستیم.

معرفی فیلم Aquaman And The Lost Kingdom

فیلم سینمایی آکوامن و پادشاهی گمشده؛ یا آکوامن و قلمرو گمشده، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی، بر پایهٔ شخصیت آکوامن از دی سی کامیکس است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ دی سی فیلمز، سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز است و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه ریزی شده است. در نظر گرفته شده که این فیلم دنباله آکوامن (۲۰۱۸) و سیزدهمین فیلم در دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) باشد. این فیلم به کارگردانی جیمز وان (کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس چینی‌تبار مالزیایی که در استرالیا بزرگ شده و در هالیوود فعالیت می‌کند. وی در سال ۲۰۰۴، فیلم اره را کارگردانی کرده است) از فیلم نامه ای به قلم دیوید لسلی جانسون-مک گلدریک ساخته خواهد شد و جیسون موموآ در نقش آرتور کری یا آکوامن، درکنار بازیگرانی نظیر امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون و نیکول کیدمن به ایفای نقش خواهند پرداخت. موموآ در طول ساخت فیلم نخست، ایدهٔ داستانی برای دنبالهٔ آکوامن را طرح کرد، اما وان نمی خواست برای ساخت فیلم بعدی عجله کند. او موافقت کرد که بر ساخت دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ نظارت کند و یک ماه پس از آن جانسون-مک گلدریک برای نوشتن فیلم نامهٔ این فیلم قرار داد بست. تأیید شد که کارگردانی این فیلم را در اوت ۲۰۲۰ بر عهده می گیرد و گفت که این فیلم در جهانی سازی آکوامن نخست گسترش خواهد یافت. او عنوان این دنباله را در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد و فیلم برداری آن در همان ماه در لندن آغاز شد.

پیش درآمدی به تأیید نرسیده از فیلم دوم آکوامن

فیلم Aquaman And The Lost Kingdom یک دنباله از فرانچایز آکوآمن است که فیلم اول آن درباره Orm و تلاشش برای برپایی جنگی علیه دنیای روی سطح آب بود و این آرتور کری بود که نقش ناجی داستان را ایفا کرد و جلوی وقوع جنگ را گرفت. حالا در این دنباله، تاج و تخت آتلانتیس کری را فرمانروای خود می بیند و داستان گسترده تر می شود. البته شخصیت ها و خط داستانی جدیدی وجود خواهند داشت که درگیری های پیچیده ای را به وجود می آورند.

در فیلم اول آکوآمن دیدیم که در سال ۱۹۸۵ در مین، نگهبان فانوس دریایی توماس کری در یک طوفان موفق ‏به نجات آتلانا، ملکه آتلانتیس (که از یک ازدواج برنامه ریزی شده فرار کرده است) می شود. آن ها عاشق هم ‏شده و صاحب پسری به نام آرتور می شوند که می تواند با موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. سربازان ‏آتلانتیس برای بردن آتلانا می آیند و او مجبور می شود خانواده اش را رها کند. او برای تربیت آرتور به ‏مشاورش نیودیس ولکو اعتماد می کند. آرتور به جنگجوی ماهری تبدیل می شود و می فهمد آتلانا بخاطر ‏عشق ورزی به یک انسان و داشتن یک پسر نیمه انسان اعدام شده است.‏

داستان احتمالی فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

گزارش ها در مورد فیلم آکوامن 2 حاکی از آن هستند که داستان فقط در مورد یافتن پادشاهی گمشده نیست، بلکه فیلم آکوآمن و پادشاهی گمشده، راوی جنگی است که آتلانتیس قرار است در جهان روی آب به راه بیاندازد. این فیلم داستانی در مورد جنگی خواهد بود که درآستانه وقوع است و انگار همه چیز هیجان انگیزتر شده است زیرا طبق شایعات، بن افلک در نقش بتمن نیز در این فیلم نقشی خواهد داشت. در فیلم Aquaman And The Lost Kingdom، آرتور کری و اورم با نام مستعار Ocean Master در جستجوی پادشاهی فراموش شده با هم متحد می شوند. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود زیرا حتی بتمن (بن افلک) نیز ظاهر در صحنه حاضر خواهد شد که حضور او به این معنی است که جهان سطح آب نیز درگیر ماجراست و این موضوع به این واقعیت اشاره دارد که ممکن است داستان آتلانتیس و دنیای سطح همچون هم گل و بلبل نباشد و مسائل قریب الوقوع آلودگی محیط زیست و طمع انسان ها ممکن است دردسرساز شوند.

به این موارد، تصاویری که جیسون موموآ‏ از ‏Aquaman And The Lost Kingdom‏ ‏پست کرده بود و اکنون حذف شده اند را اضافه کنید. از او خواسته بودند که با آن صحنه های شدید به سازمان ملل هشدار دهد و بگوید که ممکن است او به ساکنان سطح زمین حمله کند مگر اینکه اقدامات لازم را انجام دهند و از آلودگی اقیانوس جلوگیری کنند یا اینکه او نمی تواند جنگی را که در راه است، متوقف کند. با در نظر گرفتن نیمی از ریشه های انسانی آرتور کری، او همیشه در حال انجام توازن بین این دو قلمرو است و اکنون که او پادشاه آتلانتیس شده، داستان بیشتر با عقل جور در می آید.

تاریخ انتشار فیلم Aquaman 2

فیلم آکوامن 2 قرار است در 25 دسامبر 2023 (چهارم دی 1402) در ایالات متحده اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در 16 دسامبر 2022 منتشر شود، اما زمانی که برادران وارنر برنامه انتشار خود را به دلیل تأثیر بیماری همه گیر بر حجم کاری فروشندگان جلوه های بصری تنظیم کرد، از آن تاریخ به 17 مارس 2023 منتقل شد و زمانی که برادران وارنر دیسکاوری در تلاش بود تا هزینه های بازاریابی و توزیع را اعلام کند، به 25 دسامبر 2023 منتقل شد.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga‎‏ فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه با بازی کریس همسورث

نقد و بررسی فیلم Fancy Dance‏ رقص خیالی

نقد و بررسی فیلم ترسناک Disappear Completely محو کامل