60 انیمه برتر اکشن

در این پست به معرفی 60 انیمه برتر اکشن میپردازیم و برترین انیمه های اکشن رو بهتون معرفی میکنیم

  1. Gintama

در دنیایی که فضایی‌ها به دوره‌ی ادو در ژاپن حمله کردند، آسمان خرا‌ش‌ها، قطارها و موتورها جایگزین زندگی ساده‌ی زمینی شده‌اند. ولی هنوز یک مرد، روحیه‌ی سامورایی رو حمل می‌کنه، ساکاتا گینتوکی، همچنین شناخته شده به اسم «یوروزویا گین‌-سان»، با بی‌پروایی و عزمت، به‌همراه شیمورا شینپاچی، پسری عینکی که درحال یادگرفتن راه و روش سامورایی‌هاست، کاگورا، دختری با تیپ پسرونه، قدرت فرابشری و اشتهایی تمام نشدی و سگ بزرگ‌شون ساداهارو که علاقه‌ی زیادی به گاز گرفتن کله‌ی مردم داره، با هر چالشی مقابله می‌کنند.

 

  1. Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بعد از اینکه در خانه‌ی الریک‌ها، یک آزمایش کیمیاگری بد پیش می‌ره، گیر واقعیتی افتضاح می‌افتند. با بی‌توجهی به ممنوعیت کیمیاگری انسانی توسط قانون کلی کیمیاگری، سعی می‌کنن مادر فوت شده‌شون رو به زندگی برگردونن. ولی آن دو به شدت آسیب دیدن؛ بدن آلفونِس تجزیه و ادوارد یک پا رو از دست داد، اون یکی از دست‌هاش رو قربانی کرد تا با متصل کردن روح آلفونس به یک زره، اون رو در دنیای مادی نگه دارد.
آن دو برادر توسط همسایه و نوه‌ی همسایه‌شون، پیناکو راک‌بل و وینری که به عنوان نابغه‌ی مهندسی زیست مکانیکی شناخته می‌شن نجات پیدا می‌کنن.

 

  1. Shingeki no Kyojin

چندین قرن پیش، بشریت به دست هیولاهای شبه انسانی به اسم تایتان‌ها،  تقریباً به نابودی و انقراض رسید. و باعث شد انسانیت در ترس پشت دیوارهای بزرگ سیمانی مخفی بشن. چیزی که این هیولاها رو ترسناک می‌کنه اینه‌که، اون‌ها برای رفع گشنگی گوشت انسان نمی‌خورن، بلکه برای لذت این کار رو انجام می‌دن.  برای ادامه‌ی بقاشون، باقی‌مانده‌ی انسان‌ها شروع به زندگی پشت موانع حفاظتی کردن، که به همین دلیل در ۱۰۰ سال گذشته حتی یک‌بار هم با یک تایتان مواجه نشدن.
ولی، وقتی تایتان عظیم‌الجسه دیواری که قرار نبود شکسته بشه رو می‌شکنه، این آرامش متزلزل خرد می‌شه.  و باعث شروع مبارزه برای بقا در مقابل هیولاهای انسان‌خوار نفرت‌انگیز می‌شه.

 

  1. BLEACH

کوروساکی ایچیگو یه پسر معمولی دبیرستانی هست، تا اینکه یک «هالو» به خانواده‌ش حمله می‌کنه، یک روح فاسد که دنبال بلعیدن روح انسان‌هاست. همون موقع هست که یک «دروگر روح» یعنی کوچیکی روکیا رو می‌بینه، که در حین محافظت از خانواده‌ی ایچیگو در برابر مهاجم زخمی می‌شه. برای نجات خانواده‌ش، ایچیگو پیشنهاد روکیا برای گرفتن قدرتش رو قبول می‌کنه و تبدیل به یک دروگر روح می‌شه.
ولی، روکیا نمی‌تونه قدرت‌هاش رو دوباره به‌دست بیاره، و ایچیگو باید مأموریتش، یعنی نابود کردن هالوهایی که در شهر می‌چرخن رو قبول کنه. ولی اون در این مبارزه تنها نیست، چون همکلاسی‌هاش، یعنی اینوئه اوریهیمه، سادو یاتسورا و ایشیدا اوریو که هرکدوم یک قدرت مخصوص دارن به کمک اون میان.

 

  1. Hunter X Hunter

هانترها خودشون رو وقف انجام کارهای خطرناک می‌کنن، از پیمایش سرزمین‌های ناشناخته گرفته تا پیدا کردن هیولاها و وسائل کم‌یاب. قبل از تبدیل شدن به یک هانتر، حتماً یک فرد باید در آزمون پر خطر انتخابی هانترها شرکت کرده و قبول بشه. آزمونی که خیلی از شرکت‌ کننده‌ها در اون یا معلول، و یا می‌میرند…
شرکت کننده‌های جاه‌طلبی که این آزمون بدنام رو به چالش می‌کشن، دلایل خود را دارن. دلیل گون فریکس ۱۲ ساله، پیدا کردن پدرش که اون هم یک هانتر هست، می‌باشد. با باور داشتن به اینکه اگه خودش هم یک هانتر بشه، پدرش رو می‌بینه؛ گون اولین قدم در این راه رو برمی‌داره. .

  1. Mob Psycho 100

موب سایکو یکی دیگه از برترین انیمه های اکشن و حتی از بهترین انیمه های کمدی که مطمئنم خیلی از تماشای اون لذت میبرید.

کاگه‌یاما شیگئو یا «موب»، پسری هست که در بیان حالش مشکل داره، ولی همچنین یک اسپر قوی هم هست. اون می‌خواد یه زندگی عادی داشته باشه و توانایی‌های ویژه‌ش رو سرکوب کنه، ولی وقتی احساساتش خروشان می‌کنن و بالاتر از ۱۰۰٪ می‌رسن، یه اتفاق بد براش می‌افته! درحالی که بین اسپرهای قلابی، ارواح شیطانی و سازمان‌های مرموز گیر افتاده، چه فکری می‌کنه؟ و چه تصمیماتی می‌گیره؟

برای اینکه موب یاد بگیره چجوری قدرت‌هاش رو کنترل کنه، دستیار یه احضار کننده‌ی ارواح خودخوانده و حقه‌باز به اسم ریگن آراتاکا می‌شه.موب می‌خواد مثل اطرافیانش یک زندگی عادی داشته باشه، ولی مشکلات پشت‌سر هم به سراغش میان.

 

  1. One Piece

داستان حول محور «مانکی دی. لوفی» می‌چرخه، پسری که بعد از خوردن یک «میوه‌ی شیطانی» به صورت اتفاقی، بدنش خاصیت لاستیکی پیدا می‌کنه.

در طول ماجراجویی‌هاش اون با یک: شمشیرزن ماهر به‌نام رورونوآ زورو، یه دزد حریص که مهارت دریانوردی داره به اسم نامی، اوسوپ که یه دروغ‌گوی بزرگ هست و علاقه‌ی زیادی به اختراعات داره، سانجی، یه آشپز مبارز؛ چوپر، یه گوزن دارای درک که یه دکتر ماهر هم هست، و رابین، عضو سابق باروک ورکز؛ آشنا می‌شه. این گروه برای پیدا کردن «وان‌پیس» و تبدیل شدن لوفی به پادشاه بعدی دزدان دریایی، پا به دریای ناشناخته‌ی گرندلاین می‌ذارن.

 

  1. Cowboy Bebop

جرم و جنایت زمان نمی‌شناسه. در سال ۲۰۷۱، بشریت در سرتاسر کهکشان پخش شده‌اند، و سطح سیاره‌های دیگه‌رو هم با سکونت‌گاه‌هایی مثل اون‌هایی که رو زمین هستن پر کرده‌اند. این اجتماع‌ها گرفتار قتل، مواد مخدر، دزدی و قانون‌شکن‌های بین‌ کهکشانی که توسط جایزه‌ بگیرهای سرسخت روز افزون شکار می‌شن، هست.
اسپایک اسپیگل و جت بلک، در کهکشان به دنبال مجرمین می‌رن تا بتونن کمی پول به‌دست بیارن.
در زیر رفتار بدعنق و اخموش، اسپایک توسط بار گذشته‌ی خشنش در حال شکار شدن هست. در همین‌حال، جت درحالی که مواظب اسپایک و بیبوپ هست، با خاطرات مشکل دار خودش دست و پنجه نرم می‌کنه.

 

  1. Berserk

درحالی که برای مرگ نشانه‌دار شده و سرنوشتش مقدر شده تا وقتی که بمیره توسط شیاطین شکار بشه، در حین این‌که موج‌هایی از هیولاها بی‌وقفه به سراغ او میایند، گاتس ماجراجویی‌ای رو شروع کرده تا با این سرنوشت ترسناک مبارزه کنه. اون تیغه‌ی بزرگ «سلاخ اژدها» رو برمی‌دارد و قسم می‌خورد تا از کسی که باعث این اتفاقات شده انتقام بگیرد، و به دنبال شکار مردی می‌ره که زمانی می‌شناخت، تحسین می‌کرد و زمانی دوستش بود.
در راه، به متحد‌های پیشبینی‌ نشده‌ای برمی‌خوره، مثل یک الف کوچک به اسم پاک و ایسیدرو، یه دزد جوان که می‌خواد شمشیرزنی رو از یکم مزدور سابق یاد بگیره.

 

  1. Jujutsu Kaisen

از روی بیکاری، و افراط در فعالیت‌های فرا طبیعی به همراه انجمن ماورایی، ایتادوری یوجی‌ـه دبیرستانی یا وقتش رو توی اتاق انجمن می‌گذرونه یا توی بیمارستان، جایی که به عیادت پدربزرگ بستری شده‌ش هست.
هرچند، این سبک زندگی به شکل عجیبی تغییر می‌کنه وقتی که بدون این‌که بدونه به یک شی‌ء نفرین شده بر می‌خوره، و باعث شروع یک‌سری اتفاقات زنجیره‌ای و ماوراطبیعی می‌شه، یوجی ناگهان خودش رو در دنیای نفرین‌ها می‌بینه، نفرین‌ها موجودات ترسناکی‌ هستن که از نفرت و منفی‌نگری انسان‌ها به وجود میان. بعد از خوردن شی‌ء نفرین شده‌ای که بهش اشاره شد، معلوم می‌شه که اون یکی از انگشت‌های ریومن سوکونا، پادشاه نفرین‌ها بود.

 

  1. Kimetsu no Yaiba

برترین انیمه های اکشن

از وقتی پدرش مرده، مسئولیت‌های کل خانواده روی شونه‌ی کامادو تانجیرو افتاده. حتی با این‌که آن‌ها فقیر هستن و روی یک کوه دور افتاده زندگی می‌کنن، خانواده‌ی کامادو می‌تونن تقریباً در شادی و آرامش زندگی کنن. یک روز، تانجیرو تصمیم گرفت به روستای پایین کوه بره و با فروش ذغال کمی پول در بیاره. وقتی داره برمی‌گرده شب می‌شه، و باعث می‌شه تانجیرو از روی اجبار شب رو در خونه‌ی یک مرد غریبه سپری کنه، اون مرد راجع به شیطان‌های گوشت خواری که شب‌ها در جنگل پرسه می‌زنن به تانجیرو هشدار می‌ده. وقتی روز بعد به خونه برمی‌گرده، صحنه‌ای وحشت‌ناک رو می‌بینه…

 

  1. Chainsaw Man

دنجی ا زندگی عادی مناسب یک پسر نوجوون محروم شده، و چیزی جز بدهی طاقت‌فرسای پدر بد حسابش نداره. تنها همراهش حیوونش هست، پوچیتا، شیطان اره، که دنجی با اون شیاطین رو برای پولی می‌کشه که از روی اجبار به جیب‌های یاکوزا می‌ره. تنها کاری که دنجی می‌تونه انجام بده رویاپردازی راجع به زندگی‌ای که می‌خواد هست: زندگی‌ای با غذای خوشمزه و یک دوست‌دختر زیبا در کنارش. ولی یک حرکت خیانت‌آمیز حریصانه از طرف یاکوزا، باعث مرگ خشن و نابه‌هنگام و نابود کردن تمام امید دنجی برای به‌دست اوردن شادی می‌شه.

 

  1. Gurren Lagann

سایمون و کامینا در روستایی مخفی و زیرزمین به‌دنیا اومده و بزرگ شده‌اند، روستایی مخفی شده از سطح ساختگی. کامینا یک فرد آزاد و بی‌اعصاب هست که می‌خواد برای خودش اسم و رسمی به‌پا کنه، درحالی که سایمون یک پسر جوون خجالتی بدون هیج آرزویی هست. یک روز، وقتی که در حال حفر زمین هست، سایمون به یک وسیله‌ی مرموز برمی‌خوره که ظاهراً کلید فعال‌سازی برای یک دست‌سازه‌ی کهن جنگی است. که آن دو اسمش رو لاگان می‌ذارن. با اسلحه‌ی جدیدشون، سایمون و کامینو و با کمک یوکو لیتنر، یک خون‌گرم مو قرمز که اسلحه‌ای گنده حمل می‌کنه و دنیای بالا رو می‌گرده، با یک حمله‌ی ناگهانی از طرف سطح زمین مقابله می‌کنند.

 

  1. Samurai Champloo

فو کاسومی یه گارسون دست و پا چلفتی جوون هست که روزهاش رو صرف کار کردن توی یک چای خونه‌ی کوچیک می‌کنه. تا اینکه اتفاقی نوشیدنی رو روی یکی از مشتری‌ها می‌ریزه! وقتی که یک گروه از سامورایی‌ها بی‌وقه در حال اذیت کردنش هستن، از روی ناچاری از یک سامورایی دیگه که در فروشگاه هست درخواست کمک می‌کنه، موگن، که سریعاً اونا رو با روش مبارزه‌‌ی وحشیانه‌ش شکست می‌ده، از حرکات شبیه به بریک دنس استفاده می‌کنه. متأسفانه، موگن تصمیم می‌گیره با رونین بی‌میل جین، که سبک شمشیرزنی دقیق‌تر و رسمی‌تری داره، مبارزه کنه.

 

  1. Hellsing Ultimate

برترین انیمه های اکشن

موجودات تاریکی و شیطانی‌ای وجود دارند که در شب گرفتار هستند، موجوداتی که انسانات بدشانسی که گیر چنگ‌هاشون می‌افتن رو می‌بلعن. و در طرف مقابل، هلسینگ، سازمانی که وقف نابودی موجودات فراطبیعی‌ای شده که بشریت رو تهدید می‌کنن. در رأس سازمان اینتگرا فیربوک وین‌گیتس هلسینگ وجود داره، فردی که به یک ارتش خیلی قوی دستور می‌ده و زندگیش رو صرف جنگیدن با نامیراها می‌کنه.
هرچند ارتش وسیع اینتگرا در مقایسه با اسلحه‌ی نهایی او یعنی آلوکاردِ خون‌آشام، ناتوان به‌نظر می‌رسه. آلوکارد به عنوان یه نابود کننده‌ی هم‌نوع‌های خودش برای هلسینگ کار می‌کنه.

 

  1. Katanagatari

برترین انیمه های اکشن

در یک ژاپنِ دوره‌ی ادو انواع سبک‌های شمشیرزنی وجود دارن، شیچیکا یاسوری خاص‌ترین سبک شمشیرزنی رو تمرین می‌کنه: کیوتوریو، یه سبک که در اون بدن خود فرد به عنوان یه شمشیر یا تیغه استفاده می‌شه. هفتمین رهبر مرموز مدرسه‌ی کیوتوریو، شیچیکا به آرومی به همراه خواهرش نانامی در تبعید به‌سر می‌بره. تا این‌که یه‌روز، استراتژیست جاه‌طلب وحشی، توگامه، وارد روستاشون می‌شه. توگامه با بی‌ادبی از شیچیکا درخواست می‌کنه که به مأموریتش در جمع کردن ۱۲ شمشیر خاص برای شوگان که به اسم «تیغه‌های فساد» شناخته می‌شن کمک کنه.

 

  1. VINLAND SAGA

تورفینِ جوان، درحال گوش دادن به داستان‌های ملوانان پیری که در دریا سفر کرده و به مکان افسانه‌ای، وینلند رسیده بودند، بزرگ شد. گفته می‌شه که اون مکان گرم و حاصل‌خیز هست، مکانی که در اون نیازی به جنگیدن نیست. برخلاف روستای یخ‌زده‌ای در ایس‌لند که در اون به‌دنیا اومده، و مطمئناً برخلاف زندگی‌ای که درحال‌ حاضر به عنوان یه مزدور داره. جنگ، الآن خونه‌ش هست. حتی با اینکه موقع بزرگ شدنش پدرش بهش گفت بود: «تو هیچ دشمنی نداری، هیچ‌کس نداره. هیچ‌کس وجود نداره که آسیب زدن بهش مشکلی نداشته باشه.»، تورفین می‌دونست که این حقیقت نداره.

 

  1. Ousama Ranking

مردم کشور شاهزاده‌ی جوان بوجی رو تحقیر می‌کنن، چرا که او نه می‌شنوه و نه حرف می‌زنه. در حالی که فرض می‌کنن اون یک احمقه، بهش می‌گن «شاهزاده‌ی بدردنخور» هرچند، با این‌که بوجی از لحاظ بدنی قوی نیست، بدون شک ترسو و بزدل هم نیست. وقتی که شانس دیدن یک موجود سایه باید باعث ترسش می‌شد، در عوض باعث می‌شه فکر کنه که در میان افرادی که کمبودهای اون رو می‌بینن، یک دوست پیدا کرده.
کم کم شروع به‌طور ملاقات کردن کاگه، موجود سایه‌ای، می‌کنه، تا جایی که اون موجود نچسب شروع به گرم گرفتن باها ش می‌کنه.

 

  1. Yu Yu Hakusho

در یک روز سرنوشت ساز، یوسوکه اورامشی، یه پسر ۱۴ ساله‌ی خلاف‌کار همراه با آینده‌ی نامشخص، شانسی شگفت‌انگیز گیرش میاد که با انداختن خودش جلوی یه ماشین برای نجات یه پسر جوون، وضعیت رو تغییر بده. آخرین فداکاریش انقدر غیر پیشبینی بود که مقامات دنیای ارواح هنوز آماده‌ی این نیستن که بهش اجازه‌ی رد شدن بدن. کوئنما، جانشین پادشاه دنیای ارواح، به یوسوکه یه شانس می‌ده که زندگیش رو در ازای انجام دادن چند کار پس بگیره. به همراه راهنمایی خدای مرگ بوتان، اون باید جلوی وجود یک چیز شیطانی در زمین رو به عنوان یک کارآگاه ارواح بگیره.

 

  1. Dororo

سرزمین فرمانروای حریص سامورایی دایگو کاگه‌میتسو در حال نابود شدنه، و برای به‌دست اوردن قدرت هرکاری می‌کنه، حتی انکار کردن بودا و بستن قرار داد با شیاطین. ۱۲ شیطان به دعاهای اون پاسخ دادن، به او قدرت دادن و به رشد قلمروش کمک کردن. ولی در عوض، وقتی اولین پسر کاگه‌میتسو به‌دنیا اومد، دست و پا، دماغ، چشم، گوش و نه حتی پوست، نداره. ولی با این‌حال هنوز زنده‌ست. اون بچه‌رو به رودخونه انداخته‌ن وفراموش کردن. ولی از روی شانس یک مرد پزشک اون رو نجات داده و بهش اندام مصنوعی و اسلحه‌ می‌ده.

 

  1. Baccano

در اوایل دهه‌ی ۱۹۳۰ در شیکاگو، قطار میان قاره‌ای به اسم «پوسی‌فوت پرنده» در حال شروع کردن ماجراجویی افسانه‌ایش هست که باعث می‌شه پشت سرش در کل کشور خون‌ریزی بشه. در همین حال توی نیویورک، دانش‌مند جاه‌طلب سزیلارد به همراه دستیارش انیس که به اجبار همراهش هست؛ درحال گشتن به دنبال بطری‌های گمشده‌ی اکسیر جاودانه شدن هستن. به اضافه، جنگ بین مافیاها داره بدتر هم می‌شه. سوار بر کشتی آدوِنا آویس، شمره‌ی ۱۷۱۱، کیمیاگرها به زودی قیمت جاودانه‌ بودن رو می‌فهمن.

 

  1. Fate/Zero

با قولِ‌ بروارده کردن هر آرزویی، جام مقدس بدنام باعث شروع شدن ۳ جنگ در گذشته شده، هرکدام به قدری بی‌رحمانه و خشن بودن که هیچ برنده‌ای به جا نذاشتن. علی رغم این، خانواده‌ی ثروتمند اینزبرن معتقده که جنگ چهارم با بقیه متفاوت خواهد بود؛ برای مثال، با داشتن یک پوسته‌ برای جام مقدس در دست‌هاشون. به تنهایی برای همین، «قاتل جادوگر» نفرت‌انگیز کیریتسوگو امیا توسط اینزبرن‌‌ها استخدام می‌شه، و قراردادشون هم ازدواج با تنها دختر اون‌ها یعنی آیریس‌ویئل هست.

 

  1. One punch man

برترین انیمه های اکشن

سایتامای ظاهراً بی‌تأثیر یه سرگرمی خاص داره: قهرمان بودن. برای این‌که آرزوی بچه‌گیش رو ادامه بده، سایتاما به مدت ۳ سال بی‌وقفه تمریناتش رو ادامه داده، در نتیجه تمام موهاش رو در طول تمرینات از دست داده. ولی در عوض به شدت قوی شده، و هر دشمنی رو با یک ضربه می‌تونه شکست بده. ولی، چون هیچ‌کسی وجود نداره که قدرتش به اندازه‌ی سایتاما باشه، باعث شده اون به یه مشکل بخوره… اون دیگه نمی‌تونه از هیجان مبارزه لذت ببره و این باعث شده حوصله‌ش سر بره.

 

  1. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu

این انیمه که با نام  Parasyte نیز شناخته می شود، به همان اندازه که هولناک است، تاثیرگذار است.

یهویی پیداشون شد؛ انگل‌های فضایی‌ای که به سطج زمین میان و سریعاً با لانه سازی در مغز انسان‌های ضعیف در بین‌شون نفوذ می‌کنند. این موجودات سیری‌ ناپذیر کنترل کامل بدن میزبان رو به‌دست میارن و می‌تونن به حالت‌های متنوعی تغییر شکل بدن و شکارهای از همه‌جا بی‌خبرشون رو بخورن.
شینیچی ایزومی یه پسر ۱۶ ساله‌ی دبیرستانی هست که تبدیل به قربانی یکی از این انگل‌ها می‌شه، ولی اون انگل موفق نمی‌شه که به مغزش برسه و در دست راستش می‌مونه.  چون که انگل نمی‌تونه دیگه جابه‌جا بشه، انگلی که اسمش «میگی» شد، چاره‌ای جز تکیه به شینیچی برای زنده موندن نداره.

  1. Banana Fish

اسلان جید کالنریس، ملقب به اش لینکس، یه فراری بود که توسط یه پدر خوانده‌ی بدنام مافیا دینو گلزین برداشته و بزرگ شد. الآن ۱۷ سالش هست و رئیس گنگ خودشه، اش شروع به تحقیق راجع به «بنانافیش» مرموز می‌کنه، کلمه‌ای که برادر بزرگ‌تر از وقتی که از جنگ عراق برگشته داره زمزمه می‌کنه. هرچند، وقتی که دینو افرادش رو به بار زیرزمینی اش که مخفی‌گاهش هم هست می‌فرسته، تحقیقاتش به مشکل می‌خوره.

  1. Code Geass

در سال ۲۰۱۰، امپراطوری مقدس بریتانیا داره خود را به عنوان ملت نظامی سلطه‌گر تبدیل می‌کند، و این مسئله با فتح ژاپن شروع شد. بعد از شکست سریعش، اسمش به منطقه‌ی ۱۱ تغییر کرد، ژاپن برای به دست اوردن آزادیش از این دیکتاتورها مقاومت قابل توجهی نشون داده. لولوش لمپروگ، یه دانش‌آموز بریتانیایی، متأسفانه خودش رو در بین گلوله‌های بریتانیایی‌ها و ارتش مسلح شورشی منطقه‌ی ۱۱ پیدا می‌کنه، با موفقیت فرار می‌کنه، ولی، به لطف پدیدار شدن به‌موقع دختر مرموزی به اسم سی سی که بهش قدرت گیاس، قدرت شاهان رو می‌ده.

 

  1. Cyberpunk: Edgerunners

در شهر شب آرزوها محکوم به نابودی‌ان، یک کلان‌شهر کالیفرنیایی به سبک آینده. به عنوان نوجوونی که در محله‌های فقیر نشین شهر زندگی می‌کنه، دیوید مارتینز داره سعی می‌کنه تا آرزوای که مادرش برای تمام عمرش داشت، یعنی رسیدن دیوید به بالای آراساکا، شرکت امنیتی پیشرو در جهان، رو براورده کنه. برای همین، به مدرسه‌ی مشهور آراساکا می‌ره، در حالی که مادرش به سختی داره کار می‌کنه تا خرج خانواده رو بده.

 

  1. Uchuu Senkan Yamato 2199

تپه‌های سبز و دریاهای آبیِ زمین توسط حمله‌های بی‌وقفه و بی‌رحمانه‌ی بمب‌های سیاره‌ای امپراطوری توسعه طلب گامیلاس، تبدیل به زمین‌های بایر متروکه شده‌اند. در سال ۲۱۹۹، بشر برای فرار از رادیواکتیو به شهرهای عمیق زیرزمینی عقب نشینی کرده‌اند. ولی، تمام امیدها از بین نرفته‌ن، چون سیاره‌ی دور دست اسکندر آخرین راه نجات زمین رو در خود داره: سیستم معکوس کیهانی، با قابلیت برگردوندن حیات به سطح زمین. در تلاشی از روی نااُمیدی برای به‌دست اوردن این تکنولوژی از سیاره‌ی اسکندر، نیروی دفاعی زمین آخرین منابعش رو در درون یاماتو می‌ریزند؛ یاماتو یک کشتی جنگی خلاقانه و پیشرفته هست که با اسلحه حرکت موجی مسلح شده.

 

  1. Golden Kamuy

در اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ در هوکایدو، بعد از جنگ روسیه و ژاپن، سوگیموتو سائیچی با خستگی ناپذیری به دنبال طلا می‌گرده. به خاطر کارهایی که در جنگ برای فرار از مرگ انجام داده بود، ملقب به «سوگیموتوی فناناپذیر» شده، این سرباز سابق برای وفا کردن به قولی که حین انجام وظیفه، قبل از مرگ بهترین دوستش بهش داده بود، به دنبال این گنج میگرده. اون قول از این قراره که از خانواده‌ش و مخصوصا زن بیوه‌ش که برای درمان چشمش باید به اون‌ور آب بره، حمایت کنه. روزی، یه هم‌صحبتِ مست به سوگیموتو داستان مردی رو می‌گه که گروهی از آینوها رو کشته و گنج طلایِ اون‌ها رو دزدیده. قبل از اینکه پلیس‌ها دستگیرش کنن طلاها رو جایی در هوکایدو مخفی کرده. تنها سرنخِ جای طلاها نقشه‌ی رمزگذاری شده‌ای هست که در ازای دادن بخشی از گنج، روی بدن هم‌ سلولی‌هاش تتو کرده که اونا هم باید یه‌طوری فرار کنن و پیداش کنن.

 

  1. Naruto

و باز هم یکی دیگه از برترین انیمه های اکشن که ضمن ناروتو فن بودنم، توصیه میکنم از دستش ندید.

قبل از متولد شدن اوزوماکی ناروتو، شیطان گنده‌ای به اسم کیوبی، که روباهی نه دم هست، به دهکده‌ی کونوها، یعنی دهکده‌ی مخفی در برگ حمله کرد و خرابی به بار اورد. برای جلوگیری از وحشی‌گری کیوبی، رهبر دهکده، یعنی هوکاگه‌ی چهارم، زندگیش رو فدا می‌کنه و اون هیولا رو درون ناروتوی تازه متولد شده مهر و موم می‌کنه.
هم اکنون، ناروتو یک نینجای بیش‌فعال و کله پوک شده که هنوز درون دهکده زندگی می‌کنه. به دلیل کیوبی که درونش هست طرد شده، درحالی که به سختی تلاش می‌کنه تا جای‌گاهش رو درون دهکده پیدا کنه. درحالی که خواسته‌ی شدید او برای تبدیل شدن به هوکاگه‌ی کونوها، باعث می‌شه که نه تنها دوستای جدید عالی‌ای پیدا کنه، بلکه دشمنانی مرگ‌بار هم پیدا می‌کنه.

 

  1. Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan

برترین انیمه های اکشن

در سال‌های آخر دوره‌ی باکوماتسو، آدم‌کش افسانه‌ای به اسم هیتوکیری باتوسای زندگی می‌کرد. ازش به عنوان یه قاتل بی‌رحم می‌ترسیدن، در کل کشور هیچ‌کس نمی‌تونست باهاش مقابله کنه، ولی در اوج انقلاب ژاپنی‌ها به شکل مرموزی ناپدید شد. از اون موقع‌ سال‌های آروم زیادی گذشته، ولی حتی اسم باتوسای باعث ترس سربازهای سابق جنگ می‌شه. ولی اونا نمی‌دونن که باتوسای سبک زندگی خونیش رو برای توبه‌ی گناهاش ول کرده، و الآن با اسم کنشین هیمورا، یه شمشیرزن دوره‌گرد با رفتاری شاد و اراده‌ای قوی، زندگی می‌کنه.

 

  1. Akatsuki no Yona

پادشاهی کوئکا از نعمت داشتن شاهدختی زیبا برخوردار هست، به دلیل پاکی او که مثل یک بچه‌ست، افرادی که باهاش برخورد می‌کنن همه شیفته‌ش می‌شن. اسمش  یوناست، اون درحالی بزرگ شده که درون کاخ  در برابر هر خطری که ممکن بود به سراغش بیاد، ازش محافظت می‌شد. هرچند، تمام چیزای خوب باید به پایان برسن.
دنیای بی‌نقص یونا وقتی نابود می‌شه که یه عمل خیانت‌کارانه تهدید به نابودی تمام چیزایی که برای یونا مهمن می‌کنه، از جمله حق اون به عنوان شاهدخت کوئکا.

 

  1. Great Pretender

انیمه اکشن

یه‌سری اتفاقات بد باعث شدن که ماکوتو ادامامه ادامورا به زندگی جرم، جیب‌بری و کلاه‌برداری روی بیاره. هرچند، بعد از گول زدن یه توریست به‌ظاهر از همه‌جا بی‌خبر، ماکوتو می‌فهمه کسی که گول خورده خودش بوده، ولی برای بدتر کردن وضعیت، پلیس الآن دنبالشه.
وقتی که داره قرار می‌کنه دوباره اون توریست رو می‌بینه، که انگار اونم یه همکار کلاه‌بردار به اسم لائورنت تییری هست. و در آخر تا لس‌آنجلس دنبالش می‌ره. در تلاش برای محافظت از لقب خودخوانده‌ش یعنی «بهترین کلاه‌بردار ژاپن» ، ماکوتو رقیبش رو به چالش می‌کشه تا مشخص کنه کی کلاه‌بردار بهتریه.

 

  1. Black Clover

آستا و یونو تو یه روز جلوی یه کلیسا گذاشته شده بودن. از بچگی درحالی که پیش هم بزرگ شدن، با لقب «پادشاه جادوگرا» آشنا شدن، لقبی که به قوی‌ترین جادوگر کشور داده می‌شه. و به هم قول دادن تا با هم رقابت کنن و تبدیل به پادشاه جادوگران بشن. ولی، وقتی بزرگ‌تر شدن، تفاوت‌های بینشون واضح‌تر شد. وقتی که یونو می‌تونه از جادوی باد قوی‌ای به همراه کنترل عالی‌ای روش استفاده کنه، آستا اصلاً نمی‌تونه از جادو استفاده کنه و نااُمیدانه سعی می‌کنه با تمرین بدنی قدرتاش رو بیدار کنه.

 

  1. Lycoris Recoil

فعالیت‌های تروریستی در ژاپن کم‌تر از همیشه شده، اونم به لطف گروهی به اسم حمله‌ی مستقیم، «ح.م» هست. این سازمان دخترهای یتیم رو بزرگ می‌کنه تا تبدیل به آدم‌کش بشن و در زیر برنامه‌ی لیکوریس قتل انجام بدن. تاکینا اینوئه یه لیکوریس استثنایی همراه با حس هدف‌مندی قوی‌ای هست که به کمال‌گرایی هم علاقه داره. متأسفانه یه موقعیت گروگان گیری صبر و تحملش رو محک می‌زنه، و نتیجه‌ی نافرمانیش باعث منتقل شدن به بیرون از ح.م می‌شه.  با اینکه بابت از دست دادن تنها جایی که بهش متعلق بود خوشحال نیست، از روبی بی‌میلی به مقر جدید می‌رسه، لیکورکو، کافه‌ای که یه مقر پنهانیه.

 

36. Vivy: Fluorite Eye’s Song

وقتی یه هوش مصنوعی به شدت تکامل یافته شروع به نابودی انسان‌ها می‌کنه، قتل‌عامی که به‌دنبال هود داره باعث می‌شه بوی گند خون و جنازه‌های در حال سوختن در هوا پر بشه. در تلاشی از روی درماندگی برای جلوگیری از اتفاق افتادن دوباره‌ی این فاجعه، یه دانش‌مند همه‌چی رو روی اثری از گذشته شرط می‌بنده. با برگشت به ۱۰۰ سال گذشته، می‌شه دید که هوش مصنوعی همین الآن هم عضو جدایی ناپذیر جامعه‌ست.

 

37. Magi: The Kingdom of Magic

بعد از جشن گرفتن پیروزی‌شون در مقابل آل قامن، آلادین و دوستاش باید عازم سرزمین سیندریا بشن. هرچند پس از تموم شدن مبارزه، زمانش رسیده که هرکدوم راه خودشون رو برن. هاکوریو و کوئگیوکو باید به کشور خودشون یعنی امپراطوری کو برگردن. در همین حین آلادین اعلام می‌کنه که باید به کشور ماگنواستادت بره، کشوری مرموز که توسط جادوگرها اداره می‌شه. دلیلش هم اینه که می‌خواد درباره‌ی اتفاقات مرموزی که درحال رخ دادن هستن تحقیق کنه و در جادو پیشرفت کنه.

 

38. Tokyo Revengers

سال دوم راهنمایی در زندگی هاناگاکی تاکمیچی بهترین لحظات رندگیش بود. احترام داشت، گروهی از دوستاش رو داشت که می‌تونست روشون حساب کنه، و حتی به دوست‌دختر هم داشت. ولی این برای ۱۲ سال پیشه. درحال حاضر، اون هیچ‌کس نیست:
یه آدم بدردنخور و بی‌مصرف که بچه‌ها مسخره‌س می‌کنن و همیشه مجبوره از رئیسش که از خودش کوچیک‌تره معذرت خواهی کنه. یه خبر یهویی راجع به قتل بی‌رحمانه‌ی تنها دوست‌دخترش توسط گروه توکیو مانجی باعث می‌شه روی رخمش نمک پاشیده بشه. نیم‌ثانیه قبل از اینکه قطار زندگی رقت‌انگیزش رو تموم کنه، تاکهمیچی به همون روز در ۱۲ سال پیش برمی‌‌گرده، وقتی که هنوز با تاچیبانا هیناتا قرار می‌ذاشت.

 

39. Noragami

در زمان‌های نیاز، اگه جای درستی رو بگردید، ممکنه یه شماره تلفن عجیب ببینید که با رنگ قرمز خط خطی شده. اگه به اون شماره زنگ بزنید صدای مرد جوونی رو می‌شنوید که خودش رو به عنوان یاماتوی خدا معرفی می‌کنه. یاماتو یه خدای فرعی و خدای خود خوانده‌ی «تحویل» هست، اون آرزوی داشتن میلیون‌ها عبادت کننده رو داره، بدون این‌که حتی یه معبد هم به اسم خودش داشته باشه. هرچند، هدف‌هاش خیلی با محقق شدن فاصله دارن. هر روزش رو صرف انجام کارهای عجیب می کنه، اونم فقط برای پنج ین، تا اینکه اسلحه‌ی همکارش از صاحبش خسته می‌شه و ولش می‌کنه.

 

40. Boku no Hero Academia

پیدایش کوسه‌ها، که قدرت‌های فراطبیعی‌ تازه کشف شده‌ هستن، در سالیان سال بیشتر شده، ۸۰ درصد مردم قدرت‌های ویژه‌ای دارن، از کنترل عناصر گرفته تا تغییر شکل. و این باعث می‌شه ۲۰ درصد باقی مانده کاملا بی‌توان باشن. میدوریا ایزوکو هم یکی از اوناست. از وقتی که بچه بود، این پسر راهنمایی جاه‌طلب چیزی جز اینکه قهرمان بشه نمی‌خواست. سرنوشت ناعادلانه‌ی ایزوکو باعث شده که ایزوکو قهرمان‌ها رو تحسین کنه و هر وقت که می‌تونه راجع بهشون نوت برداری کنه. ولی این مقاومتش نتیجه داد؛ چون اون قهرمان شماره یک، یعنی قهرمان مورد علاقه‌ش آلمایت رو دید. کوسه‌ی آلمایت یه توانایی ویژه‌ست که می‌تونه منتقل بشه، و اون ایزوکو رو به عنوان جانشینش انتخاب کرده!

 

41. Ansatsu Kyoushitsu

برترین انیمه های اکشن

در کوه‌های نزدیکی مدرسه‌ی راهنمایی پر آوازه‌ی کونوگیگاکوآ ساختمون متروکه‌ی کوچیکی وجود داره که خونه‌ی دانش‌آموزای تنبل و اخراج شده‌ی کلاس ۳ ای هست. درحالی که هم سن‌وسالاشون تحقیرشون می‌کنن، این دانش‌آموزا امید کمی برای پیشرفت توی دوره‌ی آموزشی‌شون دارن. تا اینکه، دولت به اونا مأموریت کشتن بزرگ‌ترین تهدید برای زمین رو می‌ده، و اون هم معلم جدیدشون هست. این استادی که مثل اختاپوس هست، همین الآنش هم ماه رو نابود کرده. اسمش کورو-سنسه‌ست. و الآن تهدید به نابود کردن زمین کرده.

 

42. Claymore

وقتی یه شیطان تغییر شکل دهنده‌ی گوشت‌خوار به اسم یوئما وارد روستای راکی می‌شه، یه زن تنها با چشمای نقره‌ای و یه شمشیر روی کمرش وارد شهر می‌شه. اون یه «کلیمور» هست، یه موجود مصنوعی نیمه انسان و نیمه یوئما، ساخته شده برای نابودی این هیولاها. بعد از اینکه خانواده‌ی راکی به قتل رسیدن، اون کلیمور جونش رو نجات می‌ده، ولی بعدش اون از خونه‌ش تبعید می‌شه. چون جایی برای رفتن نداره، اون کلیمور که اسمش کلیر هست رو پیدا می‌کنه و تصمیم می‌گیره در ماجراجوییش دنبالش بره.

 

43. Ao no Exorcist

برترین انیمه های اکشن

انسان‌ها و شیاطین دو روی یک سکه‌اند، مثل آسیاه و گِهنا، دنیاهای مخصوص خودشون. تنها روش جابه‌جایی بین دنیاها توسط تسخیر می‌باشد، مثل داستان‌های ارواح. ولی ساتان، حاکم گِهنا، نمی‌تونه بدنی مناسب برای تسخیر پیدا کنه، به همین دلیل در دنیای خودش زندانی هست. در تلاشی نااُمیدانه برای فتح آسیاه، در عوض پسرش رو می‌فرسته، با امید ای‌که در آینده تبدیل یه پوسته‌ای مناسب حمل پادشاه شیاطین بشه.

 

44. Enen no Shouboutai

احتراق خود به خود انسان: حادثه‌ی پر هرچ‌ومرجی هست که برای سال‌های بسیاری بشریت رو گرفتار خود کرده و به صورت تصافی مردم عادی رو تبدیل به شعله‌های آتیش می‌کنه، موجودات وحشی‌ای که به اسم دوزخی‌ها شناخته می‌شن. درحالی که دوزخی ها نسل اول احتراق انسان‌ها رو می‌سازن، نسل‌های دوم و سوم به عنوان کنترل کننده‌های اتیش شناخته می‌شن، با اینکه هنوز انسان‌هستن ولی می‌تونن آتیش رو دست‌کاری کنن. برای مبارزه با دوزخی‌ها و یافتن دلیل ایجادشون، نیروهای مسلح توکیو، سازمان دفاعی آتش و کلیسای مقدس سول جوابی به وجود اوردن، نیوری آتش ویژه.

 

45. Sidonia no Kishi

برترین انیمه های اکشن

بعد از نابودی کامل انسان‌ها سال‌ها پیش، گونه‌ای فضایی به اسم «گائونا» درحال دنبال کردن بازمانده‌هاست، که به سختی تونستن فرار کنن، به همراه بسیاری از کشتی‌های فضایی، به کهکشان فرار کردن. در سال ۳۳۹۴، ناگاتا تانی‌کازه منزوی بودن همیشگیش رو در اعماق کشتی فضایی سیدونیا به دنبال غذا می‌گذرونه، و همیشه هم بدون اینکه بفهمه درگیر اتفاقاتی می‌شه.
وقتی گائوناها حمله‌شون رو به سیدونیا شروع می‌کنن، همه‌چی به تانی‌کازه بستگی داره، اون باید به کمک دوستان و همکاراش از آخرین امید بشریت برای بقا محافظت کنه.
بعد از نابودی کامل انسان‌ها سال‌ها پیش، گونه‌ای فضایی به اسم «گائونا» درحال دنبال کردن بازمانده‌هاست، که به سختی تونستن فرار کنن، به همراه بسیاری از کشتی‌های فضایی، به کهکشان فرار کردن. در سال ۳۳۹۴، ناگاتا تانی‌کازه منزوی بودن همیشگیش رو در اعماق کشتی فضایی سیدونیا به دنبال غذا می‌گذرونه، و همیشه هم بدون اینکه بفهمه درگیر اتفاقاتی می‌شه.
وقتی گائوناها حمله‌شون رو به سیدونیا شروع می‌کنن، همه‌چی به تانی‌کازه بستگی داره، اون باید به کمک دوستان و همکاراش از آخرین امید بشریت برای بقا محافظت کنه.

 

47. Dorohedoro

حفره، منطقه‌ی فرسوده و بی‌قانونی که در اون قوی‌تر، ضعیف‌تر رو شکار می‌کنه و مرگ یه مسئله‌ی کاملاً عادیه، اسمش کاملاً مناسبش هست. قلمرویی که از قانون و اصول اخلاقی جدا شده، یه منطقه‌ی آزمایشگاهی برای جادوگرایی هست که اداره‌ش می‌کنن. به عنوان نزادی که جایگاه بیشتری رو نسبت به بقیه در جامعه تصاحب کردن، جادوگرها فکر می‌کنن ساکنین حفره چیزی جز حشره نیستن. به قتل می‌رسن، قطع عضو می‌شن، و بدون تردیدی روشون آزمایش انجام می‌شه، ساکنین ضعیف حفره روزانه تخت‌های بیمارستان رو روزانه دارن پر می‌کنن.

 

48. Trigun

برترین انیمه های اکشن

وشِ وحشی مردی هست که ۶۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار روی سرش جایزه داره. دلیلش هم اینه که: اون یه شرور بی‌رحمه، و افردای که باهاش مخالفن رو می‌کشه و شهرها رو برای خوشگذرونی نابود می‌کنه، اون لقب «طوفان انسان‌نما» رو به‌دست اورده، چون هرجا که می‌ره ردی از تخریب و مرگ پشت سرش می‌ذاره. و هرکی که باهاش چشم تو چشم بشه، مرده حساب می‌شه، یا حدأقل شایعات اینو می‌گه. در واقعیت وش یه دل رحمه که به گفته‌ی خودش تو زندگیش جون هیچ چیزی رو نگرفته و سعی می‌کنه تا از خشونت دور بمونه.

 

49. Black Lagoon

روکورو اوکاجیما یه کارمنده که هر روزش رو صرف تلاش برای ترفیع رتبه در شرکت می‌کنه، تا این که یه روز، یه مذاکره‌ی کاری توی تایلند بد پیش می‌ره. حین معامله‌ی نا موفق، گروگان شرکت لاگون، که گروهی از دزد دریایی‌های مزدور. هستن، می‌شه. بعد از این‌که مدیرای شرکت قبول نمی‌کنن که برای آزاد شدنش پول بدن، به‌خاطر یه تصمیم یهویی، روکورو کار غیرقابل پیشبینی‌ای نی‌کنه، در عوض التماس برای زندگیش، تصمیم می‌گیره به گروهی بپیونده که دزدیدنش.

 

50. Elfen Lied

برترین انیمه های اکشن

لوسی گونه‌ای خاص از انسان‌هاست که به اسم «دیکلونیوس» شناخته می‌شن، همراه با دو شاخ کوچیک و دست‌های نامرئی دورجانبی به دنیا اومده که باعث می‌شه هدف آزمایشات علمی غیرانسانی دولت بشه. ولی، وقتی موقعیت بهش شانس فرار می‌ده، لوسی که به دلیل شکنجه و حبس بودن فاسد شده، هنگام فرار از دست کسایی که اسریش کردن، سیل خون راه می‌ندازه.
موقع فرار، ضربه‌ای وحشتناک به سرش می‌خوره که باعث می‌شه دو شخصیتی بشه…

 

51. Akame ga Kill

شبیخون شب، یه گروه مخفی آدم‌کشی مربوط به ارتش انقلابیون هستن، یه مجموعه‌ای که برای برکناری نخست وزیر هانست قیام کرده، کسی که به‌خاطر حرص و طمعی که برای قدرت داره، درحال استفاده از بچه‌ی پادشاه بی‌تجربه‌ست. بدون داشتن یه رهبر قوی و سخاوتمند، بقیه‌ی کشور به جال خودش رها شده تا فقر، دعوا و ویرانی غرق بشه. با اینکه اعضای شبیخون شب آدم‌کشای با تجربه هستن، همه‌شون می‌دونن که گرفتن زندگی افراد کار قابل ستایشی نیست و چون بی‌رحمانه هر کسی که در راه ارتش انقلابیون می‌ایسته رو می‌کشن، ممکنه تاوان پس بدن.

52. Owari no Seraph

برترین انیمه های اکشن

با پیدایش ویروس مرموزی که افراد بالای ۱۳ سال رو می‌کشه، بشریت برده‌ی خون‌آشام‌های تشنه‌ی قدرت که مخفی شده بودن، بیرون میان و سعی می‌کنن با دادن قول محافظت از بشریت، اونا رو تسلیم کنن، و در عوض از انسان‌ها اهدای خون می‌خوان. در میان بازمانده‌ها دو پسر به اسم یوییچیرو و میکائلا هیاکوها هستن، دو پسری که همراه با بچه‌های دیگه که به چشم خانواده‌شون می‌بینن از یتیم خونه به اسارت گرفته شدن. به دلیل نارضایتی از زندگی کردن مثل یه حیوون زیر سلطه‌ی خون‌آشام‌های بی‌رحم، میکائلا نقشه‌ی شورشی برای فرار می‌ریزه که در آخر به فنا می‌ره.

53. Drifters

در مبارزه‌ی سکیگاهارا در سال ۱۶۰۰، تویوهیسا شیمازو، در پشت لشکر برای حمایت از نیروهایی که عقب ‌نشینی کردن قرار داره، و وقتی خودش رو توی یه راهروی مدرن و درخشان سفید می‌بینه به شدت زخمی می‌شه. اونجا فقط یه مرد خونسرد و صدها در می‌بینه، تویوهیسا یهویی به داخل یکی از درها کشیده می‌شه، و خود رو درون دنیایی ناشناخته می‌بینه. توی اون دنیای عجیب انواع موجودات فانتزی و سربازهایی از دوره‌های متفاوت با دنیای تویوهیسا که همه فکر می‌کردن مرده‌ن، وجود داشتن.

54. Guilty Crown

برترین انیمه های اکشن

در ۲۴ دسامبر سال ۲۰۲۹، روزی که به اسم «کریسمس گم شده» شناخته می‌شه، ویروس آخرالزمان در کل ژاپن پخش شد، شروع به کشتن مردم کرد و کشور رو در هرج و مرج فرو برد. در تلاشی برای برقرار کردن نظم، سازمان ملل، ستاد مرکزی رو برای کمک به بحران و تحت کنترل گرفتن شیوع و و نابودی استقلال سیاسی در همین حین، می‌فرسته. ۱۰ سال بعد، کشور هنوز زیر سلطه‌ی اوناست و نمی‌تونن از قانون سفت و سخت‌شون خلاص بشن.

55. Maou Gakuin no Futekigousha: Shijou Saikyou no Maou no Shiso

در گذشته های خیلی دور، جنگ و درگیری‌های بین انسان ها و شیاطین باعث ایجاد هرج و مرج و خونریزی زیادی شده بود. پادشاه شیطان، آنوس ولدیگواد، برای اینکه این جنگ بی‌پایان به اتمام برسد، جان خودش را با کمال میل و با خواسته‌ای خودش، فدا می‌کند با این امید که در آینده در دنیایی صلح آمیز تناسخ یابد.
شیطان‌ها برای آماده‌سازی خودشان برای بازگشت پادشاهشون، آکادمی پادشاه شیطان را ایجاد کردن، در این حین آنوس پس از دو هزار سال دوباره تناسخ پیدا می کند، اما در کمال تعجب، متوجه می شود که سطح و دانش جادو در جهان بین شیاطین در طول مدتی که حضور نداشت به شدت افت کرده است. علاوه بر این، هنگامی که در آکادمی ثبت نام می کند تا عنوان واقعیش را پس بگیرد و به چیزی که بود برسد، متوجه می شود که شیطان‌ها اون را به چیزی که باید صدا کنند، صدا نمی‌زنند، و حتی شخصیتش و کارهایش در ۲۰۰۰ سال پیش و حتی میراث توسط شخصی جعل شده است.

 

56. Log Horizon

برترین انیمه های اکشن

تو یه چشم بهم زدن، سی هزار گیمر سردرگم ژاپنی، از زندگی روزمره‌ی عادی‌شون جدا شده و درون دنیای بازی معروف آنلاین نقش‌آفرینی «الدر تیل»، و در نسخه‌ی بعد از آخرین بروزرسانی بازی، کشیده شدن؛ و ظاهراً نمی‌تونن هم خارج بشن. دز بین‌شون دانش‌جوی منزوی و غیر اجتماعی‌ای به اسم شیروئه هست، کسی که سردرگمی و شُکش فقط برای چند لحظه باقی می‌مونه. به عنوان یکی از قدیمی‌های بازی، سریع شروع به ماجراجویی می‌کنه تا حد و مرز این واقعیت جدید رو کشف کنه.

 

57. Megalo Box

«ساکت بودن و انجام دادن هرکاری که بهت می‌گن، انتخاب بزدلانه‌ای هست.» اینا کلمات جانک داگ، یه مبارز زیرزمینی از بوکس بزرگ هست، تکاملی از بوکس هست که داخلش از اعضای بدن مکانیکی که به اسم «تجهیزات» شناخته می‌شن استفاده می‌شه تا قدرت بدنی و سرعت استفاده کننده رو افزایش بده. حتی با اینکه اون مرد جوون پر از پتانسیل برای بوکسر بودنه، ذات غیرقانونی مشارکتش مجبورش می‌کنه برای به‌دست اوردن کمی پول و گذروندن زندگیش، طبق دستور رئیسش، گانساکو نانبو، مبارزه کنه.

58. Kingdom

برترین انیمه های اکشن

دوره‌ی ایالات جنگ‌طلب چین، اژدهای خشمگینی بود که برای پانصد سال، سرزمین چین را به تباهی می‌کشاند…، و شاهد ساخت و نابودی خیلی از پادشاهی‌ها بوده، و برای پادشاهان و ژنرال‌های نسل بعدی راهی می‌سازه تا بر سر برتری مبارزه کنند. در آخر، هفت ایالت قدرتمند به دلیل چرخه‌ی بی‌پایان جنگ ظهور کردند. در پادشاهی شین، یه برده‌ی یتیم جنگ به اسم شین همراه برده‌های دیگر و بهترین دوستش پیائو، به‌ شدت می‌کرد، اونا رویای مشترکی دارن، که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ژنرال‌های دنیا بشن. ولی، وقتی که مستخدم پادشاه پیائو رو برای کار توی کاخ سلطنتی استخدام می‌کنه، اونا از هم دیگه جدا می‌شن .

 

59. Goblin Slayer


گابلینا برای وحشی‌گری، زیرکی و تولید‌مثل سریع‌شون شناخته می‌شن، ولی شهرت‌شون به عنوان ضعیف‌ترین هیولاها باعث می‌شه که خطرشون نادیده گرفته بشه. با حمله به روستاها برای دزدیدن زنای گونه‌های دیگه برای تولیدمثل، این موجودات نفرت‌انگیز آزادانه می‌تونن حملات‌شون رو ادامه بدن و کسی هم کاریشون نداره، چون ماجراجویا چشم‌شون رو به روی گابلین‌ها می‌بندن و به سراغ کارهایی می‌رن که پول بیشتری براشون داره. دختری ۱۵ ساله برای جشن گرفتن اولین روزش به عنوان یه راهب ماجراجو، عضو گروهی از تازه‌کارهای جوون و پر انرژی می‌شه تا راجع به دسته‌ی گابلین‌هایی که چندین زن روستایی رو دزدیده‌ن تحقیق کنه. چون بی‌تجربه‌ن و آمادگی کمی دارن، حین کاوش غار، گیر یه کمین اجتناب ناپذیر می‌افتن…

60. Kekkai Sensen

برترین انیمه های اکشن

میمون‌هایی با سرعت فرای صوت، خون‌آشام‌ها، نیمه‌ ماهی‌های سخنگو، و همه جور هیولاهای فراطبیعی در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنن. این یه مدتی هست که بخشی از زندگی روزمره‌ی مردم در منطقه‌ی هل‌سیلم شده، جایی که به اسم نیویورک شناخته می‌شد. وقتی که سه سال پیش بین زمین و جهان‌ دیگر دروازه‌ای باز شد، مردم نیویورک و موجودات بعد‌های دیگه داخل یه حباب غیرقابل نفود گیر می‌افتن و مجبور می‌شن با هم همزیستی کنن. لیبرا سازمانی هست که از موجودات غیرعادی و فراانسان‌ها تشکلی شده، و کارش هم اینه‌ که درون شهر نظم رو برقرار کنه.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

3 نظرات

میلاد نظامی می 4, 2023 - 4:11 ق.ظ
تقریباً همشون رو دیدم.
علیرضا می 4, 2023 - 4:05 ق.ظ
جوجوتسو و شیطان کش خیلی اکشن خوبی دارن
Racoon می 4, 2023 - 4:03 ق.ظ
لیست به شدت خوبیه حتما همشون رو توصیه میکنم ببینید
Add Comment