انیمه‌هایی با بهترین انیمیشن

رسانه انیمه گاهی اوقات به عنوان یک شکل پایین‌تر از رسانه‌های معمول و داستان‌گویی مورد انتقاد و حمله قرار می‌گیرد، اما حقیقت این است که انیمه در بسیاری از جنبه‌ها از سرگرمی‌های متعارف فراتر می‌رود. وقتی صحبت از انیمیشن می‌شود، بسیاری از استودیوها به تدریج در حال ارتقاء کیفیت کارهای خود هستند و انیمیشن‌ها هر روز زیباتر و جذاب‌تر می‌شوند. و حتی بخشی از بهترین انیمیشن‌ های حال حاضر مختص انیمه‌ها هستند.

با بودجه‌های بالاتر و فناوری بهتر، انیمیشن هرگز به این اندازه استایل و زیبایی نداشته است و در بسیاری از موارد، انیمه از سایر کارتون‌ها پیشی می‌گیرد. برخی از انیمه‌های جدید واقعاً تماشایی هستند و سریال‌ها و برنامه‌های در حال پخش با هر فصل بهتر می‌شوند، همانطور که در صحنه‌های نبرد انیمه «جوجوتسو کایسن» یا «دیمن اسلیر» مشاهده کردیم. برای لیستی از انیمه‌هایی با بهترین انیمیشن با انیمه لیست همراه باشید.

Cowboy Bepop

انیمیشن مدرن یک موجودیت متفاوت نسبت به انیمه‌های قدیمی است، اما سبک و محتوای «کابوی بی‌باپ» با هیچ انیمه‌ای که امروز منتشر می‌شود قابل مقایسه نیست. این اثر یک شاهکار بی‌زمان است که عناصر وسترن فضایی را با یک موسیقی جاز بی‌نظیر ترکیب کرده و دارای یک سبک انیمیشن پیشگامانه است.

موسیقی نمادین Yoko Kanno و عمق داستان این انیمه را بسیار دشوار می‌کند که حتی امروز هم قابل رقابت باشد. پس از چندین دهه، ترکیب سبک و محتوا همچنان افسانه‌ای باقی مانده و نسل‌های جدید را الهام بخشیده و آن را به عنوان یک اثر ضروری و یکی از بهترین انیمیشن ها برای هر علاقه‌مند به انیمه تثبیت کرده است.

Violet Evergarden

«وایولت اورگاردن» یکی از غم‌انگیزترین و تأثیرگذارترین انیمه‌های زمان خود است. این انیمه با تصاویری فوق‌العاده زیبا که توسط هنرمندی شگفت‌انگیز از استودیو کیوتو به زندگی آمده، داستان وایولت را روایت می‌کند؛ زنی جوان که سعی دارد پس از جنگ به جامعه بازگردد.

داستان احساسی این انیمه به بررسی عشق و فقدان می‌پردازد و تأثیری عمیق بر جای می‌گذارد که پس از پایان تیتراژ همچنان باقی خواهد ماند. شهرها و پس‌زمینه‌ها نیز به طرز شگفت‌انگیزی طراحی شده‌اند که شبیه به اروپای پس از جنگ در جزئیات دقیق هستند.

Attack On Titan

سبک انیمیشن برای سه فصل اول «حمله به تایتان» و فصل پایانی به طرز چشمگیری متفاوت است، اما هر دو در به تصویر کشیدن دنیای تاریک و دلخراش این انیمه فوق‌العاده روان هستند. و انیمه را در یکی از بهترین انیمیشن‌ها قرار می‌دهد.

این انیمه  برای سال‌ها در حال پخش بود و داستان آن پیرو ارن یگر است که  عهد می‌کند. تا انتقام مرگ مادرش را بگیرد و دنیا را از تایتان‌ها پس بگیرد، تنها برای اینکه متوجه شود تایتان‌ها دشمنان او نیستند. مضامین بسیار تاریک و کشتار جمعی، همراه با مرگ‌های گرافیکی و خشونت‌آمیز شخصیت‌هایی که به آنها وابسته می‌شوید، «حمله به تایتان» را به یکی از بهترین انیمه‌ها برای شروع برای کسانی که تازه وارد دنیای انیمه شده‌اند تبدیل می‌کند.

Oshi No Ko

«اوشی نو کو» انیمه‌ای است که به عمق تاریک صنعت سرگرمی از دیدگاه دوقلوها آکوا و روبی هاشینو می‌پردازد که به عنوان فرزندان ستاره محبوبشان، آی هاشینو، دوباره متولد شده‌اند. سبک انیمیشن این انیمه به طرز شگفت‌انگیزی زیباست، به ویژه برای یک انیمه غیر شونن. یکی از بهترین انیمیشن ها است.

در حالی که دوقلوها در دنیای شهرت و ثروت حرکت می‌کنند، با واقعیت‌های سخت این صنعت مواجه می‌شوند. گذر از تصاویر  فوق‌العاده روان و جذاب هستند و کمی کندی در پیشرفت داستان را جبران می‌کنند.

Frieran: Beyond Journey’s End

«فریران» انیمه‌ای است که واقعاً راحت برای تماشا است و از طریق انیمیشن و زیبایی منحصربه‌فردش حس خوبی را منتقل می‌کند. داستان حول محور فریران، یک الف جاودانه جادوگر می‌چرخد که پس از مرگ همراهان انسانی‌اش در جستجوی خودشناسی سفر می‌کند.

فریران دائماً تحت تأثیر طبیعت گذرای زندگی‌های فانی و جاودانگی خود قرار دارد و سعی دارد معنای واقعی ماجراجویی‌های مشترکشان و ارثی که بر جای می‌گذارند را درک کند. این انیمه یک ماجراجویی منحصر به فرد است که هم برای چشم‌ها و هم برای قلب دلپذیر است. و روح نوازی این انیمیشن آن را بدل به یکی از بهترین انیمیشن ها کرده.

Related posts

Blade & Bastard – انیمه‌ای که می‌تواند جانشین تاج و تخت دارک فانتزی باشد!

برترین فیلم انیمه‌های عاشقانه – پارت دوم

برترین انیمه‌های ژانر ایسکای