معرفی و دانلود بهترین انیمه های قرن 21

برترین انیمه های قرن 21

در حالی که انیمه ها از زمان پیدایش خود محبوب بوده است، این رسانه در اوج قرن بیست و یکم در جهان محبوبیتی انفجاری پیدا کرد. با جلب توجه انیمه هایی مانند دث نوت و اتک آن تایتان برای کسانی که قبلاً با انیمه آشنا نبودند یا علاقه ای به آن نداشتند، شهرت انیمه به طور تصاعدی افزایش یافت و در جهان اصطلاحاً به یکباره «باحال» شد که البته برای ما همیشه باحال بود. به همین دلیل، امروزه چشم انداز انیمه ها بهتر و قوی تر از همیشه است. قرن بیست و یکم انیمه های بی شماری را با کیفیتی بی عیب و نقص در طول سال ها ارائه کرده است، اما برخی از آنها وجود دارند که به سادگی در میان بقیه برجسته تر هستند. این انیمه ها چه به دلیل تاثیر فرهنگی، کیفیت انیمیشن یا داستان سرایی فوق العاده شان، فقط یک نیم پله بالاتر از بهترین ها هستند. انیمه لیست فهرستی از بهترین انیمه های قرن 21 برای شما عزیزان گردآوری کرده است، پیشاپیش به خاطر در صدر لیست نبودن انیمه های محبوبتان عذرخواهی می کنیم.

 

  1. انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

برادران الریک، ادوارد و آلفونس، پس از اینکه سعی می کنند مادرشان را با کیمیاگری زنده کنند دچار بحران می شوند و ادوارد برخی از اعضای بدن خود و آلفونس تمام بدن خود را از دست می دهد، از آنجا، این دو برادر برای جستجوی یک سنگ کیمیا راهی سفر می شوند. تحت فرماندهی ارتش ایالتی که ادوارد را کیمیاگر تمام فلزی می نامند، سفر آنها به یک توطئه بزرگ دولتی برای مخفی کردن موجودی به نام هومونکولی ختم می شود.

 

  1. انیمه Death Note

یاگامی لایت، دانش آموز دبیرستانی، دفترچه ای فراطبیعی به نام «دفترچه مرگ» پیدا کرده است که هر کسی را که نامش در آن نوشته شده باشد، می کشد. این باعث می شود که او با یک شینیگامی به نام ریوک، صاحب قبلی دفترچه درگیر شود. زمانی که لایت از دفترچه یادداشت برای قتل مجرمان سابقه دار استفاده می کند، قتل های او مورد توجه قرار می گیرند و جهان آنها را تحت نام قاتلی قرار می دهد که او را کیرا می نامند.

 

  1. انیمه Attack on Titan

پس از اینکه زادگاه ارن یگر ویران می شود و مادرش توسط تهدید وحشتناکی که تیتان ها هستند خورده می شود، او متعهد می شود که سرزمینش را از جانوران غول پیکری پاک کند که بشریت را به سمت انقراضی مرزی سوق داده اند. اما همه چیز برای ارن، زمانی که متوجه می شود که در واقع توانایی تبدیل شدن به یک تایتان را دارد، تغییر می کند. انیمه حمله به تایتان تقریباً بلافاصله نه تنها به یک پدیده غربی، بلکه به پدیده ای جهانی تبدیل شد.

 

  1. انیمه Hunter X Hunter (2011)

در آن سالها ستایش باورنکردنی انیمه هانتر هانتر جهانی بود و هنوز هم هست. این انیمه با دنبال کردن داستان گون فریکس جوان که قصد دارد به یکی از شکارچیان برجسته تبدیل شود آغاز می شود، این پسرک قصد دارد پدرش را که سالهاست ندیده پیدا کند و در طول راه، او با افرادی مانند کیلوآ، کوراپیکا و لئوریو دوستی خوبی برقرار می کند. سکانس های اکشن ارائه شده در انیمه هانتر هانتر هنوز از بهترین های رسانه تا به امروز هستند.

 

  1. انیمه Steins;Gate

نابغه ی خودخوانده، اوکابه رینتارو و دوستانش مایوری و دارو، آزمایشگاهی به نام گجت آینده را در آپارتمان او به راه انداخته اند. اما هنگامی که آنها توانایی سفر در زمان را با ارسال خاطرات خود به گذشته کشف می کنند، باید از این توانایی جدید برای توقف سازمان مخوف معروف به سرن استفاده کنند. انیمه اشتاینز گیت یک سریال به شدت باورنکردنی و اعتیاد آور است. این سریال نگاهی منحصربه فرد به سفر در زمان به ارمغان می آورد که مخاطبان را درگیر می کند و داستانش را تازه جلوه می دهد و تضاد مداومی را به آن اضافه می کند که باعث می شود این سریال به شدت خاص باشد.

 

 

  1. انیمه Mob Psycho 100

دانش آموز راهنمایی بی ادعا به نام Mob یک راز پنهان دارد که او را از بقیه متمایز می کند: او دارای قدرت روانی بی حد و حصری است و ممکن است یکی از قدرتمندترین اسپرهای موجود باشد. با این حال، این قدرت با هزینه همراه است. موب باید خود را در یک زندان عاطفی نگه دارد تا کنترل خود را از دست ندهد. با هدف یادگیری تقویت این قدرت ها، او به عنوان دستیار یک کلاهبردار به نام آراتاکا ریگن کار می کند.

 

  1. انیمه Code Geass

زمانی که به شاهزاده تبعیدی به نام لولوش لامپروژ قدرتی داده می شود که به او اجازه می دهد دیگران را کنترل کند، او با قدرت جدید خود، قصد دارد از آن برای تعقیب قاتلان مادرش و سرنگونی امپراتوری بریتانیا استفاده کند. اهدافش، او را با شورش بریتانیایی ها درگیر می کند و او را در مسیری قرار می دهد که جهان را برای همیشه تغییر خواهد داد. چه از بینندگان عمومی باشید و چه از اوتاکوهای با تجربه، Code Geass مطمئنا اکثریت مخاطبان را راضی خواهد کرد.

 

  1. انیمه One Punch Man

سایتاما یک ابرقهرمان در زمینی جایگزین است که در آن همه قاره ها یکی هستند، جهانی که ابرقهرمانان ها و اشرار در آن بیداد می کنند. سایتاما که کارهای قهرمانانه خود را به عنوان یک سرگرمی ساده انجام می دهد، سال ها به قدری تمرین کرده است که اکنون می تواند هر دشمنی را با یک مشت شکست دهد. انیمه مرد تک مشتی ممکن است یکی از قوی ترین انیمه هایی باشد که در سال های اخیر هم در عرصه بصری و هم در زمینه داستان گویی اجرا شده است.

 

  1. انیمه Jujutsu Kaisen

هنگامی که ایتادوری یوجی، یک دبیرستانی خوش قلب و خرزور، در موقعیتی قرار می گیرد که باید انگشت شیطان را بخورد تا قدرت نجات دوستش را به دست آورد، میزبان قدرتمندترین نفرینی می شود که تا به حال زندگی کرده است، نفرینی به نام سوکونا. پس از ملاقات با افرادی مانند گوجو ساتورو  و مگومی در آن شب، او قرار است در دبیرستان جوجوتسوی توکیو تحصیل کند و در آنجا تمرین خواهد کرد تا بتواند 19 انگشت باقیمانده سوکونا را ببلعد و در نهایت کشته شود، تا دنیا از شر سوکونا در امان بماند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین انیمه های قرن 21 و تمام انیمه های دیگر به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان