بهترین بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه

وقتی به بازی‌های مبارزه‌ای فکر می‌کنید، احتمالاً قبل از هرچیز بازی‌هایی مانند Mortal Kombat، Tekken و Street Fighter به ذهنتان می‌رسد. در حالی که همه این سری ویدئوگیم‌ها عالی هستند. بازی‌های مبارزه‌ای دیگری نیز وجود دارند که فوق‌العاده‌اند و برخی از آنان در قلمرو انیمه‌اند.
و برخی از این‌ها بازی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای هستند. بازی مبارزه‌ای انیمه‌ای چیست؟ خوب، آن‌ها به دو نوع تقسیم می‌شوند. یکی بازی مبارزه‌ای است که دارای سبک هنری انیمه‌ای است. نوع دیگر، بازی‌ای است که بر اساس یک انیمه اقتباس و  ساخته شده. برخی از بازی‌ها حتی می‌توانند به عنوان هر دو دسته‌بندی شوند! چه شما طرفدار قدیمی بازی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای باشید یا بخواهید به آن‌ها وارد شوید، گزینه‌های فوق‌العاده زیادی برای انتخاب وجود دارد. با انیمه لیست برای بهترین بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه همراه باشید.

 

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm

 

طرفداران سری ناروتو در سال‌های اخیر به لطف سری دنباله‌ بوروتو،یاد روزهای خوب ناروتو را زنده نگه داشتند. متأسفانه، ناروتو انیمه‌ای است که توسعه‌دهندگان مدت‌هاست در تلاشند تا آن را در قالب بازی ویدئویی به کمال برسانند و بسیاری از نسخه‌های ناامیدکننده، مبارزات خسته‌کننده و پیچیده‌ای را ارائه می‌دهند.

اما سری Ultimate Ninja Storm واقعاً لذت‌بخش است، به‌ویژه قسمت‌های سوم و چهارم آن. قدرت Ultimate Ninja Storm 3 داستان خوب توسعه‌یافته‌اش است که بر روی گیم‌پلی سرگرم‌کننده آن قرار دارد. Ultimate Ninja Storm 4 آن گیم‌پلی را تصفیه می‌کند، شخصیت‌ها را متعادل می‌کند و مکانیک‌های جدیدی را اضافه می‌کند که باعث می‌شود بازی کمتر ناامیدکننده باشد، هر دو بازی قطعاً به عنوان بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه ارزش بررسی دارند.

My Hero: One’s Justice 2

 

My Hero Academia یکی از محبوب‌ترین انیمه‌هایی است که در حال حاضر هنوز در حال پخش است. اما در حالی که بازی مبارزه‌ای قبلی‌ سری، One’s Justice، تلاشی قابل تحسین بود، دنباله بعدی آن در هر زمینه‌ای فوق‌العاده عمل کرده است.

My Hero: One’s Justice 2 آنچه را که از نسخه قبلی کارآمد بود، به همراه محتوای بیشتری از جمله شخصیت‌های جدید و همچنین داستان و حالت مأموریت گنجانده است. اضافه شدن محیط‌های تخریب‌پذیر و حرکات نهایی تیمی شگفت‌انگیز، One’s Justice 2 را به یک موفقیت مطلق در حوزه بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه تبدیل کرده است.

Dead Or Alive 6

 

اولین بازی Dead or Alive در سال 1996 منتشر شد و هنوز هم به لطف حرکات مبارزه‌ای سرگرم‌کننده و شخصیت‌های نمادینی مانند کاسومی قوی باقی مانده است. البته، این سری همیشه به خاطر «فیزیک پرش» خود شناخته شده است. با این حال، مبارزات سریع شما را در حالت آماده‌باش نگه می‌دارد و به نظر می‌رسد که گروه بازیکنان همچنان در حال رشد است.

قسمت ششم شامل یک سیستم گرافیکی جدید و مکانیک‌های گیم‌پلی بهبود یافته است. همچنین شامل آموزش‌هایی برای تازه‌کارهاست که می‌خواهند در این بازی بهتر شوند. با این حال، Dead or Alive 6 در ابتدا با عملکردهای چندنفره مشکل داشت. اگر چه، اگر طرفدار این سری و بازی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای هستید، ارزش تجربه را دارد.

Samurai Shodown (2019)

Samurai Shodown یک بازی مبارزه‌ای مبتنی بر سلاح است که رزمندگان وحشی از دوران کهن ژاپن و فراتر از مرزهای آن را در نبردهای هیجان انگیز قرار می‌دهد. شخصیت‌ها شامل سامورایی‌ها و نینجاها هستند، اما همچنین مبارزان غیرمعمول‌تری مانند یک شمشیرباز فرانسوی، یک جنگجوی چینی بی‌دست و پا و حتی حضور مهمان بایکِن از Guilty Gear وجود دارد!

مبارزه به تفکر سریع، خواندن درست حرکات حریف و انجام حرکات بزرگ پاداش می‌دهد؛ چون اگر درست بازی کنید، می‌توانید حریف خود را بی‌سلاح کنید یا اگر انتظارش را نداشته باشد، با یک حرکت بزرگ او را ناک اوت کنید، درست مانند یک مبارزه واقعی با شمشیر. این مکانیک خلاقانه جای این عنوان را در “لیست بهترین بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه ” تثبیت می‌کند.

DNF Duel

 

DNF Duel، که از MMORPG قدیمی Dungeon Fighter Online الهام گرفته شده است، نکاتی از GBVS می‌گیرد در حالی که هویت خود را حفظ می‌کند. مکانیک‌های خاصی از GBVS، مانند ورودی‌های ساده‌شده، دلپذیر هستند. با این حال، سیستم MP Gauge و مهارت‌های Conversion و Awakening عمق بیشتری به بازی اضافه می‌کنند.

محتوای تک‌نفره در این عنوان کمتر است. در حالی که حالت‌های آرکید، بقا و داستان وجود دارد، حالت داستان به طور قابل توجهی از همتای خود کاهش یافته است. بعد از همه، مبارزان در DNF Duel از مکانیک کلاس‌های بازیکن الهام گرفته‌اند نه شخصیت‌های ثابت. با این حال، DNF Duel در چندنفره درخشیده و کد نت‌ورکی دارد که احساس می‌کنید با کسی هزاران مایل دورتر در یک اتاق یکی از بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه را بازی می‌کنید.

Guilty Gear Strive

سری Guilty Gear ورودی دیگری با عنوان Guilty Gear Strive دریافت کرد که یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای موجود است. بعد از همه، چند بازی مبارزه‌ای وجود دارد که شامل مکانیک‌های دلفینی باشد؟

طراحی شخصیت‌ها فوق‌العاده است؛ از جادوگر راک I-No گرفته تا وزیر دفاع ایالات متحده Goldlewis Dickinson با رفتار خشنش، موهای پومپادور و… یک چشم لیزری؟ موسیقی راک فوق‌العاده آن و گروه شخصیت‌هایی که به راحتی از یکدیگر متمایز هستند، آن را به یک بازی ضروری برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای تبدیل کرده است.

حالا که چند سال از انتشار اولیه‌اش در میان بازی‌های انیمه‌ای در ژانر مبارزه می‌گذرد، Guilty Gear Strive (GGS) همچنان تازه و جذاب است و به فرمت فصلی روی آورده است. هر فصل از DLC نه تنها شامل شخصیت‌های جدید می‌شود، بلکه شامل یک بازتعادل کامل بازی هست.

Jump Force

برای اولین بار، مشهورترین قهرمانان مانگا به یک میدان نبرد کاملاً جدید وارد می‌شوند: دنیای ما. آنها برای مبارزه با خطرناک‌ترین تهدید متحد شده‌اند و Jump Force سرنوشت کل بشریت را به دوش می‌کشد. به مناسبت پنجاهمین سالگرد مجله معروف Weekly Jump، Jump Force همچنین از آخرین فناوری‌ها بهره می‌برد تا شخصیت‌ها را با طراحی واقع‌گرایانه‌ای که هرگز دیده نشده است، به زندگی بیاورد. یک محیط منحصر به فرد که دنیای Jump و دنیای واقعی را با هم ترکیب می‌کند. Jump Force، ائتلافی از قدرتمندترین قهرمانان مانگا از Dragon Ball، One Piece، Naruto و بسیاری دیگر. گرافیک واقع‌گرایانه شخصیت‌های مانگا را مانند چیزی گه هرگز قبل از این ندیده ایم زنده می‌کند.

The King Of Fighters xv

بازی The King of Fighters 15 یک پیشرفت چشمگیر نسبت به نسخه قبلی خود، The King of Fighters 14، به حساب می‌آید. با این حال، The King of Fighters 13 برخی از بهترین گیم‌پلی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای را به نمایش می‌گذارد. مدل‌ها و انیمیشن‌های 2D شخصیت‌ها بسیار زیبا هستند و مراحل پشت آن‌ها نیز چشم‌نواز و جذابند.

این بازی بیش از 30 شخصیت برای انتخاب دارد و همچنین حالت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. چه بخواهید داستان بازی را در حالت داستانی تجربه کنید و چه بخواهید با شخصیت‌های مورد علاقه‌تان در حالت مأموریت آشنا شوید، KOF 13 برای شما لذت‌بخش خواهد بود. این بازی به‌عنوان یک تغییر و همچنین بازگشتی به فرم اصلی سری شناخته می‌شود، اما سرگرمی‌ای به سطح Street Fighter 4 را ارائه می‌دهد.

 

Related posts

آخر هفته های انیمه‌ای, هفته اول مهر

برترین انیمه‌های معمایی

خون‌آشام ها- برترین انیمه‌های ژانر خون‌آشامی