فهرست برترین فیلم های سری گودزیلا Godzilla + دانلود

برترین فیلم های سری گودزیلا Godzilla

هیولاهای بزرگ + بزن بزن + انفجار = اوقات خوش

اگرچه بسیاری از تحسین شده ترین فیلم های گودزیلا دارای شخصیت های انسانی جذاب و درام هستند که مستقیماً هیولاهای غول پیکر را درگیر نمی کنند (مثلاً فیلم Godzilla Minus One)، هیچ کس نمی خواهد استدلال کند که مبارزات هیولاهای غول پیکر جذاب و پر مخاطب نیست. سکانس هایی از تخریبات عظیم و درگیری شدید هیولاها، تنها دلایل تماشای فیلم های کایجو نیستند، اما می توانند کلیدی برای ارزش گذاری و سرگرمی چنین فیلم هایی باشند. آنچه در ادامه می آید لزوماً خلاصه ای از بهترین فیلم های مدرن گودزیلا نیست، بلکه نام آن هایی آمده که بهترین اکشن و بهترین داستان را در خود جای داده اند و تا حد زیادی به دلیل جلوه های فوق العاده ای که به تصویر می کشند لذت بخش هستند. طبیعتاً، این فهرست به آن دسته از فیلم های گودزیلا که بیش از یک هیولا را نشان می دهند، اولویت داده است و در حالی که همه آنها به عنوان آثار هنری هوشمندانه یا تفکربرانگیز قابل تعریف نیستند، هر یک از فیلم های زیر در نوع خود بسیار سرگرم کننده هستند. این شما و این فهرست برترین فیلم های گودزیلا.

 

  1. فیلم Godzilla: Final Wars (2004)

با توجه به اینکه این فیلم شامل به یاد ماندنی ترین مبارزه در کل مجموعه و بیشترین اکشن در بین هر فیلم گودزیلا می باشد، فیلم جنگ های نهایی گودزیلا در رتبه بندی فیلم های گودزیلا بر اساس کمیت و یا کیفیت اکشنشان بی معنی است. این فیلمی است که می خواهد همه هیولاها را نابود کند، فرضیه ای مشابه با فیلم 1968.

 

  1. فیلم Godzilla, Mothra and King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack (2001)

عنوان مضحک فیلم طولانی است و یک متر و نیم درازا دارد، اما فیلم باورنکردنی است و ژانر کایجو را در بهترین حالت خود نشان می دهد. این فیلم یک برداشت جدید از گودزیلا را ارائه می دهد و به جای مفاهیم علمی تخیلی مورد انتظار، بر عناصر فانتزی و فولکلور با هیولاهای خود تأکید می کند. همچنین، گودزیلا فقط یک آنتاگونیست نیست، زیرا او به عنوان یک نیروی طبیعت در این فیلم حضور دارد. او واقعاً بدخواه است و توسط روح های شکنجه شده تسخیر شده است تا به شیوه ای خونسرد ویرانی به بار آورد، پس به پادشاه گیدورا، مودرا و باراگون بستگی دارد که او را متوقف کنند. جنگ هیولاها در فیلم های گودزیلا به ندرت بهتر از این بوده است.

 

  1. فیلم Godzilla x Kong: The New Empire (2024)

این اکشن شگفت انگیز و گیج کننده با فیلم Godzilla x Kong: The New Empire ادامه دارد، جایی که آدام وینگارد پس از پشت سر گذاشتن فیلم نسبتا موفق Godzilla vs Kong به صندلی کارگردانی باز می گردد. این دو هیولا در ابتدای فیلم خیلی با هم دوست نیستند و با این درک متقابل که هرکدام به قلمرو خود می چسبند… اما وقتی هیولاهای جدیدی ظاهر می شوند، همه چیز تغییر می کند و نیاز دارند که با هم همکاری کنند تا شانس شکست دادن دشمنانشان را داشته باشند.

 

  1. فیلم Godzilla vs. Kong (2021)

یک فیلم علمی تخیلی مدرن که ریواچ آن آسان است، گودزیلا علیه کونگ تقریباً 60 سال قدمت سینمایی دارد و وقتی به عنوان یک فیلم گودزیلا یا فیلم کینگ کنگ قضاوت می شود، ممکن است بهترین نباشد، اما مطمئناً یکی از لذت بخش ترین فیلم ها است، زیرا عظمت اجتناب ناپذیر تایتان ها در اینجا حتی بزرگ تر و انفجاری تر از آن است که در سال 1962 بود.

 

  1. فیلم Shin Godzilla (2016)

مانند فیلم بازگشت گودزیلا در سال 1984، فیلم شین گودزیلا نشان دهنده تلاش دیگری برای به روز رسانی فرضیه نسخه اصلی از 1954 است. اساساً، این تصویری از چگونگی انجام یک حمله گودزیلا به ژاپن در قرن بیست و یکم است که بیشتر شبیه یک فیلم فاجعه آمیز با برخی عناصر ترسناک است تا یک فیلم علمی تخیلی یا اکشن. چرا که توسط Hideaki Anno، ذهن خلاق پشت فرنچایز Neon Genesis Evangelion ساخته شده است.

 

  1. فیلم Godzilla Minus One (2023)

هفت سال از آخرین فیلم لایو اکشن ژاپنی گودزیلا می گذرد، گودزیلا منهای یک بار دیگر نشان می دهد که این سری، سر دراز دارد و رویکردی تازه به این فرنچایز طولانی مدت ارائه می دهد. Godzilla Minus One متمایز است زیرا به طور موثر در زمان سفر می کند و به عنوان یک فیلم هیولایی با یک فضای دوره ای کار می کند. در اینجا، وقایعی در سال های پس از جنگ جهانی دوم رخ می دهد و این فیلم گودزیلا را قادر می سازد تا داستانی مشابه با فیلم اصلی 1954 را با جلوه های ویژه مدرن تر تعریف کند.

 

  1. فیلم Godzilla (2014)

خوشبختانه، کسانی که پشت گودزیلای 2014 بودند، از اشتباهات فیلم 1998 درس گرفتند و در مجموع یک فیلم خوب گودزیلا را با چند فلش عالی ارائه کردند. این اولین نمایش موفق برای آنچه که اکنون MonsterVerse نامیده می شود بود، یک مجموعه آمریکایی که گودزیلا و کینگ کونگ را به تصویر می کشد. در این فیلم، گودزیلا هم تهدید و هم ناجی بشریت می شود و در حالی که از برخی اقدامات دیدنی به طرز ناامیدکننده ای خودداری می کند، می توان گفت که حداقل اوج فیلم بسیار رضایت بخش است.

 

  1. فیلم Godzilla: King of the Monsters (2019)

قابل درک است که چرا فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها حامیان خود را دارد و عموماً توسط متعصبان گودزیلا به عنوان یکی از شخصیت های آمریکایی بهتر دیده می شود. این اولین نمایش انگلیسی زبان برای بسیاری از نمادین ترین هیولاهای سری بود، از جمله شاه گیدورا، موترا و رودان. جلوه های ویژه فیلم درجه یک هستند و فیلم به خوبی بر مقیاس جانوران غول پیکر تأکید می کند، و سکانس های مبارزه شان عموماً عالی است.

 

  1. فیلم Godzilla: City on the Edge of Battle (2018)

فیلم دوم در سه گانه انیمه گودزیلا که ذکر شد، مسلماً بهتر از فیلم سوم است… البته هنوز خوب نیست و بیشتر تا حدی کمتر خسته کننده است، با این که فیلم جنگ ادامه دار بین بشریت و گودزیلا بر سر زمین را نشان می دهد و برداشت جدیدی از دشمن معروف گودزیلا، مکاگودزیلا را به نمایش می گذارد. با این حال واقعاً مکاگودزیلا نیست. در اینجا، فیلم ایده مضحک شهر مکاگودزیلا را معرفی می کند، توده عظیمی از ساختمان هایی که فقط می توانند برای مبارزه با گودزیلا استفاده شوند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی فیلم ترسناک کره ای Sleep‎ خواب