معرفی و دانلود بهترین فیلم و سریال های زامبی کره ای

بهترین فیلم و سریال های زامبی کره ای

فیلم های زامبی همیشه جزء اصلی ژانرهای ترسناک و ماجراجویی بوده اند، از فیلم اخیراً اکران شدهی لیزا فرانکنشتاین گرفته تا فیلم پرفروش و هیجان انگیز جنگ جهانی Z؛ در سرتاسر جهان، فیلم های زامبی موفق بوده اند، همانطور که در صنعت سینمای کره جنوبی این مورد دیده می شود. سینمایی که در حال تجربه یک تجدید حیات واقعی برای فیلم های زامبی است. زامبی ها با آثار مشهور جهانی مانند فیلم قطار بوسان الهام بخش سینمای قرن بیست و یکم در کره بوده اند و به نظر نمی رسد از شیوع و گرمای این بیماری های عفونی کاسته شود. برای طرفداران سینمای کره جنوبی و جریان اصلی سینمای آنجا، فیلم های زامبی همیشه یک ژانر خاص محبوب و مورد توجه بوده اند. در نتیجه، سینماگران به طور مداوم فیلم های زامبی و برنامه های تلویزیونی مربوط به زامبی ها را تولید می کند تا خواسته های بینندگان خود را برآورده کنند. این سریال ها و فیلم های زامبی کره ای، از سریال All of Us Are Dead گرفته تا The Wailing، شامل تریلرهای روان شناختی، تمثیل های طبقاتی و حتی درام های تاریخی می شوند. همه آنها با یک موضوع مشترک گرد هم آمده اند: مردگان متحرک، که نیاز شما را برای یک آخرالزمان زامبی وار برآورده می کند. انیمه لیست نیز در همین باب، فهرستی از بهترین فیلم ها و سریال های زامبی کره ای را برای شما عزیزان گرداوری کرده است.

 

  1. فیلم Train to Busan

فیلم قطار بوسان بیشتر یک فیلم اکشن است تا یک فیلم ترسناک و جایگاه سینمایی کره جنوبی را در قلب سینمادوستان سراسر جهان تثبیت می کند. در حالی که شیوع ویروس زامبی در حال پیشرفت است، این فیلم پدری (گونگ یو) را دنبال می کند که سعی می کند از دختر کوچکش در یک قطار محافظت کند. از آنجایی که شخصیت های خاصی متوجه می شوند که شخصاً درگیر انتشار غیرعمدی ویروس بوده اند، در این فیلم رنگ هایی از احساس گناه وجود دارد.

 

  1. فیلم Seoul Station

فیلم انیمیشن ایستگاه سئول، به کارگردانی یون سانگ هو از قطار بوسان که در همان سال اکران شد، یک فیلم انیمیشن بلند زامبی برای بزرگسالان است که به عنوان پیش درآمدی برای فیلم ترسناک لایو اکشن عمل می کند. داستان انیمیشن یک روز قبل از اتفاقات قطار بوسان می گذرد که در آن تصور می شود مرکز شهر سئول توسط ارتش زامبی ها تسخیر شده است. قبل از طاعون زامبی ها، سوک-گیو (ریو سونگ-ریونگ)، پدری که مشتاقانه به دنبال دختر گمشده خود، هی سان (شیم یون-کیونگ) است و به محور اصلی داستان تبدیل می شود.

 

  1. سریال All of Us Are Dead

این سریال کره ای بر اساس وبتون محبوب Now At Our School ساخته شده است و گروهی از بچه های دبیرستانی را دنبال می کند که به دلیل شیوع ویروس زامبی در مدرسه خود سرگردان هستند. دانش آموزان تمام تلاش خود را می کنند تا از تبدیل شدن به زامبی جلوگیری کنند. این سریال شامل بازیگرانی با شخصیت های جالب و همچنین قهرمانانه ترین اکشن ها در برابر زامبی ها، گروهی ترسناک از مردگان متحرک و محیطی است که قهرمان ها را عمیقاً به چالش می کشد.

 

  1. فیلم #Alive

فیلم #زنده اوه جون وو (آه-این یو) را دنبال می کند، یک گیمر منزوی که باید در آپارتمانش بماند و با انبوهی از زامبی های مهاجم در ساختمانی مسکونی که تحت محاصره یک لشگر زامبی  وحشی است، مبارزه کند. با گذشت روزها و بدتر شدن اوضاع، او با همسایه ای تماس می گیرد و هر دو با هم ترتیب فرار خود را می دهند. اولین فیلم بلند چو ایل هیونگ در لحظاتی از تعمق روانشناختی شکوفا می شود. به لطف بازیگران قوی و جوان و یک زوج کمدین متقاعدکننده، و پیش فرض بسیار جذاب، این فیلم به طرز غیرقابل انکاری جذاب است.

 

  1. فیلم The Wailing

فیلم شیون پس از ورود یک مرد مرموز به یک دهکده ماهیگیری کوچک، مجموعه ای از رویدادهای ماوراء طبیعی را دنبال می کند. یک عفونت ویروسی در سراسر روستا پخش می شود که به نظر می رسد توسط یک روح شیطانی در منطقه ایجاد شده است و این بر عهده افسر پلیس محلی جونگ گو (دووان کواک) است که این پرونده را باز کند. ترکیب استادانه داستان از جنبه های فرهنگی و ژانری قدرتمند، معجونی فراموش نشدنی را ایجاد می کند. فیلم شیون نه تنها یکی از بهترین فیلم های زامبی معاصر، بلکه یکی از بهترین فیلم های ترسناک مدرن است.

 

  1. فیلم The Odd Family: Zombie on Sale

فیلم خانواده عجیب و غریب: زامبی برای فروش به کارگردانی لی مین جائه، یکی از بهترین کمدی های ترسناک قابل تماشا است که از سینمای کره جنوبی منتشر شده است و سطح بی سابقه ای از هیجان را به این ترکیب اضافه می کند. خانواده عجیب و غریب، خانواده پارک را دنبال می کنند که وقتی یک زامبی پدرسالار پیر خانواده را گاز می گیرد، زندگی آنها زیر و رو می شود. هنگامی که خانواده متوجه می شوند که زامبی به دلیل یک آزمایش تجاری غیرقانونی داروسازی ساخته شده است، خانواده پارک سعی می کنند از آن سود ببرند.

 

  1. سریال Zombie Detective

سریال کارآگاه زامبی کانگ مین هو (چوی جین هیوک) را دنبال می کند که با فراموشی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که او نیز به یک زامبی تبدیل شده است. او یاد می گیرد که مانند دیگران راه برود و حرف بزند و در نهایت شخصیت یک کارآگاه خصوصی را در حالی که بر روی کشف تاریخ خود کار می کند، به خود می گیرد. کارآگاه زامبی، علیرغم اینکه گاهی اوقات عجیب و غریب است، سرگرم کننده نیز هست و در عین حال ظرافت، مالیخولیا و جدیت زیادی را نیز ارائه می دهد.

 

  1. فیلم Doomsday Book

فیلم کتاب رستاخیز یک فیلم گلچین است که سه داستان علمی تخیلی و مجزا را روایت می کند. مضامین فیلم شامل شفقت واقعی انسانی و همچنین تصاویر طعنه آمیز از ویرانی انسان در دنیای پیشرفته معاصر است. فصل آغازین فیلم، «دنیای جدید شجاع»، تقلیدی سیاسی از ویروس زامبی است که یک دانشمند و خواهرش را دنبال می کند که باعث می شوند مردم پس از مصرف گوشت سمی، به زامبی های گوشتخوار تبدیل شوند. این فیلم به دلیل استفاده ماهرانه از شیوع زامبی ها برای نقد طنز آمیز طبیعت انسان و نقطه عطف سیاسی در کره جنوبی مورد ستایش قرار می گیرد.

 

  1. سریال Kingdom

حتی برای کسانی که از سریال های زامبی خسته شده اند، این ترکیب ژانر از توطئه های سیاسی نفیس قرون ‏وسطایی کره و نمایش آخرالزمان زامبی ها ممکن است شما را به هیجان وادارد. در واقع می توان سریال کره ای ‏پادشاهی را، قبل از هر چیز، به عنوان یک درام دوره ای کره ای در نظر گرفت که در دوره چوسان اتفاق می ‏افتد، جایی که دسیسه های سیاسی، وارث تاج و تخت را فراری می دهد، در حالی که ملکه جوان امپراتور برای ‏جایگزینیِ وارث نقشه می کشد. مسئله اینجاست که امپراتور بیماری عجیبی دارد و امپراتوری باید بیماری را ‏لاپوشانی کند تا وارث جدیدی پیدا شود در حالی که آنها برای کشتن وارث مشروع وارد عمل می شوند.‏

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)