معرفی بهترین انیمه های مافیایی + دانلود

بهترین انیمه های مافیایی

در انیمه ها، داستان های مافیایی و جنایات سازمان یافته، داستان های محبوبی هستند و برای طرفداران پدرخوانده و  رفقای خوب نمایش هایی جذاب هستند؛ آنچه انیمه در به تصویر کشیدن دنیای زیرزمینی ارائه می دهد، قطعا ارزش بررسی دارد. هیجان، سکانس های اکشن، تعلیق، مزدوران خونسرد، سرکرده هایی حریص و غیره و غیره، همگی داستانی گیرا را می سازند که احتمالاً آن را فراموش نمی کنیم، زیرا رمز و رازهای اطراف مافیا همیشه ما را به سؤال وا می دارد که واقعاً چه کسی در حال گرداندن دنیای ماست. اما روشی که انیمه با آن دنیای زیرزمینی را به تصویر می کشد، یک وجه مشترک را نشان می دهد و آن هم بازنمایی آن ها از قهرمان ها است. در کنار همه آن ثروتمندان، آدم های بدی که می خواهند بر جهان حکومت کنند، قهرمانانی هستند که جلوی آنها را بگیرند. و با وجود رانده شدن بر خلاف میل خود به دنیای بی رحمانه خونریزی و فساد، قهرمان این قصه ها حاضر به تسلیم شدن نیست و دوست داشتن و مردن را به جای نفرت و حکومت انتخاب می کند و بنابراین درست زمانی که می پرسیم چه کسی واقعاً جامعه ما را هدایت می کند، آن قهرمان به ما کمک می کند باور کنیم که نور حتی در تاریک ترین نقاط جهان ما نیز وجود دارد و اگر به معنای شکست دادن آن شرورانی است که سعی می کنند از نقاط ضعف مردم سود ببرند، پس آن نور ارزش جنگیدن را دارد. انیمه لیست، فهرستی از بهترین انیمه های مافیایی تهیه کرده و شما را به دیدن آنها دعوت می کند.

 

  1. انیمه Banana Fish

انیمه بانانا فیش در اواسط دهه 1980 در ایالات متحده و عمدتاً در شهر نیویورک اتفاق می افتد. اش لینکس رهبر باند خیابانی هفده ساله از برادر بزرگترش گریفین مراقبت می کند، یک کهنه سرباز جنگ ویتنام که پس از یک حادثه جنگی دردناک که در آن به اسکادران خود شلیک کرده و کلمات “بانانا فیش” را به زبان آورده است و اکنون در حالت زندگی نباتی رها شده است. یک شب، اش شاهد این است که دو نفر از اعضای باندش مردی را می کشند که به اش می گوید قبل از مرگ به دنبال بانانا فیش باشد. دو عضو باند به اش می گویند که به دستور دینو گلزین، رئیس مافیای کورسی در نیویورک عمل می کردند.

 

  1. انیمه Bungo Stray Dogs

انیمه سگ های ولگرد بانگو زندگی شخصیت اصلی آتسوشی ناکاجیما را دنبال می کند، یک یتیم که توسط اوسامو دازای و کونیکیدا، دو عضو آژانس کارآگاهی، به سرپرستی گرفته شده است. اعضای این آژانس دارای قدرت های ویژه ای هستند که آنها را قادر می سازد در جایی که پلیس و ارتش نمی توانند، موفق شوند و قدرت ویژه آتسوشی توانایی او در تبدیل شدن به یک ببر بزرگ است که نیروی تیم کارآگاهی را تقویت می کند. در این سریال، بزرگترین تهدید برای آژانس کارآگاهان، مافیای بندر است که همه چیز را در دنیای زیرزمینی کنترل می کند و به عنوان فروشنده برای همه چیزهای غیرقانونی عمل می کند. جالب اینجاست که قبل از پیوستن به آژانس کارآگاهی، دازای در واقع یکی از رهبران مافیای بندر بوده، البته تا زمانی که تصمیم به جدایی گرفته است.

 

  1. انیمه Spy x Family

اسپای ایکس فمیلی جرم و خشونت را با شوخ طبعی و پیوند خانوادگی اش متعادل می کند. شخصیت اصلی لوید فورجر، تحت تعقیب ترین جاسوس جهان است و وظیفه دارد نقش جعلی یک روان شناس، یک شوهر و یک پدر را به عهده بگیرد تا بتواند یک مأموریت مخفی که هدف آن بازگرداندن صلح جهانی است را انجام دهد. به عنوان یک جاسوس آموزش دیده و بسیار ماهر، فورجر جدا و عاری از هر گونه احساسات انسانی است. اما بازی در نقش پدر و شوهر جعلی چالش های جدید و تازه ای را برای او به همراه دارد، زیرا فورجر برای اولین بار معنای داشتن احساسات را تجربه می کند.

 

  1. انیمه Gangsta

شخصیت های اصلی وریک و نیکلاس در شهر ارگاستولوم که توسط مافیا اداره می شود و آغشته به جنایت است، به عنوان مزدور کار می کنند. وریک و نیکلاس از هر دو سندیکای مافیایی و پلیس … البته با دستمزدی مناسب مشاغلی را به عهده می گیرند. اما چیزی بسیار بزرگتر در ارگاستولوم ‏ وجود دارد، شهری که زمانی به طور اتفاقی یک پناهگاه امن برای توایلایت ها بوده، موجوداتی ماوراء طبیعی که از یک داروی منحصر به فرد متولد شده بودند.

 

  1. انیمه The Millionaire Detective Balance: Unlimited

کارآگاه میلیونر به شخصیتی به نام دایسوکه کامبه اشاره می کند که استعدادهای نبوغ آمیز خود را به گروه ویژه پیشگیری از جرم و جنایت مدرن که برای حل و حذف جنایات توکیو کار می کنند، قرض می دهد. هارو کاتو یکی از اعضای گروه ضربت است که علیرغم خصومت اولیه آنها نسبت به یکدیگر، که از پیشینه ها و ارزش های کاملاً متضاد آنها ناشی می شود، منحصراً در کنار دایسوکه کار می کند. دایسوکه از یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان می آید، درست برعکس هارو، اما او از نظر ارزش ها و اخلاق غنی است و همیشه مایل به کمک به دیگران است و احساس می کند که وظیفه قانونی او قهرمان شدن است.

 

  1. انیمه Switch

سازمان های مرموز، آدم کش ها، باندهای قاچاق، فروشندگان مواد مخدر و غیره، همگی در انیمه سوییچ که مجموعه ای درباره دو مأمور بخش کنترل مواد مخدر ژاپن، هارو و کای است، ترکیب شده اند. این دو مأمور به صورت مخفی کار می کنند: هارو به شاخه مافیایی نفوذ می کند که دارویی به نام فانی آنجل را تجاری کرده و کای در گلخانه ای کار می کند که ممکن است فانی آنجل در آنجا تولید شود. اما گفته می شود که نام سوییچ از تغییرات عجیب و ناگهانی کای در رفتارش آمده است. او آشکارا از یک فرد مهربان و همدل به یک قاتل بی رحم تبدیل می شود.

 

  1. انیمه 91 Days

داستان انیمه 91 روز که در دوران ممنوعیت مشروبات در ایالات متحده اتفاق می افتد، باعث سود و بی قانونی فراوانی در دنیای زیرزمینی شده بوده، زیرا مردم به دنبال مشروب بودند. خانواده وانتی اصلی ترین خانواده جنایتکار در این سریال هستند. در این انیمه وفاداری ها زیر سوال می رود، خون ها ریخته می شوند و انتقام دائماً مانند سایه شخصیت ها را دنبال می کند. اینجاست که شخصیت اصلی آنجلو لاگوسا را می یابیم که برای یک هدف نهایی زندگی می کند: انتقام گرفتن از وانتیس ها که تمام خانواده اش را به قتل رسانده اند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین انیمه های مافیایی به وب سایت انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آنها با زیرنویس فارسی بذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)