معرفی برترین فیلم های دنیل ردکلیف Daniel Radcliffe

معرفی برترین فیلم های دنیل ردکلیف Daniel Radcliffe

دنیل ردکلیف در طول زندگی حرفه ای خود در طیف وسیعی از فیلم ها ظاهر شده است، از یک فیلم پرفروش درباره یک پسر جادوگر گرفته تا یک درام هستی گرایانه درباره یک جسد گوزو، البته با رنج موفقیت های متفاوت. ردکلیف برای نقش های تحسین شده اش در فیلم های پرهزینه و فیلم های مستقل کوچک تر، جوایز مختلفی از جوایز منتخب منتقدان گرفته تا جوایز سینمایی ام تی وی دریافت کرده است. ردکلیف با موفقیت از یک بازیگر کودک به یک ستاره خوب سینما جهش کرده و او یکی از تنها بازیگرانی است که با موفقیت از نقش پرفروشی که باعث شهرتش شده، رهایی یافته است. ردکلیف پس از هری پاتر، با ایفای نقش های خرابکارانه مانند یک گیمر تفنگدار در Guns Akimbo، یک مظنون به قتل شاخ دار در شاخ ها، و یک جسد گوزو در Swiss Army Man، موفقیت آمیز بوده است، زیرا او به یک بازیگر مشهور تبدیل شده است. او می تواند به طور یکپارچه بین کمدی ترین و تاریک ترین درام ها جابجا شود، با فضایی برای فیلم های اکشن آمیخته شود، در فیلم های ترسناک بازی کند، فیلم های علمی تخیلی و فیلم های فانتزی هم که تخصص اوست. برخی از فیلم های ردکلیف کلاسیک مدرن هستند، مانند What If، Weird: The Al Yankovic Story و مجموعه های هری پاتر، در حالی که برخی دیگر مانند ویکتور فرانکنشتاین و Playmobil: The Movie توسط منتقدان و تماشاگران مورد بررسی قرار گرفته اند.

 

  1. فیلم Playmobil: The Movie

ردکلیف در نقش مامور مخفی رکس داشر در کنار آنیا تیلور جوی، جیم گافیگان و کنان تامپسون در زمره صداپیشگان پر ستاره Playmobil: The Movie ظاهر می شود. این فیلم حول محور دو خواهر و برادر می چرخد که به دنیای Playmobil منتقل می شوند. Playmobil: The Movie با امتیاز ضعیف IMDb 4.9 و امتیاز افتضاح Rotten Tomatoes یعنی 18 درصد، تلاشی ناموفق برای تکرار موفقیت رعدآسای فیلم لگو بود.

 

  1. فیلم Beast Of Burden

برترین فیلم های دنیل ردکلیف

فیلم Beast of Burden روی آخرین روز شان هاگرتی به عنوان یک قاچاقچی مواد مخدر متمرکز می شود. این فیلم ردکلیف را در کانون توجه قرار می دهد، زیرا شان در کابین هواپیمایش نشسته و کوکائین را از مرز ایالات متحده عبور می دهد. متأسفانه، Beast of Burden پیش فرض  Locke در آسمان  خود را با فیلم نامه ای غیرمتمرکز هدر می دهد.

 

  1. فیلم Victor Frankenstein

ردکلیف در فیلم ویکتور فرانکنشتاین نقش ایگور را در کنار دانشمند دیوانه جیمز مک آووی بازی کرد. ویکتور فرانکنشتاین اقتباسی بدون الهام از کلاسیک مری شلی است که قصد دارد داستان را با سبکی مدرن احیا کند، اما نمی تواند آنچه را که آن را تا این حد عمیق و جاودانه می کند به تصویر بکشد.

 

  1. فیلم Now You See Me 2

خدمه دزدی شعبده باز جسی آیزنبرگ برای Now You See Me 2 دوباره گرد هم آمدند و در آن با والتر مابری، سرمایه دار فناوری با بازی ردکلیف روبرو می شوند. این دنباله باکس آفیس موفقی بود، اما منتقدان آن را مورد توجه قرار دادند. فیلم سینمایی Now You See Me 2‎ حتی از نسخه قبلی خود بسیار دور از ذهن تر است، اما ردکلیف یک شخصیت شرور بزرگ را می سازد.

 

  1. فیلم December Boys

برترین فیلم های دنیل ردکلیف

ردکلیف اولین نقش اصلی خود را خارج از مجموعه هری پاتر در درام پسران دسامبر در آستانه بلوغ بازی کرد، این فیلم در مورد چهار کودک یتیم، از جمله ردکلیف است، که برای فرزندخواندگی رقابت می کردند. متأسفانه، عکاسی از لوکیشن خیره کننده فیلم در سراسر استرالیا بر روی یک فیلمنامه توسعه نیافته تلف شده است.

 

  1. فیلم Horns

ردکلیف در فیلم شاخ ها نقش مرد جوانی به نام ایگ را بازی می کند که پس از متهم شدن به قتل دوست دخترش با شاخ، با شاخ هایی روی سرش از خواب بیدار می شود. او با استفاده از توانایی‌های فراهنجار خود به تعقیب و کشف قاتل واقعی می‌پردازد. فیلم ابتدا در ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۳ در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم تورنتو، کانادا به اکران درآمد و سپس در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۴ در ایالات متحدهٔ آمریکا به روی پردهٔ سینما رفت. هورنز داستان را از رمان جو هیل به همین نام اقتباس کرده است اما ظرافت آن را از دست داده است. این فیلم بسیار سرگرم کننده است، اما ترکیبی درهم آمیخته از کمدی ترسناک و طنز مذهبی است.

 

  1. فیلم Guns Akimbo

ردکلیف در اکشن هیجان انگیز اسلحه های آکیمبو، نقش یک ترول آنلاین را بازی می کند که دو اسلحه کمری به دستش بسته شده و مجبور می شود در یک مسابقه مرگ که پخش زنده پخش می شود، شرکت کند. این فیلم منتقدان را با نسبت 50/50 تقسیم کرد، همانطور که امتیاز 51٪ Rotten Tomatoes نشان می دهد. فیلمGuns Akimbo خود را به عنوان یک برداشت طنز عالی در مورد وسواس جامعه نسبت به خشونت معرفی می کند و پر از سکانس های اکشن هیجان انگیز با اکتان بالا است. با این حال، با گام های ناهموار و فقدان یک پیام روشن ناامیدکننده می شود.

 

  1. فیلم Jungle
برترین فیلم های دنیل ردکلیف

«جنگل» با بازی ردکلیف در نقش یک ماجراجوی اسرائیلی، یوسی گینزبرگ، یک تریلر دلخراش در تم بقا است که در اعماق جنگل های آمازون اتفاق می افتد. در حالی که بیشتر فیلم های بقا بر درگیری های بیرونی تمرکز می کنند، جنگل به همان اندازه به روان شناسی گیر افتادن در میان ناکجاآباد علاقه دارد. جنگل یک فیلم استرالیایی زندگینامه بقا درام در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی گرگ مکلین و نویسندگی جاستین مانژو می‌باشد. ستارگان فیلم دانیل رادکلیف الکس راسل توماس کرشمن، یاسمین کاسیم، ژول جکسون و جاسک کومان می‌باشند.

 

  1. فیلم The Tailor Of Panama

ردکلیف قبل از بازی در نقش هری پاتر، اولین فیلم خود را در نقش مارک پندل نونهال در فیلم The Tailor of Panama انجام داد که در مورد یک محکوم خیاط (جفری راش) است که توسط یک مامور متقلب MI6 (پیرس برازنان) کارش به جاسوسی از دولت پاناما کشیده می شود. خیاط پاناما با 75 درصد در Rotten Tomatoes و 6.1 در IMDb، یک تریلر جاسوسی پرتنش از ذهن ژان لو کاره، رمان نویس جاسوسی، استاد این ژانر است. خیاط پاناما نام فیلمی جاسوسی آمریکایی اثر جان بورمن است که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد. دراین فیلم پیرس برازنان، جفری راش، جیمی لی کرتیس، برندن گلیسون، دنیل ردکلیف و کاترین مک‌کورمک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

  1. فیلم Kill Your Darlings

برترین فیلم های دنیل ردکلیف

عزیزانت را بکش (به انگلیسی: Kill Your Darlings) فیلم درام زندگی‌نامه‌ای آمریکایی به کارگردانی جان کروکیداس بر اساس داستانی از آستین بان محصول سال ۲۰۱۳ است. این فیلم درمورد برهه ای از زندگی آلن گینزبرگ، نویسنده و شاعر امریکایی میباشد. ردکلیف نقش آلن گینزبرگ جوان را در مقابل لوسین کار از Dane DeHaan، جک کرواک از Jack Huston و William S. Burroughs بن فاستر در Kill Your Darlings بازی کرد. فیلم عزیزانت را بکش، تصویری ظریف از روزهای اولیه نسل بیت است که در برابر وسوسه رمانتیک کردن چهره های کلیدی خود مقاومت می کند.

 

  1. فیلم The Woman In Black

اولین نقش اصلی ردکلیف پس از پایان سریال هری پاتر، نقش آرتور کیپس وکیل بیوه در فیلم The Woman in Black بود که از رمان گوتیک ترسناک سوزان هیل به همین نام اقتباس شده بود. فیلمThe Woman in Black یک داستان هیجان انگیز ادواردایی ارواح است که با فضایی خزنده به جای تکیه بر جامپ اسکر، مخاطب خود را به وحشت می اندازد.

 

 

  1. فیلم Escape From Pretoria

در فیلم فرار از پرتوریا، ردکلیف نقش تیم جنکین، فعال ضد آپارتاید را بازی کرد، که پس از زندانی شدن در آفریقای جنوبی، نقشه می کشد تا از زندان فرار کند. این درام واقعی فرار از زندان، تنش مهیج خود را تا سکانس اوج هیجان انگیز خود حفظ می کند. فرار از پرتوریا فیلمی است در ژانر مهیج محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی فرانسیس انان. فیلم بر اساس داستان واقعی فرار چند زندانی سیاسی از آفریقای جنوبی تحت حاکمیت آپارتاید در سال ۱۹۷۹ میلادی می‌باشد. داستان این فرار را تیم جنکین یکی از این زندانیان در سال ۲۰۰۳ منتشر کرده است. دنیل ردکلیف، دنیل وبر و ایان هارت در این فرار از پرتوریا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

  1. فیلم The Lost City

در این فیلم ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم به ترتیب نقش یک رمان‌نویس و مدل روی جلد کتاب را ایفا می‌کنند که باید از یک میلیاردر (دنیل ردکلیف) فرار کنند و شهر باستانی گمشده‌ای را که در یکی از کتاب‌هایش به تصویر کشیده شده‌ پیدا کنند. داواین جوی راندولف و برد پیت نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. یک موفقیت انتقادی و تجاری، شهر گمشده ظاهراً فیلم Romancing the Stone را کپی می کند، اما بولاک آن را نجات می دهد و شیمی تاتوم آن را نجات می دهد – و ردکلیف مناظر را به عنوان شرور شیطانی و بد خلق ابیگیل فیرفکس می جود.

 

  1. فیلمImperium

امپراتوری یک فیلم مهیج است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به دنیل ردکلیف، تونی کولت، تریسی لتس، نستر کاربونل، و سام ترمل اشاره کرد. فیلم Imperium با امتیاز قابل توجه 84% از راتن تومیتوز، یک تریلر به موقع و به جا با بازی ردکلیف در نقش نیت فاستر، یک مامور مخفی FBI است که به یک باند برتری طلب سفیدپوست نفوذ می کند. فیلم  Imperiumهمان ترکیبی از کشش ناخن جویدن و کنایه حیله گرانه را نشان می دهد که BlackKkKlansman را بسیار عالی کرده است.

 

  1. فیلم Swiss Army Man

پل دینو در فیلم Swiss Army Man در نقش هنک تامپسون، روح گمشده ای که در بیابان گیر افتاده است، بازی می کند. ردکلیف در یکی از غیر متعارف ترین نقش هایش در نقش مانی، یک جسد زامبی شده فوق قدرتمند را که آب می آورد و بهترین دوست او می شود، بازی می کند. فیلم مرد ارتشی سوئیسی، احساسات عجیب و غریب دنیلز را قبل از فیلم برنده اسکار Everything Everywhere All at Once نشان داد. با تمام چرخش های کمدی عجیب و غریبش، مرد ارتشی سوئیس ییک مدیتیشن تاثیرگذار در مورد تنهایی است.

 

  1. فیلم The F Word

حرف اِف (در آمریکا، بریتانیا، ایرلند و سوئد با عنوان What If? منتشر شده‌است) یک فیلم کمدی رمانتیک کانادایی، به نویسندگی الن ماستای و کارگردانی مایکل داوس، محصول سال ۲۰۱۴ است. این فیلم بر اساس رمان سیگارها و خمیردندان به قلم تی‌جی داو و مایکل رینالدی ساخته شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون دنیل ردکلیف، زویی کازان، مگان پارک، آدام درایور، مک‌کنزی دیویس و رافه اسپال ایفای نقش می‌کنند. بازیگر نقش اول فیلم دنیل ردکلیف در نقش والاس است؛ که بارها توسط روابط بد آشفته شده‌است. در حالی که همه در اطرافش برای پیدا کردن شریک زندگی به او کمک می‌کنند، والاس با بکی (زویی کازان)، یک انیماتور که با دوست پسر قدیمی خود بن زندگی می‌کند، آشنا می‌شود. آن دو با یکدیگر، متوجه حقیقی بودن معمایی که می‌گوید اگر بهترین دوست شما، عشق زندگی‌تان باشد می‌شوند.

 

  1. فیلم Weird: The Al Yankovic Story

ویرد: داستان ال یانکوویک (به انگلیسی: Weird: The Al Yankovic Story) فیلم کمدی زندگی‌نامه‌ای هجو به کارگردانی اریک اپل است؛ او به همراه یانکوویک فیلمنامه‌نویس نیز هستند. این فیلم نگاهی هجوآمیز به فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای دارد و بر پایهٔ زندگی و حرفهٔ یانکویک، موسیقیدان کمدی آمریکایی ساخته شده‌است. دنیل ردکلیف در نقش یانکویک ظاهر شده‌است. The Al Yankovic Story که به طور جهانی توسط منتقدان ستایش شده است، یک تقلید خنده دار از فیلم های زندگی نامه ای از یک موسیقی دان است که حس شوخ طبعی کاملا پوچ گرایانه ویرد آل را به اشتراک می گذارد. نه تنها این فیلم دارای گیجگاه های بسیار خوبی است، بلکه ردکلیف در نقش یانکوویک بازی فوق العاده ای ارائه می دهد.

 

  1. مجموعه فیلم های Harry Potter

ردکلیف توسط مجموعه هری پاتر، یکی از بزرگترین فرنچایزهای پرفروش تاریخ، به شهرت رسید. در حالی که سطح تحسین منتقدان متفاوت بود، هر فیلم هری پاتر با استقبال خوبی هم از سوی منتقدان و هم از سوی طرفداران مواجه شد. اقتباس های فیلم هری پاتر به خوبی شخصیت های نمادین و دنیای جادویی آنها را از رمان به صفحه نمایش ترجمه کردند و هاگوارتز و دانش آموزانش را زنده کردند. دنیل ردکلیف خود را به عنوان یک بازیگر ثابت کرد زیرا با موفقیت تکامل مشهورترین جادوگر جهان را نشان داد، زیرا او از پسری که فقط زندگی می کرد به نوجوانی عصبانی و نادرست تبدیل شد و کارش تا برگزیده ای که لرد ولدمورت را شکست داد، ادامه پیدا کرد.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای