10 فیلم برتر رابرت دنیرو Robert De Niro

10 فیلم برتر رابرت دنیرو Robert De Niro

 رتبه بندی شده توسط Rotten Tomatoes

رابرت دنیرو بدون شک یکی از بهترین بازیگرانی است که در حال حاضر در هالیوود کار می کند. در اینجا بهترین فیلم های او با رتبه بندی Rotten Tomatoes آورده شده است. علاقمندان می توانند برای دانلود فیلم های رابرت دنیروی بزرگ به وبسایت ما، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن ها لذت ببرند. وقتی چند قرن بعد  مردم به تاریخ بازیگران بزرگ نگاه می کنند، تنها نامی که به صورت قطعی در این لیست قرار می گیرد رابرت دنیرو خواهد بود. این مرد ایتالیایی-آمریکایی به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیگران این نسل در نظر گرفته می شود و دو جایزه اسکار و چند جایزه گلدن گلوب را به عنوان قدردانی از تسلط خود در این هنر کسب کرده است. دنیرو با بیش از پنج دهه فعالیت حرفه ای، 140 فیلم عجیب و غریب و جوایز متعدد، با شهرت و موفقیت غریبه نیست و باعث افتخار همه سینماگران است و هیچ نشانه ای از توقف به این زودی ها نشان نمی دهد. در اینجا تعدادی از بهترین فیلم های رابرت دنیرو را با رتبه بندی Rotten Tomatoes آورده ایم.

10- فیلم Silver Linings Playbook

بسیاری از فیلم ها در رویکردشان به مسائل حساسی مانند بیماری های روانی از بالاترین سطح برخوردار هستند. فیلم ها یا استراتژی های بیش از حد دلسوزانه را به کار می گیرند تا نکته ای خشن را مطرح کنند، یا بدون اینکه واقعاً مستقیم سر اصل مطلب بروند حرف خود را می زنند. دیوید او. راسل در فیلم کمدی دفترچه امیدبخش از این موضوع چشم پوشی می کند و به طور واقعی عشق و هرج و مرج را که در یک خانواده ناکارآمد رخ می دهد، نشان می دهد، داستان فیلم حول پسری می چرخد که از توانبخشی برگشته است. رابرت دنیرو به طرز جالبی نقش پدرسالار سالخورده، پت پدر را بازی می کند که در حقیقت تزریق کننده شوخ طبعی و کمدی مورد نیاز برای درخشش فیلم است تا عجیب وغریب بودن پسرش را از بین ببرد.

 

9- فیلم American Hustle

تعداد بسیار کمی از بازیگران این توانایی را دارند که فقط با یک ظاهر کوتاه بر یک فیلم تأثیر بگذارند و به خاطر آن به یاد بیاورند. رابرت دنیرو در فیلم آمریکایی Hustle اثر دیوید او راسل دقیقاً این کار را انجام داد. اگرچه از این بازیگر افسانه ای در فیلم نام برده نمی شود، اما تاثیر کلی فیلم کوتاه او را کاهش نداد. به اندازه کافی خنده دار، دخالت دنیرو در این فیلم به حدی محدود بود که او بدون شناختن کریستین بیل به دلیل برخاستن شخصیت خود، دست داد و باعث خنده در صحنه شد.

 

8- فیلم Raging Bull

برای فیلمی که دومین جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد، سینمایی گاو خشمگین مارتین اسکورسیزی شایسته قرار گرفتن در جایگاه بالاتری در فهرست است. درام ورزشی بوکس اسکورسیزی بسیار فراتر از یک رینگ است و مهمترین چالشی که یک مبارز باید از آن عبور کند را ثبت می کند: خودش. در این فیلم دنیرو یک جیک لاموتای پر زرق و برق را به دنیا هدیه می دهد، مردی که توقفش در رینگ دشوار و توقفش بیرون از آن غیرممکن است.

 

7- فیلم Midnight Run

فیلم Midnight Run نمونه ای بارز از زمانی است که هالیوود در گذشته هم هنری و هم سرگرم کننده بود. فیلم مارتین برست که توسط موتوری دوگانه متشکل از دو بازیگر با انگیزه با شیمی عالی، صحنه های اکشن با شدت بالا و لحظاتی خنده دار هدایت می شود، در مقایسه با فیلم های ضعیف کمدی های رفاقتی در نسل کنونی همچنان سنگر خود را حفظ می کند.

 

6- فیلم The Irishman

سینمایی مرد ایرلندی، نامه ای عاشقانه از مارتین اسکورسیزی به فیلم های گانگستری دهه 70 بود که با همکاری برخی از نزدیک ترین همکاران خلاق او ساخته شد. یکی از عوامل متمایزکننده کلیدی که آیریشمن را از دیگر فیلم هایش متمایز می کند این است که اسکورسیزی به همراه رفیق برجسته اش دنیرو، با بلوغی جدا به دنیای جنایت نزدیک می شوند. این فیلم در مقایسه با همکاری های قدیمی ترشان نشان دهنده تغییر دیدگاه است، اما جذابیت و حساسیت های دنیای قدیمی مافیا را در خود دارد. علیرغم اینکه هر دو در انتهای حرفه خود قرار دارند، به جرات می توان گفت که این زوج نمادین بازیگر و کارگردان هنوز هم موفق هستند.

 

5- فیلم Mean Streets

فیلم خیابان های پایین شهر مارتین اسکورسیزی اغلب به عنوان فیلمی شناخته می شود که شهرت رابرت دنیرو را به ارمغان آورد. اسکورسیزی از طریق این فیلم می خواست تضادی با فیلم پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا ایجاد کند و زیربنای زندگی مردم عادی ایتالیایی آمریکایی را به تصویر بکشد. همراه با فیلمبردارش کنت ویکفورد، اسکورسیزی از Arriflex 35BL، یک دوربین دستی بی صدا، برای ساخت نماهای منوئال گسترده و مستندسازی واقعیت خام خیابان ها استفاده کرد.

 

4- فیلم Taxi Driver

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

بازیگران فانی هستند، اما شخصیت ها جاودانه هستند. تجسمی که رابرت دنیرو از ضدقهرمان تراویس بیکل به ما ارائه داده، یکی از این شخصیت ها است که برای همیشه در ذهن هر کسی که راننده تاکسی را می بیند نقش می بندد. این فیلم به عنوان یک مطالعه شخصیت درخشان از هبوط یک مرد به جنون ناشی از تنهایی شهری است که با عناصر سبک نئو نوآر همراه است و با یک موسیقی ترسناک در تاریخ سینما می‌درخشد.

 

3- فیلم Goodfellas

وقتی جیمی کانوی از Goodfellas با تراویس بیکل از راننده تاکسی و جیک لاموتا از گاو خشمگین مقایسه می شود، به نظر می رسد کمی از نظر عاطفی دچار سوء تغذیه است. اما کنترل این موضوع به اندازه اسکورسیزی در اختیار دنیرو نیست. علیرغم اینکه کانوی یک شخصیت اصلی در حماسه مافیایی اسکورسیزی نیست، در تار و پود روایت ترکیب می شود و حس ثبات خاصی را برای متعادل کردن پویایی کلی فیلم ارائه می کند.

 

2- فیلم The Godfather, Part II

دنیرو در فیلم پدرخوانده، قسمت دوم، با در دست گرفتن باتوم از مارلون براندوی بی‌نظیر، ظهور ویتو کورلئونه با بازی پر احساس خودش را به تصویر می کشد. علیرغم اینکه دنیرو به اندازه قسمت اول مورد استقبال قرار نگرفت، با رفتار ملایم و در عین حال قاطعانه اش که نفس تازه ای از زندگی به ویتو کورلئونه می دمد، بیش از حد کافی تلاش می کند تا فیلم را به سرمنزل مقصود برساند. او برای این فیلم اسکار گرفته است.

 

1- فیلم Brazil

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

سینمایی برزیل، فیلمی است که در وهله اول کمی تکان دهنده بود، برزیل یکی از فیلم های کمتر شناخته شده دنیرو در مقایسه با فیلم هایی مانند راننده تاکسی و مخمصه است. فیلم نگاهی اجمالی و جورج اورولی به زمان جایگزین ارائه می کند و در همان مسیری که اورول در سال 1984 پیش می رود، قدم می گذارد. دنبال کردن این فیلم دشوار است، با شخصیت هایی که مانند یک رویای شفاف در درون و بیرون روایت جریان دارند، اما با توجه به ماهیت فیلم، این می تواند دقیقا همان چیزی باشد که کارگردان تری گیلیام به دنبال آن بوده است.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)