معرفی 24 انیمه ژانر تناسخ که باید ببینی

معرفی 20 انیمه ژانر تناسخ که باید ببینی – برترین انیمه های تناسخ

انیمه ژانر تناسخ

تو این پست هدفمون اینه 21 انیمه برتر در ژانر تناسخ رو بهتون معرفی کنیم که نباید از دستشون بدید. اگر شما هم انیمه‌ای در ژانر تناسخ مد نظر دارید که تو لیست ما نیست، تو کامنت ها بگید که بقیه استفاده کنن.

همچنین باید بدونید که ژانر تناسخ با ایسکای متفاوت هست، توی سایت اصلی هم در صورتی که به ژانر ها توجه کنید این دو از هم جدا هستن.

برای مشاهده برترین انیمه های ایسکای اینجا کلیک کنید.

یادتون نره اینایی که معرفی کردیم، ممکنه شما خوشتون نیاد، بنابراین به داستان و اللخصوص به رده سنی دقت کنید که انیمه‌ای که سلیقتون هست دریافت کنید.

 

  1. Mushoku Tensei

زمانی که مردی 34 ساله‌ای قصد داشت جون یک نفر رو نجات در اثر حادثه‌ای نجات بده، خودش با کامیون برخورد می‌کنه و جونش را بر اثر تصادف از دست می‌دهد و در بدن بچه‌‌ای خورد سال به اسم رودیوس گریرات بیدار می‌شود که پسر پائول گریرات است. رودیوس که در زندگی قبلی مردی چاق بود و مورد آزار و اذیت دوستانش قرار گرفته بود و همیشه اوقاتش رو به بازی رایانه‌ای گذرونده بود و از زندگیش کاملا نا امید بود. حالا که توی دنیای جدیدی زندگی می‌کنه که فرصت جدیدی هم به‌دست آورده است و میتونه تمام اشتباهات گذشته رو جبران کنه. دنیایی که رودیوس در اون تناسخ یافته دنیای سحر و جادو هست. پدرش یکی از خوشتیپ‌ترین و یکی از بهترین شمشیرزن‌های اون سرزمینه و مادرش بلکه زیباست هم کار با سحر و جادو رو بلده. روزی رودیوس در اتاقی به کتابی برخورد میکنه و سعی می‌کنه اون کتاب رو بخونه، زمانی که کتاب رو می‌خونه به‌ صورت شگفت‌انگیزی یاد می‌گیره که چجوری از جادو استفاده کنه. وقتی با استفاده از اون کتاب قدرت جادوییش رو تقویت می‌کنه، خانواده‌ش متوجه پتانسیل بسیار خوبه پسرشون در استفاده از جادو میشن. بعد معلم خصوصی برای جادوگری استخدام می‌کنن تا رودیوس بتونه به جادوگری کاملا مسلط بشه. علاوه بر یادگیری جادو، رودیوس از پدرش شمشیرزنی یاد می‌گیره و هر روز شمشیرزنی رو تمرین می‌کنه تا بتونه شمشیرزن ماهری مثل پدرش بشه. رودیوس به خودش قول می‌ده که اشتباهات گذشته رو جبران کنه و دیگه تکرار نکنه و زندگی خوبی برای خودش بسازه تا حس نا امیدی زندگی قبلی رو تکرار نکنه.

یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های تناسخ که به آن می‌شه اشاره کرد همین انیمه هست که محبوبیت و طرفدارای بسیار زیادی دارد.

فصل دوم این انیمه سال 2023 منتشر میشود.

 

  1. Kono Subarashii Sekai Ni Shukufuku Wo!

برترین انیمه های تناسخ

پسری به اسم ساتو کازوما که زیاد تو جامعه نبوده پس از سه روز بی‌خوابی برای خرید بازی موردعلاقه‌اش به بیرون می‌ره. زمانی که بازی رو می‌خره و در راه برگشت دختری رو ‌می‌بینه. وقتی کامیون به اون دختر نزدیک می‌شه سعی می‌کنه نجاتش بده، اما خودش به شکل عجیب و غریب و بسیار خنده‌داری می‌میره. ساتو وقتی بیدار میشه با دختر زیبا، خوش‌چهره و اعصاب خوردکنی به اسم آکو آشنا میشه که وظیفه‌ش راهنمایی کردن افرادی که مردن به دنیای پس از مرگ هست. آکو به ساتو دو تا حق انتخاب می‌ده که یا زندگی جدیدی رو شروع کنه یا بره بهشت و همیشه به زندگیش ادامه بده و بهش اجازه می‌ده اگه بخواد زندگی جدیدی رو شروع کنه یک آیتم از هر چیزی که بخواد رو می‌تونه همراهش ببره. جایی که ساتو باید بره سرزمینیه که داخلش مردم در صلح و آرامش زندگی می‌کنن که توسط ارتش پادشاه شیاطین تهدید می‌شه و زندگی مردم که براش زحمت کشیده بودن داشت نابود می‌شد و هر روز با ترس زندگی می‌کردن. ساتو وظیفه داره پادشاه شیاطین شکست بده و دوباره آرامش رو به اون سرزمین برگردونه. این آرزوی هر گیمری هست که وارد همچین سرزمینی بشه. ساتو انتخاب اشتباهی می‌کنه و تصمیم می‌گیره آکو رو همراهش ببره اما نمی‌دونست که آکو چون الهه هست هیچ قابلیت جنگی برای مبارزه با پادشاه شیاطین رو ندارد. اما وقتی تناسخ پیدا می‌کنن به اون سرزمین به مشکلات زیادی برمی‌خورن مثل خرج زندگی، خریدن خانه و غذا و کلی دردسر دیگه که از همینجا شروع می‌شه.

 

  1. Tensei Shitara Slime Datta Ken

یکی دیگه از برترین انیمه های تناسخ Tensei Shitara Slime Datta Ken هست که درمورد مردی 37 ساله به اسم ساتُرو میکامی که در شهر توکیو زندگی می‌کند و زندگی آروم و بی‌دغدغه‌ای دارد، از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و با یک شرکت بخصوص قرارداد بسته است. از زندگیش راضی هست و با رضایت کامل زندگیش رو ادامه می‌دهد و دوست داره که یک دوست‌دختر داشته باشد. وقتی در راه دوستش رو می‌بینه یک فرد که با چاقو سعی می‌کنه دوستش را بکشه ساتُرو دوستش را نجات می‌ده اما به صورت اتفاقی چاقو به ساتُرو میخوره و در حالی که مرگ رو به وضوح می‌بینه صداهایی عجیب و نامعلوم توی سرش می‌شنوه و علت این اتفاق و مرگش رو نمیتونه‌ درک کنه و در همون موقیت افسوس زیادی می‌خوره و به صورت غم‌انگیزی می‌میره. زمانی که چشامش رو باز می‌کنه می‌بینه که به لجن تناسخ پیدا کرده و دیگه انسان نیست. ساتُرو مهارت جدیدی یاد می‌گیره که میتونه هر چی خواست رو ببلعه و اگه چیزی که می‌بلعه رو توانایی یا قدرتی داشته باشه رو جذب کنه یا تحلیلش کنه یا اگر توانایی نداشت تجزیه‌ش کنه و می‌تونه از اون قدرت‌ها و جادوهایی که جذب کرده استفاده کنه. در حین گشتن و جذب کردن الماس‌ها به اژد‌های ترسناکی به اسم وِرودورا برخورد می‌کنه که یکی از چهار اژد‌های برتر دنیا هست و بخاطر نابود کردن یک شهر 300  سال هست که مهر و موم شده بود و از تنهایی در رنج و عذاب زیادی بود. ساتُرو پیشنهاد دوستی به وِرودورا می‌ده و قول میده مهر و مومش رو از بین ببره و میدونه که دوران زندگی آرومش و ایده‌آلش به پایان رسیده است و قراره زندگی پر ماجرا و هیجان‌انگیزی رو شروع کنه.

 

  1. Mo Dao Zu Shi

از دیگر برترین انیمه های تناسخ میتونیم به Mo Dao Zu Shi اشاره کنیم که درمورد در دنیایی که همه برای جاودانه شدن دست و پا می‌زدن و تلاش می‌کردن به زندگی جاودانه یا همون ابدی در همون دنیا دست پیدا کنن. یکی به اسم فرمانده ییلینگ وی ووشیان که در سن جوانی مروف شده بود، توسط شیشی رهبر تازه به دوران رسیده‌ی جیانگ که با چهار قومش شورش کرده بودن نقشه و برنامه‌ی قتل ووشیان رو ریخته بودن کشته شد. اما فرمانده ووشیان قبل از مرگش طلسم مهمی رو نابود کرد. بعد از 13 سال توی یک مراسم ممنوعه روحش به دلایل نامعلومی احضارشد، توسط فردی که قبلا هم رزم و هم‌کلاسی سابق ووشیان بود به اسم ژوآن‌یو. جسمش به ووشیان پیشکش شده بود و باعث تناسخ او به جسم ژوآن‌یو شد اما فردی که جسمش را برای احضار پیشکش کرده توسط فردی که درون اون جسم تناسخ پیدا کرده باید آرزوش را براورده کنه. مدتی بعد ووشیان با شخصی به اسم لان‌ وانگجی آشنا می‌شه و با لان به ماجراجویی می‌ره تا حقایق و رازهایی رو کشف کنه.

 

  1. Honzuki No GeKokujou: Shisho Ni Naru Tame Ni Wa Shudan Wo Erandeiraremasen

برترین انیمه های تناسخ

دختری به اسم ماین که علاقه‌ی بسیار شدیدی به خواندن کتاب داره، که همین علاقه باعث می‌شه که همیشه کتاب بخونه و از خواندن کتاب لذت ببره. یکی از بهترین خصوصیت‌های ماین همین کتاب خواندن و ذوق و اشتیاقش به کتاب خوانی هست و ادبیات رو خیلی دوست داره. در سن پایین ماین چند کتاب برای بچه‌ها نوشته که همین کارش واقعا غافلگیر کننده‌ست. زمانی که کشیش معبد که مسئول آموزش به ماین بود سعی می‌کنه خاطرات ماین نگاه کنه متوجه میشه که قبلا اون دختر در دوره دیگه و در سرزمین دیگه‌ای زندگی می‌کرده و تمام کتاب‌ها از جمله روانشناسی، فیزیک، شیمی و…. هزاران کتاب دیگه رو مطالعه کرده و در زندگی قبلیش با تمام وجودش عاشق کتاب خوندن بوده و در سراسر ذهنش پر از دانش‌ها در همه رشته‌ها هست، اون دختر از کتاب خوانی در زندگی  قبلش لذت بی‌حد و تمام‌نشدنی می‌برد. آرزوش این بود که کتاب‌دار بشه و مسئول کتاب‌خانه باشه وقتی در کتاب‌خانه مشغول کتاب خوانی بود بر اثر یک حادثه باعث می‌شه که در لحظات پایانی زندگیش قبل از مرگش آرزو کنه که در زندگی بعدیش همه نوع کتابی بخونه و بتونه در آرامش به خوندن کتاب زندگیش رو ادامه بده، وقتی که آرزوش برآورده می‌شه در قرون وسطی در جسم کودکی پنچ ساله و ضعیف تناسخ پیدا می‌کنه. که در اون زمان دسترسی به ماشین چاپ غیر ممکن بود و کتاب فقط با دست نوشته می‌شد. کشیش که به خاطرات زندگی قبلی ماین دست پیدا کرده بود و داستان زندگی قبلی ماین رو می‌دونست همه چی براش از جمله علاقه عجیب اون دختر به کتاب خواندن روشن شده بود. ماین به دلیل کتاب‌های کم اون دوره و سختی‌های نوشتاری اون زمان نا امید نمی‌شه و با اراده‌ی شکست‌ناپذیرش به خواندن کتاب مشغول می‌شه و حتی اگه کتابی نبود که بخونه خودش کتاب‌هارو می‌نویسه.

 

  1. Youjo Senki

 

یکی دیگه از برترین انیمه های تناسخ Youjo Senki هست که درمورد یکی از افسران باهوش و رتبه دار ژاپنی در جنگی ویران‌کننده‌ای کشته می‌شه. روحش در جسم دختر بچه‌ای به اسم تانیا دگورچاف تناسخ پیدا می‌کنه و تانیا تلاش می‌کنه و تمرین می‌کنه و تبدیل به یک سرباز بسیار جوان می‌شه. اما بعد ها بخاطر بی‌رحمی زیاد، بداخلاقیش،  استراژی‌های بی‌نظیر جنگی لقب ترسناکی به اسم شیطان راینه به او داده می‌شه. که  تبدیل می‌شه به فرمانده جوخه‌ی سوم حمله از گردان دویست‌  و پنجم ساحره‌های ارتش امپراطوری مقلب به شیطان راینه. تانیا در دنیایی تناسخ یافته است که جنگشون همراه با اسلحه و جادو هست. او که فرمانده‌ی بسیار سختگیری هست بر تمام افراد گردانش نظارت می‌کنه و روحیه بسیار قدرتمندی داره و تلاشش می‌کنه تا برنده جنگ باشه و از سربازهای ضعیف در در تیمش متنفره چون باعث رنج و عذابش می‌شه و نمی‌تونه تحمل کنه. ولی کسی هنوز نمی‌دونه که درون تانیا روح یک مرد افسر باتجربه هست که دلیل هوش و استراژی‌های بی‌نظریش همین هست. زمانی که این دختر بخاطر سرپیچی از دستورات تصمیم گرفت جنگ رو ادامه بده امپراطوری داشت وارد جنگ‌جهانی می‌شد. تانیا قدرت خیره‌کننده و بسیار عظیمی از قدرت جادوییش در جنگ به‌نمایش گذاشت. او تصمیم داشت امپراطوری رو به قوی‌ترین و بزرگ ترین کشور در دنیا و در تاریخ تبدیل کند.

این انیمه دو ویس‌اکتور بسیار معروف داره به اسم سائوری هایامی و یووکی آئویی که در انیمه‌های محبوبی مثل دمون‌اسلیر و اسپای‌ایکس‌فَمیلی ویس‌اکتور هستن.

 

  1. Kage No Jitsuryokusha Ni Naritakute

این انیمه درباره‌ی پسری به اسم مینُرو کاگِنو هست که در مدرسه‌ای تحصیل می‌کنه و وانمود می‌کنه که فردی معمولی و آروم هست اما در اصل شخصیت واقعیش مخفی کرده است. او هر روز مشغول تلاش و تمرین هست و حتی در مدرسه و هنگام درس خواندن هم تمرین ‌می‌کنه و دوست داره تا جایی که می‌تونه قوی بشه او که هر شب برای قوی شدن بیرون می‌ره و سعی می‌کنه باندهای خلاف‌کار سطح شهر رو بیرحمانه از بین ببره. با دختری به اسم نیشینو آکانه که هم‌کلاسیش هست آشنا می‌شه. زمانی که این دختر توسط باند خلاف‌کار دزدیده می‌شه مینُرو سعی می‌کنه جون این دختر را نجات بده و ماسک می‌پوشه تا شناسایی نشه. در حین درگیری قدرت باورنکردنی خود را به نمایش میزاره و کسانی رو که نیشینو رو دزدیده بودن به شکلی بیرحمانه مورد ضرب و شتم قرار می‌ده و اون دختر رو نجات می‌ده.  مینُرو فقط یک رویا داشت اونم این بود که قهرمان بشه و این آرزوی قلبیش بود و هرگز براش یک اشتیاق معمولی نبود، او هرگز از این رویا دست نکشید و نا امید نشد و همینجور به ‌تلاش ادامه داد و مهارت‌هاشو تقویت کرد و می‌دونست بلاخره یک روزی رویایش به واقعیت تبدیل می‌شه و می‌دونست با این جسم معمولی فقط می‌تونه حریف چنتا خلاف‌کار بشه. چند روز بعد مینُرو بر اثر تصادف با کامیون جون خود را از دست می‌دهد و در دنیایی جدید که می‌تونست رویایش را عملی کنه تناسخ پیدا می‌کند.

 

  1. Paripi Koumei

برترین انیمه های تناسخ

داستان درمورد صدر اعظم به اسم ژوکه کونگمینگ هست که در سه پادشاهی فرد بسیار معروفی بود و شهرت بسیار خوبی در فن تدابیر جنگی و نقشه‌کشی داشت. در زمانی که ژوکه پیر می‌شه ارتشش در دشت‌های ووژانگ کاملا محاصره شده بودن و از لحاظ ذهنی و جسمی ضعیف شده بودن و در مرز فروپاشی بودن. در این سو پادشاه شو لیو بی دار فانی رو وداع کرده بود و پادشاهی در وضعیت بحرانی بود. ژووکه که پیر شده بود و به بیماری غیر قابل درمانی گرفتار شده بود. زمانی که صدر اعظم آخرین نفس‌هاشو می‌کشه، وضعیت جنگ به ضررش بود و میدونست اخرین جنگیه که می‌بینه و ارتشش شکست می‌خوره. اما ژووکه دوستانش و فداکاری‌هاشون رو فراموش نکرده بود و خاطراتشون رو مرور می‌کرد در همون لحظه آرزو می‌کنه که اگه قرار باشه روزی دوباره بتونه برای لحظه‌ای هم که شده زندگی کنه دوست داره اون سرزمین در آرامش و صلح همیشگی باشه تا بتونه آرامش رو تجربه کنه. زمانی ژووکه به‌هوش میاد خودش را در جایی عجیب غریب می‌بیه و تصور می‌کنه بخاطر گناهانش به جهنم فرستاده شده. اما رویایش شروع شده و وارد سرزمینی سرشار از آرامش و صلح شده است، وقتی دوستانش او را می‌بینن ژووکه رو به یک کلوپ شبانه می‌برن. اونجا زمانی که دختر زیبایی به اسم ایکو داشت آواز می‌خوند ژووکه مجذوب چهره و صدای اون دختر می‌شود و همین باعث میشه از اون دختر خوشش بیاد و عاشق موسیقی بشه و به ایکو قول بده که جهانی که داخلش تناسخ یافته رو بهتر بشناسه و در موسیقی همراهیش کنه و……

 

  1. Otome Game No Hametsu Flag Shika Nai Akuyaku Reijou Ni Tensei

Shiteshimatta…

برترین انیمه های تناسخ – این داستان درباره‌ی دختری به‌اسم کاتارینا کلائس هست که در سرزمین پادشاهی سورسیر زندگی می‌کنه و خانواده‌ی با اصل و نصبی داره، او فرزند خاندانی اشرافی و بسیار ثروت‌مندی هست. زمانی که کاتارینا با جیورد استوارت سومین شاهزاده کشور آشنا می‌شه و در باغ مشغول قدم زدن می‌شن پای کاتارینای هشت‌ساله به سنگ گیر میکنه و باعث می‌شه زمین بخوره تا خاطرات زندگی گذشته‌ش رو ببینه و بفهمه که اون موقع در زمان دبیرستان اوتاکو بوده و همیشه در حال بازی کردن بازی اوتومه در اتاقش بوده است و بخاطر بازی زیاد مدرسه‌ش دیر شده بود، برای همین پرید وسط خیابان و در سن 17 سالگی بر اثر تصادف مرد. یادش میاد که در اصل تناسخ پیدا کرده و دوباره زنده شده و در خانواده معمولی در زندگی قبلیش به‌دنیا آمده، که واقعا اون چیزی نیست که تظاهر می‌کنه و قبلا یک دختر معمولی بوده است. او دیگه دست از رفتار بیهوده و تظاهر سازی برای نجیب‌زاده بودن دست برمی‌داره ولی همین کارش باعث مراسم نامزدی با شاهزاده جیورد میشه. اما از بدشانسی متوجه میشه که در دنیای یکی از بازی‌هایی که قبلا بازی می‌کرده متولد شده، که اسم شخصیت بد وشرور اصلی همون بازی هم کاتارینا کلائس بوده که هر پایانی هم براش رقم بخوره با عذاب و بدبختی روبه‌رو میشه. در هر صورت کاتارینا کار آسانی نخواد داشت و باید تلاش کنه که سرنوشتش مثل بازی‌ای که انجام ‌میداده رقم نخوره و آیا ممکن هست که فردی شخصیت بد داستان هست، سرنوشت خوبی در انتظارش باشد؟

 

  1. Seirei Gensouki

برترین انیمه های تناسخ

در  یک روز آرام و آفتابی زمانی که هارو آماکاوا در سن 20 سالگی سوار اتوبوس بوده یهو بر اثر یک اتفاق اتوبوسی که سوارش بوده با قطار برخورد می‌کنه و باعث می‌شه هارو کشته بشه. اون پسر در جسم پسر دیگری در دنیایی ناشناخته به اسم پادشاهی بِلتروم که هارو هرگز ندیده بود اون مکان رو تناسخ پیدا می‌‌کنه. اما خاطرات هارو و آماکاوا هاروتو همون بچه‌ای که در جسمش متولد شده بود بهم گره می‌خوره. اما ریو با اینکه شخصیتش شروع به تغییر می‌کنه اما هنوز دنبال انتقام از قاتلان مادرش هست و حس انتقامش حتی یک ذره هم کم نشده. او در محله‌های فقیرنشین حاشیه‌ی شهر زندگی می‌کنه. وقتی ریو با دختری به اسم سِلیا آشنا می‌شه متوجه میشی که قدرت جادویی بسیار زیادی داره و می‌تونه از جادو استفاده کنه. زمانی که یک قاتل به ریو حمله می‌کنه و سعی می‌کنه اون رو بکشه ریو یاد می‌گیره که چجوری از قدرت جادویی فوق‌العاده‌ش استفاده کنه. بعد ریو شاهزاده خانوم ربوده شده که توسط همون قاتل در کیسه‌ای زندانی شده بود می‌بینه و نجاتش می‌ده و اون رو به قصر می‌بره تا به خانواده‌ش تحویل بده. این کار باعث می‌شه که توسط پادشاهِ بلتروم به او پاداش داده بشه بخاطر لطفی که انجام داده و بهش اجازه دادن که ریو در آکادمی جادوی سلطنتی بِلتروم ثبت‌نام کنه تا سحر و جادو یاد بگیره. اما ریو باید اینو بدونه که آکادمی سلطنتی برای یک حاشیه نشین فقیر جای بسیار دشواری خواهد بود.

 

  1. Kenja No Mago

یکی دیگه از انیمه برترین انیمه های تناسخ انیمه “نوه جادوگر” هست که در مورد: مردی که بعد از تموم کردن کار طولانی و خسته‌کننده‌ش در حال رفتن به خانه بود، ناگهان با یک ماشین تصادف می‌کنه و می‌میره. زمانی که چشماش باز می‌کنه متوجه می‌شه در بدن کودکی دوباره زنده شده. اسمش در اون جهان شین ولفورد است و شین تمام خاطراتش را به‌یاد داره ولی دلیل مرگش یادش نمیاد و به‌یاد داشت زمانی رو که روی زمین در شهر توکیو زندگی می‌کرده. او الان با پدربزرگش به اسم مرلین ولفورد در جنگی دور افتاده زندگی میکنه، که اون پسر بچه تنها بازمانده حمله یک شیطان به خونه‌شون بود. مرلین اون پسر رو زمانی که بچه بود پیدا کرد و بزرگ کرد. مرلین ولفورد بیشتر بخاطر قدرت و جادوی بسیار زیادی داشت یک قهرمان در پادشاهی اِرلشاید شناخته می‌شد و فرد دانا و مورد تحسینی بود. شین که استعداد زیادی در استفاده و کنترل جادو داشت روز به روز استعدادش بیشتر شکوفا می‍کرد و ماهر تر می‌شد در استفاده از جادو که همین باعث توجه زیاد و شگفتی مرلین می‌شد. شین باید علاوه بر استفاده از جادو، ساخت صلاح‌جادویی و شمشیرزنی هم یاد می‌گرفت. دو سال بعد شین در سن ده سالگی برای شکار شیطان با مرلین به جنگل رفت و تونست اون شیطان رو شکست بده که مرلین رو خیلی تحت تاثیر قرار داد. وقتی شین 15 ساله می‌شه در محل تمرین قدرت جادویی شگفت‌انگیزی رو به نمایش میزاره که همین باعث میشه در آکادمی جادوی پادشاهی ثبت‌نام کنه تا مهارت‌های جادویی خودش رو تقویت کنه و شکارچی شیاطین بشه.

 

  1. Kumo Desu Ga Nani ka?

انیمه من یک عنکبوتم پس چی؟ این داستان درباره یک مدرسه هست که در یک روز آروم و معمولی که دانش‌آموزان کارهای روزمره خود را انجام می‌دادن که ناگهان اتفاق خیلی وحشتناکی رخ می‌دهد که کل مدرسه منفجر می‌شود. از این رو دانش‌آموزان خیلی کمی خوش‌شانس هستن که به عنوان یک نجیب‌زاده یا شاهزاده به دنیایی دیگه تناسخ پیدا کنن. ولی تعداد خیلی کمی از این دانش‌آموزان به عنوان یک اشراف‌زاده تناسخ پیدا کردن. اما دختری که همیشه بازی می‌کرد و توی بازی می‌باخت و تو مدرسه هیچ دوستی نداشت از شانس بسیار بدی که داشت داخل جسم یک عنکبوت تناسخ پیدا کرد که اسمش کومُکو بود. کومُکو سعی میکنه به عنوان یک عنکبوت از وضعیت و جایی که هست اطلاعات جمع کنه. زمانی که فکر می‌کنه با عنکبوت بودن تازه سختی‌هاش تموم شده و می‌تونه یک گوشه لم بده و از راحتی لذت ببره، متوجه می‌شه که عنکبوت بودن کار راحتی نیست و باید به‌دنبال غذا باشه و حشره شکار کنه تا از گرسنگی نمیره. در همین حین که دنبال غذا می‌گرده با موجودات و هیولاهای خطرناکی روبه‌رو میشه که باید اون‌ها رو شکست بده سعی کنه سطح و لول خودش رو با نابود کردن اونا بالا ببره تا بتونه به‌خاطر تلاش‌ها و انگیزه‌ای که داره یک زندگی خیلی بهتر به‌دست بیاره.

این انیمه دو کاراکترش یک ویس‌اکتور دارن به اسم یوکی آئویی که توسط استودیو “Millepenesee” ساخته شده است.

 

  1. Maou Gakuin No Futekigousha: Shijou Saikyou No Maou No Shiso, Tensei Shite Shison-Tachi No Gakkou

در چندین سال پیش بین انسان‌ها و شیاطین جنگ گسترده‌‌ای به وجود آمد که باعث شد  به درگیری پر از خون و کشت و کشتار زیادی منجر بشود. پادشاه شیاطین به اسم آنوث ولدیگورد در این جنگ به شکل وحشتناکی کشته می‌شود و آرزو می‌کند در جایی متولد بشود که صلح و آرامش در اون سرزمین باشد. اما جایی به اسم دلزگید که یک سیستم آموزشی هست برای اینکه افرادی رو پرورش بده تا نسل بنیانگذار برای پادشاه شیاطین جدید مشخص بشه. از اون زمان 2000 هزار سال گذشته و گفته شده به‌زودی بنیانگذار پادشاه شیاطین بیدار می‍شه و در جسم یکی از دانش‌آموزان دلزگید تناسخ پیدا می‌کنه. همه در قلمرو شیاطین منتظر برگشتش هستن، چون برگشت دوباره‌ش باعث شادی و خوشحالی در قلمرو شیاطین میشود. زمانی که فردی به اسم آنوس وُلدیگوآرد که پادشاه شیاطین در جسم اون تناسخ پیدا کرده بود، در تست آکادمی جادو شرکت کرد. تا شهرت خود را به عنوان پادشاه شیاطین پس بگیره، اما در همه مراحل نمایش خیره‌کننده‌ای به نمایش میذاره که باعث می‌شه متوجه بشه در چند هزار سالی که نبوده جادو به شدت در سراسر دنیا ضعیف شده و کاهش یافته است. اما بعد آنوس در مبارزه قدرت واقعیش نشون می‌ده و خودش رو به عنوان بنیانگذارتون اصلی اعلام میکند و به همه میفهمونه که پادشاه اصلی شیاطین هست. و…..

 

فصل دوم این در ژانویه سال 2023 پخش خوهد شد.

 

  1. Uragiri Wa Boku No Namae Wo Shitteiru

داستان این انیمه درباره فردی به اسم یوکی هست که در پرورشگاه زندگی می‌کنه چون خانواده‌ای نداشت. و اونجا برای بچه‌های پرورشگاه کتاب می‌خوند.  اما وقتی می‌خوابه خواب‌های عجیبی و بسیار ترسناکی می‌بینه که یکی سعی می‌کرد از مرگ نجاتش بده. با این حال نمی‌خواد خواب‌هایی که می‌بینه رو فراموش کنه چون حس می‌کنه این خواب‌ها یک جورایی براش مهم هستن و یاد آور چیزی هست براش که یادش نمیاد. اما یوکی می‌خواد بره به یک محله دیگه که مدیرش سعی می‌کنه اون رو تا فارغ‌التحصیل شدن نگه‌ش داره. بعضی وقت‌ها به یوکی نامه‌های عجیبی میفرستن که خواستار مرگش هستن این نامه‌ها یوکیو به شدت ناراحت و غمگین می‌کنه و باعث می‌شه فکر کنه کسی دوستش نداره و بهش احتیاجی نداره. یوکی همیشه در کمال نا امیدی و حسرت از خودش می‌پرسه که چرا من متولد شدم و دلیل اینجا بودنم چیه. او موقع لمس کردن بقیه می‌تونه خاطرات تلخ و تاریکشون رو ببینه. چند وقت بعد یوکی وقتی سعی میکنه یکیو نجات بده می‌بینه اون شخص سایه بوده و نزدیک بود که یوکی هنگام رد شدن یک کامیون کشته بشه، یک مرد با چشمانی زیبا و نقره‌ای جون اون رو نجات می‌ده و یوکی میفهمه که چشمای اون مرد مال این دنیا نیست. یوکی کم کم سعی می‌کنه حقایق بفمه و بدونه در اصل کی هست و خواب‌هایی که میبینه آیا واقعیتی در این خواب‌ها نهفته هست یا نه.

 

  1. Kuro No Shoukanshi

برترین انیمه های تناسخ

پسری به اسم کلوین که حاضر بود برای تناسخ پیدا کردن و رفتن به دنیای جدید و توانایی‌های قدرتمند، تمام خاطراتش فدا کنه تا بتونه زندگی جدیدی در دنیایی جدید آغاز کنه و قدرت و توانایی‌های خوبی به‌دست بیاره. او توسط الهه‌ای زیبا که چهره‌ش رو یادش نمیاد به‌عنوان یک احضار کننده به جهان دیگه‌ای فرستاده شد. او در دنیایی فرستاده شد که فانتزی هست و پر از نبرد با شمشیر و جادو هست که گیمرهای زیادی آرزوی زندگی کردن در همچین جهانی رو دارن. البته کلوین قبل از اینکه تناسخ پیدا کنه مهارت‌ها و تواناییش رو انتخاب کرده است.  او اولین ماجراجوییش رو با رفتن به نزدیک‌ترین شهر آغاز می‌کند و در انجمن ماجراجویان ثبت نام می‌کند. در اون سرزمین احضارکننده بسیار کم هست برای همین کلوین سعی می‌کنه احضارکننده بودنش مخفی کنه، تا از خطرهای احتمالی جلوگیری کند. زمانی که عضو رسمی انجمن ماجراجویان می‌شه، باید برای ارتقاع لولش ماموریت بره و برای هر ده ماموریتی که به‌درستی انجام بده لولش بالا و بالاتر میره. زمانی که کلوین ماموریت می‌ره متوجه علاقه زیادش به جنگ و جنگیدن می‌شه و همین باعث می‌شه یارانی برای خود پیدا کنه که سعی کنه مانایی و امتیازاتی که داره رو زیاد کنه تا به وسیله اون‌ها بتونه الهه محبوبش در جسمی فیزیکی احضار کنه.

 

  1. Knight’s And Magic

برترین انیمه های تناسخ

یک برنامه‌نویس نابغه و بسیار حرفه‌ای و اوتاکو به اسم کوراتا که در شرکتی بزرگ کار می‌کنه و علاقه خیلی زیادی به بازی‌های رایانه‌ای داره. زمانی کوراتا در هنگام بازگشت به خونه بود ناگهان بر اثر تصادف کشته میشه. ولی در بدن بچه‌ای با اصل و نسب به اسم ارنی متولد می‌شه که در پادشاهی فرم مویلا در قرون وسطی زندگی می‌کرد. در زمانی که داشتن در جاده به خونه برمی‌گشتن، حشرات هیولا شکلی بهشون حمله می‌کنه که باعث می‌شه ارنی ربات‌هایی رو ببینه مثل همون بازی که در زندگی قبلیش بازی می‌کرد. اون ماشین‌های رباتی معروف به شوالیه‌های سیاه بودن که با جادو کار می‌کردن و در برابر هیولاهای بزرگ و ترسناک از مردم محافظت می‌کردن، ولی ارنی علاقه، شوق و ذوق زیادی نسبت به اون ماشین‌های رباتی داشت. همین موضوع باعث می‌شه ارنی تصمیم بگیره شوالیه گردان بشه تا بتونه با اون ربات‌ها از مردمش دفاع کنه. او برای رسیدن به رویا و آرزوهاش در آکادمی سلطنتی همون کشور ثبت نام کرد. اون آکادمی که مخصوص زنان و مردانی هست که می‌تونن از جادو استفاده کنن. این آکادمی به اون‌ها یاد میده که چگونه از جادو استفاده کنن، مهارتشون تقویت کنن و به چه شکل شوالیه‌های سیاه رو به حرکت دربیارن تا از مردمشون با شجاعت زیاد محافظت کنند. ارنی برای رسیدن به رویایش باید در این آکادمی تمام تلاشش انجام بده تا مجوز استفاده از شوالیه سیاه رو به او بدهند.

 

  1. Saihate No Paladin

داستان این انیمه مربوط به پسری به اسم ماری بلود ویلیام جی است. که از زندگی قبلی خود خاطره‌ای نداره و زمانی که برای اولین بار چشمش را باز می‌کند بالای سرش یک مومیایی، اسکلت و یک روح پیر ترسناک رو می‌بینه. اون روح پیر برای اون پسر افسانه ظاهر شدن اولین خدا رو تعریف می‌کند: که در زمان آغاز جهان  مانایی که جهان رو به وجود آورد اینقدر بزرگ بود که نتونست شکلش رو حفظ کنه و همینجور توی دنیا در حال چرخیدن بود، که همونجا اولین خدا ظاهر شد. اون پسر در شهری که خیلی وقت هست سقوط کرده و تقریبا ویران شده زندگی می‌کند. روح پیر که اسمش گاسِ هست و باهوش‌تر از بقیه‌ست و استاد هنرهای جادوییه به او کلمه‌های جادویی و قدرت‌های جادویی رو آموزش می‌دهد. مومیایی که اسمش ماری هست به ویلیام آموزه‌های مذهبی و دینی، مسئولیت‌پذیری و مهم تر از همه عشق رو آموزش می‌ده و برای ویلیام مثل یک مادر می‌مونه. اسکلت که اسمش بلود هست به ویلیام جنگیدن، شجاعت و فداکاری رو آموزش می‌دهد. همینطور که ویل روزبه‌روز بزرگ تر و ماهر تر می‌شه و توانایی‌هاش بیشتر می‌شود. باعث می‌شه اون سه نفر که مسئولیتش رو قبول کردن باهاشون صمیمی‌تر بشه و بهتر درکشون کنه. ویل بعد از اینکه بزرگ می‌شه اون شهر رو ترک می‌کنه و وارد سرزمینی می‌شه که هیچ اطلاعاتی درباره‌ش نداره و از همین جا ماجراجوییش رو شروع می‌کنه تا قوی تر بشه و تجربه زیادی کسب کنه.

 

  1. Tensei Shitara Ken Deshita

برترین انیمه های تناسخ

فردی بر اثر حادثه‌ای می‌میره و در دنیایی ناشناخته و فانتزی بیدار می‌شه وقتی متوجه می‌شه که نمیتونه هیچ حرکتی انجام بده، میفهمه درون یک شمشیر افسانه‌ای و جادویی وسط سنگ در جنگی دور افتاده تناسخ پیدا کرده و دوران سختش تازه شروع شده است. زمانی اون شمشیر مهارت‌های خود را می‌بینه که شامل خود-بازیابی و کنترل کردن اجسام با ذهن هست، تصمیم می‌گیره که لولش افزایش بده. اما اون شمشیر درون سنگ هست با اینکه افراد زیادی سعی کردن شمشیر رو از سنگ بیرون بکشن اما هیچ کدوم موفق نشدن، چون هرکسی نمی‌تونه اون شمشیر رو بیرون بکشه مگر به خواست خود شمشیر باشه. اون شمشیر که انسانی درونش تناسخ یافته بود با خواست و اراده خودش هم می‌تونه حرکت کنه و هم می‌تونه مبارزه کنه. وقتی شمشیر مبارزه می‌کنه می‌تونه قدرت‌های جدیدی بگیره، قدرت‌هاشو افزایش بده، قویشون کنه و لولش رو بالا ببره. اون شمشیر می‌فهمه که شمشیر زنی نداره و یک شمشیر تنها و بدون هیچ دوستی هست، همون زمان یک هدف جدید پیدا می‌کنه که بخاطر کسی که در آینده می‌خواد ازش استفاده کنه بره قوی‌تر بشه و مهارت‌های بقیه رو مال خودش کنه تا قوی‌ترین شمشیر دنیا بشه و شمشیر لایقی برای اون فرد در آینده تبدیل بشه. او که همینجور به نابود کردن و قوی شدن و شکست دادن هیولا ها ادامه می‌ده، لولش هر روز بالاتر و بالاتر می‌بره. در یک روز بارانی زمانی که یک دختر بچه به اسم فِرین که از خاندان گوش گربه‌ای سیاه هست که خاندانی بد نامه، برای اینکه تکامل پیدا نکرده و برده دیگران هست در حال فرار از دست هیولایی ترسناک و دوسر بوده. شمشیری رو وسط جنگل می‌بینه همونجا با شمشیر آشنا می‌شه و با کمک شمشیر اون هیولای ترسناک رو شکست می‌ده و صاحب و تنها دوست شمشیر که اسم شیشو رو براش می‌ذاره، می‌شه. فِرِین رویای قوی شدن داشته و از ظلم خسته شده بوده سعی می‌کنه با کمک شیشو قوی و قوی‌تر بشه و…..

 

  1. Shijou Saikyou No Daimaou, Murabito A Ni Tensei Suru

این داستان درباره انسانی هست که محدودیت‌های انسانی خود را پشت سر گذاشته و به شکل باورنکردنی‌ای قوی‌ترین انسان در دنیا و تاریخ اون دنیا شده است. مردم او را لرد شیطانی صدا می‌کنن و دوستانش او را حتی انسان هم خطاب نمی‌کنن و حتی به چشم انسان به او نگاه نمی‌کنن. همین موضوع باعث شد که لرد شیطانی از پیروزی‌های همیشگی‌اش خسته بشه و دلش بخواد که دوباره انسان خطاب بشه و طعم شکست رو بچشه. اما همه دشمنانی که می‌تونستن اون رو شکست بدن تک تک نابود شدن و کاملا از بین رفتن. پس لرد شیطانی به فکر این میوفته که دوباره از نوع متولد بشه. و خودش و جادویی که داشت رو ضعیف می‌کنه تا در شهری دور افتاده درون جسم پسری به اسم آرد متئور تناسخ پیدا کنه که حتی یک بار هم که شده دوباره بهش به چشم انسان نگاه کنن. آرد آرزو داره که دوباره انسان خطاب بشه و دوستان خوبی برای خودش پیدا کنه. اما زمانی که برای تناسخ لرد شیطان، خودش رو فدا کرد مدت زیادی در هیچ‌جا نبود. که همین باعث شده بود سطح جادو، تحصیل و علم در اون دوره بسیار پایین بیاد و نسبت به قبل خیلی کمتر بشه. آرد که دوباره قوی‌ترین فرد اون دنیا بود تصمیم می‌گیره نا امید نشه و تمام تلاشش برای پیدا کردن حریفی انجام بده که بتونه اون رو شکست بده و آرد سعی می‌کنه تا جایی که می‌تونه قدرتش مخفی نگه داره.

این انیمه همین بهار امسال توسط استودیو  Silver Link ساخته شد و تا 12 قسمت منتشر شد.

 

  1. Death March Kara Hajimaru Isekai Kyousoukyoku

برترین انیمه های تناسخ

این انیمه درباره‌ی برنامه نویسی به اسم ایچیرو سوزوکی که 29 سال سن دارد و چند وقت دیگه 30 ساله می‌شود. ایچیرو فردی بسیار سخت‌گیر و پرتلاش هست و همیشه محو کار کردن است. او حتی آخر هفته‌ها هم سخت کار می‌کند. اما همین زیادی روی در کارهایش و قبول کردن مسئولیت کارهای دیگران باعث می‌شه که خیلی سخت‌تر کار کنه و همین باعث میشه که به ایچیرو بی‌خوابی و فشار روانی زیادی وارد بشه. زمانی که ایچیرو بعد از مدت‌ها بی‌خوابی برای مدتی می‌خوابه، ناگهان بیدار می‌شه و متوجه می‌شه در یک جای ناشناخته با یک نسخه از خودش جوان‌تر بیدار شده. اما در اصل در دنیای فانتزی تناسخ پیدا کرده است. اونجا با اسم ساتو شناخته می‌شه همون اسمی که موقع آزمایش بازی استفاده می‌کرد. قبل از اینکه بفهمه که چرا اینجاست و فکر می‌کنه که این یک خواب هست ارتشی از هیولاها به او حمله می‌کند. و ساتو زمانی هیولا ها رو شکست میده به مهارت‌های جنگیش پی می‌بره. ساتو می‌فهمه که هیچ راهی نیست که دوباره به دنیای خودش برگرده و این جهان براش خواب نیست و واقعیه. ساتو فکر برگشتن رو از ذهنش بیرون می‌کنه و با واقعیت کنار میاد و ماجراجوییش رو از همونجا آغاز می‌کنه و……..

این انیمه یک ویس‌آکتور بسیار معروف به اسم تاکاهاشی ریِ داره که ویس‌اکتور انیمه‌های ریزیرو کونوسوبا و….. بوده است.

 

  1. lookism

داستان این انیمه درباره‌ی پسری نسبتا فقیر و نوجوان به اسم پارک هیونگ سوک است. پارک هیونگ خیلی چاق بد قیافه و زشت هست و بخاطر همین بقیه خوک کثیف صداش می‌کنن. اطرافیان هیونگ و هم‌کلاسی‌هایش خیلی اذیتش می‌کردن و مجبورش می‌کردن ادای خوک یا سگ رو در بیاره و همیشه مسخره‌ش می‌کردن یا کتکش می‌زدن. هیونگ همیشه بخاطر رنجی که می‌کشید آرزو می‌کرد که بمیره، یا توی این دنیا با این شکل و قیافه نباشه. هیونگ سوک بخاطررفتار هم‌کلاسی‌هایش تصمیم می‌گیره به یک دبیرستان دیگه انتقالی بگیره، تا دیگه اینجوری اذیت نشه و کسی کتکش نزنه. وقتی انتقالی می‌گیره تصمیم می‌گیره تا عوض بشه و خودش رو تغییر بده، اما متاسفانه راه به جایی نمی‌بره و دوباره کتک می‌خوره. زمانی که ناامیدانه بعد از کتک خوردنش می‌ره می‌خوابه، وقتی که بیدار می‌شه می‌بینه تو بدن یکی دیگه تناسخ پیدا کرده است. هیونگ سوک تو بدن یک پسر نوجوان زیبا و قد بلند و جذاب بیدار شده. اما متوجه می‌شه که وقتی توی این بدن بیدار می‌شه، بدن اصلی خودش خواب هست و فقط می‌تونه توی یکی از بدن‌ها بیدار بمونه. حالا که شانس به هیونگ رو کرده، می‌تونه زندگیش رو با بدنی زیبا شروع کنه و تحقیق کنه تا بفهمه اون بدنش جذابش از کجا آمده است.

 

22. Tensei Oujo to Tensai Reijou no Mahou Kakumei

داستان در دوره شمشیرها، قهرمانان و اساطیر رخ می ده. هیولاهای غول پیکر زمین رو به وجود آوردن اما انسان ها این زمین رو ازشون دزدیدن. این کار سبب خشم این هیولا شد و باعث شد که شروع به خوردن انسان ها بکنن. انسان ها برای مقابله از خدایان کمک خواستن. در تمام دنیا هیولاهای کیوجو شروع به پخش شدن کردن و خرابی بسیاری به بار آوردن اما انسان ها با شکار کیوجوها به مقابله باهاشون پرداختن. بشریت همچنین با تشریح اعضای این هیولاها به شکوفایی رسیدن. جیرو مردیه که از دست مرگ فرار کرده و برای امرار معاش به شکار کیوجوها مشغوله. اون با کومی بیست و یکم ملاقات می کنه که کسی داره اونو تعقیب می کنه. بعد از این ملاقات جیرو و دوستاش شروع به کشف اسرار این جهان می کنن.

 

23. Saikyou Onmyouji no Isekai Tenseiki

بعد از خیانت همراهانش، هارویوشی، قوی ترین بهشتی، در معرض مرگ بود. هارویوشی به امید خوشبختی در زندگیش بعدیش، تکنیک مخفی تناسخ رو اجرا میکنه و به یه دنیای دیگه منتقل میشه! توی یه خانواده از جادوگرها متولد میشه ولی قدرت های جادویی رو به ارث نمیبره. “کی به جادو نیاز داره؟ من با تکنیکای قدیمی خودم توی این دنیا زنده میمونم!”

24. Eiyuuou, Bu wo Kiwameru Tame Tenseisu: Soshite, Sekai Saikyou no Minarai Kishi♀

شاهزاده قهرمان، “اینگلیس”، شوالیه مقدس و استاد همه چیز، به پادشاهی ای که ساخته نگاه میکنه. اون که تمام عمرش رو صرف این هدفش کرده، تنها آرزوش اینه که دوباره زندگی کنه ولی ایندفعه عمرش رو صرف خودش کنه. تا اینکه ناگهان به عنوان یک پادو دوباره متولد میشه.

Related posts

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان

نقد و بررسی فیلم Lumberjack the Monster هیولای هیزم شکن

نقد و بررسی انیمه Kenka Dokugaku ضربه ویروسی

2 نظرات

Mehrdad ژانویه 15, 2023 - 3:10 ب.ظ
این لیست چندان درست نیست به طوری که انیمه های ایسکای مطرح و برتر مثل Overlord و Rezero و حتی Tate no Yuusha و No Game No Life و InuYasha و SAO رو نداره و بیشتر انیمه هایی که سطحی هستن معرفی شدن.
Alireza ژانویه 15, 2023 - 3:19 ب.ظ
عزیز این تناسخه. ایسکای یه چیز دیگست که باید تو پست مربوط به خودش بگردی. تو سایت هم ژانر تناسخ و ایسکای به صورت جداگانه هستن!
Add Comment