برترین فیلم انیمه‌های عاشقانه – پارت دوم

توسط dante
romance-anime

انیمه  رسانه‌ای است که می‌تواند احساسات را به شیوه‌ای هنری و انتزاعی‌تر از فیلم‌های زنده به تصویر بکشد، و ژانر رومنس نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل، رومنس یکی از زیرژانرهای بزرگ انیمه است و فیلم‌های انیمه‌ای نیز از این قاعده پیروی می‌کنند. این فیلم‌ها نه تنها تماشای زیبایی دارند و با عشق انیمیشن‌سازی شده‌اند، بلکه همچنین نیاز ما را به یک داستان عشق ناب برآورده می‌کنند. بنابراین، اگر از تماشای فیلم‌های عاشقانه خسته شده‌اید، از رمان‌های عاشقانه خود عبور کرده‌اید و دیگر مانگاهای عاشقانه برای خواندن ندارید، در اینجا فهرستی از فیلم‌ها برای شما وجود دارد. در هر یک از ما یک عاشق پنهان وجود دارد (و حتی برای بدبین‌ها، چندین فیلم عاشقانه غمگین نیز وجود دارد). با انیمه لیست برای لیستی برترین فیلم انیمه‌های عاشقانه همراه باشید

Whisper Of The Heart

دختری که عاشق نوشتن داستان‌هاست، با جوانی آشنا می‌شود. به زودی متوجه می‌شود پسرک جوان قبل از او همه کتاب‌هایی که او امانت می‌گیرد را چک کرده است. فیلم به دنبال تعاملات آن‌هاست و به طور مختصر نشانه‌هایی از فانتزی را نیز شامل می‌شود. البته این هم یک فیلم استودیوی جیبلی است، بنابراین انیمیشن آن به استانداردهای بالای این استودیو می‌رسد.

این فیلم هم بخشی از داستان بلوغ است و هم بخشی از زندگی روزمره، و فقط یکی ازانیمه‌های عاشقانه معمول نیست، بلکه یک نامه عاشقانه به داشتن اشتیاق برای هنر خود است. بعد از تماشای این فیلم هرگز نخواهید توانست موریک “Country Roads” را به همان شکل قبلی بشنوید.

انیمه‌های عاشقانه

A Silent Voice

فیلم “صدای خاموش” بر اساس یک مانگا به همین نام ساخته شده و داستان دختری ناشنوا به نام شُوکو و قلدر دبیرستان سابقش، نیشیمیا را روایت می‌کند. با بزرگ‌تر شدن نیشیمیا، او از کارهایش پشیمان می‌شود و تلاش می‌کند تا اشتباهاتش را جبران کند و از شُوکو عذرخواهی کند. آنچه در پی می‌آید، یک سفر احساسی و دلگرم‌کننده بین آن‌هاست. و یکی از انیمه‌های عاشقانه بی‌رمان را می‌سازد.

اگر از داستان‌هایی درباره بخشش و رومنس لذت می‌برید، این فیلم را خواهید پسندید. به عنوان یک امتیاز جالب، صداپیشه انگلیسی این فیلم نیز ناشنواست.

انیمه‌های عاشقانه

Night Is Short, Walk On Girl

“Night Is Short, Walk On Girl” به طور غیرمستقیم به عشق نزدیک می‌شود و از طریق اشتیاق‌های دیگران روایت می‌شود. ما می‌دانیم که سنپای عاشق دختر با موی سیاه است زیرا فیلم درباره تلاش‌هایی است که او برای او انجام می‌دهد. اما فیلم با احساس خاصی این داستان را روایت می‌کند: به جای نشان دادن تعاملات مستقیم آن‌ها، نشان می‌دهد که این دختر کیست. نشان می‌دهد که چرا او قلب او را تسخیر کرده است.

داستان آن‌ها به زیبایی از طریق سبک انیمیشن منحصر به فرد Science SARU، و ترکیب واقعیت و خیال در طول شب تقریباً بی‌پایان روایت می‌شود. این یکی از بهترین فیلم‌ها و انیمه‌های عاشقانه ماساکی یوآسا است.

انیمه‌های عاشقانه

Your Name

یک شاهکار از ماکوتو شینکای، “نام تو” داستان معمولی پسر و دختری را با یک چرخش جادویی ارائه می‌دهد. دختری از یک شهر کوچک شروع به تعویض بدن با پسری از یک شهر بزرگ می‌کند و در حین اینکه هر کدام زندگی دیگری را تجربه می‌کنند، پیوندی بسیار نزدیک شکل می‌گیرد. همچنین در وسط داستان یک افشاگری وجود دارد که شما را در لبه صندلی‌تان نگه می‌دارد.

همه چیز از موسیقی متن گرفته تا مناظر زیبای انیمیشن شده، این فیلم را برای طرفداران رمانس و طرفداران عمومی انیمه ارزش تماشا کردن می‌دهد. این یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمه‌های عاشقانه در تمام دوران‌هاست، آن هم به دلایل خوبی.

انیمه‌های عاشقانه

Howl’s Moving Castle

این نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های استودیوی جیبلی است، بلکه رومنس فوق‌العاده‌ای نیز در قلب داستان قرار دارد. اگر از شخصیت‌های رومنس که خیلی سطحی هستند خسته شده‌اید، هم شخصیت اصلی، سوفی، و هم علاقه‌مندش، هاول، شخصیت‌های عمیق و جذابی دارند.

داستان در یک دنیای فانتزی سرسبز اتفاق می‌افتد و دنبال سوفی است که دچار نفرینی شده و درگیر یک درگیری جادویی بین جادوگر هاول و جادوگر سلطنتی پادشاه می‌شود. در ابتدا، شخصیت‌ها با هم تضاد دارند، اما هر چه بیشتر با هم وقت بگذرانند، بیشتر متوجه می‌شوند که چگونه این تفاوت‌ها واقعاً مکمل یکدیگر هستند.

romance-anime

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید