برترین انیمه های عاشقانه

یه فیلم و سریال عاشقانه خوب کافیه تا دل هر کسی رو به تپش بیشتر واداره و کمتر نمایشی وجود داره که این ژانر رو بهتر از انیمه ارائه بده. داستان های عاشقانه بیشماری در طول سال ها از طریق انیمه ها روایت شده، از داستان های کمدی عاشقانه گرفته تا داستان های عمیق و دلخراش. طرفداران ژانر رمانتیک ممکنه از بین هزاران گزینه موجود، کار سختی برای انتخاب داشته باشن؛ ما تو سایتمون با تهیه این فهرست کار رو برای طرفدارای این سبک از انیمه راحت کردیم و خوشبختانه، چند انیمه عاشقانه عالی وجود داره که از نظر ما بین باقی انیمه ها متمایزتز هستن؛ می تونین برای دانلود انیمه عاشقانه، مثل بقیه ی ژانرا به سایتمون مراجعه کنین.

  1. Toradora

برترین انیمه های عاشقانه

رتبه یک به تورادورا می رسد. این انیمه عاشقانه دبیرستانی هر چیزی را که می توانید بخواهید دارد. درام، تراژدی، کمدی، سرگرم کننده، اکشن و غیره.

تاکاسو ‏ریوجی یه دانش آموز لطیف دبیرستانیه که به کارهای خونه علاقه داره. اما برخلاف طبیعت مهربونش، قیافه ی ترسناکی داره و همین، باعث می شه بهش انگ بزهکاری بزنن. از طرف دیگه آیساکا تایگا رو داریم، یه دانش آموز فسقلی و عروسکی که همه چیزی هست به جز دختر ناز و شکننده. تایگا که به یه کاتانای چوبی و اون شخصیت مجهزه، تو مدرسه به عنوان “ببر جیبی” معروفه. یه روز، یک اشتباه شرم آور باعث می شه که این دو دانش آموز با هم برخورد کنن. ریوجی متوجه می شه که تایگا در واقع جنبه شیرینی داره: او عاشق معاون محبوب نماینده دانش آموزا، کیتامورا ‏یوساکو ـه، که اتفاقا بهترین دوست اونم هست. اما همه چیز زمانی شلوغ می شه که ریووجی اقرار می کنه که به کوشیدا ‏مینوری – بهترین دوست تایگا – علاقه داره! سریال تورادورا! یه انیمه کمدی رمانتیکه که این دو نفر عجیب و غریب رو دنبال می کنه، چرا که اونا در تلاش برای کمک به یکدیگر در عاشقانه های همدیگه هستن و تو این روند یک اتحاد دور از ذهن تشکیل می دن. این انیمه محصول 2008 استودیو J.C.Staff ـه و یه فصل 25 قسمتی و یه فصل کوچیک 4 قسمتی داره؛ از دستش ندین.

 

  1. Shigatsu Wa Kimi No Uso

این یک انیمه شگفت انگیز دیگری است که باید در اسرع وقت آن را تماشا کنید. چرا؟ زیرا می تواند قلب شما را مانند کره آب کند.

آریما ‏کوسِی یه بچه اعجوبه ست که به دلیل نواختن پیانو با دقت و کمال به مترونوم انسانی معروفه. کوسی با هدایت یه مادر سخت گیر و تمرین های سخت گیرانه ش، تو هر مسابقه ای که وارد می شه، اول می شه و تحسین همه دست اندرکارای موسیقی و تماشاگران رو بر می انگیزه. اما وقتی مادرش به طور ناگهانی از دنیا می ره، ضربه روحی وارده، کاری می کنه که دیگه نتونه به صدای پیانو گوش بده و از اون کار کنار می کشه. این روزا، کوسی به عنوان یه دانش آموز دبیرستانی کنار دوستاش ساوابه ‏سوباکی و واتاری ‏ریوتا زندگی آرام و بی تکلفی رو پشت سر می ذاره و در حالی که تلاش می کند مرگ مادرش رو پشت سر بگذارد، همچنان به موسیقی وفاداره. زندگی یه رنگ اون از روزی که با ویولونیست عجیب و غریب میازونو ‏کائوری روبرو می شه، تغییر می کنه و همین دستمایه ای شده برای استودیو A-1 Pictures تا یکی از بهترین انیمه های عاشقانه رو در 22 قسمت بسازه. انیمه Your Lie in April از دست دادنی نیست.

 

  1. Seishun Buta Yarou Wa Bunny Girl Senpai No Yume Wo Minai

برترین انیمه های عاشقانه

آره، عنوان خیلی طولانیه با این حال، این نمایش خیلی جالب تر از عنوانشه. سندرم بلوغ نادر و غیرقابل توضیح به عنوان یک افسانه در نظر گرفته می شه. این یک بیماری نادره که فقط نوجوونا رو درگیر می کنه و علائمش به حدی فراطبیعیه که به ندرت کسی اون رو به عنوان یه اتفاق مشروع در نظر می گیره. با این حال، دانش آموز دبیرستانی آزوساگاوا ‏ساکوتا از روی تجربه شخصی می دونه که این موضوع واقعیه و اتفاقاً تو مدرسه ش کاملاً رایجه. مای ساکوراجیما هم یه دانش آموز سال سوم دبیرستانه که تو بچگی به عنوان یه بازیگر به شهرت رسیده بوده، اما به دلایلی کارش رو کنار گذاشته، اما هیچ کس جرات تعامل با اون رو نداره ولی ساکوتا سعی می کنه به مای کمک کنه و همین اتفاقات خیلی جالبی رو رقم می زنه. انیمه Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai دو فصل داره، یه 13 قسمتی و یه 5 قسمتی ویژه که توصیه می کنیم تماشاش کنین.

 

  1. Clannad

اوکازاکی ‏تومویا یه پسر تخسه که زندگی رو کسل کننده می بینه و معتقده که آینده ای نداره. اون به همراه دوستش سونوهارا ‏یوهی مدام در حال پیچوندن مدرسه هستن. یه روز در حالی که می ره مدرسه، تومویا از کنار یه دختر که داره با خودش زمزمه می کنه می گذره و اون دختر بدون اخطار فریاد می زنه “آنپان!” (یک غذای محبوب ژاپنی) و همین توجه تومویا رو جلب می کنه و به زودی متوجه می شه که اسم اون دختر فوروکاوا ‏ناگیسا ست که مریضه و چیزایی رو که دوست داره رو به زبون میاره تا به خودش انگیزه بده. ناگیسا اول خیلی به این دیدار اهمیت نمی ده اما بعد از طولانی تر شدن ارتباطشون می فهمه که زندگی اونقدرام کسالت بار نیست. انیمه کلناد رو استودیو Kyoto Animation ساخته، دو فصل داره که فصل دومش نمره ی به شدت بالایی داره و به همین خاطر هم که شده نباید از دستش داد.

 

  1. Yahari Ore No Seishun Love Comedy Wa Machigatteiru

برترین انیمه های عاشقانه

هیکاگایا هاچیمان یه دانش آموز دبیرستانی بی احساس با تمایلات خودشیفتگی و نیمه پوچگراییه. اون ‏قاطعانه معتقده که دوران شاد جوونی چیزی نیست جز یه سری ادا و اطوار مسخره و کلاً چیز گندیه و هر کسی ‏که خلاف اینو باور داره، به نوعی داره به خودش دروغ می گه.‏در طی یه مجازات جدید برای نوشتن مقاله ای که روابط اجتماعی مدرن رو مسخره می کنه، معلم هاچیمان اون ‏رو مجبور می کنه به کلاب خدمات داوطلبانه بپیونده، کلابی که هدف اون کمک به هر دانش آموزیه که به دنبال ‏حمایت در دستیابی به اهداف خودشه. با توجه به اینکه تنها عضو دیگه کلاب، ملکه یخی زیبارو یوکینوشیتا ‏یوکینو هستش، هاچیمان خودش رو تو خط مقدم مبارزه با مشکلات افراد دیگه می بینه، جایی که اون هرگز در ‏خواب هم نمی دیده. از اونجا که هاچیمان و یوکینو از عقل خودشون برای حل مشکلات خیلی از دانش آموزا ‏استفاده می کنن، باید دید که دیدگاه پوسیده هاچیمان از جامعه یه مانعه یا ابزاریه که می تونه به نفع خودش ‏استفاده کنه؟ انیمه Yahari Ore دو فصل داره و استودیو Feel اون رو ساخته.

 

  1. Sakura-Sou No Pet Na Kanojo

سوراتا کاندا، یه دانش اموز سال دوم دبیرستانه که توی ساکوراسو زندگی میکنه. اونم تو یه خوابگاه که برای دانش آموزای مشکل ساز اکادمیشون درست شده. مجبوره هر روزش رو بین آدمای عجیب و غریب خوابگاه بگذرونه و همش قسم میخوره که یه روزی بالاخره از ساکوراسو فرار میکنه. یه روز، ماشیرو شینا، یه دختر زیبا و معصوم که یه نقاش مشهور جهانی هم هست، به خوابگاه اونا نقل مکان میکنه. سوراتا فکر میکنه که نیازه از ماشیرو در برابر ساکنان عجیب خوابگاه محافظت کنه. ولی ماشیرو هم یه راز خیلی بزرگی داره، اونم اینه که نمیتونه تنهایی زندگی کنه. یعنی مثلا اگر تنهایی بره بیرون گم میشه، اصلا نمیتونه اتاقش رو مرتب کنه و همیشه اتاقش شلوغ پلوغه. بعد از مدتی، سوراتا از طرف ساکنان خوابگاه یه جورایی به عنوان “صاحب” ماشیرو خونده میشه. و اینجوریه که رابطه “صاحب و حیوان خونگی” بین سوراتا، پسر بچه جوان، و ماشیرو، دختر با استعداد، شروع میشه. انیمه The Pet Girl of Sakurasou یه فصل داره که استودیو J.C.Staff اون رو ساخته.

 

  1. Kaichou Wa Maid-Sama

برترین انیمه های عاشقانه و رمانتیک

دبیرستان سیکو زمانی یک دبیرستان پسرانه بوده که بخاطر دانش آموزای پسر بد اخلاق و خشنش و همچنین تبدیل شدن به مکانی وحشتناک برای دخترا خیلی بدنام شده. این مدرسه اخیرا به صورت مختلط در اومده اما تعداد دانش آموزای دختر هنوز کمتره و این دخترا همواره وحشت زده هستن. تو این شرایطه که میساکی آیزاوا کنترل اوضاع رو بدست میگیره و تلاش میکنه مدرسه رو به مکانی تبدیل کنه که دخترا احساس امنیت و آرامش کنن. دخترا و معلمای زن مدرسه به میساکی بعنوان یه امید تازه نگاه می کنن. اما میساکی در پس چهره زمخت خودش، یه شغل پاره وقت بعنوان پیش خدمت کافه داره تا خانواده ش رو حمایت کنهاما قراره ورق ماجرا برگرده، یه روز تاکومی یوسئی زیباترین و مشهور ترین پسر مدرسه میساکی رو تو لباس پیش خدمت می بینه و بهش علاقمند می شه… انیمه Maid Sama هم کار استودیو J.C.Staff ـه و 26 قسمت زیبا داره که نباید از دستش بدین.

 

  1. Horimiya

در ظاهر، فکر کردن به اینکه هوری ‏کیوکو و میامورا ‏ایزومی با هم کنار بیان، آخرین چیزیه که در ذهن مردم وجود ‏داره. از این گذشته، هوری ترکیبی عالی از زیبایی و ذکاوت داره، در حالی که میامورا برای همکلاسی هایش آروم ‏و خونسرد به نظر می رسه. با این حال، ملاقات سرنوشت ساز بین این دو، ذات پنهان هر دو رو آشکار می کنه. ‏هوری با وجود اینکه در مدرسه محبوبه، به دلیل کارهای خانه زمان کمی برای معاشرت با دوستاش داره. از سوی ‏دیگه، میامورا همیشه با اوناست، بدنش دارای خالکوبی های مخفی و سوراخ هاییه که اون رو مثل یه خلافکار ‏ملایم جلوه می ده‎.‎‏ این دو با داشتن شخصیت های متضاد و در عین حال شباهت های عجیب و غریب، به ‏سرعت با هم دوست می شن و اغلب اوقات رو با هم تو خونه هوری می گذرونن. همونطور که هر دو از پوسته ‏های خودشون بیرون خارج می شن، جنبه ای از خودشون رو که از دنیای بیرون پنهان شده، با همدیگه به ‏اشتراک می ذارن‎.

 

  1. Nana

برترین انیمه های عاشقانه و رمانتیک

کوماتسو ‏نانا یه دختر ساده لوح و بی انگیزه ست که روزای دبیرستانیشو در تعقیب عشق سپری کرده و علیرغم اینکه مدام با شکست رو برو می شه، روحیه ش رو از دست نمی ده. تو سن 20 سالگی، خودش رو تو یه قطار به سمت توکیو می بینه و امیدواره با دوست پسر فعلیش برگردن پیش هم. از یه طرف، اوساکی نانای شیطون و مغرور رو داریم که بعد از پیوستن به یک گروه موسیقی محلی تو دوران دبیرستان، عاشق موسیقی می شه و یکی از اعضای بند می شه. با این حال، هنگامی که با انتخاب بین رابطه و حرفه موسیقی خودش روبرو می شه، دومی رو انتخاب می کنه و از دوست پسرش جدا می شه. اونم تو بیستمین سالگرد تولدش، مثل همنامش، سوار همون قطار به توکیو می شه، جایی که قصد دارد به یه خواننده برتر تبدیل شه. این دو دختر با اسم مشابه اما آرزوهای بسیار متفاوت خودشون رو تو سفر به کلانشهر کنار هم می بینن و اون طور که سرنوشت خواسته با هم همخونه می شن. یه پیوند عمیق و منحصر به فرد بینشون ایجاد می شه و اونا قراره از همدیگه تو این حماسه عشقانه با تم موسیقی، دوستی و دل شکستگی حمایت کنن. این ساخته ی استودیو Madhouse دارای 47 قسمته و قطعاً یکی از پیشنهادای ما به عنوان یه انیمه رمانتیک خواهد بود.

 

  1. Ouran High School Host Club

هاروهی یه دختر پسر نماس! که با بورسیه وارد مدرسه ی پولدارا شده و حتی نمی تونه واسه خودش یونیفروم بخره. یه روز اتفاقی وارد اتاق کلوپ مهمانداری میشه و وقتی سعی می کنه اونجا رو ترک کنه یه گلدون رو می شکنه و نمیتونه پولشو پرداخت کنه. بهش میگن که باید اونجا بمونه و کارای اضافی انجام بده. این وضع ادامه داره تا اینکه اعضای کلوپ تصمیم می گیرن اونم عضوی از کلوپ بشه. از اونجایی که هنوز نمیدونن اون یه دختره براش یه یونیفورم پسرونه تهیه می کنن. اما بعد از اینکه حقیقت رو می فهمن بازم تصمیم می گیرن هاروهی رو اونجا نگه دارن. هاروهی نمیدونه باید با کارای عجیب و غریب اعضای کلوپ چی کار کنه ولی باهاشون همراه میشه و همین سر منشأ یه داستان عاشقانه می شه، این انیمه کار استودیو Bones هستش و 26 قسمت داره.

 

  1. Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen

برترین انیمه های عاشقانه و رمانتیک

میوکی شیروگانه که به خاطر این که بالاترین نمرات کشور رو داشته یه نابغه به حساب میاد، رئیس شورای دانش ‏آموزی آکادمی معروف شوچین میشه و در کنار معاون زیبا و ثروتمند، کاگویا شینومیا کار میکنه. دانش آموزای ‏اطرافشون بهشون میگن که در کنار همدیگه به یه زوج رومانتیک خیلی خوب تبدیل میشن. با این حال، ‏حقیقت اینه که بعد از این که مدت زیادی رو با هم گذروندن، واقعا به هم احساساتی پیدا کردن: ولی ‏هیچکدومشون حاضر نمیشه اعتراف کنه. ولی چون پای غرورشون وسطه جفتشون هدفشون اینه که از زبون ‏همدیگه احساساتشون رو بیرون بکشن. حالا مبارزه عاشقانه ـشون شروع میشه‎!‎ انیمه Kaguya-sama: Love is War در سه فصل به همراه یک فیلم سینمایی توسط استودیو A-1 Pictures تولید و پخش شده ‏و از اون انیمه هاست که نباید دانلود و تماشاش رو از دست داد.

انیمه فوق‌العاده، کمدی، اکشن صوتی، شخصیت‌ها، طرح و اجرا تنها تعداد انگشت شماری از ویژگی‌هایی است که این نمایش می‌تواند ارائه دهد. نمی توان انکار کرد که این بهترین انیمه کمدی رمانتیکی است که می توانید در حال حاضر تماشا کنید.

 

  1.  Kimi ni Todoke

کورونوما ‏ساواکو که به خاطر شباهتش به شخصیت ساداکو در مجموعه فیلم های حلقه مشهوره، لقب ساداکو رو از اطرافیاش گرفته و با وجود داشتن طبیعتی ترسو و شیرین، مثل همتای خیالی خودش ترسناک و بدخواه شناخته شده. ساواکو که مشتاق دوست یابی و داشتن یک زندگی عادیه، به طور طبیعی به سمت شوتا کازه هایا، محبوب ترین پسر کلاسش، شاد و صمیمی کشیده می شه. ساواکو از اولین ملاقاتشون توانایی کازه هایا رو تو مرکز توجه بودن تحسین کرده و آرزو داره شبیه اون باشه. وقتی که کازه هایا یه آزمون شجاعت برای کل کلاس ترتیب می ده و اونو تشویق می کنه تا شرکت کنه، ساواکو اینو فرصتی برای کنار اومدن با همکلاسی هاش می بینه، که از Ayane Yano و Chizuru Yoshida شروع می شه. ساواکو از طریق هر برخورد جدید و احساساتی که تجربه می کنه، معتقدتر می شه که ملاقات کازه هایا اونو برای بهتر شدن تغییر داده. ولی ساواکو نمی دونه که حضور خودش هم کازه هایا رو تغییر داده. انیمه From Me to You دو فصل داره و یکی از بهترین ساخته های استودیو Production I.G ـه، امیدواریم از تماشاش لذت ببرین.

 

  1. Given

برترین انیمه های عاشقانه

ساتو ‏مافیو در حالی که گیتار گیبسون خودش رو محکم تو دستش گرفته، از آپارتمان تاریکش بیرون می زنه تا یه روز دیگه از زندگی دبیرستانیش رو شروع کنه. در حالی که تو یک مکان آروم تو راه پله های سالن ورزش چرت می زنه، او یک برخورد تصادفی با همکلاسی اش اوئنویاما ریتسوکا داره که اون رو به خاطر اینکه اجازه داده سیمای گیتارش زنگ بزنه مورد سرزنش قرار می ده. ساتو وقتی می بینه طرف به ساز وارده، ازش می خواد که اونو تعمیر کنه و بهش یاد بده که چطوری گیتار بزنه. اوئنویاما بالاخره موافقت می کنه و ازش دعوت می کنه تا تو یه جلسه بند با دو هم بندیش شرکت کنه: ناکایاما ‏هاروکی نوازنده باس و کاجی ‏آکیهیکو نوازنده درام. صدای ساتو به طرز شگفت انگیزی خوبه و اوئنویاما تصمیم می گیره که ساتو رو خواننده اصلی گروه کنه. اولش ساتو قبول نمی کنه اما بعد از یه ملاقات خاص این کارو می پذیره. اون با حمایت دوستای جدیدش، نه تنها باید گیتارزدن یاد بگیره، بلکه باید با شرایط مرموزی که باعث شده اون صاحب گیتار شه هم کنار بیاید. انیمه گیون، محصول استودیو Lerche،

 

  1. 5-toubun no Hanayome

اوئسوگی فوتارو یه دانش آموز دبیرستانیه، که زندگی سختی داره. شخصیت کناره گیر و طبیعت منزویش اون رو بی دوست رها کرده؛ پدرش بدهکاره و خوانواده ش مجبورن در شرایط حداقلی زندگی کنن. یه روز تو استراحت ناهار، اوئسوگی با یه دختر انتقالی سر صندلی بحثشون میشه و همین باعث می شه که از هم متنفر شن. همون روز، یه فرصت طلایی برای تسویه بدهی خانواده ش به اون داده می شه: تدریس خصوصی برای دختر یه خانواده ثروتمند، با دستمزد پنج برابر قیمت بازار. اون این پیشنهادو قبول می کنه، اما با وحشت متوجه می شه که مشتریش، ناناکو ایتسوکیه، همون دختری که باهاش دعوا کرده. بعد از تلاش ناموفق برای آشتی با ایتسوکی، اوئسوگی متوجه می شه که مشکلاتش به همین جا ختم نمی شه: ایتسوکی در واقع یکی از پنج قلوهاست، بنابراین علاوه بر اون، باید به خواهراش – میکو، یوتسوبا، نینو و ایچیکا هم آموزش بده. انیمه 5 عروس دو فصل سریالی و یه سینمایی داره.

 

  1. Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru

برترین انیمه های عاشقانه

دانش آموز دبیرستانی گوجو ‏واکانا روزهاشو صرف تکمیل و ساخت عروسک های هینا می کنه، به این امید که عاقبت به سطح پدربزرگش برسه تو این کار. در حالی که هم سنای گوجو سرگرم زندگی مدرن خودشونن، اون خوشبختی رو تو دوختن لباس برای عروسک هاش می بینه. با این وجود، او تمام تلاشش رو می کنه تا سرگرمی منحصر به فردش رو مخفی نگه داره، چون که معتقده در صورت فاش شدن رازش مورد تمسخر قرار می گیره.

کیتاگاوا مارین، یه دختر فوق العاده زیباست که اعتماد به نفس و متانت او کاملاً در تضاد با لطافت گوجو ـه، طبیعیه که گوجوی بی دوست با افرادی مثل کیتاگاوا که همیشه توسط همسالاش احاطه شده، با عقل سلیم مخالفت کنه. با این حال، اتفاق غیرقابل تصور زمانی صورت می گیره که کیتاگاوا مهارت گوجو تو کار با چرخ خیاطی رو کشف می کنه و به اون در مورد سرگرمیش اعتراف می کنه: کسپلی. از اونجا که مهارت های خیاطی اون دختر داغونه، تصمیم می گیره که از گوجو کمک بگیره و همین باعث میشه رابطه شون پیشرفت کنه. فعلاً استودیو CloverWorks یه فصل از این انیمه خوشگلو ساخته.

 

  1. انیمه Yofukashi no Uta

یاموری ‏کو در ظاهر یه دانش آموز راهنمایی معموله. نسبتاً درساش خوبه و با همکلاسی هاش مهربونه و تلاش زیادی می کنه تا این ظاهر رو حفظ کنه. اما یه روز، تصمیم می گیره که این ظاهرسازی رو تموم کنه و مدرسه رو ترک کنه. اون به خاطر عدم وجود هیچ روشی برای تخلیه انرژی خودش دچار بی خوابی می شه. وقتی که شبا، تنهایی قدم می زنه احساس بهتری پیدا می کنه… اگرچه می دونه که عدم تواناییش تو خوابیدن باید یک مشکل جدی تلقی بشه. یکی از شبا که داره قدم می زنه، یه دختر عجیب به اسم ناناکوسا ‏نازونا رو می بینه که راه حل مشکل بی خوابی اونو پیدا می کنه؛ علی رغم ایجاد اون تغییرات تو زندگیش، اون هنوز جلوی خودش رو تجربه آزادی واقعی می گیره. نازونا بهش می گه تا وقتی که تو بیداری کار رضایت بخشی نکنه قادر به خوابیدن نیست. وقتی به نظر می رسه که نازونا مشکلات کو رو حل کرده، نازونا اونو به آپارتمان خودش دعوت می کنه تا با هم بخوابن. یکم می گذره و کو تظاهر می کنه که خوابن اما نازونا میاد و گردنشو گاز می گیره! انیمه Call of the Night ساخته استودیو LIDENFILMS ـه و بر اساس مانگای محبوبی به همین اسم ساخته شده.

 

  1. انیمه Fruits Basket

هوندا ‏توئورو همیشه مسحور داستان های زودیاک چینی بوده که مادر محبوبش تو بچگی براش تعریف کرده. با این حال، یه تراژدی خانوادگی ناگهانی، زندگی اونو تغییر می ده و تنهای تنها می شه. توئورو حالا مجبوره تو یه چادر زندگی کنه، اما او نمی دونه که خونه موقت اون تو ملک خصوصی خانواده محترم سوما ست. یه روز که به طور تصادفی به خونه اونا می رسه، با شیگوره، پسر عموی بزرگتر سوما و یوکی، “شاهزاده” مدرسه شون روبرو می شه. توئورو توضیح می ده که همون نزدیکی زندگی می کنه، اما خانواده سوما در نهایت وقتی اونو در حال بازگشت به چادرش می بینن، راز بی خانمان بودن اون رو کشف می کنن. اونا با مهربونی بهش پیشنهاد می کنن که اونو ببرن خونه شون. اما بلافاصله بعد از اون، اون تو دعوا بین یوکی و پسر عموی تندخوش، کیو، گرفتار می شه و در حالی که سعی می کنه جلوی اونا رو بگیره، متوجه می شود که خانواده سوما یه راز پنهان دارن: هر زمان که توسط یکی از جنس مخالف در آغوش گرفته می شن، تبدیل به حیوانات زودیاک چینی می شن. با این کشف جدید، توئورو متوجه می شه که زندگی با سوماها یه ماجراجویی غیرمنتظره پر از خنده و عشقه. این انیمه چند فصل به همراه یه سینمایی داره و از اوناست که نباید از دستش بدین.

 

18. انیمه Yojouhan Shinwa Taikei

برترین انیمه های عاشقانه

انیمه The Tatami Galaxy در ژانر رازآلود و عاشقانه و کمدی، محصول سال 2010 استودیو Madhouse ـه و داستانش از یه غروب پاییزی تو یه رامن فروشی مرموز پشت معبد شیموگامو شروع میشه. یه دانشجوی سال سومی تنها می خوره به پست مردی با سر بادمجونی شکل که خودش رو خدای زناشویی معرفی می کنه. ملاقات با این مرد باعث میشه که دانشجو به دو سال گذشته اش تو کالج فکر کنه؛ دو سالی که به سختی تلاش می کرده تا زوج های عشقی دانشگاه رو با تنها دوستش اوزو از هم جدا کنه. این دانشجو تصمیم می گیره از بقیه زندگی دانشگاهیش حداکثر استفاده رو ببره و سعی می کنه از آکاشی غیر اجتماعی اما خوش قلب بخواد که باهاش قرار بذاره، اما موفق نمی شه و این باعث پشیمونی و حسرتش در مورد گذشته میشه. با این حال، به محض اینکه این افکار از سرش می گذره، هرطوری که هست تو زمان به عقب بر میگرده تا زندگی دانشگاهیش رو از نو بسازه. انیمه جذابیه، پیشنهاد می کنیم از دستش ندین.

 

19. انیمه Kamisama Hajimemashita

موموزونو نانامی و آشناهاش، تومئه و میزوکی از زمانی که نانامی ردای خدای حامی معبد میکاگه رو در دست گرفت، از چند چالش جون سالم به در بردن. طبیعتا، خدای باد اوتوهیکو میاد تا نانامی رو به مجلس الهی در ایزومو، خانه خدایان دعوت کنه و نانامی تصمیم می گیره میزوکی رو با خودش ببره و توموئه رو ترک می کنه تا تو مدرسه جاشو پر کنه. با این حال، اون یه انگیزه پنهانی برای حضور در مجلس الهی داره: کشف محل اختفای لرد میکاگه گمشده، خدای سابق حرم. بعد از ماجراجویی هاش تو ایزومو، نانامی با بوتانمارو، یه کودک تنگو که به دنبال کسیه که خیلی خوب می شناسه، ملاقات می کنه… تنگو تبدیل به بت گوت شینجیرو کوراما می شه. بوتانمارو به شینجیرو، شاهزاده اونا، نیاز داره تا به خونه خودش تو کوه کوراما برگرده و جلوی ظلم جیرو رو بگیره که حکومت شهرشونو به دست گرفته. با این حال، نانامی به زودی نیرویی بسیار تیره تر از جیرو تو کوه کشف می کنه. این انیمه رو TMS Entertainment ساخته به همراه چند قسمت ویژه که امیدواریم از تماشاش لذت ببرین.

 

20. انیمه Nodame Cantabile

برترین انیمه های عاشقانه

چیاکی شین ایچی یه نوازنده سطح بالاست که آرزو داره روزی در کنار نوازندگان مطرح اروپا اجرا کنه. اون که فرزند خانواده ی فاخری هستش، بخاطر کمال گرایی بیش از حدش معروفه. نه تنها به خودش سخت میگیره و خودش رو نقد می کنه، بلکه برای دیگران هم همینطوره. تنها چیزی که جلوی پرواز اون به اروپا رو گرفته، ترسش از پروازه، بخاطر همین تو ژاپن زمین گیر شده. در سال چهارم تحصیلش در برترین دانشگاه موسیقی ژاپن، اون با مگومی ‏نودا ملاقات می کنه. در ظاهر اون یه دختر شلخته ست و انگار داره بدون هدف به زندگی ادامه می ده ولی وقتی چیاکی اجرای پیانوی نودامه رو برای اولین بار می شنوه و از نوع موسیقی که اجرا می کنه شگفت زده میشه… این انیمه سه فصل داره که همگی اونا رو استودیو J.C.Staff که بیشتر کاراش عاشقانه ست، ساخته.

 

  1. انیمه Welcome To The Ballroom

فوجیتا تاتارا یه پسر دبیرستانیه که سخت به دنبال پیدا کردن چیزیه که در اون خوب باشه ولی هر کاری رو که امتحان می کنه در سطح متوسطی ظاهر میشه و چیزی که می خواد رو به دست نمیاره. از طرفی بخاطر کم توان بودن و ضعیف بودن همیشه مورد هدف زورگیرهای مدرسه ست. روزی از روزها، سنگوکو کانامه با صحنه زورگیری از فوجیتا روبرو میشه و بهش کمک می کنه. بعد از اون مشخص میشه که سنگوکو کسیه که در رشته رقص بالروم یا تالار تبحر بالایی داره و همین باعث میشه که پای فوجیتا هم به دنیای رقص کشیده بشه. انیمه Ballroom e Youkoso یه فصل 24 قسمتی زیبا داره که استودیو Production I.G اون رو در سال 2017 ساخته.

 

22. انیمه Wotaku ni Koi wa Muzukashii

برترین انیمه های عاشقانه

موموسه نارومی پرانرژی که در طول تمام چهار زنگ آلارم خودش خوابیده، تو روز اول کاریش دیرش می شه و با عجله راه میفته. همونطور که برای رسیدن به قطارش در حال دویدنه، به خودش قول می ده که هیچ کدوم از همکاراش نباید از راز تاریکش مطلع بشن: اون یه اوتاکو و فوجوشی بازه. البته نقشه ش فوراً خراب می شه، اونم وقتی با نیفوجی هیروتاکا، دوست قدیمی دوران راهنماییش روبرو می شه. اگرچه سعی می کنه راز خودش رو با دعوت از او برای نوشیدنی بعد از کار مخفی نگه داره، وقتی به طور اتفاقی از اون می پرسه که آیا تو کمیکت تابستونی آینده شرکت می کنه یا نه، کاملاً لو میره. البته خوشبختانه، تنها شاهدان این پرده برداری کویاناگی ‏هاناکو و کاباکورا ‏تاروی اوتاکو هستن. بعداً تو همان شب، این جفت برای نوشیدن بیرون می رن. بعد از اینکه نارومی از دوست پسر قبلیش شکایت و گله می کنه، هیروتاکا یه پیشنهاد بهش می ده و قول جدی می ده که همیشه در کنارش باشه. نارومی که از این پیشنهاد غافلگیر شده، فورا موافقت می کنه. بنابراین این دو اوتاکو شروع به قرار گذاشتن می کنن و عاشقانه عجیب و غریب اونا آغاز می شه. انیمه Wotakoi: Love is Hard for Otaku یه فصل 11 قسمتی و سه قسمت ویژه داره.

 

23. Mahoutsukai No Yome

هاتوری چیسه، یه دختر 15 ساله ژاپنیه که تو یه حراجی به قیمت پنج میلیون پوند به یک آقای نقابدار قدبلند فروخته شده. اون که تو بچگی رها شده و توسط همسالاش به دلیل رفتار غیر متعارفش مورد تمسخر قرار می گرفته، آماده ست تا خودش رو در اختیار هر خریداری بذاره، البته اگه این به معنای داشتن مکانی به عنوان خونه باشه. به زنجیر کشیده شده و در راه رسیدن به سرنوشتی نامعلوم، تو مسیر رفتن یه زمزمه هایی در مورد مرد نقابدار می شنوه. مرد مرموز با نادیده گرفتن زمزمه ها، دختره رو به اتاق مطالعه ش هدایت می کنه، جایی که اونجا خودش رو الیاس آینزورث جادوگر معرفی می کنه. پس از اون ملاقات کوتاه و کمی جادوی تله پورت، هر دو چشمشون رو به کلبه زیبای الیاس در یکی از روستاهای انگلستان باز می کنن. این وقایع با استقبال پری ها و احاطه شدن توسط موجودات عجیب و غریب و شگفت انگیز در بدو ورودشون، آغاز داستان چیسه به عنوان شاگرد و عروس فرضی اون جادوگر باستانیه. فعلاً یه فصل و چندتا قسمت ویژه از این انیمه اومده و فصل دومش قراره منتشر بشه.

 

  1. انیمه Violet Evergarden

برترین انیمه های عاشقانه

کلماتی هستن که وایولت در میدان جنگ شنیده و هیچوقت نمیتونه فراموششون کنه. این کلمه ها توسط شخصی که از هرکس دیگه ای براش عزیزتر بود بهش گفته شدن. اون هنوز معنی این کلمات رو نمیدونه. در زمان حال، در قاره تلسیس، جنگ بزرگ بین دو قاره شمال و جنوب بعد از 4 سال به پایان رسیده و مردم به پیشواز عصر جدیدی رفتن. وایولت اورگاردن، دختر جوانی که به اسم “سلاح” معروفه، میدان جنگ رو ترک کرده تا یه زندگی جدید رو در دفتر پست آغاز کنه. اونجا وارد گروه “عروسک های یادداشت نویس خودکار” میشه که افکار مردم رو میفهمن و به کلمات تبدیلشون میکنن. وایولت ماجراجوییش رو به عنوان یه عروسک یادداشت نویس خودکار آغاز میکنه و با احساسات مردم و اشکال مختلفی از عشق رو به رو میشه و همه این ها به منظور درک اون کلمات اتفاق میفته. این انیمه یه فصل 13 قسمتی داره، دو تا سینمایی و دو قسمت ویژه که همگی رو Kyoto Animation ساخته.

 

25. انیمه Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai

انیمه Anohana: The Flower We Saw That Day داستان یادومی ‏جینتا رو روایت می کنه که به عنوان یه آدم منزوی زندگی می کنه و روزهاش رو دور از مدرسه می گذرونه و به جاش تو خونه مشغول بازی های ویدیویی شده. یه روز گرم تابستونی، دوست دوران کودکیش، میکو “منما” هونما، یهو پیداش می شه و موی دماغش میشه تا آرزوی فراموش شده ش رو برآورده کنه. جینتا به اون توجهی نمی کنه و همینم اونو اذیت می کنه، هر چی نباشه، منما سال ها پیش مرده. اول کار، جینتا فکر می کنه که به خاطر گرما دچار توهم شده، اما بعداً متقاعد می شه که واقعاً روح منما رو دیده. جینتا و گروه دوستای دوران کودکی اش پس از مرگ نابهنگام اون از هم جدا شدن، اما دوباره به هم نزدیک می شن و سعی می کنن روح منما رو آرام کنن. آیا اونا می تونن با دوباره زنده کردن درد و احساس گناهشون، قدرتی پیدا کنن که نه تنها به منما کمک کنه بلکه به خودشون هم آرامش بده؟

 

26. انیمه ef: A Tale of Melodies

تو داستانی که سال ها پیش اتفاق می افته، هیمورا یو یه مرد جوون درس خوان و کوشاست که صرفاً قصد داره موقعیت عالی علمی خودش رو تو آکادمی اوتووا حفظ کنه. یه روز اون با دختری مرموز به نام آمامیا یوکو آشنا می شه که در کمال تعجب اون رو می شناسه. از خاطرات دوران کودکی دور، خاطراتی که فراموش شدن… ملاقات دوباره با یوکو، یو رو مجبور می کنه تا با حسرت ها و غم های گذشته ش مقابله کنه. در دنیای امروزی هم، کوزه شوئیچی درسته که ممکنه مثل یک زن به نظر برسه، اما با بررسی دقیق تر، اون مردیه که ترجیح می ده تنها بمونه. هایما میزوکی، اما، اون دختری نیست که به اون چنین اجازه ای بده، به خصوص پس از شنیدن ویولون نوازیش. همونطور که میزوکی تلاش می کنه به اون نزدیک تر بشه، کوزه تلاش می کند تنهاییش رو حفظ کنه اما این داستان عاشقانه در آستانه یه تراژدی قرار داره. این انیمه رو استودیو Shaft ساخته.

 

  1. انیمه NHK ni Youkoso

برترین انیمه های عاشقانه

ساتو تاتسوهیرو یه پسر بیست و دو ساله ست که کالج رو رها کرده و تقریباً چهار ساله که یه هیکیکوموری شده. او در انزوای خودش تو آپارتمانش به یه عالمه تئوری توطئه مبهم اعتقاد پیدا کرده، اما یکی از این توهمات وجود داره که به اون ایمان تزلزل ناپذیری داره: این نظریه که یه توطئه گر شیطانی پشت وضعیت NEET که گریبانگیر Nihon Hikikomori Kyokai (NHK) شده، وجود داره؛ یه سازمان شیطانی و مخفی که به ترویج گسترش فرهنگ هیکیکومووری می پردازه. انیمه Welcome to the N.H.K یه درام روان شناختیه که داستان تاتسوهیرو رو دنبال می کنه و به تلاش اون برای پرده برداری از دسیسه های شیطانی NHK و فرار اون از بیماری انزوای خودساخته ش می پردازه، اون قصد داره از آپارتمانش بزنه بیرون یه کاری پیدا کنه. رویارویی غیرمنتظره او با میساکی ناکاهارای مرموز ممکن است نشانه تغییر سرنوشت تاتسوهیرو باشه، اما با این ملاقات هزینه اجتناب ناپذیر مواجهه با بزرگترین ترسش، یعنی جامعه رو داره. این انیمه خیلی قشنگه و باید حتماً تماشاش کنین.

 

  1. انیمه Shoujo Kakumei Utena

‏ اوتِنا تِنجو ‏با ملاقات با یه پرنس مسافر که بعد از فوت والدینش به او تسلی داده، عهد کرده که خودش هم یه پرنس شه. پرنس، اوتنا رو با دادن حلقه ای با برآمدگی عجیبی به شکل گل رز و قول اینکه روزی دوباره اونو ملاقات میکنه، ترک می کنه. چند سال بعد، اوتنا به آکادمی اوتوری می ره، جایی که به داخل یه بازی خطرناک کشیده می شه. دوئل کنندگان با حلقه هایی مشابه حلقه اوتنا برای جایزه ای منحصربفرد باهم رقابت میکنن. وقتی اوتنا در دوئلی دربرابر آندی پیروز میشه، پی میبره برای اینکه تحت اختیار آندی نباشه و فاش کردن اسرار پشت پرده آکادمی اوتوری، فقط یه انتخاب داره: تغییر اساسی دنیا. شوجو کاکومِی اوتنا تصویر وهمگرایی و نظریه هایی مرکب از نمادها و استعاره ها رو به رخ ما می کشه تا با اونا گزارشی منحصربفرد و غنی با زمینه هایی شامل آرمانگرایی، بزرگسالی و یگانگی ایجاد کنه.

 

  1. انیمه Romantic Killer

برترین انیمه های عاشقانه

آنزو هوشینو تنها به سه چیز تو زندگی خودش نیاز داره: بازی های ویدیویی، شکلات و گربه محبوبش. برخلاف دخترای دیگه ی دبیرستانی، آنزو هیچ وقت علاقه ای به عشق و این چیزا نداشته. ولی وقتی که او شروع به بازی یک بازی سه بعدی اتومه با برنامه ریزی ضعیف می کنه، یه جادوگر پرنده عجیب و غریب به نام ریری از صفحه بیرون میاد و آنزو رو “سوژه یک” می نامه، اولین کسی که داستان یک بازی دوستیابی هارم رو تو زندگی واقعی تجربه می کنه. با وجود اعتراضات آتشین آنزو، ریری چیزهای مورد علاقه ش رو مصادره می کنه تا اون رو مجبور کنه که روی عشق تمرکز کنه. ریری مجموعه ای از اتفاقات دور از شانس و کلیشه های عاشقانه رو ترتیب می ده که اون رو به ملاقات سوکاسا کازوکی، یکی از جذاب ترین پسرای مدرسه اش سوق می ده. آنزو که هنوز عصبانیه، مصممه در برابر جذابیت تسوکاسا مقاومت کنه. ولی از اونجایی که تمام سناریوهای ساختگی مضحک به آنزو کمک می کنه تا با طبیعت دلپذیر تسوکاسا آشنا بشه، ریری یه پسر دیگه سر راهش قرار می ده و اجتناب از عاشقانه خیلی زود تقریباً غیرممکن می شه. این انیمه کمدی عاشقانه ی جذاب رو استودیو domerica ساخته، امیدواریم از تماشاش لذت ببرین.

 

  1. انیمه Ookami to Koushinryou

هولو یک خدای گرگی قدرتمنده که تو شهر کوچیک پاسلو به دلیل برکت دادن به برداشت سالانه مورد احترام قرار می گیره. با این حال، با گذشت سال ها و خودکفایی روستاییان، هولو به یک داستان عامیانه صرف تبدیل شده. وقتی که یه تاجر مسافر به نام کرافت لارنس تو شهرک توقف می کنه، هولو به او پیشنهاد می کنه که اگه اون رو به خانه شمالی یویتسو ببره، شریک تجاری اون میشه. تاجر باهوش توانایی غیرمعمول هولو در ارزیابی شخصیت یک فرد رو میشناسه و پیشنهادش رو می پذیره. حالا لارنس که هم مهارت های تجاری و هم کاریزمای خاص تو مذاکره داره، به هدفش برای افتتاح مغازه اش نزدیک تر میشه. با این حال، همونطور که لارنس با هولو در جستجوی فرصت های اقتصادی به حومه شهر سفر می کنن، متوجه می شه که آرزوهاش کم کم به چیزی غیرمنتظره تبدیل می شن. انیمه Spice and Wolf دو سه فصل داره و پیشنهاد می کنیم از دستش ندین.

 

31. انیمه Hachimitsu to Clover

تاکموتو یوتا، دانشجوی سال دوم کالج هنر، یه آپارتمان ارزون قیمت رو با دو سالمند به اشتراک می ذاره: موریتا ‏شینوبوی عجیب و غریب، که به دلیل غیبت مدامش فارغ التحصیل نمی شه، و مایاما ‏تاکومی عاقل، که از نظر تاکموتو یه سنپای شایسته ست. تاکموتو به آینده ش فکر نکرده بوده تا اینکه تو یه روز بهاری هاناموتو هاگومی رو می بینه و عاشق میشه. هاگومی که استعداد فوق العاده ای تو هنر داره، تو کالج تاکموتو ثبت نام می کنه و خیلی زود با دانشجوی محبوب سفالگری، آیومی یامادا، دوست می شود. آیومی در حال حاضر به خوبی با اون سه همخونه آشنا ست و به طور مخفیانه احساسات عمیقی رو تو دلش برای یکی از اونا پنهان کرده. انیمه Honey and Clover دو فصل داره به همراه دو قسمت ویژه که همگی توسط استودیو J.C.Staff ساخته شدن و حاوی داستانی دلچسب از جوونی، عشق، جستجوی روح و خودیابیه که به طرز پیچیده ای از طریق روابط پیچیده بین پنج دوست بافته شده.

 

  1. انیمه Sakamichi no Apollon

‏نیشیمی ‏کائورو که از دوران کودکی دائماً تو مدرسه انتقالی می گیره، به دلیل ماهیت فکری و پیشینه ثروتمندش، همیشه به عنوان یک طرد شده اجتماعی دیده می شه. ولی بعد از انتقال به کیوشو تو سال اول دبیرستان، همه چیز شروع به تغییر می کنه؛ اونم وقتی که کائورو با مبصر کلاس موکائه ریتسوکو و کاوابوچی ‏ سنتاروی بزهکار دوست می شه. در حالی که کائورو یه دانش آموز ممتازه، سنتارو خیلی شره و همیشه دردسر ایجاد می کنه. با این حال، این دو دوست متضاد یه وجه مشترک پیدا می کنن: موسیقی. انیمه Sakamichi no Apollon داستان دوستی اونا رو دنبال می کنه که توسط جز گرد هم اومدن.

 

  1. انیمه Komi-san wa, Comyushou desu

‏این انیمه داستان کومی شوکو رو روایت می کنه، یه دختر خجالتی که هنوز وارد مدرسه نشده به مدونای مدرسه معروف میشه و با موهای سیاه بلند و خوشگلیش توجه همه رو به خودش جلب کرده. فقط یه مشکل وجود داره؛ با وجود محبوبیتش، شوکو تو ارتباط برقرار کردن با دیگران افتضاحه. هیتوهیتو تادانو یه دانش آموز متوسط تو این دبیرستانه و با شعار “موقعیت رو درک کن و اطمینان حاصل کن که از دردسر دور باشی” ، به سرعت متوجه میشه که نشستن کنار شوکو اون رو به دشمن همه تبدیل می کنه. هیتوهیتو می فهمه که شوکو قادر نیست به راحتی با دیگران صحبت کنه و در واقع، اون هیچوقت نتونسته دوست پیدا کنه. برای همین تصمیم می گیره به شوکو کمک کنه تا صد تا دوست پیدا کنه و بتونه به اختلال ارتباطی خودش غلبه کنه. این انیمه رو استودیو خلاق OLM ساخته و تا الان دو فصل از این انیمه اومده.

 

  1. انیمه Koukyoushihen Eureka Seven

این انیمه روایتگر داستان پسر 14 ساله ای به اسم رنتون تورستونه که تو شهر دورافتاده بیل فارست زندگی می کنه. اون می خواد از خونه بره و به گروه مزدور معروف به Gekkostate بپیونده، به این امید که یه ماجراجویی برای روشن کردن زندگی ساده و یکنواختش پیدا کنه. با این حال، بین اصرار پدربزرگش برای تبدیل شدن به مکانیکی مثل خودش و فشار میراث پدر مرحومش گیر کرده و تنها هیجانی که رنتون پیدا می کنه سرگرمی سواری بر ذرات موج تراپاره که در سراسر هوا پراکنده شدن، یه فعالیت شبیه موج سواری. همه چیز وقتی تغییر می کنه که یه شی ناشناخته تو گاراژ رنتون سقوط می کنه، که کشف می شود یک مأمور نوریابه؛ روباتی که قادر به سوار شدن بر امواج تراپاره و به طور خاص به عنوان Nirvash typeZERO شناخته می شه. خلبان اون دختر جوانی به نام یورکا، یکی از اعضای Gekkostate ـه که درخواست تنظیم برای Nirvash می کنه. ملاقات آنها جرقه آغاز درگیری رنتون با Gekkostate می شه، زیرا او در کنار Eureka به عنوان کمک خلبان Nirvash به پرواز در میاد.

 

  1. انیمه Yagate Kimi ni Naru

انیمه Bloom Into You داستان یو رو روایت می کنه، اون همیشه مانگاهای دخترونه رو دوست داشته و همیشه منتظر روزی بوده که یه نامه عاشقانه بگیره که اونو خجالت زده کنه و لپاش گل بندازه… ولی وقتی همکلاسیش بهش اعتراف عشقی میکنه… هیچی حس نمیکنه. یو که ناامید و گیج شده وارد دبیرستان میشه بدون این که مطمئن باشه چطور باید جواب بده. همون موقع رئیس شورای دانش آموزی خوشگل به اسم نانامی رو میبینه و ازش درخواست کمک میکنه. ولی وقتی شخص بعدی ای که به یو اعتراف میکنه خود نانامی ـه، بالاخره مانگای دخترونه عاشقانه یو آغاز میشه… این انیمه یه فصل 13 قسمتی داره که استودیو TROYCA اونو ساخته.

 

  1. انیمه Gekkan Shoujo Nozaki-kun

انیمه Monthly Girls’ Nozaki-kun داستان یه دختر دبیرستانی به نام چیا ساکورا رو روایت می کنه که عاشق یه پسر از مدرسه شون به اسم اومیتارو نوزاکیـه و نکته جالبی که در مورد اومیتارو وجود داره اینه که، اون در حین تحصیل، مانگاکای مانگاهای شوجو هم هست ولی از اسم مستعار ساکیکو یومنو برای انتشار کارهاش استفاده میکنه. یه روز ساکورا تصمیم میگیره عشق خودش رو به اومیتارو اعتراف کنه ولی اومیتارو، ساکورا رو با یکی از طرفدارای خودش اشتباه میگیره و به جای جواب دادن به اعتراف عشقی ساکورا، بهش امضا میده! وقتی ساکورا درباره علاقه همیشگیش برای بودن با اومیتارو صحبت میکنه، اومیتارو برای نشون دادن چند کار طراحی خودش، اونو به خونه شون دعوت میکنه و بعد از اتفاقاتی، ساکورا تبدیل به دستیار جناب مانگاکای داستان ما میشه. حالا ساکورا میتونه مسیر عشقی خودش رو در اینجا و در کنار اومیتارو ادامه بده. این انیمه توسط استودیو Doga Kobo ساخته شده و پیشنهاد می کنیم تماشاش کنین.

 

37. انیمه Ao Haru Ride

‏یوشیوکا فوتابا به دلایلی می خواد شکل و شمایل زندگیش به عنوان یه دانش آموز دبیرستانی رو از نو ایجاد کنه. اون که به دلیل زیباییش، توسط دوستای دخترش تو راهنمایی طرد شده بوده؛ به دلیل یک سوتفاهم نمی تونه احساسات خودش رو به تنها پسری که تا به حال دوست داشته، یعنی تاناکا-کون، ابراز کنه. حالا وارد دبیرستان شده و مصممه که تا جای ممکن مثل یه دختر باشخصیت رفتار نکنه تا مبادا باعث تحریک حسادت دوستاش بشه. در حالی که به رضایت این سبک زندگی رو دنبال می کنه، یه بار دیگه تاناکا-کون رو می بینه. پسره بهش می گه که اونم فوتابا رو دوست داشته، اما دیگه اوضاع مثل سابق نیست. آیا فوتابا می تونه عشقی که سه سال پیش هرگز به نتیجه نرسیده رو از سر بگیره…؟ اینو باید با تماشای انیمه Blue Spring Ride ببینین.

 

  1. انیمه Kanojo, Okarishimasu

‏انیمه Rent-a-Girlfriend از داستان کازویا‏ برامون می گه، کسی که دوست دخترش اون رو ترک کرده، دانشجوییه که از نظر احساسی شکسته و تلاش میکنه که حفره خالی قلبش رو با یک دوست دختر اجاره ای از طریق یک برنامه ی موبایلی پر کنه. اول کار، با چیزورو میزوهارا آشنا می شه که دختر کاملی بنظر میاد: ظاهر عالی و نازی داره و شخصیتی دلسوز. بعد از قرار اولشون، بعد از اینکه در پروفایل چیزورو نظرات مختلف و درهمی رو میبینه، کازویا که هنوز درحال عذاب کشیدن از رابطه ی قبلیش هستش، فکر میکنه که چیزورو داره با قلب مردها بازی میکنه و روی پروفایلش نظر منفی ثبت میکنه. چیزورو که از بی احترامی مشتریش نسبت به خودش عصبانیه، چیزورو خودِ واقعیش رو نشون میده، یه آدم گستاخ و دمدمی مزاج، درست مخالف چیزی که کازویا در ملاقات اولشون فکر میکرد. داستان انیمه به همین جا ختم نمی شه و برای فهمیدن بقیه داستان باید خودتون تماشاش کنین.

 

  1. انیمه Kokoro Connect

زمانی که پنج دانش آموز تو آکادمی یامابوشی متوجه می شن که هیچ باشگاهی وجود نداره که دوست داشته باشن، با هم متحد می شن تا انجمن فرهنگی دانش آموزی یا به اختصار StuCS رو تشکیل بدن. این انجمن متشکل از: تایچی یائگاشی، یه طرفدار هاردکور کشتی. ایوری ناگاسه، یه خوشبین بلاتکلیف؛ هیمکو اینابا، نابغه کامپیوتر؛ یوی کیریاما، یک کاراته کای ریز فسقلی و یوشیفومی آئوکی، دلقک کلاس. یه روز، آئوکی و یویی یه حادثه عجیب رو تجربه می کنن و طی اون بدناشون عوض میشه. از اونجایی که این پدیده ماوراء طبیعی به طور تصادفی در بین این پنج دوست ادامه پیدا می کنه، اونا متوجه می شن که این فقط سرگرمی و بازی نیست. حالا که مجبور شدن بیش از همیشه به یکدیگر نزدیک شن، خیلی زود اسرار پنهان و زخم های احساسی همدیگه رو کشف می کنن، باید با تماشای این انیمه ببینین که چی به سر این 5 نفر میاد.

 

40. انیمه Zero No Tsukaima

لوئیز فرانسوا لو بلان د لا والیر یه جادوگر خود شیفته در دنیایی از چوبدستی، شنل و خانواده سلطنتیه. با اینکه اون تو آکادمی Tristain، یه مدرسه معتبر جادویی تحصیل می کنه، یه مشکل اساسی داره: لوئیز نمی تونه درست جادو کنه و همین امر باعث شده است که او لقب “لوئیز صفر” رو از همکلاسی هایش بگیره. وقتی دانش آموزای سال اول باید مراسم احضار رو انجام بدن، احضار لوئیز منجر به یه انفجار فاجعه بار می شه! همه فکر می کنن که این یک شکست دیگه ست، اما وقتی دود پاک می شه، پسری به نام سایتو هیراگا ظاهر می شه. حالا با سایتو آشنای لوئیز، به عنوان یک برده رفتار می شه و اون مجبور می شه لباس هاشو تمیز کنه و از روی زمین غذا بخوره. اما زمانی که یه نشون ناآشنا از مراسم احضار روی دست سایتو حک شده، گمون می ره که اون نشون باید مربوط به گندلفر جادوگر بزرگ باشه. وحشیانه، ماجراجویانه و انفجاری، Zero no Tsukaima در حالی که سایتو رو نشون می ده که با زندگی جدید خودش کنار میاد، داستان لوئیز رو هم دنبال می کنه.

 

  1. انیمه Orange

‏او انیمه اورنج، ساخته استودیو Telecom Animation Film یه روز تاکامیا ناهو نامه ای از ده سال آینده خودش دریافت می کنه ، نامه خطاب به ناهو ـه و تو نامه تمامی حوادث روزمره زندگی اون مو به مو با جزئیات پیش بینی شده؛ حتی ورود یه دانش آموز انتقالی به نام ناروسه کاکرو… تو اون نامه ناهوی آینده مدام از ناهوی گذشته معذرت خواهی می کنه و اظهار تاسف می کنه و از ناهو گذشته می خواد تصمیم درستی در قبال کاکرو بگیره… قسمت تکان دهنده نامه اونجایی هستش که تو نامه نوشته شده کاکروی ۱۰ سال آینده در کنار او و هیچ کدوم از دوستانش نیست به همین خاطر ناهوی آینده تو نامه اش می خواد با دقت مراقب کاکرو باشه. انیمه نارنجی یه فصل داره به همراه یه قسمت ویژه که حتماً باید ببینینش..

 

  1. Yamada-kun to 7-nin no Majo

وقتی یامادا ریو وارد دبیرستان میشه، می خواد برگ جدیدی تو زندگیش ورق بزنه و زندگی مدرسه ای پرباری داشته باشه. به همین دلیل تحصیل تو دبیرستان سوزاکو رو انتخاب کرده، جایی که هیچ کس از شهرت بزهکارانه و خشن اون خبر نداره. با این حال، خیلی زود از این وضع خسته می شه. سال دوم، ریو به روش قدیمی خودش بر می گرده، یه تنبل بی شعور با نمرات افتضاح و همیشه درگیر دعوا. یه روز، تو یه بازدید دیگه از دفتر، ریو با شیرائیشی اورارا، یه دانش آموز ممتاز زیبا روبرو می شه و یه اشتباه باعث می شه هر دو از پله ها پایین بیفتن و کارشون به یه بوسه تصادفی ختم شه! این زوج متوجه می شن که می تونن با یه بوسه بدن خودشونو عوض کنن: توانایی که هم خوبه و هم دردسرساز خواهد شد. با تماشای انیمه Yamada-kun and the Seven Witches می تونین از داستان این دو و دوستاشون آگاه شین.

 

  1. Tsurezure Children

این انیمه به عشق دوران نوجوانی می پردازه؛ این نوع از عشق شکل های منحصر به فرد و جذاب زیادی رو به خودش می گیره که با شروع بلوغ در کودکان و بزرگسالان شکوفا می شه. از ناتوانی تو اعتراف عشقی گرفته تا نفهمیدن عشق واقعی، موانع مختلفی ممکنه موقع یادگیری برای اولین بار در مورد جذابیت عاشقانه ایجاد بشه. اما در زیر لایه همه اینها، عشق جوونی چیزی واقعاً زیباست که می تونه به تجربه های کاملاً جدیدی برای نو جوونا و عشاق منجر شود.انیمه Tsurezure Children سناریوهای مختلفی از به ثمر نشستن عشق جوانی رو به همراه مبارزات و شادی هایی که به دنبال داره به تصویر می کشه.

 

44. Saenai Heroine no Sodatekata

تومویا آکی، تهیه کننده بلسینگ سافتور، پس از اتمام اولین مسیر رمان تصویری خودش، نسبت به آینده تیمش و رسیدن به هدف خودشون برای خلق بهترین بازی فصل خوشبینه. با این حال، اونا هنوز راه زیادی در پیش دارن. اولاً، مگومی کاتو هنوز شخصیتی فوق العاده بی غل و غش داره و نمی تونه نقش قهرمان ایده آل تومویا رو به خودش بگیره. سایر اعضای Blessing Software، اریری اسپنسر ساوامورا، اوتاها کاسومیگائوکا و میچیرو هیودو، اغلب فراموش می کنن که اون به خاطر عدم حضور و شخصیت اون، اونجا حضور داره. Blessing Software در طول توسعه بازی خودش، مشکلات کار در صنعتی که باید ضرب الاجل ها رعایت شه و دائما ویرایش و ادیت انجام شه و سختی های کار در یک محیط گروهی رو تجربه می کنه‏.

 

45. Tonikaku Kawaii

این انیمه داستان یوزاکی ‏ناسا رو روایت می کنه، یه پسر که مصممه اسم خودش رو تو کتب تاریخ ثبت کنه. اون با کسب رتبه اول در آزمون ‏سراسری آزمایشی و هدفش برای ورود به یه دبیرستان ممتاز، مطمئنه که پلن تمام زندگی خودش رو ترسیم ‏کرده. با این حال، سرنوشت، یه زن هوسبازه. تو یه غروب برفی، تو راه بازگشت به خونه، چشم ناسا به زیبایی ‏بی همتای اون طرف خیابان می افته. ناسا که جادو شده، سعی می کنه به اون نزدیک شه اما جونش به خطر ‏میفته…‏ خوشبختانه با اقدام سریع اون دختر جونش رو از دست نمی ده. اون که کنار آمبولانس در حال خونریزیه، اون ‏دختر رو زیر نور مهتاب تماشا می کنه، مثل پرنسس کاگویا که به ماه نگاه می کرد. اون با امتناع از پایان دادن به ‏این ملاقات تصادفی، بدن فلج خودش رو مجبور به تعقیب اون می کنه و از اون می خواد با هم برن بیرون. ‏دختر که از حماقت و عزم خالص اون شگفت زده شده، اعتراف اون رو تنها با یه شرط می پذیره: ازدواج!‏

 

46. Skip Beat

یه دختر تنها به اسم موگامی کیوکو به همراه عشق خودش فیووا شو، دوست دوران کودکیش زندگی می کنه. شو یه ستاره ی بزرگ موسیقیه و طرفدارای زیادی داره. یه روز اون با گفتن این جمله که “کیوکو” دختر ساده لوحیه دلش رو می شکنه و می گه که تمام این مدت تنها به این خاطر با اون بوده که لباس هاش رو بشوره و اجاره خونه ش رو پرداخت کنه. کیوکو قسم می خوره که دیگه هیچ وقت عاشق نشه و با ورود به کار اجرای موسیقی و ستاره ای بزرگ شدن، انتقامش رو از “شو” بگیره. اون با ورود به این کار ثابت می کنه که بیشتر از اونچه فکرش رو می کرده تو این مبارزه مصممه، با این وجود در مسیر خودش با افراد جالب و کنجکاوی روبرو شده و زندگی جدیدی براش آغاز میشه. انیمه Skip Beat رو استودیو Hal Film Maker ساخته و امیدواریم از تماشاش لذت ببرین.

 

  1. Karakai Jouzu no Takagi-san

انیمه Teasing Master Takagi-san یه انیمه چند فصلی، ساخته ی استودیو Shin-Ei Animation ـه و یه کمدی عاشقانه در مورد دوستیه و به داستان نیشیکاتا و تاکاگی-سان می پردازه. داشتن یه دوست که شما رو از درون می شناسه باید چیز خوبی باشه، اما در مورد نیشیکاتا، این موضوع برعکسه. همکلاسی اون تاکاگی دوست داره هر روز اونو مسخره کنه و از دانش گسترده ش در مورد رفتار نیشیکاتا برای پیش بینی اینکه دقیقاً چه واکنشی نسبت به متلک هاش نشون می ده استفاده می کنه و عملاً اجازه واکنش مناسب رو به نیشیکاتا نمی ده. با وجود این، نیشیکاتا قول می ده که یه روز به تاکاگی طعم داروی خودش رو بچشونه و اون رو از خجالت سرخ کنه و همین اتفاقات جالبی رو برای مخاطب رقم می زنه.

 

  1. Ore Monogatari

گودا تاکئو با ساخت عضلانی و قد بلند خودش، یه دانش آموز سال اول دبیرستان معمولی نیست. با این حال، پشت ظاهر ترسناکش، قلبی از طلا نهفته و توسط همسالای مرد خودش به دلیل شجاعت و جوانمردیش یه قهرمان محسوب می شه. متأسفانه، ظاهر تاکئو برای یه زندگی عاشقانه خوب نیست. به نظر می رسه که ظاهرش در حال حاضر برای ترسوندن جنس مخالف به اندازه کافی ترسناک هست، البته بهترین دوستش که خوش تیپه و همیشه همراشه به اسم ماکوتو به راحتی و ناخواسته، قلب دانش آموزای دختر رو می دزده. یه روز ، وقتی که تاکئو تو ناراحتی رینکو یاماتو رو نجات می ده، بلافاصله عاشقش می شه. متأسفانه، اون فکر می کنه که اون دختر ممکنه به سوناکاوا ماکوتو علاقه مند باشه. علی رغم احساسات عاشقانه خودش نسبت به یاماتو که همچنان به شکوفایی ادامه می ده، تاکئو تصمیم می گیره که به عنوان کوپید (فرشته عشق) عمل کنه و اونا رو بهم برسونه.

 

  1. انیمه Paradise Kiss

‏انیمه پارادایس کیس به روایت داستان یوکاری می پردازه، اون یه دانش آموز دبیرستانی معمولیه که به حرفای پدر و مادرش گوش می ده و هر روز تو مدرسه حاضر می شه. با تغییر رویه زندگیش اون وارد انجمن دانش آموزی طراحی مد می شه که یه برند با نام بوسه بهشت دارن. این گروه به دنبال یه مدل می گرده تا در فصل آتی مد و فشن، محصولاتشون رو به نمایش بذاره و تصمیم می گیرن یوکاری رو برای اینکار انتخاب کنن. جالب اینجاست که یوکاری همیشه از این گروه بدش میومده اما کم کم متوجه می شه که اونا آدم های واقعا خوبی هستن. این وضع تا جایی پیش می ره که تلاش و امید اونا برای آرزوهاشون باعث می شه یوکاری بفهمه که اصلا از زندگیش لذت نمی بره و حالا سعی در تغییر روند زندگیش داره. این انیمه یه فصل 12 قسمتی داره.

 

  1. انیمه Baka to Test to Shoukanjuu

‏داستان این انیمه پیرامون یوشی آکیهیسا که بعنوان یه احمق مشهوره تمرکز داره. مدرسه ای که اون توش درس میخونه، دانش آموزا رو بطور جدی بر طبق نتایج امتحاناتشون به کلاسهای مختلف تقسیم میکنه. نابغه ها در کلاس A با صندلی های راحت و تهویه ی مطلوب قرار می گیرن، اما آکیهاسا رو فرستادن تو کلاس F ، پایین ترین پله از نردبان مدرسه که فقط با چیزهای سطحی مجهز شده، میزهای بسیار قدیمی و تاتامی های حصیری پاره پاره شده. یه دختر به اسم هیمجی میزوکی که در حقیقت یکی از باهوش ترین دختراست، در سال دومیکه آکیهیسا تو این مدرسه ست تو روز امتحان تب می کنه و تو کلاس F طبقه بندی می شه. گذشته از میزوکی کلاس F همچنین ساکاموتو نماینده کلاس رو تو خودش می بینه که دوست و شریک آکیهیسا تو جرائمش بوده. با تماشای این انیمه می تونین معنای دوستی و عشق رو بهتر درک کنین.

 

  1. انیمه Golden Time

انیمه وقت طلایی به داستان میتسوئو می پردازه…. اون یه دانشجوی سال اوله که به تازگی تو دانشکده حقوق توکیو پذیرفته شده. بعد از مراسم ورودی وقتی که میتسوئو تصمیم میگیره که به دانشکده ی سال اولی ها بره، راه خودش رو گم میکنه و اشتباهی وارد دانشکده ی دیگه ای میشه. درست زمانی که بچه های این دانشکده میتسوئو رو از در پرت میکنن بیرون، اون خودش رو رو به روی دختر زیبایی میبینه که با یه دسته گل رز به سمت اون میاد… اون دختر دسته گل رو تو صورت میتسوئو میکوبونه و بهش میگه که به دانشکده خوش اومده و بعد اونو ترک میکنه. این دختر زیبا، شیک و خوش لباس کسی نیست جز دوست دوران بچگی میتسوئو به نام کوئوکو که تو بچگی به هم قول ازدواج داده بودن. در حقیقت میتسوئو برای فرار از دست کوئوکو به طور پنهانی در آزمون ورودی این دانشکده شرکت کرده بود اما خیلی زود میتسوئو متوجه میشه که کوئوکو هم قراره تو همین دانشکده درس بخونه. بقیه ی داستان رو باید تماشا کنین.

 

52. انیمه Nisekoi

ایچیجو راکو، دانش آموز سال اول تو دبیرستان Bonyari، تنها وارث یک خانواده ترسناک یاکوزاست. ده سال پیش ، راکو به دوست دوران کودکی خودش یه قولی داده بگذارید توضیح بدم: ما دو باند متضاد داریم که سرکرده های باندهای مذکور به ترتیب یک پسر و یک دختر ‏رو به عنوان وارث ریاست خودشون می بینن. با این حال، به جای اینکه این دو به رغم صحبت های والدینشان مخفیانه بیرون برن و با هم باشن، ‏در واقع این والدین هستند که می خوان اونا با هم قرار بذارن و بچه ها طرف مردد این داستان هستن‎. ‎بنابراین این دو وانمود می کنن که صلح رو حفظ می کنن. ‎اونا در ابتدای کار به همدیگه علاقه ای ندارن، اما‎ ‎سرنوشت این انیمه رام کام قراره به کلی زیر و رو بشه.

 

53. انیمه Akagami no Shirayuki-hime

انیمه Snow White with the Red Hair داستان عجیب و عاشقانه شیرایوکی رو روایت می کنه، اگرچه اسم اون به معنای “سفید برفی” ـه ، اما شیرایوکی دختری شاد و مو قرمزه که تو کشور تانبارون زندگی می کنه و با جدیت به عنوان یه عطار تو مغازه گیاهی خودش کار می کنه. زندگی اون وقتی که توسط شاهزاده تانبارون، شاهزاده راجی مورد توجه قرار می گیره، به طرز چشمگیری تغییر می کنه. شیرایوکی که مایل به کنار گذاشتن آزادی خودش نیست، موهای قرمز بلند خودش رو می بره و به جنگل فرار می کنه، جایی که توسط زِن ویستالیا، شاهزاده دوم کشور همسایه و دو دستیارش از دست راجی نجات پیدا می کنه. این انیمه سفر شیرایوکی رو به سمت زندگی جدید در کاخ سلطنتی کلارینز و همچنین تلاش زِن برای تبدیل شدن به یک شاهزاده شایسته به تصویر می کشه.

 

54. انیمه Grisaia no Kajitsu

یوجی کازامی یه دانش آموز انتقالیه که به تازگی تو آکادمی میهاما پذیرفته شده. اون می خواد یه زندگی دبیرستانی معمولی داشته باشه، اما این رویاش ممکنه سخت برآورده شه چون آکادمی میهاما دقیقاً شرایط برعکسی ارائه می ده. به غیر از 5-6 نفر همه اونجا دخترن و اون باید با هر کدوم از اونا آشنا شه و اطلاعات بیشتری در مورد شخصیتشون کشف کنه چون جامعه پذیری اجتناب ناپذیره. اون به آرومی ، شروع به یادگیری حقیقت پشت گروه کوچکی از دانش آموزای آکادمی می کنه که هر کدوم سهم خودشون از تجربیات آسیب زا دارن. آکادمی میهاما به عنوان یه خونه برای این دخترا عمل می کنه ، اونا “میوه هایی” هستن که از درختای خودشون افتادن و شروع به پوسیدگی کردن. این وظیفه یووجیه که به عنوان کاتالیزور برای نجات اونا وارد عمل شه، اما باید ببینیم که چطور می خواد این کارو انجام بده در حالی که خودشو هم نمی تونه نجات بده.

 

  1. انیمه Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren

مرغای عشق دست و پا چلفتی ، تاکاناشی ریکا و توگاشی یوتا حالا با ورود به یه سال تحصیلی جدید با هم زندگی می کنن ، اما رابطه شایان ستایش اونا راکده. یوتا تلاش می کنه تا با یه دوست دختر چوونی سازگار بشه در حالی که این بند: سانائه دكوموری، شینكا نایبوتانی و كومین تسوویوری با وجود داشتن نمره های بالا و پیشرفته، هنوز هم با شخصیت عجیب و غریب خود همراه هستن. برای بدتر شدن اوضاع، دختر چوونی دیگه ای از مدرسه راهنمایی یووتا، ساتون شیچیمیا ، ظاهر می شه… آیا با وقایع مختلفی که اطراف یوتا جریان داره، اون می تونه رابطه خودش رو با ریکا توسعه بده؟ اینو دیگه باید با تماشای انیمه چند فصلی Love, Chunibyo & Other Delusions!: Heart Throb بفهمین.

 

56. انیمه Plastic Memories

داستان انیمه خاطرات پلاستیکی درباره ی آینده ای نچندان دوره که اندروید ها دقیقا مثله انسان ها هستن. کمپانی اس اِی نوعه جدیدی از این اندروید ها به نامه گیفتیا میسازه که دارای احساسات بیشتر هستن و خیلی خیلی شبیه انسان ها هستن؛ این اندروید ها هم طول عمر دارن و اندروید هایی که عمرشون تموم میشه دچار اختلال میشن واسه همین سازمان سرویسی رو طراحی میکنه که اندروید هایی که عمرشون تموم شده رو جمع آوری کنن، سوکاسا که قهرمان این داستانه یکی از اعضای این تیم میشه ولی سرنوشت یه تدارکات خاصی براش دیده. این انیمه از ساخته های استودیو Doga Kobo ـه و نباید از دستش بدین.

 

57. انیمه Taishou Otome Otogibanashi

انیمه Taisho Otome Fairy Tale ساخته استودیو SynergySP به داستان تاماهیکو شیما کوچکترین پسر یه خانواده ی صاحب قدرت و پولدار می پردازه. اون که از بچگی نعمت خوشبختی بهش اعطا شده درحالی بزرگ شده که تنها چیزی که می خواسته توجه و محبت خانواده ی پر مشغله و دور از دسترسش بوده. بعد از فوت مادرش و فلج شدن دست غالبش تو یه تصادف، تاماهیکو دچار نا امیدی عمیقی شده و به دلیل معلولیتی که پیدا کرده توسط پدر خودش رونده شده و محکوم شده تا دور از بقیه در یک جای دورافتاده زندگی کنه، جایی که نتونه نام خانوادگیش رو لکه دار کنه، اون خودش رو تو نا امیدی رها کرده تا در تنهایی بمیره، تا اینکه یه دختر جوون به اسم یوزوکی تاچیبانا جلوی در خونش پیداش میشه. اون دختر ادعا می کنه پدر تاماهیکو اون رو فرستاده تا همسرش بشه. وقتی یوزوکی شروع می کنه به مراقبت از تاماهیکو، احساس بهاری به زندگی بی رنگ و روح تاماهیکو میاره، که باعث میشه کم کم زخم های عمیق عاطفی که از دوران جوونیش داشته التیام پیدا کنن. زندگی این دو کم کم در هم تنیده میشه، وقتی که هم تاماهیکو و هم یوزوکی مزه ی میوه های اولین عشقشون رو می چشن.

 

58. انیمه Fuufu Ijou, Koibito Miman

تو انیمه More than a married couple, but not lovers یه دانش آموز سال سوم ‏دبیرستان به اسم جیرو یاکوئین عاشق دوست و همکلاسی خودش تو بچگی یعنی شیوری ساکورازاکا می شه. بنابراین ، امیدواره که برای ازدواج تجربی با اون زوج شه: تجربه ای که مدرسه شون برای انتخاب تصادفی چند جفت دختر و پسر برای زندگی به عنوان زوج های متاهل ترتیب داده. در همین احوال، آکاری واتانابه پر جنب و جوش می خواد به کراش خودش، مینامی تنجین برسه. جیرو و آکاری می فهمن که نه تنها با هم جفت شدن ، بلکه شیوری و مینامی هم همین طور! مصمم برای رسیدن به کراش خودشون، جیرو و آکاری تلاش می کنن تا حد ممکن امتیاز کسب کنن ، زیرا 10 جفت برتر حق تغییر شرکای خودشون رو کسب می کنن.

 

59. انیمه The Angel Next Door Spoils Me Rotten

انیمه فرشته همسایه من رو لوس میکنه؛ یه انیمه 12 قسمتی، ساخته ی استودیو Project No.9، یکی دیگه از انیمه های خوب رام کامه که سال 2023 ساخته شده. آمانه فوجیمیا یه روز به یه دختر که توی بارون نشسته بود تنها چترشو قرض میده و خودش سرما می خوره و تنها خواسته ش اینه که بالاخره اون چترو پس بگیره. اما ماهیرو شینا، فرشته مدرسه آمانه و همسایه اون خیلی بیشتر ازینا بهش کمک می کنه. ماهیرو به جای اینکه تنها به برگردوندن چتر اکتفا کنه، اصرار داره که با کمک به آمانه برای خوب شدن سرما خوردگیش، محبتی که بهش شده رو جبران کنه. اما ماهیرو از جنگی که توی آپارتمان آمانه وجود داره بی خبره. تنها واژه ای که ماهیرو برای توصیف آشوب موجود “کریه و ناخوشایند” هست. اما علی رغم توصیف عاری از همدردیش، ماهیرو شروع به کمک کردن به آمانه ناامید می کنه. داستان “فرشته خونه بغلی منو خیلی لوس می کنه” داستان آمانه رو دنبال می کنه که ماهیرو با انجام وظایف و کارهای مختلف خونه بهش کمک می کنه – از تمیزکردن خونه گرفته تا پختن شام. آیا کاری هست که این فرشته نتونه انجام بده؟

 

60. انیمه Kubo-san wa Mob wo Yurusanai

انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible، محصول استودیو PINE JAM داستان دانش آموز دبیرستانی، جونتا شیرائیشی رو روایت می کنه که یه هدف ساده داره؛ دوست داره یه زندگی با هدف و مثمر ثمر داشته باشه. با اینحال، انگار رسیدن به این هدف سخت تر از چیزیه که انتظار می ره، چونکه تمامی اطرافیانش اصلا متوجه حضورش نمیشن. درواقع تا حدی که همکلاسی هاش فکر میکنن که صندلیش توی کلاس خالیه، و به اشتباه فکر میکنن که مدرسه رو میپیچونه. حتی تا جایی که یه شایعه عجیب پخش میشه که هرکسی که شیرائیشی رو پیدا کنه یه روز خوش شانسی میاره. تا حالا، تنها کسی که تونسته متوجه حضورش بشه ناگیسا کوبوئه، دختری که کنارش میشینه و دوست داره سر به سرش بذاره. از اینجاست که یه عاشقانه شروع می شه.

 

  1. انیمه Arakawa Under the Bridge

این انیمه رو استودیو Shaft طی دو فصل ساخته و داستانش به این ترتیبه: کو ایچینومیا پسر یه تاجر ثروتمنده که به موقعیت خودش اعتقاد راسخی داره. به این ترتیب، اون مصممه که از مدیون شدن به کسی اجتناب کنه. اما یه روز، پس از دویدن با چند بچه بازیگوش روی پل آراکاوا، در نهایت به رودخانه ای که زیر اون جاریه می افته. خوشبختانه، یه رهگذر اونجاست تا اون رو نجات بده – اما حالا دیگه اون زندگی خودش رو مدیون این غریبه ست! کو که از این موضوع خشمگین شده، اصرار دارد که کار اون رو جبران کنه، اما این ممکن است بدترین معامله ای باشه که این تاجر متکبر تا حالا انجام داده. غریبه – یه دختر بی خانمانه که به اسم نینو شناخته می شه و تو یه جعبه مقوایی زیر پل زندگی می کنه و فقط یه چیز می خواد: عاشق شدن. اون از کو درخواست می کنه که دوست پسرش بشه و اون چاره ای جز پذیرش معامله نداره و مجبور می شه زیر پل زندگی کنه.

 

62. انیمه Koi wa Ameagari no You ni

تاچیبانا ‏آکیرا یه دانش آموز آروم و ملایم دبیرستانیه که عضو باشگاه دو و میدانی بوده ولی به خاطر مصدومیت دیگه نمیتونه مثل گذشته بدوه و از بیکاری تصمیم میگیره تو یه رستوران خانوادگی کار کنه. اون به طور غیر منتظره ای عاشق رئیسش که یه مرد 45 ساله مطلقه و یه پسر کوچولو داره میشه. آکیرا از صمیم قلب خوش رفتاری و مهربونی اونو میپذیره ولی بقیه کارکنان مهربونیشو بی نظمی و حواس پرتی حساب میکنن. آروم آروم این دو نفر شروع به درک همدیگه میکنن. درسته که آکیرا نمیدونه چرا عاشقش شده ولی معتقده که دلیلی برای دوست داشتن وجود نداره. تو یه روز بارونی آکیرا تصمیم میگیره که احساساتشو به رئیسش بگه ولی باید با تماشای انیمه ببینیم که واکنش رئیسش چیه. انیمه After the Rain رو Wit Studio ساخته.

 

63. انیمه Itsudatte Bokura no Koi wa 10 cm Datta

انیمه Our love has always been 10 centimeters apart یه انیمه درام عاشقانه و کمدیه که توسط استودیو Lay-duce ساخته شده و به داستان عاشقانه میو آیدا و هاروکی سریزاوا می پردازه، ممکنه که این دو نفر برای اطرافیاشون دو قطب متضاد به نظر برسن، اما در حالی که این دو سال سومی برای پایان دادن به تجربه دبیرستانیشون آماده می شن، خیلی خیلی بهم نزدیکن. با نزدیک شدن به پایان دوران دبیرستان، میو و هاروکی، همراه با دوستاشون در انجمن های هنر و فیلم، تنها یه سال فرصت دارن تا با احساسات پنهان خودشون و وظیفه دلهره آور تصمیم گیری در مورد شغل آینده روبرو شن. این دو ممکنه همیشه فقط به اندازه نیم وجب فاصله داشته باشن، اما وقتی هاروکی رویای خود رو برای تبدیل شدن به یک کارگردان حرفه ای سینما رو دنبال می کنه و میو با انتخاب مسیری برای خودش در تقلاست، یاد می گیرن که عبور از اون ۱۰ سانتی متر آخر چقدر سخته.

 

64. انیمه Kishuku Gakkou no Juliet

به به صحنه آکادمی خوب دالیا می ذاریم، جایی که دو کشور، هر دو از نظر شرافت یکسان، به هم می رسن. «سگ های سیاه» از ملت شرقی تووا و «گربه های سفید» از شاهزاده نشین غربی با هم دشمنی دیرینه ای دارن. رومئو اینوزوکا و ژولیت پرشیا، رهبرای خوابگاهای مربوطه خودشون، به نظر میاد که دشمنای سرسختی هستن. با این حال، در واقعیت، رومئو و ژولیت ناامیدانه عاشق هستن، اما افشای رابطه اونا خشم همه رفیقاشون رو به دنبال خواهد داشت. اونا عشق خودشون رو برای حفظ صلح پنهان می کنن، اما یک رابطه مخفیانه به این معنیه که خیلی از فعالیت هایی که زوج ها باید انجام بدن رو از دست می دن. وقتی رومئو و ژولیت به هم نزدیک تر میشن، باید با این واقعیت کنار بیان که مخفی نگه داشتن رابطه شون ممکنه غیرممکن باشه. انیمه Boarding School Juliet ساخته LIDENFILMS ـه و باید تماشایی باشه.

 

65. انیمه Tomo-chan wa Onnanoko

انیمه Tomo-chan Is a Girl یه انیمه 13 قسمتی محصول سال 2023 ست که Lay-duce، اون رو ساخته و داستان عاشقانه تومو آیزاوا و جونیچیرو “جون” کوبوتا رو به تصویر می کشه؛ اونا صمیمی ترین رفقایی هستن که تاحالا دیدین. اونا توی خوشی و ناراحتی پشت همدیگه هستن ولی یه مشکل کوچیک وجود داره: تومو عاشق جونه! از وقتی که تومو بچه بوده، همیشه توی جمع پسرها قرار میگرفته و اخلاقش پسرونه ست. ولی به علت هوش تومو، جون از هیچکدوم از احساساتش خبر نداره، حتی وقتی که به وضوح بهش اعتراف میکنه. داستان جالب این دو تا رو باید با تماشای انیمه ببینین.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان