برترین انیمه‌های آندرریتد

بسیاری از انیمه‌های فوق‌العاده وجود دارند که از نظر استقبال طرفداران، کیفیت کلی و محبوبیت بی‌نظیر هستند. در حالی که این انیمه‌ها همگی استثنایی هستند، اما به طور نسبی شناخته‌شده‌اند. و به تعداد شگفت‌انگیزی از مردم رسیده‌اند و آن‌ها را در یک لیگ خاص قرار داده است. اما چه درباره جواهرات کمتر شناخته‌شده‌ای که شایسته همان سطح توجه و ستایش هستند. اما توسط طرفدارانی که در غیر این صورت ممکن است آن‌ها را دوست داشته باشند نادیده گرفته شده‌اند؟ انیمه‌های زیادی وجود دارند که آندرریتد و دز مورد ارزش آنها اجهاف شده. و به وضوح ارزش تماشا و بحث را دارند و ما قصد داریم برخی از آن‌ها را در اینجا معرفی کنیم! برای پارت اول از برترین انیمه‌های آندرریتد با انیمه لیست همراه باشید

 

Ergo Proxy

لیست مان را با “ارگو پروکسی” شروع می‌کنیم، یک تریلر سایبرپانک که در یک دنیا پساآخرالزمانی قرار دارد و شما را در طول 23 قسمت آن در لبه‌  صندلی‌تان میخکوب می‌کند.

این انیمه داستان “رِ-اِل” را دنبال می‌کند که در ابتدا داستان به عنوان یک محقق برای اداره اطلاعات رومدائو فعالیت می‌کند. اما پس از وقوع یک سری حوادث ناگوار، او شروع به کشف رازهای پروکسی‌ها می‌کند و با اعضایی خارج از دیوارهای کنترل‌شده رومدائو همکاری می‌کند، که او را به مسیری پر از هرج و مرج، اندوه و پاسخ‌ها می‌کشاند.

اگر هنوز “ارگو پروکسی” را تماشا نکرده‌اید، به شدت توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهید؛ به ویژه چون این انیمه یکی از معدود تریلرهای روانشناختی است که از ابتدا تا انتها با وجود آندرریتد بودن رضایت‌بخش است و پایان خوبی دارد.و موضوعات زیادی برای بحث بعد از آن ارائه می‌دهد!

From The New World

عتوان بعدی ما “از دنیای جدید” است. بسیاری از بینندگان ممکن است زودتر از حد لازم آن را شروع کرده و ترک کرده باشند، زیرا چند قسمت اول کاملاً به ساخت جهان و توسعه شخصیت‌ها اختصاص دارد. اما باور کنید که نشستن بر روی این قسمت‌ها ارزشش را دارد، زیرا همه چیز بعد از آن ارزش این ساخت و ساز را دارد.

این یکی از آن انیمه‌هایی است. که یا به شدت دوستش خواهید داشت یا بعد از پایان انیمه از آن به شدت متنفر خواهید شد و هیچ حالت میانه‌ای وجود ندارد. “از دنیای جدید” برخی از عمیق‌ترین و تاریک‌ترین لحظات را ارائه می‌دهد. که برخی از آن‌ها واقعاً سخت برای تماشا یا گذراندن هستند.

با این حال، همه این‌ها ارزشش را دارد، و مسلما عنوانی آندرریتد است. زیرا شما خود را غرق می‌کند و همانند شخصیت‌ها احساس ناراحتی و اضطراب خواهید کرد. که باعث می‌شود نتایج و اجرا احساس شده و تأثیرگذار باشد. اگر طرفدار تریلرهای دیستوپیایی هستید، “از دنیای جدید” برای شما ساخته شده است!

Casshern Sins

آیا به یک انیمه پساآخرالزمانی دیگر نیاز دارید؟ “کاسرن سینز” اینجا است تا بیشتر از آنچه انتظار دارید به شما ارائه دهد،”کاسرن سینز” در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد که زمین از وجود بشریت پاک شده و تنها ربات‌های آگاه باقی مانده‌اند که وعده جاودانگی به آن‌ها داده شده بود. اما پس از مرگ دختری به نام لونا، آن‌ها شروع به زنگ زدن می‌کنند و به مرگ خود فکر می‌کنند.

در اینجا “کاسرن”، قهرمان اصلی ما وارد می‌شود که شایعه شده است نجات‌دهنده ربات‌هاست و بدون هیچ خاطره‌ای بیدار می‌شود، در دریایی از مرگ و رمز و راز پیش می‌رود و تلاش می‌کند. تا پاسخ‌ها را پیدا کند، که آن را برای هر کسی که به این پیش‌زمینه علاقه‌مند است، یک اثر ضروری و آندر ریتد می‌سازد!

Space Patrol Luluco

حالا وقت آن است که از تمام مرگ و ویرانی فاصله بگیریم و نور روشنی بر “گشت فضایی لولوکو” بیفکنیم، که احتمالاً یکی از آثار کمتر شناخته‌شده استودیو تریگر است . که واقعاً یک اثر فوق‌العاده ، آندرریتد و واجب‌التماشا است.

با اینکه هر قسمت فقط به طور میانگین هفت دقیقه طول می‌کش. 13 قسمت آن چیزی جز سرگرمی خالص و شادی نیست، با ارائه برخی از زیباترین انیمیشن‌ها و استفاده از رنگ‌ها که می‌توانید تصور کنید.

“گشت فضایی لولوکو” سرگرم‌کننده، شلوغ، پرعملکرد و شاداب است. و با توجه به زمان بسیار کوتاه آن، شما می‌توانید تمام قسمت‌های آن را در کمی بیش از یک ساعت تماشا کنید، که آن را به یک نمایش ایده‌آل برای یک جا و عاشق شدن تبدیل می‌کند!

Kaze no Stigma

در ادامه “کازه نو استیگما” قرار دارد که داستانی معمولی از عشق را در یک دنیای فانتزی ارائه می‌دهد. اگرچه این داستان چیز جدیدی در این فرمول ارائه نمی‌دهد. اما داستان کلی و ماجراجویی‌اش ارزش دنبال کردن را   شما طرفدار این ژانر هستید دارد.

“کازوما کاناگی” قهرمان اصلی این داستان است که می‌تواند باد را کنترل کند. و این امر منجر به نبردهای عالی و توسعه شخصیت‌ها می‌شود. با پیشرفت در داستان، شما بیشتر از رازهای گذشته پر دردسر کازوما آگاه خواهید شد که لحظات دلنشین و واقعی را ایجاد می‌کند.

باز هم، “کازه نو استیگما” عمدتاً در سطح معمولی این نوع داستان قرار دارد، اما آنچه در اینجا وجود دارد محکم و شایسته توجه شماست اگر شما طرفدار این نوع انیمه‌ها هستید و این اثر زیر رادار شما افتاده و میتواند برای شما انیمه‌ای آندر ریتد باشد!

Related posts

دردناک‌ترین دیالوگ‌های انیمه‌ای – پارت دو

برترین فیلم‌های انیمه‌ای آغاز قرن 21

Unsung Hero – معرفی، نقد و بررسی فیلم قهرمان گمنام