نقد و بررسی سریال کره ای Branding in Seongsu برند سازی در سئونگ سو

معرفی سریال Branding in Seongsu

سریال برند سازی در سئونگ سو (브랜딩 인 성수동) سریالی ساخت کشور کره جنوبی است که از تاریخ 5 فوریه 2024 تا کنون در حال انتشار می‌باشد.

خلاصه سریال کره ای Branding in Seongsu

یون هو قدیمی ترین کارآموز آژانس بازاریابی است و به ظاهر زیبا و جوان خود مشهور است. با وجود زندگی به عنوان یک علاقه‌مند به “YOLO”، به طور غیرمنتظره‌ای وارد بازار کار می‌شود و دوره کارآموزی خود را آغاز می‌کند. او در هر دوره از کار خود با رئیسش، کانگ نا ایون که فردی است که شخصیتی بسیار منظم و وابسته به کار دارد درگیر می‌شود.

کانگ نا ایون با موفقیت در هر پروژه‌ای که برعهده می گیرد، جوان ترین رهبر تیم بازاریابی و یک اسطوره در زمینه بازاریابی است. او کار خود را به‌عنوان یک استخدام‌کننده عمومی آغاز کرد و به تدریج از پله‌های موفقیت بالا رفت و در کار خود ارتقاع یافت تا یک مدیر اجرایی شود و همه این‌ها در حالی بود که دوستی و عشق را فدای موفقیت در کار خود کرد.

زندگی کاری اون به صورت معمولی در مسیر پیشرفت طی می‌شد تا زمانی که برخورد با یک کارآموز و درگیری با آن باعث شد تا تغییری بزرگ در زندگی‌‌اش رخ دهد. این اتفاق زمانی رخ داد که بوسه‌ای غیرمنتظره میان آن دو شکل گرفت و این کار باعث شد تا روح‌های آن دو شخص که بسیار باهم تضاد داشتند در بدن‌های‌شان جا به جا شود. در ادامه شاهد وقایعی خواهیم بود که به خاطر این جا به جایی شخصیت‌ها در آن مجموعه کاری اتفاق خواهد افتاد.

 

درباره سریال کره ای برند سازی در سئونگ سو

این سریال که به تازگی منتشر شده است توسط جونگ هیون سو کارگردانی شده است. فیلم‌نامه این سریال کره‌ای هم توسط چوی سون-می و جئون سون یانگ نوشته شده است. پارک سولومون در نقش یون هو و کیم جی یون در نقش کانگ نا ایون در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند. یانگ هی-جی آی، یونگ یی رنگ و یون هونگ آن دیگر بازیگران این مجموعه کره‌ای هستند. این سریال در ژانر عاشقانه، هیجانی و محیط کاری طبقه‌بندی می‌شود.

 

نظر بینندگان و منتقدان درباره سریال کره‌ای Branding in Seongsu

این سریال موفق به کسب امتیاز 7.2/10 در سایت IMDB شده است و امتیاز 7.7/10 در سایت MyDramaList را از بینندگان دریافت کرده است.  روند امتیازات از قسمت اول تا قسمت چهارم این سریال به صورت صعودی ثبت شده است و تا کنون قسمت چهارم این مجموعه کره‌ای بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

 

برخی نظرات بینندگان برند سازی در سئونگ سو

در این سریال ما شاهد تقابل 2 نوع شخصیت دارای تضاد باهم هستیم. یکی از آن‌ها فردی بسیار منظم، سختگیر و دارای روحیه‌ای جدی است و دیگری فردی شوخ‌طبع بامزه و آدمی است که به به مسائل و موضوعات با نگاهی متفاوت نسبت به شخصیت اول می‌نگرد. این نوع تقابل‌ها در شخصیت‌ها را ما در بسیاری از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌ها دیده‌ایم به طوری که می‌توان از آن به عنوان سبکی از داستان‌ نویسی نگاه کرد. در این سریال هم نویسنده توانسته است به خوبی این شخصیت‌ها را در محیطی کاری طراحی کند و بازیگران هم آن را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند. جدا از این تضاد و تقابل جا به جایی شخصیت‌ها در بدن یکدیگر هم با جذابیت این سبک از داستان افزوده است و بر بُعد کمدی داستان افزوده است.

نقش آفرینی خارق العاده بازیگران باعث شده است تا به خوبی عواطف، احساسات و خلق و خوی شخصیت‌ها برای بینندگان قابل لمس باشد و حتی باعث ایجاد حس نفرت نسبت به شخصیت اول زن داستان در آن‌ها شود. همچنین بازی فوق العاده دو شخصیت اصلی و داستان باعث شده است تا آن‌ها به خوبی حس شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان را در این سریال به بیننده القا کنند.

 

کلام آخر

سریال کره‌ای برند سازی در سئونگ سو سریالی درام است که ژانرهای کمدی، عاشقانه و هیجانی در آن به خوبی با هم تلفیق شده‌اند. اگر به سریال‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید تماشای این سریال می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد و علاوه بر جنبه عاشقانه آن بُعد کمدی و هیجانی آن موجب ایجاد حس خوشایندی در شما شود.

برای دانلود سریال Branding in Seongsu به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان