بررسی و دانلود سریال Chilling Adventures of Sabrina ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا

بررسی و دانلود سریال Chilling Adventures of Sabrina ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا

اگر دنبال یک سریال فانتزی عالی هستید، مسیر درستی را تا اینجا پیش آمده اید. اگرچه هر قسمت یک ساعته سریال با یک روایت مستمر به هم مرتبط می شود، کلمه «ماجراها» یی که در عنوان به درستی استفاده شده، یک سریال اپیزودیک از درگیری‌های فرعی را پیشنهاد می‌کند که سابرینا باید در زندگی روزمره‌اش با آن روبرو شود. او که فرزند یک جادوگر مرد و یک زن معمولی است، به او “نیم نژاد” (یا “خون کثیف”، همانطور که جی.کی. رولینگ آن را نامیده) لقب داده شده است، و داستان از او می خواهد که مرز بین قلمرو جادویی و انسانی اش را که توسط دوستانش اشغال شده، طی کند.

 

معرفی سریال Chilling Adventures of Sabrina

ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا، یک سریال در ژانر ترسناک و فانتزی است. این سریال توسط روبرتو آگیری- ساکازا و با الهام از کمیکی به همین نام ساخته شده است. ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا از محصولات اصلی نت فلیکس است و با همکاری وارنر برادرز تله ویژن، برلانتی پروداکشنز و آرچی کامیکس تهیه شده است. این سریال ابتدا قرار بود برای شبکه سی دابلیو ساخته شود تا در کنار سریال ریوردیل یک همکاری دیگر بین ‏سی دابلیو و آرچی کامیکس باشد اما پروژه به دلایل مختلف به سرانجام نرسید. در دسامبر ۲۰۱۷، نت فلیکس ‏حق ساخت سریال را خرید. سپس همان ابتدا اعلام شد که سریال در چهار فصل تولید خواهد شد. فصل اول و ‏دوم سریال به صورت تولید پشت سر هم در ونکوور بریتیش کلمبیا فیلم برداری شده است. کرنان شیپکا در این سریال در نقش اصلی یک از شخصیت های آرچی کامیکس؛ یعنی سابرینا اسپلمن ظاهر شده است. روس لینچ، لوسی دیویس، چنس پدرمو، میشل گومز و جز سینکلر از دیگر بازیگران سریال هستند. فصل اول سریال در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ و فصل دوم نیز در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ توسط نت فلیکس منتشر شد. هردو فصل دارای ده قسمت هستند. همچنین یک اپیزود ویژه کریسمس نیز در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد. فصل سوم و چهارم نیز در تاریخ ۲۴ ژانویه و ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ پخش شدند. سریال نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. منتقدان، بازی، منطق داستانی، جلوه تصویری و کارگردانی سریال را ستایش کردند.

 

خلاصه داستان سریال Chilling Adventures of Sabrina

سریال، داستان دختر جوانی به نام سابرینا اسپلمن را دنبال می کند که با هویت دوگانه نیمه جادوگر-نیمه انسان خود دچار چالش شده است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده اش، انسان ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند را تهدید می کنند، مبارزه و مقابله کند.

 

بررسی عملکرد سریال Chilling Adventures of Sabrina

برای پارت اول فصل اول، وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes با امتیاز 91% تایید با میانگین امتیاز 7.77/10 بر اساس 103 بررسی، گزارش خود را ارائه داد. اجماع این وب سایت می گوید: “به طرز شگفت انگیزی زیبا و به طرز شرورانه ای وحشتناک، سریال Chilling Adventures of Sabrina طلسم اغوا کننده ای را به نمایش می گذارد و ویترینی عالی برای استعدادهای جادویی کیرنان شیپکا ارائه می دهد. Metacritic که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس امتیاز 74 از 100 را به سریال اختصاص داده است. 28 منتقد پارت اول فصل اول را نقد کرده اند و بررسی هایشان نشان دهنده “بررسی های عمومی مطلوب”. است.

آلیشیا لوتس از IGN به پارت اول امتیاز 9.2/10 داد و گفت که “سریال در طرح های تاریک و طنز هتاکانه و گاه متضاد خود می درخشد.” دیو نمتز از TVLine به پارت اول “B+” داد و گفت که “سابرینا بیش از آنچه که ریوردیل مجاز به آن است، صریح و خودآگاهتر است”.

دانیل فینبرگ از هالیوود ریپورتر در بررسی قسمت اول اظهار داشت که “تجدید دیدار با سابرینا که با ادامه نمایش بیشتر می شود، بیشتر از سوی شیپکا پررنگ می شود”. او بازی این بازیگر را با ذکر این نکته ستایش می کند که او “کاملاً مکمل یکی از دوست داشتنی ترین عناصر سریال، یعنی رویکرد مبهم آن به مدرنیته است. کریس هاینر از GameSpot، قسمت اول را با برجسته کردن بازی های بازیگران آن تحسین کرد. او در ادامه از لحن مترقی برای  سریال استفاده کرد و اظهار داشت که «او با مسائل امروزی که بسیاری از آن ها روبه روی ما هستند درگیر می شود، در حالی که همه آن ها را در دنیایی فراطبیعی حل می کند.» کنستانس گریدی از Vox پارت اول را به ویژه به خاطر فیلم برداری آن تحسین کرد و اظهار داشت که «ارزش های تولید برتر آن مشخص است. این ارزش ها در هر فریم ظاهر می شوند و نتیجه فوق العاده است.» او همچنین اضافه کرد که وقتی سریال به طور کامل به زیبایی شناسی ترسناک گوتیک و تاریک خود متعهد می شود، در «هیجان انگیزترین» حالت خود قرار می گیرد. پترانا رادولوویچ از Polygon در نقد مثبت خود از پارت اول بیان کرد. که “هنگامی که ترسناک شروع می شود، این فصل سریال با همان سرما ادامه می یابد و زمینه را برای اتفاقات بعدی آماده می کند.” اپیزود هفتم فصل اول به ویژه به دلیل به تصویر کشیدن یک عیاشی نوجوانان بحث برانگیز است.

 

بررسی عملکرد فصل دوم سریال ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا

پارت دوم به طور میانگین 6.88 از 10 را در Rotten Tomatoes دریافت کرد که بر اساس 43 بررسی، 81٪ تأیید کلی دریافت کرد. اجماع وب‌سایت می‌گوید: «با رمز و راز قوی‌تری غرق در جهان‌سازی جادوگرانه ماجراجویی های هراس انگیز ‏ می شویم و همچنان یک غوغای تاریک و لذت‌بخش باقی می‌ماند که سابرینا را به عمق شب سوق می‌دهد».

 

بررسی عملکرد فصل سوم سریال ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا

Rotten Tomatoes گزارش می دهد که 90٪ از 29 نقد منتقد برای قسمت سوم مثبت هستند، و به این پارت میانگین امتیاز 7.36/10 را داده است. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «یک سواری هیجان‌انگیز جهنمی از ابتدا تا انتها، ماجراهای هراس انگیز سابرینا همیشه بهتر می‌شود»

 

بررسی عملکرد فصل چهارم سریال ماجراجویی های هراس انگیز سابرینا

در Rotten Tomatoes، پارت چهارم بر اساس بررسی‌های ۲۴ منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۱۳/۱۰، ۶۷ درصد تایید شده است. اجماع انتقادی این وب سایت بیان می کند: “اگرچه این سریال برخی از انتظارات طرفداران را بالا و پایین می آورد، اما فصل آخر Chilling Adventures of Sabrina به اندازه کافی اوج احساس را به دست می آورد تا به عنوان یک خداحافظی مناسب با ملکه جهنم عمل کند.”

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای