زمان انتشار فیلم Creed III کرید 3

زمان انتشار فیلم Creed III – معرفی و تاریخ انتشار فیلم کرید 3

مایکل بی جردن قبل از بازگشت به رینگ بوکس در فیلم Creed III یا Creed 3 کمی بیشتر صبر خواهد کرد. سومین فیلم کرید که نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «راکی» است، از تاریخ اکران خود در 23 نوامبر 2022 به زمان اکران جدید خود یعنی 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) موکول شد. در تاریخ اکران جدید، سومین فیلم کریدِ استودیو مترو گلدوین مایر با فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان استودیو پارامونت رقابت خواهد کرد. ما نیز باید برای دانلود فیلم سوم کرید کمی بیشتر صبر کنیم.

معرفی سینمایی Creed III

سینمایی کرید 3 (فیلم Creed III) یک فیلم ورزشی و درام آمریکایی مورد انتظار به کارگردانی و بازی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) بر اساس فیلمنامه‌ای از کینان کوگلر و زک بایلین، و بر اساس طرح کلی داستانی از رایان کوگلر است. این دنباله‌ای بر فیلم کرید ۲ (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. و اولین فیلم این مجموعه بدون بازی سیلوستر استالونه در نقش راکی ​​خواهد بود. در حال حاضر این فیلم قرار است در ۳ مارس ۲۰۲۳ توسط کمپانی یونایتد آرتیستس در ایالات متحده و کمپانی برادران وارنر پیکچرز در سراسر جهان اکران شود.

مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) بازیگر آمریکایی که در جدیدترین نظرسنجی به‌عنوان جذاب‌ترین مرد سال 2020 انتخاب شده، با نقش‌آفرینی‌ در فیلم های Black Panther (2018) و The Fantastic Four (2015) شهره شده است.

داستان فیلم کرید 3

با گذشت 5 سال از وقایع فیلم Creed II و با احاطه بر دنیای بوکس، آدونیس کرید، هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود موفق بوده‌است. هنگامی که دوست دوران کودکی و اعجوبه سابق بوکس، دام اندرسون، پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی در زندان دوباره برمی‌گردد، مشتاق است ثابت کند که سزاوار قهرمانی رینگ بوکس است و این رویارویی بین دوستان سابق چیزی بیش از یک کل‌کل قدیمی است. برای تسویه حساب، دانی باید آینده خود را در خط مقدم مبارزه با دام قرار دهد – مبارزی که چیزی برای از دست دادن ندارد.

شخصیت ها و بازیگران فیلم Creed 3

مایکل بی جردن در نقش آدونیس «دانی» کرید بزرگسال

الکس هندرسون در نقش آدونیس “دانی” جوان

تسا تامپسون در نقش بیانکا تیلور دوست دختر دانی

جاناتان میجرز در نقش دامیان «دام» اندرسون میانسال

اسپنس مور دوم در نقش دامیان “دام” اندرسون جوان

وود هریس در نقش تونی “دوک کوچولو”

فلوریان مونته‌آنو در نقش ویکتور دراگو

فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید

علاوه بر این اسامی، تونی بلیو نقش خود را به عنوان “Pretty” ریکی کانلن از فیلم اول تکرار می کند. سلنیس لیوا، تادئوس جی میکسون، میلا دیویس کنت و کانلو آلوارز نیز برای ایفای نقش‌های نامعلومی انتخاب شده‌اند.

میراث راکی همچنان با فیلم های کرید ادامه دارد

جردن در سومین بازی خود در نقش آدونیس کرید در فیلم Creed III، پسر سرسخت‌ترین رقیب راکی بالبوآ، آپولو کرید، در اولین اولین تجربه فیلمسازی خود، فیلم کرید 3 را کارگردانی می‌کند. تسا تامپسون دوباره نقش دوست دختر دانی، بیانکا را بازی می کند و فیلیسیا رشاد در نقش نامادری او، مری آن، باز می گردد. جاناتان میجرز در نقش اندرسون دیم، ظاهراً در نقش مخالف آدونیس به بازیگران می‌پیوندد.

شاید از این مقاله هم خوشت بیاد

تاریخ پخش فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre

اولین فیلم از فرانچایز راکی بدون حضور سیلوستر استالونه

فیلم سینمایی کرید 3 ( اولین فیلم راکی بدون حضور سیلوستر استالونه خواهد بود که این شخصیت را خلق کرده و در هشت فیلم نقش راکی بالبوآ را بازی کرده یا حداقل یک بار در آن فیلم ‌ها ظاهر شده است. دنباله «کرید» با کنار آمدن آدونیس با میراث سنگین پدرش به پایان می‌رسد؛ راکی به ونکوور سفر می‌کند تا هچت را با پسرش که از او جدا شده دفن کند و با نوه‌اش ملاقات می‌کند. جزئیات داستان سری سوم این فیلم اسپین‌آف مخفی نگه داشته شده است.

مراحل تولید و اولین کارگردانی مایکل بی جردن

تولید این فیلم ورزشی که با دوربین های آی مکس فیلمبرداری شده، در اوایل سال 2022 آغاز شد و در اواسط سال به پایان رسید. کینان کوگلر (Space Jam: A New Legacy) و Zach Baylin (King Richard) فیلمنامه را بر اساس داستانی از رایان کوگلر نوشتند که کارگردان قسمت اول فیلم Creed بوده است. اولین داستان اسپین‌آف، درباره پسر قهرمان جهان بوکس، آپولو کرید، در سال 2015 در سینماها اکران شد و با فروش 109 میلیون دلاری در داخل و 173 میلیون دلاری در سطح جهانی، فرنچایز «راکی» را احیا کرد. فیلم کرید 2 که در حوالی روز شکرگزاری 2018 در سینماها اکران شد، با فروش 115 میلیون دلاری در آمریکای شمالی و 214 میلیون دلاری در سرتاسر جهان، نسخه قبلی خود را ارتقا داد.

زمانی که جردن در سال 2021 اعلام کرد که برای اولین بار پشت دوربین خواهد بود، گفت کارگردانی “یک آرزو است، اما زمان‌بندی آن باید درست باشد.” وی ادامه داد: «این فرنچایز و به ویژه مضامین فیلم Creed III برای من عمیقاً شخصی است. من مشتاقانه منتظرم که فصل بعدی داستان آدونیس کرید را با مسئولیت باورنکردنی یک کارگردان به اشتراک بگذارم.»

فیلم Creed III – جردن در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که هیچ خصومتی بین او و استالونه وجود ندارد، اما هر دو طرف توافق کردند که زمان آن فرا رسیده است که فرنچایز راکی را در مسیر جدیدی قرار دهند. جردن گفت: «فکر می‌کنم اسلای (لقب استالونه) برای این فیلم برنمی‌گردد، اما فکر می‌کنم، جوهره و روح راکیِ او همیشه کمی در درون آدونیس وجود خواهد داشت.» اما این یک فرنچایز کرید است و ما واقعاً می‌خواهیم این داستان و این جهان را در آینده بسازیم.»

جردن ادامه داد: «بنابراین، هدف ما همیشه احترام و عشق به چیزی است که ساخته شده است، اما ما واقعاً می‌خواهیم آدونیس و خانواده‌ای را که او ایجاد کرده به جلو برانیم. پس، امیدوارم آنچه را که من فکر می‌کنم و می‌سازم را دوست داشته باشید…. فکر می کنم Creed III، فیلم خاصی خواهد بود.”

Related posts

نقد و بررسی فیلم Babes بِیبز

نقد و بررسی فیلم A Perfect Day for Caribou یک روز عالی برای کاریبو

نقد و بررسی فیلم A Family Affair یک رابطه خانوادگی با بازی نیکول کیدمن