آنچه از آرک ماقبل آخر انیمه شیطان کش می دانیم – تمرینات هاشیرا

آرک دهکده شمشیرسازی جهان را به طوفان کشید و به همه یادآوری کرد که چرا انیمه شیطان کش یکی از بهترین انیمه های تلویزیونی است. با توجه به اینکه در آستانه پخش فصل جدید قرار داریم، زمان آن رسیده است که به آینده نگاه کنیم، به آرک تمرینات هاشیرا که قرار است مهمترین آرک داستانی این مجموعه تا به امروز باشد زیرا تانجیرو و دوستانش باید برای رویارویی اصلی خود با کیبوتسوجی موزان آماده شوند. همانطور که کم کم به مراحل پایانی انیمه می رسیم، طرفداران در سرتاسر جهان منتظرند تا ببینند فصل بعدی چه خواهد شد. مطمئناً، ممکن است سال ها پیش مانگا را خوانده باشید، اما دیدن این سریال با انیمیشن خیره کننده استودیو Ufotable، باعث می شود که سریال آن 100 برابر و شاید هزار برابر بیشتر ارزش دیدن داشته باشد، حتی اگر بدانید در پایان چه اتفاقی می افتد. اگر نمی توانید برای آرک بعدی صبر کنید یا می خواهید بدانید چه زمانی می توانید شخصیت های مورد علاقه تان را ببینید، نگران نباشید. انیمه لیست همه چیزهایی را که در مورد فصل چهارم Demon Slayer می داند به شما خواهد گفت.

 

پیش درآمدی بر داستان فصل چهارم انیمه Kimetsu no Yaiba

آرک تمرینات هاشیرا درست بعد از خط داستانی دهکده شمشیرسازی اتفاق می افتد. در این آرک، تانجیرو، زنیتسو و اینوسکه با هاشیراها تمرین می کنند تا قوی تر شوند و موزان کیبوتسوجی را شکست دهند. هاشیراها، جنگجویان جوان داستان را به نقطه درهم شکستگی آنها سوق خواهند داد چرا که تمرینات آنها به شدت سخت است، اما این نوجوانان همیشه آماده ایستادگی در برابر چالش ها هستند. این آرک زمینه را برای نبرد نهایی با موزان فراهم می کند و این سؤال را مطرح می کند که آیا تانجیرو می تواند موزان کیبوتسوجی را متوقف کند و خواهرش نزوکو را نجات دهد یا خیر. قرار نیست چیزی را اسپویل کنیم، اما بدانید که این آرک دارای برخی از جذاب ترین لحظات و برترین اکشن ها و خیره کننده ترین لحظات در انیمه Demon Slayer است. در حالی که رهبر ارتش شیطان کش، کاگایا اوبویاشیکی در بستر مرگ است، همسرش آمانه، هاشیراها را به جلسه ای احضار می کند که در آن موئیچیرو و میتسوری به آنها درباره بیدار شدن علامتشان می گویند، علامتی که هر دو تحت فشار شدید بیدار شده است. برای استفاده از این قدرت، آنها باید تحت آموزش ویژه قرار گیرند، بنابراین همه برای یورش قطعی موزان برای گرفتن نزوکو آماده خواهند شد. آمانه، شینوبو کوچو را مأمور می کند تا در کنار تامایو برای ایجاد یک تله علیه موزان کار کنند، در حالی که هاشیرای سنگ، گیومی هیمه جیما برنامه آموزشی را آغاز می کند و هاشیرای صدا تنگن اوزویِ بازنشست نیزه برای کمک به آن هااحضار می شود. در همین حال، هاشیرای آب، گیو تومیوکا تصمیم می گیرد که تنها کسی باشد که در تمرینات شرکت نکند و به تنهایی تمرین می کند.

 

معرفی مانگای Demon Slayer

مانگای کیمتسو نو یایبا که توسط کویوهارو گوتوگه نوشته شده است دارای 11 آرک است که در 23 جلد در اختیار مخاطبین این مانگا قرار گرفته است. دهمین آرک داستانی Demon Slayer، همین آرک تمرینات یا آموزش هاشیرا است که قرار است پخش شود و در حالی که هنوز هیچ چیزی تایید نشده است، اما شک داریم که فصل آینده، فصل آخر سریال باشد. آرک نهایی احتمالاً برای یک فصل مجزا رزرو خواهد شد. Demon Slayer یک مجموعه مانگای مختصر در مقایسه با پیشینیان خود مانند Naruto، Dragon Ball و One Piece است که بیش از 600 چپتر دارند؛ وان پیس که از 1000 شماره عبور کرده و همچنان در حال چاپ است. با توجه به اینکه شیطان کش تنها 206 چپتر دارد و آرک آموزش هاشیرا خط داستانی ماقبل آخر است، می دانیم که این دو آرک آخر در مجموع بهترین خواهند بود، اگرچه شک داریم که درجه دراماتیک بودن داستان دوباره به صحنه آفتاب و نزوکو برسد.

 

معرفی مانگاکای شیطان کش

کویوهارو گوتوگه یک مانگاکای ژاپنی است که بیشتر برای ساخت مجموعه محبوب Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba شناخته شده است. این مجموعه داستان کامادو تانجیرو، پسر جوانی را دنبال می کند که پس از کشته شدن خانواده اش و تبدیل شدن خواهرش به شیطان، تبدیل به یک شیطان کش می شود. این سریال به خاطر اکشن، شخصیت ها و سبک هنری اش مورد تحسین قرار گرفته است و با بیش از 150 میلیون نسخه در تیراژ، موفقیت تجاری نیز داشته است. گوتوگه در سال 1989 در استان کوماموتو، ژاپن به دنیا آمد. او از سنین جوانی شروع به کشیدن مانگا کرده و از مانگاکاهای مختلف الهام گرفته، از جمله هیروهیکو آراکی (ماجراجویی عجیب جوجو)، ماساشی کیشیموتو (ناروتو)، تیته کوبو (بلیچ) و هیداکی سوراچی (گینتاما). مانگای Demon Slayer اولین بار در Weekly Shonen Jump در سال 2016 منتشر شد و در سال 2020 به پایان رسید. این مجموعه بعداً به یک مجموعه انیمه تبدیل شد که به عنوان یک پدیده جهانی شناخته می شود.

 

معرفی انیمه Demon Slayer

انیمه شیطان کش در بهار 2019 عرضه شد و جهان را غرق در غوغا کرد. فصل اول سفر تانجیرو و فقدانی که او را در مسیر تبدیل شدن به یک شیطان کش قرار می دهد نشان داد. خط داستانی دوم در یک فیلم سینمایی به نام Demon Slayer: Mugen Train اقتباس شد. با وجود اینکه این انیمیشن در طول همه گیری COVID-19 اکران شد، قطار بینهایت پس از فروش 507.1 میلیون دلاری در باکس آفیس، به عنوان یکی از بزرگترین انیمیشن های جهان معرفی شد. انیمه Demon Slayer اغلب به دلیل اکشن، شخصیت ها و سبک هنری اش مورد ستایش قرار می گیرد. این مجموعه از نظر تجاری موفق بوده و با بیش از 150 میلیون نسخه در حال انتشار است. بسیار شبیه به مانگاهای معروف دنیا از آراکی، کیشیموتو، کوبو، و سوراچی. گوتوگه مجموعه ای ساخته است که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. چه از طریق مانگا و چه از طریق انیمه، Demon Slayer به سریالی تبدیل شده است که قلب طرفداران در سراسر جهان و البته ایران را تسخیر کرده است.

انیمه ‏Demon Slayer‏ در 12 می 2024 یعنی شب یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403، در ‏Crunchyroll‏ و پس ‏از آن در انیمه لیست با زیرنویس اختصاصی پخش خواهد شد. می توانید تمام فصل های ‏Demon Slayer‏ را ‏با زیرنویس خوب مترجمان خبره ی ما در انیمه لیست تماشا و ‏دانلود کنید. فصل های قبلی این سریال به ‏صورت بلوری در سایت ما قرار گرفته اند. ‏

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)