تاریخ پخش فصل سوم شیطان کش Demon Slayer مشخص شد

تاریخ پخش فصل سوم شیطان کش مشخص شد | بازگشت انیمه Demon Slayer

(دانلود فصل سوم شیطان کش Demon Slayer)

استدیو بزرگ یوفوتیبل نوید ساخت فصل سوم انیمه شیطان کش رو به طرفداران داد.

پس از به پایان رسیدن 18 قسمت فصل دوم انیمه پرطرفدار شیطان کش (Demon Slayer)  استدیو یوفوتیبل خبر خوش از در دست ساخت بودن فصل سوم این انیمه داده بود ولی از اون به بعد هیچ خبر تکمیلی ای از تاریخ و تریلر اضافه نشد.

تاریخ پخش فصل سوم شیطان کش Demon Slayer

اگه شما طرفدار انیمه – و یا به اصطلاح اوتاکو- هستید احتمال بسیار بالایی داره که منتظر فصل بعدی انیمه شیطان کش (Kimetsu no Yaiba) باشید. حال پس از ماه ها انتظار تریلر فصل سوم در چنل یوتیوب Aniplex آپلود شد و تاریخ نهایی پخش این انیمه مشخص شد.

انیمه Demon Slayer

سال نو رو با جلوه های بصری شیطان کش تحویل کنید!

با توجه به تریلر و اطلاعات تکمیلی ای که از طرف رسانه های رسمی منتشر شده، آپریل 2023 و بهار پیش رو قرار است این فصل از انیمه بصورت هفتگی پخش بشه.

هرچند تاریخ دقیقی از روز و زمان پخش هنوز در دست نیست اما به رسم دیگر انیمه ها احتمالا کم کم اطلاعات کامل تری از طرف استدیو به دستمون خواهد رسید.

(تاریخ پخش Kimetsu no Yaiba فصل سوم )

 

فصل سوم شیطان کش کدام چپتر های مانگا رو پوشش میده؟

فصل جدید قرار است آرک the swordsmith village (روستای شمشیرسازی) رو روایت کنه که از چپتر 98 مانگا شروع و تا چپتر 127 ادامه داره.

همچنین اضافه میکنم که یک سینمایی به اسم قطار موگن یا Kimetsu no Yaiba: Mugen Ressha-hen هم وجود داره که خیلی جذاب هست و پیشنهاد میکنم بین فصل اول و دوم دیده بشه

Related posts

نقد و بررسی سریال کره ای Moving‏ متحرک

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان

نقد و بررسی فیلم Lumberjack the Monster هیولای هیزم شکن