بررسی تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves سیاهچال ها و اژدهایان؛ افتخار در میان

بررسی تریلر، معرفی و تاریخ انتشار فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves – سیاهچال ها و اژدهایان؛ افتخار در میان دزدان

تریلر این فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان به طرز عجیبی هیجان انگیز است

برای شروع، اجازه دهید در مورد چیستی تریلر صحبت کنیم. تریلری که یک تبلیغ برای فیلم است. تریلر به طور کلی به این معنی است که نشان دهنده آن چیزی است که می توان از خود فیلم انتظار داشت، اما نه همیشه. همانطور که بسیاری از آزمایش‌های YouTube نشان داده‌اند، شما می‌توانید تنها با دو دقیقه کلیپ‌های دست‌چین‌شده، یک فیلم را به هر چیزی تبدیل کنید، مانند کمدی کلاسیک خانوادگی استنلی کوبریک، درخشش. این بدان معنی است که معمولاً می توانید از تریلر ایده ای در مورد اینکه یک فیلم چگونه خواهد بود دریافت کنید، اما نباید به تریلر نیز اعتماد کنید. صحنه‌ها اغلب بازآرایی می‌شوند و کل مکالمات با ترکیب خطوط مختلف گفت‌وگوها با هدف تولید درام یا ایجاد یک شوخی ایجاد می‌شوند. صحنه‌ها گاهی اوقات صرفاً برای تریلر فیلم‌برداری می‌شوند یا قبل از اکران فیلم در اتاق تدوین و برش به این مرحله می‌رسند. به‌ویژه نماهای جلوه‌های ویژه اغلب از تریلر تا خود فیلم به‌طور چشمگیری تغییر می‌کنند، به‌ویژه برای فیلمی با ژانر افکت‌های ویژه‌ی سنگین مانند فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves که قرار است 11 فروردین 1401 اکران شود و آنطور که از تریلر بر میاید باید برای دانلود فیلم سیاهچال ها و اژدهایان لحظه شماری کنیم.

تنها اطلاعاتی که از فیلم Dungeons & Dragons در دست است

فیلم سیاهچال ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی به کارگردانی جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) است که فیلمنامه آن را با مایکل گیلیو (Michael Gilio) نوشته اند. این فیلم بر اساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی  Dungeons & Dragons (یه چیزی تو مایه‌های راز جنگل)، در کمپین قلمروهای فراموش‌شده (Forgotten Realms) اتفاق می‌افتد و هیچ ارتباطی با سه‌گانه فیلمی که بین سال‌های 2000 تا 2012 منتشر شد، ندارد. بازیگرانی چون کریس پاین (Chris Pine)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، رژ-ژان پیج (Rege-Jean Page)، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) و هیو گرانت (Hugh Grant) در این فیلم بازی می‌کنند.

تولید این فیلم از سال 2013 مراحل مختلف توسعه را طی کرد، که با شرکت برادران وارنر، پس از شکست دادن هاسبرو و یونیورسال پیکچرز در یک دعوای قضایی، شروع شد و سپس به پارامونت پیکچرز، آن هم با نویسندگان و کارگردانان متفاوت، نقل مکان کرد.

گلدشتاین و دیلی نویسندگان/کارگردانان نهایی فیلم سیاه چال ها و اژدهایان بودند که از ثمره تلاش قبلی کارگردان کریس مک کی و فیلمنامه نویس مایکل گیلیو استفاده کردند. پس از آن به مک‌کی و گیلیو اعتبار داستان اعطا شد و فیلمبرداری این فیلم در آوریل 2021 در ایسلند و سپس ایرلند شمالی آغاز شد.

خلاصه داستان سریع بر اساس تریلر فیلم سیاهچال ها و اژدهایان

بارد ادگین و شریک او در جرم یعنی هولگا یک مک گافین جادویی را برای شخصی می‌دزدند و اینکه مشخص می‌شود آن شخص شیطان است و اکنون می تواند بزرگترین شری را که دنیا به خود دیده، آزاد کند. (با توجه به اینکه این داستان در فائرون اتفاق می افتد، جایی که شاهد خشم خدایان متعدد در رویدادهایی با عنوان  های “شکاف” یا “فاجعه” بوده است؛ این داستان یک اغراق بزرگ است). حال، ادگین و هولگا با هم متحد می‌شوند تا محشر کبرایی که به طور تصادفی بر پا کرده اند را به کمک جادوگر سایمون، دروید دوریک و پالادین زنک، راست و ریس کنند. شننیگان‌ها شامل چندین اژدها، جادوگران سرخِ تای و ارباب نوروینتر فورج فیتزویلیام می‌شوند.

ایراداتی که می‌توان به تریلر فیلم سیاه چال ها و اژدهایان گرفت

اولین و بزرگترین شکایت من نورپردازی است. می‌دانم که استفاده از نور صاف و استاندارد در فیلم‌ها برای آسان‌تر کردن جلوه‌های پس از تولید، تبدیل‌های سه بعدی، و فقط به این دلیل که عکاسی بدون تنظیمات نور پیچیده آسان‌تر است و تبدیل به استاندارد شده است. اما باعث می‌شود که فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان تقریباً شبیه یک سریال تلویزیونی صاف و شفاف به نظر برسد تا فیلمی که باید بودجه و زمان لازم برای داشتن تنظیمات نور مناسب برای هر نما را داشته باشد. همانطور که قبلاً گفتم، این یک تریلر است، بنابراین می توان آن را در پس از تولید با یک مرحله نهایی در اصلاح رنگ اصلاح کرد.

موسیقی فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

به غیر از این تریلر، اطلاعات خاصی در مورد فیلم منتشر نشده اما احتمالاً رایج‌ترین انتقادی که من در اینترنت دیده‌ام، استفاده از یک ریمیکس سبک از آهنگ “Whole Lotta Love” از Led Zepplin  در تریلر است. این آهنگ کاملاً با ایده یک اکشن ماجراجویی فانتزی مطابقت ندارد … اما شخصیت کریس پاین یک مطرب (بارد) است، بنابراین تم آهنگ با کلیشه مطابقت دارد… شخصاً برای این موضوع چندان نگران نیستم. ویرایش تریلر و آهنگ به این نحو به دلایل تایمینگ معمول است و استودیوها ترجیح داده اند به جای اینکه یک آهنگ موقت در نظر بگیرند، از آهنگی محبوب استفاده کنند. بسیار بعید است که موسیقی متن فیلم، آن آهنگ را به کار گیرند، مگر در تیتراژ ابتدایی یا پایانی.

فیلم Dungeons & Dragons بخشی از یک فرانچایز است

در فوریه 2022 اعلام شد که یک سریال تلویزیونی اسپین آف در حال ساخت است. از فیلم Dungeons & Dragons بخشی از یک “رویکرد چند جانبه” برای تولید پروژه های تلویزیونی یاد می شود. در حالی که این مجموعه  “مکمل” فیلم  و فرانچایز خواهد بود. Rawson Marshall Thurber قرار است علاوه بر کارگردانی چند قسمت آزمایشی، به عنوان خالق، نویسنده، تهیه کننده اجرایی و مجری سریال نیز ایفای نقش کند. شبکه‌های مختلف و شرکت‌های پخش  هم اکنون در مناقصه حقوق توزیع هستند.

تاریخ انتشار فیلم سینمایی سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

این فیلم سینمایی قرار است در تاریخ 31 مارس 2023 (11 فروردین 1401) توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Babes بِیبز

نقد و بررسی فیلم A Perfect Day for Caribou یک روز عالی برای کاریبو

نقد و بررسی فیلم A Family Affair یک رابطه خانوادگی با بازی نیکول کیدمن