تاریخ انتشار فیلم Extraction 2 استخراج 2

تاریخ انتشار فیلم استخراج 2 – Extraction 2‎

پس از پایان فیلمبرداری در آوریل سال گذشته، فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی، این فیلم اکشن با اکتان بالا در سال 2020، اکنون یک پنجره اکران دیگر دارد. فیلم استخراج 2 قرار است در سال 2023 وارد نتفلیکس شود؛ پس در سال 2023، هر لحظه بعد از انتشار در نتفلیکس باید آماده دانلود فیلم استخراج 2 باشیم.

معرفی فیلم استخراج 2

فیلم استخراج 2، یک فیلم در حال ساخت آمریکایی در ژانر اکشن به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی جو روسو است. این فیلم بر پایهٔ رمان گرافیکی سیوداد اثر آنده پارکس، جو روسو، آنتونی روسو، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن ساخته شده است. این یلم دنباله ای بر فیلم استخراج (فیلم ۲۰۲۰) محسوب می شود.

در سپتامبر ۲۰۲۱، نتفلیکس یک تیزر تریلر از استخراج ۲ منتشر کرد که نشان داد همسورث در نقش تایلر راک بازخواهد گشت.

بررسی تریلر فیلم Extraction 2

بر اساس یک گزارش جدید از پشت صحنه این فیلم نتفلیکس، سینمایی Extraction 2 دو برابر نسخه قبلی خود دارای سکانس های اکشن خواهد بود.

تریلر فیلم سینمایی رو به اکران استخراج دو که به عنوان بخشی از رویداد Tudum 2022 نتفلیکس منتشر شد، بینندگان را وارد پشت صحنه ساخت این فیلم اکشن با بازی کریس همسورث می کند. و با توجه به آنچه کارگردان سام هارگریو پیشنهاد می کند، به نظر می رسد فیلم Extraction 2 در واقع اکشن فیلمExtraction ‎ نتفلیکس را تقویت می کند.

همراه با همسورث، بازیگران فیلم اول شامل گلشیفته فراهانی، رودرکش جایسوال، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی و دیوید هاربر بودند، هرچند تا کنون فقط می دانیم که همسورث و فراهانی برای فیلم بعدی بازخواهند گشت.

توسعه و فیلمبرداری فیلم سینمایی استخراج 2

در ماه مه 2020، گزارش شد که جو روسو برای نوشتن دنباله ای برای این فیلم استخدام شده بود، با این هدف که هم سم هارگریو و هم کریس همسورث برای فیلم دوم بازگردند. در دسامبر 2020، برادران روسو اظهار داشتند که فراتر از یک دنباله، امیدوارند مجموعه ای از فیلم  را در دنیای Extraction بسازند تا نه تنها برخی از شخصیت های معرفی شده در فیلم اول را اکتشاف کنند، بلکه به طور بالقوه یک جهان سینمایی را راه اندازی کنند. در ژانویه 2021، شایعه شد که برادران روسو نیز در حال کار بر روی یک داستان اصلی برای شخصیت رندیپ هودا، ساجو هستند. قرار بود فیلمبرداری دنباله در سپتامبر 2021 در سیدنی، استرالیا آغاز شود، اما اقدامات مربوط به همه گیری COVID-19 تولید را به پراگ منتقل کرد. در 29 نوامبر 2021، هارگریو اعلام کرد که فیلمبرداری اصلی در پراگ، جمهوری چک آغاز شده است، قبل از اینکه همسورث اعلام کند که فیلمبرداری صحنه های خود را در 4 دسامبر آغاز کرده است. فیلمبرداری متعاقب فیلم در 28 ژانویه 2022 در وین، اتریش آغاز شد و تا 14 فوریه 2022 ادامه یافت. صحنه ها در شهر Donau در مجاورت برج های دی سی فیلمبرداری شدند. فیلمبرداری به طور رسمی در 6 آوریل 2022 به پایان رسید. فیلم بر روی دوربین های ARRI ALEXA Mini LF با اجرای همان استراتژی های طولانی مدت فیلم اول فیلمبرداری شد.فیلمبرداری مجدد این فیلم در نوامبر 2022 در پراگ انجام شد.

مصاحبه با عوامل فیلم دومExtraction

جو روسو، نویسنده فیلم، در مصاحبه ای با استیون واینتراب از نشریه Collider در اواخر ژوئن سال جاری، درباره تفاوت دنباله فیلم با فیلم اول صحبت کرد و گفت: ” این فیلم رنگ بندی متفاوتی دارد و کلاً در قسمتی متفاوت از جهان قرار دارد. ریتم متفاوتی دارد و لحنی متفاوت با فیلم اول؛ و این برای ما یک راه جالب برای پیشبرد رویکرد سریال سازی یک داستان است؛ کار ما این است که غافلگیر کننده تر و غیر منتظره تر باشیم و شما دقیقاً نباید انتظار داشته باشید که همان حس و حال فیلم قبلی را از فیلم جدید بگیرید.”

هارگریو در طول 80 ثانیه نگاه پنهانی به خود می بالد: با عنوان “دو” پشت نام فیلم، باید حداقل دو برابر اکشن ‏تولید کنید. این فیلم سینمایی ‏Extraction 2‎‏ را به یک پله بالاتر از اولین فیلم ‏Extraction‏ با ‏چندین انفجار، درگیری با اسلحه و سکانس های تعقیب و گریز در سراسر نمایش می دهد.‏

در حالی که جزئیات دقیق داستان فیلم Extraction 2 هنوز مخفی نگه داشته می شود، ما می دانیم که چند نام برای ساخت دنباله آن بازگشته اند. بار دیگر سام هارگریو پشت دوربین است که اولین کارگردانی خود را با فیلم اولExtraction ‎ انجام داد و جو روسو برای نوشتن فیلمنامه بازخواهد گشت. جو و برادرش آنتونی روسو نیز از طریق شرکت سازنده خود، AGBO این فیلم را تولید خواهند کرد. همسورث به عنوان تهیه کننده نیز ایفای نقش خواهد کرد و در فیلم نیز بازی خواهد کرد.

تحلیلی بر داستان ناشناخته فیلم Extraction 2

فیلم آزاد سازی یا استخراج بر اساس رمان گرافیکی ‏City of Ande Parks، در فیلم ‏Extraction‏ همسورث در ‏نقش تایلر راک بازی ‏خواهد کرد، یک مامور سابق نیروهای ویژه استرالیایی که به مزدور تبدیل شد و وظیفه ‏نجات پسر ربوده شده ‏‏یک جنایتکار را بر عهده داشت. در حالی که او توانست پسر را نجات دهد، به نظر می ‏رسید که پایان آن فیلم ‏پایان زندگی راک باشد، اگرچه یک تریلر در رویداد ‏TUDUM‏ سال گذشته نشان داد که ‏او قرار است یک روز ‏دیگر به مبارزه در مسیر این راه اکشن و پر مخاطره ادامه دهد.‏

تاریخ انتشار فیلم Extraction 2

فیلم دومExtraction  در تاریخ 16 ژوئن 2023 یا جمعه 26 خرداد 1402، از نتفلیکس عرضه خواهد شد. در این فیلم اکشن جنگی، همسورث نقش خود را در نقش تایلر راک مزدور بلک آپس در فیلم اول تکرار خواهد کرد و گلشیفته فراهانی نیز به عنوان نیک، یار مزدور راک بازخواهد گشت اما مشخص نیست که آیا رودراکش جایسوال در نقش اوی ماهاجان جونیور، پسر یک جنایتکار هندی، در دنباله آن ظاهر خواهد شد یا خیر. علاقمندان می توانند پس از انتشار فیلم در نتفلیکس،

Related posts

نقد و بررسی فیلم چینی Polar Rescue نجات قطبی

نقد و بررسی سریال کره ای Moving‏ متحرک

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان