مورد انتظار ترین انیمه های فصل پاییز 2023

مورد انتظار ترین انیمه های فصل پاییز 2023

فصل تابستون 2023 عمدتاً اشباع شده بود از دنباله انیمه هایی مثل جوجوتسو کایسن و بلیچ و غیره؛ البته ما رو با مجموعه ای از انیمه های تازه مثل Zom 100 یا My Happy Marriage دوباره در دنیای انیمه ها غرق کرد. با این حال، فصل پاییز 2023 نوید یه سری تغییر تازه رو می ده و مجموعه ای از سری های جدید رو در خط مقدمش روبروی ما چیده تا تماشاشون کنیم، برای همینم ما فهرستی از بهترین انیمه های مورد انتظار این فصل رو براتون مرتب کردیم، امیدواریم این انیمه ها رو با زیرنویس اختصاصی ما ببینین و لذتشونو ببرین.

 

19.  انیمه The Vexations of a Shut-In Vampire Princess

انیمه عذاب های پرنسس خون آشام هیکیکوموری یا به ژاپنی Hikikomari Kyuketsuki no Monmon یه تم خون آشامی داره. مدت زیادیه که با یه انیمه خون آشامی جذاب مواجه نشدیم و این انیمه به یه لذت بالقوه برای طرفدارای این ژانر تبدیل شده. صداپیشگان بااستعدادی مثل سورا آمامیا، که به خاطر نقش های «آکوا» در کونوسوبا و چیزورو تو انیمه دوست دختر اجاره ای شناخته می شه، و کوسونوکی توموری، که به خاطر بازی در نقش ماکیما در انیمه چینسامن شناخته شده تو این انیمه به ایفای نقش می پردازن. این انیمه به داستان کوماری، یه خون آشام منزوی رو دنبال می کنه که از خوابی عمیق خود بیدار می شه و به محض بیدار شدن، متوجه می شه که به عنوان فرمانده ارتش امپراتوری مولنیت منصوب شده. با این حال، این ارتش مملو از جوانان سرکشیه که احترام کمی نسبت به خون آشام های بزرگتر خودشون نشون می دن و این مورد اون رو عذاب میده.

18. انیمه Ragna Crimson

انیمه راگنا کریمسون یه مجموعه انیمه ست که به دنیای اژدهایان و هنر مبارزه با این موجودات باشکوه می پردازه. این اثر که از یه مانگا با همین عنوان اقتباس شده که به عنوان برجسته ترین اثر نویسنده ش شناخته می شه و انتظارات زیادی رو برای اقتباس انیمیشن ایجاد می کنه. این مجموعه توسط استودیوی انیمه سازی مشهور SILVER LINK که به دلیل تخصصش در ساخت انیمه های اکشن فانتزی مانند Jahy Sama و Masamune Kun’s Revenge R مشهور است، زنده شده. داستان حول محور Ragna و Crimson می چرخه، شخصیت های مرکزی در قلمرویی که در آن اژدهایان سلطنت می کنن. این دو با یه هدف مشترک متحد شدن و آرزو دارن با شکست دادن این اژدهایان به قله های بی نظیری صعود کنن.

17. انیمه The Demon Sword Master of Excalibur Academy

انیمه استاد شمشیر اهریمنی آکادمی اکسکالیبور با اسم ژاپنی Seiken Gakuin no Makentsukai وارد ژانر همیشه محبوب isekai می شه. در حالی که انیمه های ژانر isekai معمولاً در هر فصل زیادن، اما تو این فصل خیلی کمیاب تر هستن و برای همین این سریال به کانونی برای علاقه مندان به isekai تبدیل می شه. مسئولیت این انیمه بر عهده Studio Passione است که به خاطر کارشون روی Mieruko Chan شناخته شده هستن. این انیمه ما رو با یه ارباب تاریکی آشنا می کنه که پس از بیدار شدن، خودش رو تو بدن پسری جوان می بینه و زندگیش رو از نو آغاز می کنه.

16. انیمه The Kingdoms of Ruin

انیمه قلمروهای ویران یا Hametsu no Oukoku یکی دیگه از موارد اضافه شده به ژانر ایسکای در فصل پاییز 2023 ست. با این حال، چیزی که اون رو متمایز می کنه، طرح جذاب اونه که توجه انیمه فن ها رو به خودش جلب کرده. روایت در دنیایی اتفاق می افته که جادوگران رو با تحقیر نگاه می کنن و داستان اصلی حول تلاش یه پسر جوان برای انتقام مرگ غم انگیز مربی اش می چرخه. اگرچه ممکنه این فرضیه آشنا به نظر برسه، اما این سریال نویدبخشِ اینه که با کیفیت انیمیشن استثنایی خودش کلیشه ها رو جبران کنه.

15. انیمه The 100 Girlfriends Who, Really, Really, Really, Really, Really Love You

انیمه 100 تا دوست دختر که واقعاً واقعاً واقعاً واقعاً واقعاً واقعاً عاشقتن، برداشتی تازه از روایت کلاسیک رام کام ارائه می ده. تصور کنین که تو ی رابطه عاشقانه هستین که تو اون ناتوانی در برقراری ارتباط با همنوع خود منجر به مرگ نابهنگام اونا می شه. خطرات این روابط زیاده و هیچ کس نمی خواد عنوان یه قاتل سهوی رو تحمل کنه. طرح منحصر به فرد بدون شک ویژگی برجسته این انیمه ست، دقیقاً عین خود مانگاش. این انیمه توسط استودیو Bibury ساخته شده است که با انیمه زیبای The Quintessential Quintuplets جایگاه خودش رو در صنعت انیمه باز کرده.

14. انیمه Ron Kamonohashi: Deranged Detective

رون کومونوهاشی: کارآگاه آشفته یک مجموعه انیمه معماییه که حول محور کارآگاهی می چرخه که دیگر نمی تونه پرونده های قتل رو حل کنه. این سریال داستانی جذاب داره که توجه عاشقان معما رو به خودش جلب می کنه! این انیمه برگرفته از یک مانگاست که توسط آمانو آکیرای با استعداد نوشته شده که بیشتر برای انیمه موفق Hitman Reborn شناخته میشه. رون یه کارآگاه متعلق به آکادمی آموزش کارآگاهی آبیه. رون زمانی محبوبیت بالایی داشته اما ناگهان دیگه نمی تونه مثل قبل تو کارش موفق باشه. یه روز شخصی به نام ایشیکی وارد زندگی رون می شه و از قضا ایشیکی هیچ استعدادی برای کارآگاهی نداره. اما اون یه چیزی رو درون رون برانگیخته که باعث می شه هر چه زودتر به جریان سیال تحقیقات برگرده!

13. انیمه Undead Unluck

انیمه آندد آنلاک در حال شکل گیری به عنوان اسب تاریک این فصله. این سریال داستان یک جفت دور از ذهن رو می بافه: موجودی جاودانه و دختری که با بدبختی نفرین شدن و هر دو در تلاش برای یافتن مناسب ترین پایان زندگی شون هستن. این انیمه با صداپیشگی فوق العاده ش در حال ایجاد سر و صدا است. این انیمه رو دیوید پروداکشنز، استودیوی سازنده مجموعه های نمادینی مانند جوجو و فایر فورس ساخته و انتظارات برای کیفیت انیمیشن اون بالاست. این عنوانی است که نباید تو این فصل انیمه پاییزی رو از دست بدین. داستان ما رو با فوکو، دختر جوانی آشنا می کنه که پس از تکمیل مانگاش به فکر پایان دادن به زندگیشه. او با بدشانسی ای که هر کسی رو که لمس می کنه تحت تاثیر قرار می ده ، می ره بالای یه پل می ایسته و آماده پریدنه که کارش با دیدن یه مرد نامیرا ناتموم می مونه.

12. انیمه Our Dating Story

انیمه داستان قرار ما برداشتی تازه از ژانر عاشقانه انیمه ارائه می ده. یافتن سریالی که صرفاً روی عاشقانه تمرکز داشته باشه، کار ساده ای نیست، زیرا بیشتر انیمه های این ژانر تمایل دارن با بقیه ی ژانرا ترکیب شن. گرفتن جوهر عاشقانه ناب، کار ساده ای نیست، اما به نظر می رسه این سریال آماده انجام این کاره. این انیمه داستان زندگی یه زوج رو از پس زمینه های متضاد بررسی می کنه و پیچیدگی های رابطه اونا رو بررسی می کنه. سفر اونا اکتشاف دلگرم کننده ای از درک، پذیرش و لذت کشف عشقه. ریوتا، پسر دبیرستانی، باید به زیبای کلاس رونا اعتراف کنه. اون بدون فکر زیاد پیشنهادش رو می پذیره و هر دو شروع به قرار ملاقات می کنن و اینطوری “داستان قرار ما” شروع می شه، جایی که زندگی اونا پر از برخوردهای تصادفی میشه و اونا در مورد تفاوت های همدیگه یاد می گیرن و اونا رو می پذیرن.

11. انیمه A Girl & Her Guard Dog

انیمه دختر و سگ نگهبانش یا به ژاپنی Ojou to Banken-kun یه انیمه شوجو ـه که اولین بار در پاییز 2023 به نمایش در میاد. داستان بر اساس مانگای هاتسوهارو، ایساکو، دختر رئیس یاکوزا رو دنبال می کنه. بعد از اینکه پدر و مادرش تو 5 سالگی طی یه تصادف رانندگی از دنیا رفتن، پدربزرگ یاکوزاش اون رو قبول می کنه. ایساکو تو مدرسه به دلیل سابقه اش طرد میشه و در حالی که او در نهایت با پنهان کردن هویت خود در آستانه تجربه یک دبیرستان معمولیه، خدمتکار خانواده و نگهبان فداکارش، کیا، وارد مدرسه اون می شه و عهد می بنده که از اون محافظت کنه.

10. فصل دوم انیمه The Saint’s Magic Power is Omnipotent

تو پاییز 2023 همچنین دنباله سری انیمیشن محبوب قدرت جادویی قدیس مطلقه یا Seijo no Maryoku wa Bannou Desu پخش میشه. این سریال بر اساس یک لایت ناول، سی تاکاناشی رو دنبال می کنه که خودش رو در دنیایی ناآشنا می بینه که به شدت به یک قدیس زنده نیاز داره. سی غافل از قدرت جادویی خودش سعی می کنه هدفی رو در دنیای ناشناخته پیدا کنه. اون به آرومی شروع به بیدار کردن قدرت های خود می کنه و به مردم کمک می کنه، مردمی که به زودی از او به عنوان قهرمان پادشاهی یاد می کنن.

 

  1. انیمه The Eminence in Shadow Season 2

انیمه باغ سایه یا Shadow Garden یا به ژاپنی Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute، سریال محبوب isekai و انیمه فانتزی، با فصل دوم خودش، پاییز امسال برمی‌گرده، تا حالا همه چی طبق نقشه پیش رفته، اما ساعت بیداری نزدیکه. سید کاگنو و شدو گاردن به تحقیق در مورد شهر بی قانون، جایی که ماه خونین پایین در آسمان می درخشه و سه فرمانروای قدرتمند خیابونا رو اداره می کنن، می پردازن. این فصل هم جذابیتای خودش رو داره که مطمئنم ازش لذت می‌برین.

 

  1. انیمه The Seven Deadly Sins: Four Knights of the Apocalypse

فصل چهار شوالیه آخرالزمان قراره جون تازه ای به دنیای محبوب هفت گناه مرگبار ببخشه و با معرفی داستان های جذاب، شخصیت های جدید و ماجراهای هیجان انگیز خودش رو برای سفری حماسی پر از شگفتی  و چهره های آشنا آماده می کنه. پرسیوال همیشه با پدربزرگش تو پناهگاهی دورافتاده که بالاتر از ابرها واقع شده، زندگی می‌کرده. او علی‌رغم علاقه‌اش به زندگی ساده، گاهی به دل ماجراجویی می زده. اما زندگی پرسیوال ناگهان با حمله فردی غیرمنتظره که با او ارتباط شگفت‌انگیزی داره، برای همیشه تغییر می‌کنه. اسم ژاپنی این انیمه هم Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi هست.

 

7. انیمه The Apothecary Diaries

انیمه ‏Kusuriya no Hitorigoto‏ انیمه شگفت انگیز دیگه ایه که تو اکتبر 2023 منتشر میشه، انیمه خاطرات ‏داروساز، رمز و راز رو با درام ترکیب می کنه و روایتی رو ارائه می کنه که ممکنه خاطراتی از انیمه ‏Monsterتحسین شده رو برای کسایی که با خلاصه آن آشنا هستن تداعی کنه. موسیقی این سریال بر عهده ‏کوین پنکین، سازنده موسیقی انیمه ‏Made in Abyss‏ خواهد بود. داستان این انیمه حول محور یک دختر ‏جوان چینیه که به عنوان بخشی از مجازات به عنوان کارگر خدمت می کنه. با این حال، دانش پزشکی زندگی ‏گذشته ش به چراغ امیدی براش تبدیل میشه. با توجه به ماهیت جذاب خلاصه داستان، انتظارات از این انیمه ‏خیلی بالاست. اون که مشتاق بازیابی آزادی خودشه، سرش رو پایین نگه می داره و مجازاتش رو پذیرفته اما ‏سرنوشت نقشه های متفاوتی براش داره. وقتی فرزندان اربابش به شدت بیمار می شن، مهارت های پزشکی ‏نهفته مائومائو آشکار می شه و اونا رو نجات می ده.‏

 

6. انیمه Pluto

انیمه پلوتو یک انیمه اورجینال از نتفلیکسه که به نوعی اسپین آف سریال محبوب ‏Astro Boy‏ اثر اسامو تزوکا ‏ساخته شده. این اسپین آف به مناسبت پنجاهمین سالگرد ‏Tetsuwan Atomتزوکا منتشر شده، جایی که ‏مانگاکا نائوکی اوراساوا با تولیدات تزوکا برای خلق این اقتباس تاریک از آرک داستانی «بزرگترین ربات روی ‏زمین» اتم همکاری کرده. داستان، راوی کارآگاه روباتیک یوروپل ‏Gesicht‏ است که برای تحقیق در مورد مرگ ‏غم انگیز ربات افسانه ای سوئیسی ‏Montblanc‏ فرستاده می شه. ‏

 

5. انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

موردانتظارترین انیمه ای که در اکتبر 2023 اکران خواهد شد، انیمه فریرن: فراتر از پایان ماجرا، یه مجموعه انیمه ‏ست که هر قسمتش اشک شما رو در میاره. این سریال بر اهمیت ابراز احساسات قبل از اینکه خیلی دیر بشه ‏تأکید می کنه. این سریال توسط ‏Madhouse‏ ساخته شده که به خاطر انیمه های ‏No Game No Life، ‏One Punch Man‏ و ‏Overlord‏ نیز شناخته شده. موسیقی توسط ایوان کال، که به خاطر ‏OST‏ ویولت ‏اورگاردن شناخته شده، تهیه شده. بنابراین، امیدها برای این سری انیمه زیادن. داستان، سفر فریرن، هیمل، ‏هیتر و آیزن رو دنبال می کنه، گروهی که زمانی ارباب شیطان رو شکست دادن و بعد از بازگشت پیروزمندانه به ‏دیار خودشون، هر کدوم مسیر جداگانه ای رو در پیش می گیرن.فریرن، تنها الف گروه، به دلیل طول عمر ‏طولانیش، از همراهان انسانی خود بیشتر زنده می مونه و شاهد درگذشت تلخ رفقای خودشه اما داستان ‏زوایای جدیدی رو هم قراره به ما نشون بده.‏

4. پارت دوم انیمه Dr. Stone: New World

دنباله دیگه ای که در لیست برترین انیمه های آینده در پاییز 2023 داریم Dr. Stone: New World Part 2 هستش. سنکو و قلمروی دانش به یافتن حقیقت پشت تحجر نزدیک شدن. با این حال، اونا با خطرات متعددی روبرو هستن که اونا رو از کشف فناوری ای که تمدن مدرن رو بیش از 3000 سال پیش نابود کرد، باز می داره.

 

  1. فصل سوم انیمه The Rising of the Shield Hero

فصل سوم قهرمان سپر حتی قبل از پخش فصل دوم انیمه با چراغ سبز روشن شده بود. برای همین، طرفدارا امیدوار بودن که خیلی زودی پخش بشه. خوشبختانه، فقط یه سال از پخش فصل دوم می گذره و فصل 3 انیمه Tate no Yuusha no Nariagari  قراره در فصل پاییز 2023 منتشر بشه. تو فصل سوم قراره شاهد ناپدید شدن سه قهرمان باشیم و ظاهراً ایواتانی، قهرمان سپرمون باید دنبال اونا بگرده. علاوه بر اون باید قلمروش تو ملرومارک رو هم بازسازی کنه. به تبع همین یه سری اتفاقات دیگه هم میفته که باید به تماشا بشینیم و ببینیم چی می شه.

 

  1. انیمه Goblin Slayer II

فصل 2 انیمه گابلین کش داستان قبل و بعد از وقایع فیلم Goblin Slayer رو اقتباس می کنه. در فصل 2، بینندگان می تونن انتظار افزایش سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز، عاشقانه‌های جذاب، لحظات دل‌انگیز و مجموعه‌ای از دشمنان سرسخت رو داشته باشن. علاوه بر هیجان، در فصل دوم ماجراجویان تازه کار رو هم معرفی خواهد کرد. اگه فصل اول رو دیدین و یادتون رفته، این یه تیکه نوشته همه‌چی رو یادتون میاره، « من دنیا را نجات نمی دهم. من فقط گابلین می کشم.» شایعات حاکی از آن است که در یک انجمن خاص در میان ناکجاآباد، مردی خارق‌العاده وجود دارد که تنها با کشتن گابلین ها به رتبه نقره‌ای رسیده است. در همان انجمن، یک کشیش که تازه تبدیل به یک ماجراجو شده است، اولین گروه خود را تشکیل داده است… و مردی که در نهایت آن گروه را نجات می دهد، کسی جز گابلین کش نیست.

 

  1. فصل دوم انیمه Spy X Family

یکی دیگه از انیمه های پاییز 2023 هم سریال محبوب Spy X Family ـه. فصل اول سال گذشته منتشر شد و با طرح جذاب و پویایی خانوادگی شایان ستایشش قلب بیننده ها رو تسخیر کرد. فصل آینده هم خانواده Forger رو دنبال می کنه چرا که اونا همچنان هویت خودشون رو از همدیگه مخفی نگه می دارن. طرفدارا همچنین در مورد خانواده عجیب دزموند اطلاعات بیشتری خواهند یافت.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان

1 دیدگاه

John سپتامبر 28, 2023 - 12:29 ب.ظ
بنظرتون، فصل اول انیمه فرایرن رو تا چپتر چند آداپت میکنند؟
Add Comment