نقد و بررسی سریال Fatal Attraction جذابیت مرگبار

نقد و بررسی سریال Fatal Attraction جذابیت مرگبار

یک تریلر روانشناختی نمادین با اسم جذابیت مرگبار در سال 2023، این بار به عنوان یک سریال تلویزیونی، به ‏صفحات نمایش بازخواهد گشت. این نمایش که توسط ‏Paramount+‎‏ تهیه شده است، رابطه پیچیده و ‏خطرناک بین یک وکیل موفق متأهل و زنی که شیفته او می شود را بررسی می کند‎.‎ همین حالا برای دانلود سریال جذابیت مرگبار اقدام کنید.

 

خلاصه داستان سریال Fatal Attraction

دانیل “دن” گالاگر یک وکیل موفق و خوشبخت در منهتن است. کار او باعث می شود که با الکساندرا “الکس” فارست، سردبیر یک شرکت انتشاراتی آشنا شود. در حالی که همسرش بث و دخترش الن برای آخر هفته خارج از شهر هستند، دن با الکس رابطه نامشروعی برقرار می کند. در ابتدا، هر دوی آنها فهمیدند که این فقط یک اتفاق است، اما الکس شروع به کنه شدن می کند. پس از خروج ناگهانی در نیمه شب، دن با اکراه روز بعد را به درخواست او با الکس می گذراند. وقتی دوباره سعی می کند او را ترک کند، الکس مچ دستش را می برد تا او را مجبور به ماندن کند. دن به او کمک می کند تا بریدگی ها را پانسمان کند،  و یک شب دیگر پیش او می ماند تا مطمئن شود که حالش خوب است و صبح می رود. اگرچه دن فکر می‌کند این رابطه فراموش شده است، الکس در دفترش حاضر می‌شود تا از رفتارش عذرخواهی کند و او را به اجرای مادام باترفلای دعوت می‌کند. او مودبانه رد می کند. الکس همچنان با او در دفترش تماس می گیرد تا اینکه به منشی خود اطلاع می دهد که دیگر به تماس های او پاسخ نمی دهد…

 

معرفی سریال Fatal Attraction

جذابیت مرگبار یک مینی سریال هیجان انگیز روانشناختی وابسته به عشق شهوانی آمریکایی است که توسط الکساندرا کانینگهام و کوین جی هاینز ساخته شده است. سریال ‎Fatal Attraction بر اساس فیلمی به همین نام در سال 1987 نوشته جیمز دیردن با بازی مایکل داگلاس ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در 30 آوریل 2023 از طریق Paramount+ برنامه ریزی شده است. داستان سریال یک رابطه پرشور را به تصویر می کشد زمانی که زنی اجازه نمی دهد معشوق متاهلش به آن پایان دهد و این امتناع تبدیل به نوسانات خطرناک و وحشتناکی می شود. جاشوا جکسون در نقش دن گالاگر، لیزی کاپلان در نقش الکس فارست، آماندا پیت در نقش بث گالاگر، آلیسا جیرلز در نقش الن گالاگر، توبی هاس در نقش مایک جرارد، رنو ویلسون در نقش دت. ارل بوکر و برایان گودمن در نقش آرتور تاملینسون در این مینی سریال بازی می کنند.

 

بررسی روند توسعه و ساخت سریال Fatal Attraction

ساخت مجدد این فیلم برای اولین بار در فوریه 2021 اعلام شد، زمانی که پارامونت پیکچرز اعلام کرد که نسخه های تلویزیونی فیلم های خود را تولید خواهد کرد و نام های Fatal Attraction، Flashdance، The Italian Job، Love Story و The Parallax View را در دست ساخت برای Paramount+ گذاشت. در ماه نوامبر، سریال رسماً سفارش ساخت را دریافت کرد و لیزی کاپلان برای بازی در نقش الکس که توسط گلن کلوز در فیلم اصلی به تصویر کشیده شد، انتخاب شد. در ژانویه 2022، جاشوا جکسون به عنوان دن انتخاب شد که توسط مایکل داگلاس در این فیلم به تصویر کشیده شد. در ماه مه، Silver Tree به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی، با آماندا پیت، آلیسا جیرلز، توبی هاس، رنو ویلسون و برایان گودمن در ژوئن به بازیگران پیوستند. واندا دی ژسوس در ماه جولای در نقشی تکراری اضافه خواهد شد. دورین کالدرون، جسیکا هارپر، جان گتز، توکس اولاگوندویه، دیوید سالیوان و ایزابلا بریگز در ماه بعد به این فیلم خواهند پیوست. در ماه اکتبر، والتر پرز، دیوید مونیر و دی والاس در نقش های تکرارشونده انتخاب شدند. فیلمبرداری در تابستان 2022 آغاز شده.

 

نقد و بررسی سریال Fatal Attraction

سری جدید نوید ارائه یک برداشت تازه و مدرن از داستان را می دهد، در حالی که به مضامین و تنش هایی که فیلم اصلی را به یک فیلم کلاسیک تبدیل کرده وفادار می ماند. بازیگران سریال شامل برخی از بااستعدادترین بازیگران این صنعت، از جمله برنده جایزه امی، لیزی کاپلان ‏است که نقش الکس فارست، زن مشکل دار در مرکز داستان را بر عهده خواهد گرفت. این سریال به دنبال رابطه نامشروع الکس با وکیل دن گالاگر با بازی جاشوا جکسون ‏ است. همانطور که داستان باز می شود، بینندگان رفتار خطرناک و غیرقابل پیش بینی الکس را خواهند دید که او به طور فزاینده ای از بودن با دن ناامید می شود.

این سریال وعده می دهد که به انگیزه ها و روان الکس بپردازد و دنیای پیچیده و اغلب  پر از سوء تفاهم شده بیماری های روانی را بررسی کند. سازندگان سریال تمایل خود را برای ارائه تصویری ظریف تر و همدلانه تر از الکس ابراز کردند، تصویری که درگیری ها و آسیب هایی را که می تواند منجر به بیماری های روانی و رفتارهای خطرناک شود را تصدیق کند.

 

مضامین سریال Fatal Attraction

این نمایش همچنین به بررسی مضامین قدرت، کنترل و وسواس می پردازد، در حالی که به روند مهلکی که می تواند در روابط ظاهر شود، می پردازد. سازندگان سریال امیدوارند که این مجموعه گفتگوهایی را در مورد اهمیت شناخت و پرداختن به نشانه های رفتار توهین آمیز و نیاز به حمایت و منابع بهتر برای کسانی که ممکن است با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کنند، ایجاد کند. یکی از هیجان انگیزترین جنبه های سری جدید، جلوه های بصری خیره کننده و لحظات پر تنش است. سازندگان سریال قول داده اند که با ارزش های تولید با کیفیت بالا و توجه به جزئیاتی که بینندگان را در لبه صندلی هایشان نگه می دارد، حسی سینمایی به سریال بیاورند. در خاتمه، مجموعه تلویزیونی جدید Fatal Attraction وعده می دهد که یک کاوش هیجان انگیز و قابل تامل در دنیای تاریک و خطرناک وسواس و بیماری روانی باشد. این مجموعه با بازیگران با استعداد، سازندگان ماهر و جلوه های بصری شگفت انگیز، مطمئناً مورد توجه طرفداران فیلم اصلی و بینندگان جدید خواهد بود. این سریال در سال 2023 پخش شده و بینندگان باید مشتاقانه منتظر این فرصت باشند تا بار دیگر در دنیای Fatal Attraction غوطه ور شوند.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای