نقد سریال Florida Man مرد فلوریدایی

نقد سریال Florida Man مرد فلوریدایی

آیا برای یک سواری وحشیانه و غیرقابل پیش بینی در ایالت Sunshine آماده هستید؟ پس برای دانلود سریال مرد فلوریدایی، جدیدترین سریال کمدی-هیجانی کوتاه که در نتفلیکس قرار گرفته است، آماده باشید. این سریال که توسط دونالد تاد ساخته شده و توسط سه شخص با استعداد از جمله میگل آرتتا، جولیان فارینو و هیفا المنصور کارگردانی شده است و داستان مایک (با بازی ادگار رامیرز)، یک پلیس سابق را دنبال می کند که به ایالت خود فلوریدا بازمی گردد تا یک پرونده را حل کند.

 

معرفی سریال Florida Man

مینی سریال فلوریدا من یک مجموعه تلویزیونی کوتاه آمریکایی است که توسط دونالد تاد ساخته شده است که در کنار جیسون بیتمن، مایکل کوستیگان و میگل آرتتا به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. در این فیلم ادگار رامیرز نقش یک پلیس سابق را بازی می کند که برای حل یک پرونده به ایالت خود فلوریدا بازگردانده می شود. آنتونی لاپاگلیا، ابی لی، اوتمارا ماررو، لکس اسکات دیویس، ایموری کوهن و آیزایا جانسون نیز در نقش های اصلی بازی می کنند. این سریال در ویلمینگتون، کارولینای شمالی فیلمبرداری شده است. Florida Man در 13 آوریل 2023 در نتفلیکس منتشر شد.

 

خلاصه داستان سریال Florida Man

مایک ولنتاین یک پلیس سابق مبارز است که مجبور می شود به ایالت زادگاهش فلوریدا برگردد تا دوست دختر فراری یک مافیای فلوریدایی را پیدا کند. آنچه باید یک مأموریت سریع باشد، تبدیل به یک سفر مارپیچ به اسرار مدفون خانواده و تلاشی فزاینده و بیهوده برای انجام کار درست می شود. مایک ممکن است بهترین سابقه کار را در پلیس نداشته باشد، و بدهی های او مطمئنا کمکی به وجاهتش نمی کنند. اما زمانی که او برای یک ماموریت مشکوک به ایالت خود یعنی فلوریدا باز می گردد، بیشتر از چیزی که برایش چانه زنی می کند، به دست می آورد. مایک که در یک شکار گنج وحشیانه و مرگبار گرفتار شده، خود را دوباره با پدرش می بیند و یک موضوع شگفت انگیز را کشف می کند. با انتشار خبر یک گنج پنهان در فلوریدا، نقشه های مایک به طور ناگهانی تغییر می کند. مایک با یک ارتباط کلیدی که او را به آنچه که فکر می کند به حق متعلق به اوست نزدیک تر می کند و مایک مصمم است بدون توجه به هزینه، ماموریت خود را تا انتها انجام دهد.

 

نقاط مثبت سریال Florida Man

آیا می دانید واقعاً چه چیز جالبی در مورد این نمایش وجود دارد؟ این سریال در فلوریدا می گذرد و کار شگفت انگیزی برای نشان دادن فرهنگ و ویژگی های منحصر به فرد این ایالت انجام می دهد. سواحل زیبا، باتلاق های پر از تمساح و شخصیت های عجیب و غریب همه در پس زمینه نمایش نشان داده شده اند. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این است که کارگردان، دونالد تاد، اهل فلوریدا است. او در به تصویر کشیدن ماهیت فرهنگ ایالت و زنده کردن آن روی پرده، کار بسیار خوبی انجام داده است. این واقعاً به اصالت نمایش می افزاید و تماشای آن را لذت بخش تر می کند. سریال فلوریدا من یک ترن هوایی مهیج و سرگرم کننده است. ترکیب منحصر به فرد یک سریال معمایی و کمدی آن را از دیگر فیلم های هیجان انگیز متمایز می کند. متوجه خواهید شد که یک دقیقه نفس خود را در حالت تعلیق حبس کرده اید و سپس با صدای بلند به مضحک بودن آن می خندید. شوخ طبعی تیز نیز در این سریال خودنمایی می کند. دیالوگ های نمایش تند و هوشمندانه هستند با زخم زبان های فراوان و تک خطی که شما را مجبور می کند در روزهای آینده آنها را نقل کنید. و وقتی نوبت به اکشن می رسد، فلوریدا من شما را ناامید نمی کند. صحنه های مبارزه و تعقیب و گریز به خوبی اجرا شده و شدید هستند، با سطحی از هیجان که شما را به لبه‌ی صندلی می کشاند. از تعقیب و گریز ماشین گرفته تا تیراندازی، نمایش هرگز از ارائه اکشن با اکتان بالا دوری نمی کند. همچنین، شوخ طبعی هرگز از خطر کم نمی کند و بالعکس. این تعادل ظریفی است که «مرد فلوریدایی» به راحتی از عهده آن برمی آید و در نتیجه نمایشی نه تنها هیجان انگیز بلکه واقعاً خنده دار ارائه می دهد.

 

نقاط منفی سریال Florida Man

با این حال، این نمایش بدون نقص نیست. سرعت آهسته و عدم ثبات در ارائه یک طرح ثابت می تواند گاهی اوقات خسته کننده باشد. به نظر می رسد این نمایش می توانست به عنوان یک فیلم بلند دو ساعته یا یک سریال کوتاه تر بهتر کار کند. دو قسمت آخر، به ویژه، تقریباً پر از کرک هستند و نقش چندانی در طرح کلی ندارند. آنها از شتاب ایجاد شده تا آن نقطه کم کردند. اگرچه یک معامله شکن نبود، اما کمی ناامیدکننده بود. در پایان متوجه شدم که علاقه ام به نمایش را از دست داده ام، که کمی ناامیدکننده بود. «فلوریدا من» علی رغم ایراداتش، یک سواری سرگرم کننده و سرگرم کننده است که ارزش دیدن را دارد. اگر از طرفداران پوچی هستید و از یک معمای خوب با کمی تسکین کمدی لذت می برید، این نمایش در وبسایت ما انتظار دانلود توسط شما را می کشد. در مجموع، «مرد فلوریدا» یک افزوده محکم به مجموعه نتفلیکس است. این بهترین نمایش موجود نیست، اما ارزش فرصت دادن را دارد. چه کسی می داند، شما ممکن است مانند مایک خود را درگیر شکار گنج وحشی بیابید!

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای