معرفی و دانلود خنده دارترین انیمه های قرن 21

خنده دارترین انیمه های قرن 21

کمدی همیشه مورد علاقه مردم بوده است، ژانر محبوبی که به نظر می رسد گاهی اوقات توسط منتقدان نادیده گرفته می شود. کمدی همیشه توانسته است با ادغام با مقوله های دیگر مانند عاشقانه، اکشن و ماجراجویی جایگاه بی بدیل خود را تثبیت کند. انیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست. چه از طریق چیدمان ها و کلیشه های آزمایش شده و واقعی، چه لحظات شگفت انگیزی که تماشاگران را غافلگیر می کند، تطبیق پذیری انیمیشن مانند ذره بین عمل می کند و فوراً جوک های مضحک را تقویت می کند و در عین حال خنده های عجیبی را از بینندگانش دریافت می کند. این انیمه ها، اشتهای سیری ناپذیر مخاطبان را برای لحظاتی پر از خنده را ارضا می کنند، فرقی نمی کند خودتان آن را تماشا کنید یا با گروهی از دوستانتان؛ البته بعضی از این انیمه ها را اصلاً نمی توان با خانواده دید، پس اگر قصد تماشای این انیمه ها را دارید کمی احتیاط به خرج دهید. انیمه لیست فهرستی از خنده دار ترین انیمه های موجود را برای شما کمدی دوستان تهیه کرده است.

 

  1. انیمه Gintama (2006-2021)

فهرست های برترین انیمه های کمدی بدون گنجاندن گینتاما، که یک انیمه با ژانر خاص خودش است، کامل نمی شود. در حالی که طرفداران سرسخت آن از «فیلم پایانی» انیمه در سال 2021 غمگین و گیج شده اند، تازه واردها با تماشای این مجموعه لذت خواهند برد، یا بهتر است بگویمم از شدت خنده منفجر خواهند شد؛ گینتاما با هرچه که هست و نیست، به خنده دار ترین وجه ممکن شوخی می کند و هر چیزی را که از یک انیمه انتظار دارید، دارد. فقط کافیست 10 قسمت از این انیمه را تماشا کنید تا به آن معتاد آرو (شوید).

 

  1. انیمه The Disastrous Life of Saiki K (2016 – 2018)

همه در یک مقطع از زندگی خود رویای داشتن قدرت های برتر را در سر می پرورانند، اما دانش آموز دبیرستانی سایکی کوسو تمام تلاشش را می کند که در مورد ابرقدرت ها به عنوان یک نعمت متفاوت باشد. داستان او برعکس است، سایکی داشتن توانایی های ماوراء طبیعی را به عنوان یک دردسر بزرگ می بیند که او را از داشتن یک زندگی عادی باز می دارد.

 

  1. انیمه Grand Blue (2018)

برای مخاطبانی که از کار و زحمت خسته شده اند، انیمه گرند بلو یک سریال کمدی عالی است که به ذهن شما استراحت می دهد و عضلات فک شما را آرام می کند. زمانی که ایوری کیتاهارا، دانشجوی سال اول کالج به شبه جزیره دورافتاده ایزو می رسد، سبک زندگی یکنواخت او در لحظه ای که با باشگاه غواصی محلی ملاقات می کند، به سرعت تغییر می کند و با دسته ای از آدم های شاد که هر روز مشغول مهمانی و نوشیدنی هستند، آشنا می شود. این انیمه کمدی بزرگسالان، بینندگان را تشویق می کند تا از سال های محدود دانشگاهی خود بهترین استفاده را ببرند.

 

  1. انیمه My Ordinary Life (2011)

انیمه زندگی معمولی من که بیشتر با نام نیچیجو شناخته می شود، علیرغم پخش تنها یک فصل که 26 قسمت را در بر می گیرد، در ارائه شوخی های اغراق آمیز و جوک های نیمه تصادفی در مورد یک زندگی نیمه عادی واقعاً بی نظیر است. این کمدیِ برشی از زندگی با چنگ زدن به رشته ای که بین زندگی روزمره و پوچی ماوراء طبیعی تعادل برقرار می کند، حول گروهی از دوستان دوران کودکی می چرخد که با شرایط مختلفی تعامل دارند.

 

  1. انیمه Daily Lives of High School Boys (2012)

چه چیزی ممکن است در یک انیمه برای افرادی که سن بلوغ خود را طی می کنند، آن هم درباره سه دوست دوران کودکی در یک دبیرستان پسرانه هستند، پیش بیاید؟ خب، این موقعیت در واقع محیطی عالی برای یک کمدی طلایی است، به خصوص وقتی که شخصیت های اصلی متشکل از یک پسر صاف و ساده، یک پسر جسور و یک پسر عینکی باشد. کلماتی مانند خسته کننده و قابل پیش بینی هرگز با انیمه زندگی روزمره پسران دبیرستانی  مرتبط نخواهند شد، سریالی تخیلی که عمدتاً سه دوست صمیمی را نشان می دهد که خاطرات ماندگاری ایجاد می کنند.

 

  1. انیمه Asobi Asobase (2018)

اگر فکر می کنید فقط پسران دبیرستانی می توانند چیزهای خنده دار ارائه دهند، با تماشای این انیمه هیستریک از دختران دبیرستانی مجبور می شوید، بیشتر به نقطه نظرهایتان فکر کنید. انیمه Asobi Asobase  خواه در مورد انجام بازی های سنتی مانند سنگ-کاغذ-قیچی باشد یا در تلاش برای انطباق با مدرسه ای باشد که افراد عجیب و غریب در آن نفوذ کرده اند، پیچیدگی زنانه را در بهترین حالت خود به تصویر می کشد. این انیمه از نزدیک اعضای انجمن سرگرمی را دنبال می کند و این دختران را در فعالیت های تفریحی که مرز بین شوخی های بی ضرر و نیت قتل است، به تصویر می کشد.

 

  1. انیمه Detroit Metal City (2008)

سوئیچی نگیشی مانند هر کسی روی این کره خاکی رویاهای بزرگی دارد و رویای او تبدیل شدن به یک نوازنده مستقل پاپ است. موفقیت چیزی است که او قبلاً در سن جوانی خود به آن دست یافته، با این حال، روی دیگرِ او، یوهانس کراوزر دوم، خواننده ترسناک و مورد احترام گروه دث متال دیترویت است که توجه ها را به خود جلب کرده. در این کمدی موزیکال، سوئیچی را می توان دید که در طول روز دائماً برای نوشتن آهنگ های پاپ دلپذیر برای علاقه ی عشقی اش دست و پنجه نرم می کند، در حالی که شب ها درگیر کارهای ناجور می شود.

 

  1. انیمه Prison School (2015)

انیمه پریزن اسکول که تیغی دولبه از جلوه های بصری و مایه مباهات فن سرویس های اچی است، در برجسته کردن ظلمی که به پنج پسر دبیرستانی که در یک مدرسه شبانه روزی دخترانه ثبت نام کرده اند، از هیچ چیز خودداری نمی کند. با نسبت فوق العاده 200 دختر برای هر پسر، قهرمان های بدبخت ما ممکن است فکر کنند که در بهشت هستند، با این حال وقتی درگیر شیطنت هایشان می شوند توسط شورای دانش آموزی زیرزمینی مدرسه گرفتار می شوند و خیال پردازی های آنها بلافاصله از بین می رود.

علاقمندان می توانند جهت دانلود خنده دار ترین انیمه های قرن 21 به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها بدون سانسور و با زیرنویس فارسی اختصاصی نهایت لذت را ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)