معرفی و تاریخ انتشار فیلم Ghosted‏ 2023

معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم Ghosted‏ 2023

سینمایی Ghosted فیلمی است که قرار است در سال 2023 اکران شود، آن هم به کارگردانی دکستر فلچر شهیر و با استعداد. Apple TV‏+ تریلر فیلم هیجان انگیز ‏Ghosted‏ را با بازی های کریس ایوانز و آنا د آرماس منتشر کرده است.

معرفی فیلم Ghosted

Ghosted یک فیلم اکشن، ‏کمدی، رمانتیک و ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی دکستر فلچر و نویسندگی رت ریس، پل ورنیک، کریس مک کنا و اریک سامرز است که برگرفته از داستانی از ریس و ورنیک می باشد. در این فیلم کریس ایوانز و آنا د آرماس به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم محصول توسط استودیو اپل و اسکای دنس مدیا خواهد بود و قرار است توسط Apple TV+ در 21 آوریل 2023 (جمعه 1 ارديبهشت 1402) منتشر شود.

درآمدی بر داستان فیلم Ghosted

تریلر شخصیت ایوانز، کول را نشان می دهد که مطمئن است سَدی (د آرماس) پس از یک قرار، فقط او را نمی پیچاند یا پیام های او را نادیده نمی گیرد. او که متقاعد شده قرار است با هم باشند، به لندن سفر می کند و امیدوار است که سفر او یک حرکت عاشقانه باشد، اما متوجه می شود که سدی آن شخصی نیست که او فکر می کرد و در واقع مأمور سیا است. آنچه در پی می آید یک فیلم مهیج جاسوسی است که در آن «عمل واضح تر از کلمات صحبت می کند».

معرفی بازیگران و بررسی روند توسعه و تولید فیلم Ghosted

در آگوست 2021، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون برای بازی در فیلم Ghosted وارد مذاکره شدند، فیلمی که توسط پل ورنیک و رت ریس، فیلمنامه نویسان پل ورنیک و رت ریس به اسکای دنس مدیا ارائه شد و دکستر فلچر کارگردان آن شد. در دسامبر 2021، جوهانسون مجبور شد به دلیل درگیری در برنامه ریزی از فیلم خارج شود، که منجر به انتخاب آنا د آرماس به جای او شد. در فوریه 2022، آدرین برودی به بازیگران پیوست. مایک مو، امی سداریس، تیم بلیک نلسون، و تیت دونوان در ماه مارس اضافه شدند.

دی آرماس پس از نامزدی اخیرش در اسکار برای فیلم بلوند به فیلم گوستد پیوسته. از آثار او می توان به فیلم Deep Water، فیلم Blade Runner 2049 و No Time to Die اشاره کرد. ایوانز نیز نقش کاپیتان آمریکا را در چندین فیلم دنیای سینمایی مارول بازی کرده است و همچنین در فیلم های  Before We Go، فیلم Gifted و Playing It Cool بازی کرده است. ایوانز و دی آرماس پیش از این در فیلم های Knives Out و The Gray Man با هم بازی کرده اند.

همچنین امی سداریس، آدرین برودی، تیم بلیک نلسون، تیت دونوان، مروان کنزاری، لیزی برادوی، مصطفی شاکر، مایک مو، فهیم فاضلی، ماریسول کورئا، جینا جون، ویکتوریا کلهر و ساشا گو در لیست بازیگران فیلم Ghosted حضور دارند.

معرفی کارگردان فیلم Ghosted

دکستر فلچر کارگردان و بازیگر انگلیسی است. او در فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels گای ریچی و همچنین در نمایش های تلویزیونی مانند درام کمدی هتل بابیلون و سریال جوخه برادران HBO ظاهر شد و در اوایل کار خود، در نقش اسپایک تامسون در درام کمدی Press بازی کرد. اولین ایفای نقش او بازی در نقش بیبی فیس در فیلم باگزی مالون در سال 1976 بود.

فلچر اولین کارگردانی خود را با فیلم Wild Bill (2011) انجام داد و همچنین فیلم Sunshine on Leith (2013) و Eddie the Eagle (2015) را کارگردانی کرد. او جایگزین برایان سینگر به عنوان کارگردان مستند Bohemian Rhapsody، یک فیلم بیوگرافی درباره گروه کوئین شد که در اکتبر 2018 منتشر شد. به دلیل قوانین DGA، او اعتبار تهیه کننده اجرایی را دریافت کرد. او در سال 2019 فیلمی بیوگرافی راکتمن را کارگردانی کرد که بر اساس زندگی و موسیقی التون جان شهیر ساخته شده بود.

معرفی کریس ایوانز

کریستوفر رابرت ایوانز، زادهٔ ۱۳ ژوئن ۱۹۸۱، بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای ایفای نقش استیو راجرز در مجموعهٔ فیلم های دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. ایوانز حرفهٔ خود را با ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی مانند سریال Opposite Sex در ۲۰۰۰ آغاز کرد. در پی چندین حضور در فیلم های نوجوانانه، مانند Not Another Teen Movie (۲۰۰۱)، او برای ایفای نقش شخصیت Human Torch در فیلم چهار شگفت انگیز (۲۰۰۵) و دنباله اش، Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (۲۰۰۷) از مارول کامیکس مورد توجه قرار گرفت. ایوانز در اقتباس های سینمایی کتاب های کمیک و رمان های گرافیکی حضور بیشتری پیدا کرد.

او نقش شخصیت استیو راجرز / کاپیتان آمریکا را در چندین فیلم از دنیای سینمایی مارول، شاملِ کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو (۲۰۱۱)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۴) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶)، و فیلم هایی با گروه بازیگران کمیک، فیلم هایی شاملِ انتقام جویان (۲۰۱۲)، انتقام جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵)، انتقام جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و انتقام جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) را به تصویر کشیده است. نقش آفرینی های ایوانز در مجموعهٔ مارول باعث شده که او به یکی از پول سازترین بازیگرها در جهان بدل شود.

جدا از نقش های کمیک، ایوانز در فیلم درامِ با استعداد (۲۰۱۷)، فیلم معمایی چاقوکشی (۲۰۱۹) و مینی سریال تلویزیونی دفاع از جیکوب (۲۰۲۰) ایفای نقش کرده است. او کارگردانی را در سال ۲۰۱۴ با درام رمانتیک پیش از آنکه برویم تجربه کرد که خودش نیز آن را تهیه کنندگی و در آن ایفای نقش داشته است.

معرفی آنا د آرماس

آنا سلیا د آرماس کاسو، زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ بازیگر دورگه اهل کوبا و اسپانیا است. او حرفه اش را در کشور خود، کوبا با نقش اصلی درام Una rosa de Francia (۲۰۰۶) آغاز کرد. در ۱۸ سالگی به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد و از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به مدت شش فصل در درام نوجوانانهٔ El internado ایفای نقش کرد.

د آرماس بعد از نقل مکان به لس آنجلس در فیلم تریلر روانشناختی Knock Knock (۲۰۱۵) و فیلم کمدی-جنایی War Dogs (۲۰۱۶) نقش های انگلیسی زبان را بر عهده داشت و در فیلم بیوگرافی ورزشی Hands of Stone (۲۰۱۶) در نقش مکمل حضور یافت. او برای بازی در نقش هوش مصنوعی سه بعدی در فیلم علمی تخیلی تحسین شدهٔ بلید رانر ۲۰۴۹ (۲۰۱۷) به شهرت رسید. د آرماس برای ایفای نقش در فیلم جنایی چاقوکشی (۲۰۱۹) نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد. او نقش یک باند گرل را در فیلم جاسوسی زمانی برای مردن نیست (۲۰۲۱) ایفا کرد و مریلین مونرو را در فیلم درام بلوند (۲۰۲۲) به تصویر کشید و برای این فیلم نامزد گلدن گلوب، بفتا و اسکار شد.

تاریخ انتشار فیلم Ghosted

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان