معرفی بامزه ترین فیلم های Jim Carrey جیم کری

خنده دار ترین فیلم های جیم کری

او یکی از دیوانه ترین و خنده دار ترین بازیگران سینماست، اگر نگوییم خنده دارترین؛ اما بامزه ترین بازی های جیم کری لزوماً با خنده دارترین فیلم های او همخوانی ندارند. به هر حال، بازیگرانی با متریال کمتر ایده آل فقط می تواند آن فیلم ها را تا حدی خوب کنند اما داستان جیم کری فرق دارد. با این حال، کری پشت برخی از بهترین و شناخته شده ترین تلاش های کمدی سی سال گذشته است. حتی فیلم های ناهمواری مانند نسخه بلند چگونه گرینچ کریسمس را دزدید، با قدرت و استعداد اوست که تا این حد جذاب می شود. با توجه به صحبت های این بازیگر محبوب در مورد بازنشستگی، نگاه کردن به میراث او جذاب است. باور کنید یا نه، خنده دارترین فیلم های جیم کری همگی فقط کمدی نیستند. آنها همچنین می توانند از نظر احساسی قدرتمند و حتی خلق و خوی تیره تر از حد انتظار داشته باشند. این فقط نشان می دهد که کری یک بازیگر همه کاره است، اگرچه تخصص اصلیش در پاره کردن دل و روده ی شماست. در انیمه لیست فهرستی از خنده دارترین فیلم های جیم کری تهیه کرده ایم و شما را به تماشای آن ها دعوت می کنیم.

 

  1. فیلم Ace Ventura: Pet Detective

فیلم ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات یکی از بازی های ضروری جیم کری را به رخ می کشد. ایس با ظاهر شدن به عنوان یک باربر دیوانه، شروعی هیجان انگیز را آغاز می کند. کری از عباراتی که هیچ بازیگر دیگری دوبار به آنها فکر نمی کند مضحک ترین لحظه ها را خلق می کند و با دقت و ظرافتِ انسانی که حیوانات زیادی را آموزش داده تا از صاحبخانه اش پنهان شوند، استفاده می کند. کورتنی کاکس با او همبازی می شود و با هم سعی می کنند تا دلفین اسنو فلیک ربوده شده را به موقع برای یک رویداد مهم پیدا کنند.

 

  1. فیلم Bruce Almighty

کارگردان تام شادیاک و جیم کری در همکاری های خود هت تریک کردند و فیلم بروس قادر مطلق را ساختند. بروس یک خبرنگار است که در محل کار به سختی می تواند از نردبان ترقی بالا برود. بروس پیامی در پیجر خود دریافت می کند که او را به انباری خالی می کشاند و در آنجا با خدا ملاقات می کند. خدا به بروس پیشنهاد می کند که قدرت هایش را (در بخش محدودی از بوفالو) تحت دو شرط به او بدهد؛ بروس نمی تواند به دیگران بگوید که او خداست، و همچنین نمی تواند از قدرت هایش برای تغییر اراده آزاد استفاده کند.

 

  1. فیلم The Truman Show

ترومن، نام شخصی است که از زمانی که به عنوان حاصل یک بارداری ناخواسته به دنیا آمده، یک شرکت سینمایی حضانت او را بر عهده گرفته است. به این ترتیب ترومن، از بدو تولد و بی خبر از همه جا بازیگر ناخواسته یک برنامه تلویزیونی ۲۴ ساعته می شود که در همهٔ روزهای هفته تولید و در سراسر جهان پخش می شود. تهیه کننده و کارگردان و در واقع مدیر و خالق این برنامه، شخصی است به نام کریستوف که سعی می کند با صحنه سازی های حساب شده، نه تنها جزئی ترین رفتار ترومن را پیش بینی و کنترل کند، بلکه وی را مجبور کند تا عمیق ترین و مخفی ترین عواطف درونی خود را در مقابل دوربین ها و میکروفن های مخفی بروز دهد.

 

  1. فیلم Liar Liar

فلچر رید یک وکیل مدافع است که همیشه دروغ می گوید و ترجیح می دهد با رئیسش بخوابد تا اینکه در جشن تولد پسر 5 ساله اش مکس شرکت کند. با این حال، فلچر آنقدر با مکس خوب است که مشخص است اگر زمان بیشتری را با او بگذراند، پدر بزرگی خواهد بود. آرزوی تولد مکس بیچاره ساده است: اینکه پدرش فقط برای یک روز نتواند دروغ بگوید.

 

  1. فیلم The Mask

سال 1994 سال بزرگی برای جیم کری بود و فیلم ماسک یکی از دلایل آن است. کری در نقش استنلی ایپکیس، کارمند بانکی است که ماسکی باستانی پیدا می کند و قدرت های باورنکردنی کسب می کند. این نقاب بی روح، صاحبش را به یک شخصیت کارتونی لایو اکشن تبدیل می کند که مشخصا دست آویزی عالی برای مسخره بازی های کری است. ماسک در اصل کتاب مصور بسیار تیره تری بود، اما لحن روشن تر فیلم بسیار خوب عمل می کند.

 

  1. فیلم I Love You, Phillip Morris

استیون جی راسل در بستر مرگ است و وقایعی از زندگی خود را به یاد می آورد که او را به این نقطه رسانده است. او سال های اولیه بزرگسالی خود را در ویرجینیا بیچ به عنوان افسر پلیس گذرانده و در کلیسا ارگ می نواخته، با همسرش، دبی، رابطه جنسی بدون علاقه برقرار می کرده و ساعات استراحت خود را به جستجوی مادر بیولوژیکی خود می گذرانده که او را در کودکی برای فرزندخواندگی قرار داده بوده است. استیون مادر بیولوژیکی خود را پیدا می کند، اما همه چیز طبق انتظارش پیش نمی رود.

 

  1. فیلم Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events

سه فرزند کم سن و سال یک خانواده ثروتمند (ویولت، کلاوس و سانی) بعد از آتش سوزی عمدی بزرگی که منشأ آن نامشخص است و منجر به کشته شدن پدر و مادرشان می شود به خانه کنت الاف (جیم کری) به عنوان قَیم جدیدشان می روند. طبق قانون تا زمانی که بچه ها به سن قانونی نرسیده اند حق تصرف در اموالشان را ندارند. کنت الاف که یک بازیگر سبک سر است رفتار بسیار نادرستی با بچه ها داشته و از آن ها شدیداً بیگاری می کشد و تنها دلیل قبول سرپرستی بچه ها توسط وی این است که ثروتشان را به چنگ آورد.

 

  1. فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind

دکتر هاوارد سرپرست یک کلینیک است که کار آن پاک کردن آن دسته از خاطرات افراد است که دوست ندارند آن ها را در ذهن خود داشته باشند. کلینیکی که اغلب زوجها خصوصاً در روزهای نزدیک به ولنتاین به آن مراجعه می کنند تا خاطرات بدی را که از هم در ذهن خود دارند پاک کنند. تکنیسینهای کلینیک ابتدا مکان خاطرات مورد نظر را که به صورت لکه های روشنی روی مغز نمودار می شود، شناسایی کرده و سپس به محو کردن آن لکه های نور می پردازند. ابتدا کلمنتاین و سپس جول آگاهانه تصمیم به پاک کردن خاطرات مشترکشان می گیرند، اما حتی بعد از فراموشی یکدیگر، مجدداً به سمت هم کشیده شدند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)